Volkswagen Caddy TGI, „král dojezdu“, s motorem na CNG umožňuje řidičům dojet do cíle ekologicky a hospodárně. Ve verzi Maxi ujede na stlačený zemní plyn až 760 km.
Caddy TGI navíc nabízí v tomto segmentu vozidel jedinečnou kombinaci motoru na zemní plyn a komfortní šestistupňové převodovky DSG, která poskytuje potěšení z jízdy a komfort bez kompromisů.
Model Caddy splňuje nejrozmanitější požadavky a přání zákazníků, ať se jedná o verzi pro přepravu osob, skříňovou verzi, variantu s normálním rozvorem či verzi Maxi s prodlouženým rozvorem, všestranný Caddy Alltrack, obytnou verzi pro volný čas, vozidlo taxislužby nebo kombi.
Volkswagen Caddy poskytuje všem cestujícím mimořádnou úroveň komfortu a bezpečnosti. Zákazníci si mohou tento model objednávat s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG nebo s manuální převodovkou.
Ve všech výše uvedených modelových variantách je Caddy k dispozici s motorem TGI na stlačený zemní plyn CNG, který je velmi ekologický a především velmi hospodárný. Mimořádně silnou stránkou modelu Caddy TGI je jeho dojezd. V režimu provozu na zemní plyn jsou hodnoty dojezdu 610 km, resp. 760 km ve verzi Maxi nejlepší ve své třídě.
Caddy TGI je tak „králem dojezdu“ mezi vozidly na CNG, která jsou v současnosti nabízena na evropském trhu. Hodnoty kombinované spotřeby paliva jsou pouhých 4,1 kilogramu na 100 kilometrů, resp. 4,3 kg/100 km u verze Caddy Maxi.
Vozidlo je koncipováno především pro provoz na CNG, spalování benzinu z nádrže o objemu 13 litrů přichází ke slovu pouze za specifických provozních podmínek. Nádrže na CNG s kapacitou 26 kg zemního plynu jsou u modelu Caddy TGI uloženy pod podlahou.
foto: Volkswagen
Verze Caddy Maxi TGI disponuje pěti válcovými nádržemi, rovněž pod podlahou, které pojmou pozoruhodných 37 kg stlačeného zemního plynu. Výhodou uložení nádrží na CNG pod podlahou je zachování objemu nákladového, resp. zavazadlového prostoru, který má hodnotu 3200 litrů v modelu Caddy, resp. 4130 litrů v modelu Caddy Maxi.
Nádrže zásobují palivem motor TGI se zdvihovým objemem 1,4 litru, který splňuje emisní normu EU 6. Základem konstrukce je nově vyvinutý zážehový motor TSI. Pro provoz na zemní plyn byly upraveny mimo jiné hlava válců, ventilový rozvod, klikový mechanismus, písty, palivový systém a ventily.
Vývojáři optimalizovali také řídicí jednotku motoru, katalyzátor a výfukové turbodmychadlo. S možností pohonu na stlačený zemní plyn se počítalo již od prvních fází vývoje řady zážehových motorů TSI.
Přeplňovaná jednotka modelu Caddy TGI poskytuje nejvyšší výkon 81 kW (110 k) od 4800 min-1. Maximální točivý moment motoru 1.4 TGI ve výši 200 N.m je k dispozici mezi 1500 a 3500 min-1. Nejvyšší rychlost modelu Caddy TGI s manuální převodovkou je 174 km/h, resp. 172 km/h s převodovkou DSG.
Nádrže na zemní plyn v modelech Caddy TGI a Caddy Maxi TGI doplňuje nádrž na benzín o objemu 13 litrů. Benzín se používá ke spuštění motoru a v zahřívací fázi. Zásoba benzinu slouží také jako záruka mobility, pokud by nebyla po vyprázdnění nádrží na zemní plyn v bezprostřední blízkosti žádná z více než 3200 plnicích stanic CNG v Evropě.
