Našemu čtenáři Danielu Richterovi se podařilo náhodou v Německém Regensburgu potkat kamuflovaný elektromobil Jaguar I-PACE. Se svolením publikujeme fotky.
foto: Daniel Richter
Celosvětová premiéra elektromobilu Jaguar I-PACE se uskuteční 1. března 2018. Elektromobil nabídne dojezd min. 320 km na jedno nabití.
foto: Daniel Richter
NEPŘEHLÉDNĚTE Autosalon Ženeva 2017: elektromobil Jaguar I-PACE
Fotografie Daniel Richter pořídil vedle nabíječky Tesla Supercharger v Řeznu (Regensburg) v Německu. „Byl tam celý anglický tým, který seděl na obědě a já naštěstí mohl fotit,“ řekl nám Daniel.
foto: Daniel Richter
foto: Daniel Richter
Šlo bezesporu o součást flotily 200 testovacích prototypů elektromobilu Jaguar I-PACE, která brázdí nejen evropské silnice.
No vida cena Jaguara startuje na 87 tis. USD
No vida cena Jaguara startuje na 87 tis. USD
Právě dnes v 19hod dojde k odhalení v rakouském
Právě dnes v 19hod dojde k odhalení v rakouském Grazu,
přímý přenos na Youtube a Facebook
Tady je video, kde Jaguar to nandá na 0-60 mph Tesle x 100D,
Tady je video, kde Jaguar to nandá na 0-60 mph Tesle x 100D, to musí být fejk, je jasný, že Teslu nemůže nikdo předjet, zvláště ne nějaký usmolený Jaguar. (video 16tá minuta)
Jaguar versus Tesla
Na tesle mali zapnutý valet mode :))
Na tesle mali zapnutý valet mode :))
Ne, Jaguar Teslu opravdu nema sanci predjet. Tesla P100D ma
Ne, Jaguar Teslu opravdu nema sanci predjet. Tesla P100D ma zrychleni 3.1s , Jaguar pres 4sec. O tom si mohou nechat jen zdat. Ale slabsi verze asi o par setin predjede, aby ne, je to mensi a lehci auto a urcite to neni zadny slimejs.
To bude asi ruský špion. Ten Putin má prsty všude…
To bude asi ruský špion. Ten Putin má prsty všude…
zďaleka NIE! desať ich má v topánkach a tými zvyšnými
zďaleka NIE! desať ich má v topánkach a tými zvyšnými desiatimi …
Skoda ze bez site Supechargeru je uplne jedno jake parametry
Skoda ze bez site Supechargeru je uplne jedno jake parametry tohle auto bude mit 🙁
Síť skládající se u nás ze tří nabíjecích míst?
Síť skládající se u nás ze tří nabíjecích míst? Hlavně že řada Tesel si nabíjí místo na SC tak na stojanech ABB a už nabité tam suveréně zabírají ostatním řidičům místo. Je to asi specialita Vestce, na Vystrkově jsem takovou pitomost neviděl.
Ano, sit zkladajici se z 3 lokaci, ktere spolehlive pokryjou
Ano, sit zkladajici se z 3 lokaci, ktere spolehlive pokryjou pohodlne, spolehlive a hlavne rychle nabijeni po cele republice a hlavne navazuji na spojeni po cele evrope. To je ZASADNI rozdil, nekupu EV abych mohl jezdit kolem komina, nechci 2. auto do rodiny, chci auto bez kompromisu a to muze zatim nabidnou pouze Tesla se siti SCH.
Vy prostě musíte vše co není Tesla pošpinit a důležité
Vy prostě musíte vše co není Tesla pošpinit a důležité je to vaše chci, chci, já já já. Pokrytí po „celé republice“ sítí 3 nabíjecích míst je už snad ani nestojí za komentář.
Lol, ty si osel. Ja nic nepospinuji, jen konstatuji fakta. A
Lol, ty si osel. Ja nic nepospinuji, jen konstatuji fakta. A ano, je to o tom co chci Já, co je pro Mě důklezite, to je snad pochopitelne, nebo ty si kupujes auto podle toho co potrebuji ostatni? Ano tyto 3 lokace pokryji spolehlive celou CR, protze Tesly maji ponekud vetsi radius nez to tovoje prditko. Chapu ze s tvojim kramem nemas vubec ambice kamkoliv dal jezdit, na to mas cmouda.
Pokud nedokazes pochopit zasadni vyhody ktere SCH nabizi, tedy celoevropska sit cca 2x rychlejsich nabijecek nez je vetsina ostatnich „rychlonabjecky“. SCH na sebe krasne navazuji, zarucuji uzivatelum spolehlivost a jistotu nabiti. Vidim ktere nabijecky jsou volne jiz na mape, nemusim resit 1000 ruznych cipovych karet, jestli je nabijecka vubec funkcni apod.
Tak pokud toto pro tebe nehraje roli pri koupi EV, tak je mi te lito.
