Americký výrobce elektromotorek Zero Motorcycles přišel se svým vlastním “šrotovným”. Nabízí $2500 bonus pro všechny, kdo přivezou svou starou benzínovou motorku a pořídí si místo ní jejich elektrický motocykl.
foto: Zero Motorcycles
Zero Motorcycles, americký výrobce elektromotorek z Kalifornie, se rozhodl podpořit prodej svých produktů z řady pro rok 2012 (tedy té, která končí a které se firma snaží zbavit) zajímavou, nikoliv však ojedinělou nabídkou. Přivezete-li totiž firmě svou starou motorku, dostanete na nový elektrický stroj slevu $2500.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Zero Motorcycles uvádí na trh nové elektromotorky
Zero XU – elektromotorka do města
Nové stroje od Zero Motorcycles pro rok 2010 – výkonnější, barevnější
To znamená slevu v přepočtu 50 000 Kč na elektrické motorky v cenách od $7695 (153 900 Kč) po $13 995 (279 900 Kč). Tohle ale není jediná sleva, kterou dnes můžete v USA na elektromotorku získat.
Americká federální vláda totiž aktuálně zavedla 10% daňovou úlevu. Takže z ceny elektromotorky dostanete 10 % zpět na daních. Pro model Zero DS (ZF11.4) 2013, který běžně stojí $15 995 to znamená slevu $1600.
Na tento model však nelze uplatnit “šrotovné”, tato sleva platí pouze na modelovou řadu 2012. Jejím nejdražším modelem je taktéž Zero S či Zero DS (ZF9) za $13 995. Federální daňová úleva zce činí $1400 a “šrotovné” v úvodu zmíněných $2500. Ve výsledku je tak možné elektromotorku pořídit za $10 095 (asi 201 900 Kč).
Jednu bych chtěl 🙂 ale až
Jednu bych chtěl 🙂 ale až z modelové řady 2013
Už aby se tato motorka
Už aby se tato motorka zúčastnila Rallye Dakar a všem ukázala, co v ní je!
Jestli by si toho vsichni
Jestli by si toho vsichni stacili vsimnout 😉 Dle webu ma dojezd 61km ve meste, po asfaltu a bez niceho co je k Dakaru potreba. Kolik to asi bude na plny knedlik v hlubokem pisku? Asi ne 250km co je na Dakar potreba. To aby mel zavodnik velky kapsy na tuzkovy baterky 🙂
Technicky jsou určitě
Technicky jsou určitě vymakaní, leč v základním energetickém paketu mají cca 3 kWh energie na palubě, což je opět na městské žbrblání, jako u skútru. Na něm si sice člověk neužije za domem tolik srandy, ale může i něco odvézt. Vyšší verze s 6/9 kWh energie už jsou za ještě jiné peníze.
3kWh pack mají jejich
3kWh pack mají jejich dirtbiky (tam je to vzhledem k fyzické náročnosti na trati víc než dost) a odvozený model XU, který je právě určen hlavně do města. Tomu odpovídá i omezená rychlost. Silniční modely mají 6 nebo 9kWh. Hlavně ty 2012 modely už mají NMC články a celkově představovaly obrovský skok oproti předchozím modelům. Pokud chce někdo elektromotorku, tak nic lepšího vlastně na trhu ani není, kromě modelové řady 2013 pochopitelně 😉