Nový Caddy Edition TGI, limitovaná edice, nabízí bohatou sériovou výbavu, která zahrnuje mimo jiné multifunkční kožený volant s kontrastním prošitím a hlavici řadicí páky a páku ruční brzdy v obdobném designu.
Limitovaná edice skříňové verze je sériově vybavena mimo jiné výškově nastavitelnými sedadly řidiče a spolujezdce s integrovanými výsuvnými schránkami, bederní opěrkou pro sedadlo řidiče, audiosystémem Composition Audio se dvěma reproduktory a rozhraním pro mobilní telefony.
TGI Edition ve verzi pro přepravu osob disponuje výbavou rozšířenou navíc o navigační systém Discover Media s šesti reproduktory, systémem elektronického zesilování hlasu, vstupem USB a rozhraním pro mobilní telefony nebo paketem pro konektivitu, jakož i výškově a podélně nastavitelnou středovou loketní opěrkou s celkem třemi držáky nápojů.
foto: Volkswagen
Exteriér modelu Caddy Edition TGI zdobí logo „Edition“ nad boční ochrannou lištou a na zadním výklopném víku, jakož i logo TGI na střešních sloupcích B. Vnější zpětná zrcátka, kliky dveří a krycí lišty mechanismu posuvných dveří jsou lakovány v barvě karoserie.
Verze pro přepravu cestujících zahrnuje rovněž nárazníky v barvě karoserie, chromované ozdobné prvky na bočních ukazatelích směru a tmavě tónovaná skla oken.
Nový Caddy TGI ve skříňové verzi je v České republice nabízen za ceny od 399 840 Kč bez DPH (483 806 Kč včetně DPH) s 6stupňovou manuální převodovkou. Ceny osobní verze kombi začínají od 479 290 Kč (579 941 Kč včetně DPH).
Skříňový Caddy Maxi TGI lze pořídit již od 439 574 Kč (531 885 Kč včetně DPH) a vstupní cena osobní verze Maxi je 521 670 Kč (631 220 Kč včetně DPH). Skříňový Caddy Edition se na českém trhu nabízet nebude, paket Caddy Edition bude v nabídce jako příplatková výbava pro Caddy Comfortline.
zas jeden VW CNG 200 bar 2016 explodoval
zas jeden VW CNG 200 bar 2016 explodoval !!
tn.nova.cz/clanek/vybuch-na-svitavsku-auto-na-plyn-pri-tankovani-explodovalo-video.html
proto VW stahuje do servisů a mění celý začízení CNG 😉
cnginfo.volkswagen.com/cz/cs/home
Ta nehoda se stala více než před rokem. Viz datum v tom
Ta nehoda se stala více než před rokem. Viz datum v tom videu. Něco aktuálnější ho nemáš? Nebo se to děje tak vzacne?
Off: alza bude prodavat
Off: alza bude prodavat EV
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/elektromobil-bude-mozne-v-cesku-poridit-i-pres-internet_431444.html
a přijímá už i platby ฿ITCOINem
a přijímá už i platby ฿ITCOINem 😉
alza.cz/trezor-bitcoin-wallet-grey-d4928294.htm
preev.com/btc/czk
Původně jsem si říkal, že až dojezdím svoje auto na
Původně jsem si říkal, že až dojezdím svoje auto na LPG, tak půjdu do CNG (je ekologičtější) a pak do EV.
Když ale vidím zprávy o explozích CNG (hlavně VW) aut, tak jsem to přehodnotil. Vydržím u LPG, tam se takové věci nedějí a když, tak s nesrovnatelně menšími následky.
Čekám na rozumné ceny EV. (Žel z LPG se na EV přechází těžko – ekonomicky to ještě dlouho moc smysl dávat nebude.)