Jako tohle neni na debatu, tady vsichni vime ze Tesla je uplne nekde jinde, „debatujes“ tedy uplne zbytecne, jen ze sebe delas osla.
Sám si osel, čekat 3 roky na auto nic jiného neumí….
Sám si osel, čekat 3 roky na auto nic jiného neumí….
Aneb kdyz Josefovi dojdou argumenty. Jsi jediny zdejsi
Aneb kdyz Josefovi dojdou argumenty. Jsi jediny zdejsi diskuter kteremu vetsinou dojdou argumenty hned po prvnim prispevku. Vetsinou to je kvuli tomu ze ti rychle dojde jakou neobhajitelnou kravinu si to zas vyblil.
Oslem si mu začal nadávat ty. Takže bych radši pomlčel.
Oslem si mu začal nadávat ty. Takže bych radši pomlčel.
Vsak at mi nadava do oslu taky, to je mi uprdele, pokud k tomu
Vsak at mi nadava do oslu taky, to je mi uprdele, pokud k tomu pripoji i neco k tematu. Ja se tu bavim o argumentaci k tematu co tu resime, asice uzitecnost SCH site kterou ma tesla a nikdo jiny. K tomu nam Pepa, krom toho jak jsou 3 strategicky rozmistene lokace po republice o 22 superchsrgerech vlastne k nicemu, moc nerekl.
Ono třeba síť iNext taky nebude úplně k zahození, i
Ono třeba síť iNext taky nebude úplně k zahození, i když staví málo stojanů, takže tam budou šílené fronty.
Ja myslel ze iNext je nejake to powerpointove auto od BMW.
Ja myslel ze iNext je nejake to powerpointove auto od BMW. Nebo mi neco uniklo?
Zmatlal jsem to, má to být síť Ten-T. Ty zkratky už mi
Zmatlal jsem to, má to být síť Ten-T. Ty zkratky už mi nějak splývají. Zřejmě přeslibováno.
pane Vandráku a když si kupím Teslu tak budu jezdit z
pane Vandráku a když si kupím Teslu tak budu jezdit z Liberce 200km k SCH? abych rychle nabyl? 100km tam a 100km spátky?
tož to mě vyjde levnějcs ten Jaguar a nabíjet u OC Nisa v Liberci ne? takže Tesla si može ten svůj SCH ztrčit někam, já chci EV auto s dojezdem minimálne 400km a jezdit kolem komína ale nenabýjet 3x denně ale tak 2x do měsíce stejně jako teď jezdím k benzínce 1x měsíčně, a jezdit do servisu Tesly stovky km je taky pro cypy co neví co s volným časem a mají to jako rodiný vílet
Kdyz si koupis Teslu tak nebudes jezdit 100km tam a zpet a ani
Kdyz si koupis Teslu tak nebudes jezdit 100km tam a zpet a ani nebudes jezdit nabijet u dealera v Liberci, nejlepsi jo bude nabijet doma v garazi. Pokud se ovsem bavime o tom ze chcete z Liberce vycestovat dale, pak nemate jinou moznost nez pouzit SCH anebo se pracne a slozite plouzit po noname rychlonabijeckach.
Druhy odstavec jen ukazuje na to ze o fungovani s EV vis prd. S EV netankujes 3x denne, ani 1x do mesice ale kazdy den vyjizdis z garaze s plnou nadrzi.
Tebe vyjde levnějc Jaguar za 2 miliony než Tesla za 2
Tebe vyjde levnějc Jaguar za 2 miliony než Tesla za 2 miliony? No ty máš ale dost :)))
Jo, to já jsem v době, kdy jsme ve škole ještě nebrali
Jo, to já jsem v době, kdy jsme ve škole ještě nebrali vyjmenovaná slova, chtěl letět na Mars :). Ale neboj, tatínek s tebou ještě nějaký čas bude jezdit 1x měsíčně k benzínce a nebude tě brát na rodinné výlety k nabíječkám.
To bylo celkem nazi-zákeřné 😀
To bylo celkem nazi-zákeřné 😀
nadruhou stranu josefe kdyby ve vesci nebyl SC tak by tam
nadruhou stranu josefe kdyby ve vesci nebyl SC tak by tam nebylo ani ABB stojanu byla by tam louka a nebo bahno jako predtim a vsichni bysme se mackali u jednoho ABB v kunraticich u audi a byl by klid 🙂
ale souhlasim ze auto co nenabiji nema u stojanu co delat, to co nabiji at tam ale stoji celou noc ma nato pravo, dokovat tam nebude znacka ze se tam smi parkovat treba max 50min jako to ma tesla na vecine SC v nemecku
Jo to je pravda, byla by tam louka. Mě ta tmavá Tesla co tam
Jo to je pravda, byla by tam louka. Mě ta tmavá Tesla co tam stává na Mennekesu nevadí, spíš mi vadí, že tam stojí Tesly na Chademo a často nabité a majitel nikde, jak např. včera jedna červená, která tam musela stát už déle když jsem přijel a po 25 minutách, když jsem odjížděl, tak po majiteli ani památka, přitom 6 SC stojanů bylo volných.
ty ani na SC nabijet nemohou to jsou americke verze a vim komu
ty ani na SC nabijet nemohou to jsou americke verze a vim komu patri asi neni problem v pripade potreby kontaktovat majitele
Nemohou nabíjet, nebo musí platit? Je to divný přístup,
Nemohou nabíjet, nebo musí platit? Je to divný přístup, když se někdo vydá s US autem na cesty po EU (což se stává), tak nikde nenabije?
