Tesla provozuje už dvě sítě nabíjecích stanic: rychlonabíječky Supercharger u hlavních tahů a Destination Charging v resortech. Nyní přidává třetí, Workplace Charging pro pracoviště.
foto: Tesla
V rámci programu Workplace Charging je možné získat zdarma stejný wallbox, který Tesla rozesílá v rámci programu Destination Charging. Tentokrát má ale v hledáčku parkoviště a pracoviště.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla Model Y: na trhu už 1. března 2020?
Cílem Tesly je usnadnit rostoucímu počtu zákazníků nabíjení – kdykoliv a kdekoliv. Aktuálně Tesla vyrobila elektromobil s pořadovým číslem 300 000.
Workplace Charging je určený primárně pro ty, kdo bydlí v bytech a nemají vlastní garáž ani jinou možnost, jak auto nechat při dlouhém stání nabíjt. Narozdíl od Destination Chargerů se ale Workplace Chargery neobjeví na mapě Tesly.
off
Prej super seriál Dirty money vo svinstvech
off
Prej super seriál Dirty money vo svinstvech korporací.
1. díl „Hard NOx“ vo VW Dízlgejtu
https://www.netflix.com/cz/title/80118100
off
Už i starej Eccelstone říká hoši vys**te se na ty
off
Už i starej Eccelstone říká hoši vys**te se na ty nesmyslný spalováky a udělejte F1 elektrickou 😀
https://f1sport.auto.cz/clanek/ecclestone-vyzval-f1-k-prechodu-na-elektricke-vozy
Mel si na mysli stareho Ecclestoneho, zejo 🙂
Mel si na mysli stareho Ecclestoneho, zejo 🙂
Jo toho zloprcka 🙂
Jo toho zloprcka 🙂
exot 😀
exot 😀
off
Dehet jde v Německu ke dnu. V úterý bude soud
off
Dehet jde v Německu ke dnu. V úterý bude soud rozhodovat zda si o zákazu jízdy mohou rozhodnout ve 40ti německých městech sami. To jsem zvědav co vykouzlej.
Studie Autoscout24 ukázala, že jen 15 procent dotázaných by si koupilo ojeté naftové auto.
Diesely v Německu už nikdo nechce. Ceny ojetin srážejí čachry s emisemi
https://ekonomika.idnes.cz/nemecko-ieselova-auta-ojetiny-cena-legislativa-flh-/eko-doprava.aspx?c=A180222_121638_eko-doprava_rts
„Právě dieselové vozy největší měrou přispívají k tomu, že se ve zhruba 70 německých městech stále nedaří dodržovat maximální hodnotu NO2, která je stanovena na 40 mikrogramů na metr krychlový v ročním průměru. Nejhorší situace je v
Mnichově 78 mikrogramů
Stuttgartu 73 mikrogramů
Kolíně nad Rýnem 62 mikrogramů“
Ve Folckwágnu musej ronit řeky slz :)))
Řeky slz radosti z rekordního zisku v roce 2017?
Naopak VW
Řeky slz radosti z rekordního zisku v roce 2017?
Naopak VW potřebuje co nejpřísnější normy, které může splnit jen šíleně složitý systém po miliardových investicích, na který má jen pár vyvolených automobilek na světě. A ještě má pár let, kdy to bude krásně vycházet.
Ale až bude možné EU normy splnit za rozumnou cenu nákupem levných baterek v dostatečném množství, pak místo 5 velkých koncernů dělících se o 50 % trhu jich tu budou desítky a pak teprve začne mít VW (a další) problém. To je to, čeho se bojí, ne norem, investic, skandálů a pokut, ale nové konkurence.
Nicméně tipuju nejdřív rok 2023, kdy to začne být patrné a ten koláč se zmenší alespoň o 10 %.
Slzy radosti ze zisku jsou fajn, ale řeky slz ze zmařených
Slzy radosti ze zisku jsou fajn, ale řeky slz ze zmařených investicí a hořského konce TDi tažení zůstávají.
proc prave 2023? co se za 5 let zmeni?
proc prave 2023? co se za 5 let zmeni?
Vycházím z předpokladů jak roste celý automobilový trh a
Vycházím z předpokladů jak roste celý automobilový trh a jak rostou prodeje elektromobilů. Z toho vychází, že +- v roce 2023 budou prodeje spalováků kulminovat a pak už jenom klesat. A jak jsem psal, počítám, že pouze velké automobilky mají dostatek financí, aby mohly investovat do spalovacích motorů splňující stále přísnější emisní normy, proto si mohou být jistí, že jim z jejich korýtka nikdo ujídat nebude. Ale to se s rozvojem elektromobilů změní, protože je díky své jednoduchosti bude moct vyrábět kde kdo, vzroste konkurence a zlatá éra enormních a stále rostoucích zisků skončí.