Takže se díváš na televizy nova, čteš idnes a dospěl
Takže se díváš na televizy nova, čteš idnes a dospěl jsi k odbornému závěru, že CNG není to pravé místo LPG? 😀
Tomu říkám úsudek hodný čtenáře idnesu a diváka novy 😀
10 bar LPG má nereznoucí toroidní nádrž místo rezervy
10 bar LPG má nereznoucí toroidní nádrž místo rezervy pěkně schovanou a mnoooohem propracovanější síť 1000x plniček po ČR 😉
seznamlpg.cz/
20x natlakovanější 200 bar CNG/zemák/metan je má pod zadními sedačkami kde většinou sedí děti v autosedačkách 😉 a plniček je sotva 150 ks 😉
cng.cz/stanice
Jezdí oboje stejně čistě. Tak na co budovat další síť plniček ruskýho plynu když už máme skvělou síť českýho plynu LPG z českých chemiček jako odpadního produktu při zpracování ropy na plasty 🙂
CNG je pouze zaprodanost jak oddálit elektromobily aby automobilky mohly šrotovat další a další motory do autopopelnic :)))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
Takže … prostěééé to neukecáš :)))DDDD
Ses kokot. Stejne ciste samozrejme nejezdi.
Ses kokot. Stejne ciste samozrejme nejezdi.
pro zdraví člověka jistě že ano jezdí stejně čistě. A
pro zdraví člověka jistě že ano jezdí stejně čistě. A pokud chceš ještě čistější než LPG tak to není o 0,00nulprd CNG ale ELEKTROMOBIL :)))
V ČR 2016 jezdí:
700.000 ks LPG
15.00 ks CNG
1.000 elekro+hybrid
to je přesila co 🙂 takže mě můžes s ruským CNG víšco 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
Jezdí vs prodalo? Chápeš vůbec obsah slov co píšeš nebo
Jezdí vs prodalo? Chápeš vůbec obsah slov co píšeš nebo jsi jenom debil? 😀
Podepisuju každý řádek shora!
CNG i LPG auta z výroby
Podepisuju každý řádek shora!
CNG i LPG auta z výroby jsou schválně v nižší výbavě, s motorem o výkonu tak akorát k zlosti a až na tuto vlaštovku s trapným dojezdem, hlavně aby si to nekoupila žádná prestižnější firma do floty nebo příliš mnoho nadšených řidičů. Je jen na automobilkách, v čem budeme jezdit, jak zlevní výrobu toho či onoho a alternativní paliva jsou pro ně zatím zjevně jen nepříjemná povinnost. Kdyby ne, už dávno je LPG na stejné úrovni prodejů jako benzinové a dieselové agregáty a hybridy by ještě dlouho nedávaly smysl.
Jinak si už léta jezdím v Mazdě 6 s 2.5i 125@135 kW, s elektronickým přimazáváním do gaslube do přívodu plynu s LPG nádrží v rezervě na 50 litrů a s dojezdem na plyn 580-600km a vývoj úsporných motorů za posledních 10 let mě nechává naprosto chladným, protože mi zatím nemohou nabídnout žádný podstatný přínos. Svíčky kupuju ty nejlevnější a na jednu sadu, kterou očistím, přibrousím, sešteluju a zkontroluju odpor po 15tkm, najedu cca 45 tkm. Mimochodem, reálná spotřeba auta závisí už půl století prakticky jen na hmotnosti auta a způsobu jízdy autem: (www) autoforum.cz/fascinace/realna-spotreba-62-starych-aut-vazne-bere-skoda-120-l-vic-nez-octavie/
svíčky na LPG jsou nejlepší NGK LASER
svíčky na LPG jsou nejlepší NGK LASER LINE
svickyngk.cz/svicky-lpg-cng/
No Novu se nedívám vůbec. IDnes čtu. O explozích CNG vím
No Novu se nedívám vůbec. IDnes čtu. O explozích CNG vím ale z diskusí tady na hybridu a pak už stačí jen zadat cng explosion do google nebo youtube a člověk se nestačí divit. Ještě bych to chápal při bouračkách, ale nejvíc jich bouchá při tankování!
Ano LPG taky nebylo bezpečné, když lidi jezdili na klasický 10 kg propanbutanový lahve ve favoritech, ale teď s tím není problém.
