Už za měsíc představí české zastoupení značky Mitsubishi novinku v podobě plug-in hybridního Eclipse Cross.
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV využívá osvědčené technologie z modelu Mitsubishi Outlander PHEV, včetně stále unikátního V2H v kombinaci s atraktivním designem kupé SUV.
„Měsíc před uvedením jsme spustili teaser kampaň, která je postavená na nové microsite, prostřednictvím které mohou potenciální zákazníci i fanoušci značky získávat první informace tomto modelu,“ říká Marek Vodička, Marketing a PR manažer Mitsubishi.
foto: Mitsubishi
Nový Eclipse Cross PHEV vychází z designu svého předchůdce, ale současně přináší hned několik novinek a změn. Nový design přední části s full LED technologií, přepracovaný interiér s novou grafikou přístrojů a středovým panelem včetně velkého dotykového displeje systému SDA.
Dále je to také prodloužená karoserie s atraktivní zadní částí bez děleného zadního okna a větší a variabilnější zavazadlový prostor.
Vše je doplněno systémem pohonu 4×4 S-AWC a prémiovou plug-in hybridní technologií s architekturou elektromobilu. „Souběžně s microsite začíná také bannerová online kampaň za kterou stojí kreativní tým agentury S5IVE,“ doplňuje Vodička.
Krásný auto.
Krásný auto.
Měsíc před uvedením jsme spustili teaser kampaň, která
Měsíc před uvedením jsme spustili teaser kampaň, která je postavená na nové microsite.
Jaka to nadherna cestina. Jeden by zvracel.