Kazdu Teslu mozno nabit cez chademo adapter.
Americku Teslu
Kazdu Teslu mozno nabit cez chademo adapter.
Americku Teslu cez americky tesla chademo adapter.
Europsku Teslu cez europsky tesla chademo adapter.
Americku Teslu mozno v europe nabit cez AC jednofazom.
Europsku Teslu trojfazom, dvojfazom aj jednofazom.
Existuje aj redukcia z EU tesla konektora na US tesla konektor, ale nie je originalna a ako bolo na tomto webe spominane – redukcia sa pri velkych prudoch SC dost hreje.
hm tak to Tesla udělala omezení vývozu z USA, to je
hm tak to Tesla udělala omezení vývozu z USA, to je smutný, že se tihle majitelé musí na SC pouze dívat….
Je to dane tym, ze US je „jednofazovy“ system dodavky
Je to dane tym, ze US je „jednofazovy“ system dodavky elektriny do domacnosti a EU je „trojfazovy“. Kedze konektor tesly je pouzivany na AC aj na DC, tak musi reflektovat „jednofazovost“ a „trojfazovost“. V case ked sa mali zacat dodavat tesly na EU trh bol prave schvaleny type2 ako jediny AC standard v EU. Takze ked chceli zachovat jeden konektor na AC aj DC, tak museli pouzit type2 (s vecsim povolenym prudom) aj na DC.
Percento tesiel co jazdi v EU aj v US je zanedbatelne.
Tak vidis Pepo jaky si oslik, zase hatujes na neco cemu vubec
Tak vidis Pepo jaky si oslik, zase hatujes na neco cemu vubec nerozumis. Majitel US Tesly na Chademo nabiji zcela opravnene, ale ty spamujes internetove fora s naprosto smyslenou desinformaci jak majitele Tesel blokuji Chadema. Ja psat takovehle sracky tak se propadnu hanbou.
Nabitá tesla sa dá odpojit z CHAdeMO bez problému.
Nabitá tesla sa dá odpojit z CHAdeMO bez problému.
To Soul taky, ale nějak nemám tu drzost někomu sahat na
To Soul taky, ale nějak nemám tu drzost někomu sahat na auto.
Nemyslím, že je to drzost, ked má nabité. Adaptér mu
Nemyslím, že je to drzost, ked má nabité. Adaptér mu zostane zamknutý na aute, takže toho sa ani nemusíte dotknúť. Ja s tým problém nemám ak by som mal nabité a neprišiel by som včas, aby som sa odpojil
Primární zásluhu na existenci nabíjecího bodu uprostřed
Primární zásluhu na existenci nabíjecího bodu uprostřed trasy Praha-Brno má pan Marušinec a ne Tesla.
Nějak jste zapoměl na dalších 11 míst s Tesla destination
Nějak jste zapoměl na dalších 11 míst s Tesla destination charger.
Jaguar se údajně chystá investovat do podpory
Jaguar se údajně chystá investovat do podpory rozšiřování nabíjecí sítě „miliony“. Nabíječky chce budovat u svých dealerů, v showroomech apod.
Chapu, tyhle vize ma kde kdo, ale Tesla uz ma pokrytou celou
Chapu, tyhle vize ma kde kdo, ale Tesla uz ma pokrytou celou evropu DNES…
:)) angličan si v roce 2017 uvědomil že bitva se blíží k
:)) angličan si v roce 2017 uvědomil že bitva se blíží k prohře a tak jako obvykle přehodil kabát 🙂 aleluja blahoslavme ho jako čembrlejna :)))))) At zije MASARYKKKKK :)))))))
supercharge.info
OT: Leaf MY2018 BS Auto Brno
Pro zájemce – na autosalonu
OT: Leaf MY2018 BS Auto Brno
Pro zájemce – na autosalonu mají Leafa od minulého týdne. Výbava N-Connecta.
Už je mají všude.
Už je mají všude.
Na českých stránkách Jaguar je ke stažení katalog Jaguar
Na českých stránkách Jaguar je ke stažení katalog Jaguar I-PACE.
noo pěkný anglický tank, snad tomu na český díře
noo pěkný anglický tank, snad tomu na český díře neupadne kolo 🙂
né hele a todle znáte 🙂
elonx.cz