Koncept elektromobilu Jaguar i-Pace se objevil už koncem minulého roku na autosalonu v Los Angeles. V Evropě má premiéru na aktuálním autosalonu v Ženevě.
foto: Jaguar
První plně elektrické auto značky Jaguar má jít na trh už příští rok. Nabídne reálný dojezd kolem 350 km (500 km NEDC), dva elektromotory o celkovém výkonu 400 koní a pohon všech čtyř kol. Zrychlit z 0 na 100 km/h zvládne za čtyři sekundy.
NEPŘEHLÉDNĚTE Jaguar EV-Type: radikální elektrické SUV
Kapalinou chlazená baterie má mít kapacitu 90 kWh, články dodá LG Chem. Aerodynamický koeficient 0.29, rychlonabíjení minimálně 50 kW CCS Combo. Pětimístné SUV má vynikat především rekuperací o výkonu až 150 kW.
Jaguar i-Pace je jedním z mnoha chystaných plně elektrických CUV/SUV, která mají primárně konkurovat automobilce Tesla a jejímu Tesla Model X. Další taková SUV chystá Mercedes pod značkou EQ, Audi i BMW.
A na co mu je ten obří cladič ???
A na co mu je ten obří cladič ???
nekde jsem celt, ze i soucasne vozy maji mrizku chladice spis
nekde jsem celt, ze i soucasne vozy maji mrizku chladice spis na ozdobu. vzduch vstupuje ke chladici hlavne otvorem v narazniku. pohled treba na stary fiat punto by tomu i napovidal.
uz ste si nekdo předelaval mřížku chladiče na elektricky
uz ste si nekdo předelaval mřížku chladiče na elektricky štimulovaný žaluzije?? to aby to dřív topilo!! PS: automobilky sou škrti, co si člověk neudela sam to nema 😉
No přece aby to vypadalo „jako“ auto. Dizajnéři měli
No přece aby to vypadalo „jako“ auto. Dizajnéři měli strach přiznat že je to elektrika :))))
Vzadu to bude mít falešnej vejfuk a z repráků se bude ozývat brm brm :))))
Trapáci. Taky to má pelně mizernou aerodynamiku, jenom 0,29 :))))
A prečo jedia vegetariáni napodobeninu klobásy ?
Jem ja
A prečo jedia vegetariáni napodobeninu klobásy ?
Jem ja snáť mäso ktoré chuťou a tvarom pripomína mrkvu ?
+1
+1
Tomu se vždy nejvíc směju, kámoš je militatní vegan a
Tomu se vždy nejvíc směju, kámoš je militatní vegan a dává na síť jak si kupuje vegan párky a žere vegan burgery se slovy mňam :))) I svýho psa mučí vegan granulema. Ani nechci vědět jak dopadnou jeho děti.
Pokud nechce s masem nic mít proč má potřebu tvarovat si do jeho podoby jiný potraviny? :)))
Té jako by se pod kapotu elektroauta dávala věrná maketa spalováku, dozadu slepej vejfuk, do repráků pouštel zvuk motoru, všichni by to furt fotili a jedním dechem to komentovali „hele taky máme to auto, ale jezdíme bez spalování benzinu!“ Té fakt praštěný :))))
Prostě je to fetiš 🙂
Na houwno 🙂 Jaguár se bojí přiznat, že vyrobil
Na houwno 🙂 Jaguár se bojí přiznat, že vyrobil elektroauto tak radši zmrvil aerodynamiku a získal tím zoufalej odpor vzduchu 0,29 :))))
Asi maj pocit že velkej chladič u auta je stejnej macho symbol jako velký koule u bejka :))))
V tomhle je vidět ta krystalická zabedněnost petrolheadskej fetišů.
Parametry fajn, ale na obrázku je něco mini, na klasické
Parametry fajn, ale na obrázku je něco mini, na klasické SUV obřích rozměrů jak je známe to nevypadá. Takže konkurence k model 3?
Na obrázku je velikostně stejné „SUV“ jako Tesla X.
Na obrázku je velikostně stejné „SUV“ jako Tesla X.
Priste by vedle nej meli postavit krabicku od sirek, takhle
Priste by vedle nej meli postavit krabicku od sirek, takhle bez meritka se z obrazku spatne odhaduje 🙂
I-Pace by mel byt ve vsech smerech mensi nez Tesla X a to docela vyrazne, pokud tedy maji na strankach Jaguaru spravne udaje: 4680mm(l) x 1560mm(h) x 1890mm(w)
Ve srovnani s BMW i3 se vsak stale jedna o pomerne velke auto.