Věřím, že i u CNG se to časem vychytá, ale tou dobou už snad budu jezdit v EV.
Naposledy VW Touran explodoval v Bělorusku a je to nepěkná
Naposledy VW Touran explodoval v Bělorusku a je to nepěkná podívaná
https://auto.onliner.by/2016/08/16/gaz-38
POZOR POZOR !! V SOUČASNÝ DOBĚ PRÁVĚ PROBÍHÁ
POZOR POZOR !! V SOUČASNÝ DOBĚ PRÁVĚ PROBÍHÁ SVOLÁVAČKA VČECH potencionálně bouchají VW CNG !! MAZEJTE S KRAKSNAMA DO SERVISU !!
TOTO NENÍ LEGRACE, 200 bar METANU POD ZADNÍMA SEDAČKAMA JE NEBEZPEČÍ !!
cnginfo.volkswagen.com/cz/cs/home
No bobane, podobně svolavaji i benzinaky, tu brzdy tu neco
No bobane, podobně svolavaji i benzinaky, tu brzdy tu neco dalsiho a nekvičíš, ale při CNG jo? Myslíš, že zde jsou blbci co ti zatleskaj ajok když píšeš na idnesu?
Bobane, to che použít mozek 😉
ale nééé přeci ty to nechápeš?? reklama na CNG vzniká
ale nééé přeci ty to nechápeš?? reklama na CNG vzniká díky tlačence aby se odsunuli elektromobily. My nepotřebujeme CNG, my máme LPG a jezdí skvěle dík :)))))))) A hned potom už nechceme CNG ale ELEKTRO 😉 no vidiš to žes to pochopil 😉
>>…tu brzdy, …
To sice ano a i vadná brzda tě může
>>…tu brzdy, …
To sice ano a i vadná brzda tě může zabít. Ale tohle tě zabije na 100%. Docela mě jímá hrůza, jak to bude za 10 let, u aut z druhé ruky, po bouračce,… Třeba u toho výbuchu CNG na Svitavsku bylo auto čerstvě po prohlídce.
Tady je to oficiálně:
„Podle znaleckého zkoumání byla zjištěna technická závada na vozidle, přestože měl řidič platné technické oprávnění i kontroly zařízení LPG a CNG,” řekla Kaizarová.
„Tomuto incidentu nešlo předem zabránit”
…
javolhergeneral CNG je
javolhergeneral CNG je napytel
kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/cng-zemni-plyn/
Boban se nudí a tak troluje? Tady nebudeš mít úspěch…
Boban se nudí a tak troluje? Tady nebudeš mít úspěch… musíš na idnes 😀
:))) to si děláš srandu ne? jaký úspěch?? Že síendží
:))) to si děláš srandu ne? jaký úspěch?? Že síendží v zemi české leze pomalu, no samozřejmě že na tom nemá zásluhu jen hybrid :))))
Chlapi, hlavně vy, co tlačíte EV, uvědomte si, o co
Chlapi, hlavně vy, co tlačíte EV, uvědomte si, o co všechno přicházíme:
– Komfortní šestistupňovou převodovku. Manuální!
– Dvouspojkovou převodovku DSG. Automatickou!
– Pět válcových nádrží pod podlahou. Na 37 kg CNG!
– Výfukové turbodmychadlo. A katalyzátor!
– Upravené hlavy válců, ventilový rozvod, klikový mechanismus, písty, palivový systém. A ventily!
– Hlavici řadicí páky a páku ruční brzdy. V obdobném designu jako volant!
– Dojezd 610 km. Nebo až… 760 km!
– Logo TGI na střešních sloupcích. B sloupcích!!!
Upřímně, které EV vám tohle nabídne?
+1
+1
Ten dojezd nabídne tak možná Tesla za 3 mega.
Ten dojezd nabídne tak možná Tesla za 3 mega.