2023 neni tak daleko, i kdyby jste mel pravdu,
2023 neni tak daleko, i kdyby jste mel pravdu, pravdepodobnost, ze se tak stane za 5 len je prinejmensim nerealne. ale spis co se tyka pointy. proc vazeme velke automobilky ke spalovacim motorum? vw, nissan, nakonec i toyota coz jsou ti nejvetsi krome toho, ze elektromobily vyrabeli uz davno, vyrabeji je i dnes a myslim, ze maji vcelku male motivace branit rozvoji elektromobilite. vsechny ty teorie o tom, jak chteji profitovat na servisu a nejsou nic jineho nez konspirace. na cele veci je snad zajimave jenom tvrzeni, ze omezovani emisi nahrava velkym automobilkam. treba mate pravdu.
Ty si se teď probudil?
Ty si se teď probudil?
Ten se ze svého rozjímání mezi regály kauflandu nikdy
Ten se ze svého rozjímání mezi regály kauflandu nikdy neprobudí.
off
Spekulace kolem technickýxh parametrů Tesla
off
Spekulace kolem technickýxh parametrů Tesla Semi.
https://www.teslarati.com/how-much-tesla-semi-truck-battery-pack-weigh/
ono to bude totiz 12kWh 🙂
ono to bude totiz 12kWh 🙂
Ještě maj takový ty polo SCH do parkovišt a do měst.
Ještě maj takový ty polo SCH do parkovišt a do měst.
off
Sondor elektrická tříkolka. Projížďka s
off
Sondor elektrická tříkolka. Projížďka s prototypem.
https://www.youtube.com/watch?v=kCHzu-aD-9I
inovovaný hadraplán.velox je krajší.
inovovaný hadraplán.velox je krajší.
Smradlavej král kol v barvě hovna, přezdívanej pojízdný
Smradlavej král kol v barvě hovna, přezdívanej pojízdný stan tomudle nesahá ani po paty.
https://www.google.sk/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Ftechbox.denni
https://www.google.sk/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Ftechbox.dennikn.sk%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2Fvelorxtrike-1-of-3.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Ftechbox.dennikn.sk%2Frecenzie%2Fvelor-x-trike-pozornost-okolia-zarucena%2F&docid=1JofQQwuyvkMDM&tbnid=otHru9l-2b5IqM%3A&vet=10ahUKEwiUmqb2wr7ZAhXH66QKHWncC-oQMwhGKA4wDg..i&w=1328&h=747&bih=933&biw=1280&q=velo%20x%20trike&ved=0ahUKEwiUmqb2wr7ZAhXH66QKHWncC-oQMwhGKA4wDg&iact=mrc&uact=8
No fuj. A navíc taky pěkně zastaralý.
No fuj. A navíc taky pěkně zastaralý.
Jsou to nabijecky,nebo jen vlastne obycejne nabijeci kabely
Jsou to nabijecky,nebo jen vlastne obycejne nabijeci kabely pridelane napevno v rozvadeci?
Je v techto mistech i destination ch. dobijeni zdarma jako na sc. A plati spolecnost tesla majiteli hotelu firmy odebranou eletrinu a plat za jistic?
Dik
Tesla platí HW, elektřinu platí ten hotel/ jiná firma.
Tesla platí HW, elektřinu platí ten hotel/ jiná firma.
Zkusím to navrhnout v práci. Ale šéfové jsou banda ….
Zkusím to navrhnout v práci. Ale šéfové jsou banda …. takže pochybuji, že bych měl šanci > 0%.
Možná bude nutno prokázat, že někdo z majitelů či
Možná bude nutno prokázat, že někdo z majitelů či zaměstnanců jezdí do práce Teslou. Jinak by to postrádalo smysl, rozdávat zdarma wallboxy.
Tak jste mi ušetřil komunikaci s managementem. Ale mohlo mne
Tak jste mi ušetřil komunikaci s managementem. Ale mohlo mne to napadnout. Zatím vím o dvou borcích co mají Peugeot 106 electric. Fascinuje mne kapacita baterií, tuším 120kWh! Dojezd teda děsnej. Chtělo by to vyměnit elektroniku.
ono to je 12kWh. pokud jsou baterky 100procentni jako ze
ono to je 12kWh. pokud jsou baterky 100procentni jako ze nejsou nikdy. mam dojezd ted v zime 35 a do prace 32 a jezdim. kdyz se chce tak to jde 🙂
Máte 21 kusů baterií? Jinak s kolegou neumíme počítat!
Máte 21 kusů baterií? Jinak s kolegou neumíme počítat! Ostuda!
Kolega jel pro 5 kusů někam do Polska. Ale za auto dal nesmysl, snad 150.000 nebo tak něco. Do toho bych nešel.
Dokonce lze i upgradovat na pořádný
Dokonce lze i upgradovat na pořádný dojezd.
http://eskutr.cz/cs/elektromobily-koncernu-psa/27-p.html
Jo to tak pro zasmání… včetně pořizovací ceny.
Jo to tak pro zasmání… včetně pořizovací ceny.
120V x 100 Ah = 12 Kwh.
120V x 100 Ah = 12 Kwh.