Mnichovská automobilka BMW nedávno revidovala své plány elektrifikace. Do roku 2025 chce mít na trhu 12 elektromobilů a celkem 25 aut na baterky.
foto: BMW
Jedno takové auto – elektromobil – by mohl být čtyřdveřový sedan právě na bázi konceptu BMW i Vision Dynamics, který se aktuálně objevil na autosalonu IAA ve Frankfurtu.
BMW slibuje dojezd 600 km (nejspíš NEDC), max. rychlost 200 km/h a zrychlení 0-100 km/h během čtyř sekund. To jsou také jediná čísla, která zatím automobilka k novému konceptu zveřejnila.
Auto na první pohled značně připomíná plug-in hybrid BMW i8 založený na konceptu BMW Vision EfficientDynamics představeném na autosalonu ve Frankfurtu 2009. Přechod od tohoto konceptu do výroby trval pět let.
12 lét fpldelíí co jéé kucí bramborácký ze
12 lét fpldelíí co jéé kucí bramborácký ze zrádcovskýho mnichova, copák bušajzův vodíj už nejede?? japatoooo??? co se vám to stalooo??? :)))))))))))
12.09.2006 – auto.cz/bmw-hydrogen-7-prichazi-doba-vodikova-13285
kcc-hho.webnode.cz/vodikomobil/a2006-bmw-hydrogen-7/
… tyoe tady někdo mění názory jak ponožky :))))))))))))))))))
29 Říjen 2013 Elon Musk: palivové články jsou kravina!
hybrid.cz/elon-musk-palivove-clanky-jsou-kravina
12 lét fpldelíí co jéé kucí bramborácký ze
12 lét fpldelíí co jéé kucí bramborácký ze zrádcovskýho mnichova, copák bušajzův vodíj už nejede?? japatoooo??? co se vám to stalooo??? :)))))))))))
12.09.2006 – auto.cz/bmw-hydrogen-7-prichazi-doba-vodikova-13285
kcc-hho.webnode.cz/vodikomobil/a2006-bmw-hydrogen-7/
… tyoe tady někdo mění názory jak ponožky :))))))))))))))))))
29 Říjen 2013 Elon Musk: palivové články jsou kravina!
hybrid.cz/elon-musk-palivove-clanky-jsou-kravina
BMW má dle mého celkem dobře našlápnuto. Projdu-li jejich
BMW má dle mého celkem dobře našlápnuto. Projdu-li jejich řádu 225xe,X5 xDrive40e, 330e, 530e, 740e, I3, I3 rex, I8, tak do řady jim chybí I5. Myslím že tohle je plánovaná I5 BEV.
Která jiná automobilka Vám to nabídne?
Láry fáry, BMW už našlapuje 40 let, ale výsledkem je jen
Láry fáry, BMW už našlapuje 40 let, ale výsledkem je jen jeden pidibaterkáč. Utrhli se teprve u i3, ale hned v zápětí dupli na brzdu a proto je v zápětí opustil celej elektrickej dizajnérskej tým protože neměli do čeho píchnout. i5 je v nedohlednu. Spalováky jsou priorita. Elektrika by se jim moc zažrala do portfólia.
ano správně, připomenme si 40 let elektromobilů BMW,
ano správně, připomenme si 40 let elektromobilů BMW, které jste si nemohli koupit natož sešrotovat :)))))))))
hybrid.cz/bmw-40-let-elektromobilu-ktere-jste-si-nemohli-koupit
kcc-hho.webnode.cz/znacka/bmw-germany-/
Kdyby tohle byl základ i5 tak bych BMW zatleskal, nicméně
Kdyby tohle byl základ i5 tak bych BMW zatleskal, nicméně dosud to vypadalo, že i5 má přebrat designové linie i3 což z mého pohledu na auto takové velikosti už moc nesedí viz BMW i5 koncept
To je Leaf 2? 😀
To je Leaf 2? 😀
Mezi dvoudverovym i8 a ctyrdverovym iVision nevidim moc
Mezi dvoudverovym i8 a ctyrdverovym iVision nevidim moc spolecneho. Navic jeden je hybrid a druhy BEV.
chrůza děs 2025 soudruzi ze zrádcovskýho mnichova 😉 PS:
chrůza děs 2025 soudruzi ze zrádcovskýho mnichova 😉 PS: hůř už to snad udělat ani nešlo, ešče že už v TESLE se pldel vozí 2012-2017= 5 let
Mě se to z boku líbí, zadek míň a čumák moc ne.
Mě se to z boku líbí, zadek míň a čumák moc ne.