Jasně každej je říčnej zaplatit 400kkč navíc jenom pro
Jasně každej je říčnej zaplatit 400kkč navíc jenom pro pocit,že mám elktromobil, někteří jsou hlupáci a chovaj se ekonomicky a kupujou to co je pro ně ekonomické, ale cháp, ekonomicky se chovaá jenom hlupák, chytrej si kupuje vždy a za všech okolnosti elkromobil, i když mu nevyhovuje 😀 Tak už místo oktavky si koupit tatru813, protože je přeci velká a oktavka je jenom škodaovka na CNG 😀
néné mýlíš se, tím to nebude. Problémem je tvoje
néné mýlíš se, tím to nebude. Problémem je tvoje závist, že jako chudý sedřený šádevotrok nemáš na ten elektromobil ale jen na tu zkrrv. VOCHCÁVKU CNG :)))) Chápeme tě ale nelitujem. Jako zaměstnanec-zaprodanec si tu 18cti směnnou votročinu zasloužíš :)))))
Vydělávám tolik, že bych si mohl novou Tesku koupit
Vydělávám tolik, že bych si mohl novou Tesku koupit každý rok, ale nemám důvod. Vyhozene penize. CNG Oktavka mi plni vse, co od auta chci, a sve peníze si užívám jinak. Klidne buď dál sprostý, nic ti to nepomůže. 🙂
Možná až se svezete elektrickým autem, nebo ho dokonce
Možná až se svezete elektrickým autem, nebo ho dokonce budete moci řídit, změníte názor……
No já třeba v práci díky „progresivnímu chování
No já třeba v práci díky „progresivnímu chování ředitele“ jezdím hodně často elektromobilem, ale protože doba platí peníze na prvním místě, když mám výběr ze dvou rovnocených řešení, pak jezdím doma na CNG.
Ale když se změní náklady pořízení+provoz+údržba ve prospěch elektriky, klidně přejdu, ale do té doby volím ekonomickou volbu.
Absolutní souhlas. Mám oktavku na Cng za 500k a maximálním
Absolutní souhlas. Mám oktavku na Cng za 500k a maximálním spokojenost a nic mi nechybí. Dokud nebude stejně velké auto se stejnými dojezdem 400km (+zde mám ještě benzínovou nádrž navíc, takže mužů v klidu spotřebovat kapacitu opakovaně až do 0 a nezmenší se, ani nemusím jet na konci jako želva) v EV pod 600k, tak je to pro mě jasná volba.
Každý si má možnost koupit vůz, který mu vyhovuje. a
Každý si má možnost koupit vůz, který mu vyhovuje. a stejně velké auto samozřejmě bude. Jen ho nemůžete chtít hned. Schválně – jak dlouho trvalo škodofce, než se za vydatného VW dopingu vypracovala od Favorita k oktávce?
A o kolik kg navíc? 🙂
A o kolik kg navíc? 🙂
+1 A nezapomeňte na pravidelnou revizi tlakové
+1 A nezapomeňte na pravidelnou revizi tlakové nádoby.
Pravidelnou výměnu oleje. A hlavně ta úspora času, když máte CNG stanici vzdálenou jen 20km….:-)
Hlavně přicházíte o možnost si v zimě pořádně v autě
Hlavně přicházíte o možnost si v zimě pořádně v autě zatopit bez ztráty třetiny dojezdu.
Navíc pro lidi bez garáže a zdroje elektřiny EV nemá smysl.
Takže zaplať pánbůh za to CNG.
To platí pro můj vývojově 10 let starý elektrický
To platí pro můj vývojově 10 let starý elektrický Peugeot Ion. Doba pokročila. Tepelné čerpadlo třeba u Kia Soul EV s dojezdem dle papírů 212 km bere 7-12 km dojezdu. A vývoj jde dopředu.
A to, že EV je jen pro lidi s domkem, je pověra. Znám minimálně 2, co bydlí v paneláku a dobíjejí jen na veřejných nabíječkách a zásuvkách v obchodních centrech. Ano, mají je nedaleko, ale CNG si taky kupujete jen tehdy, pokud máte kde poblíž tankovat plyn.