Toyota vyjíždí na hybridní roadshow

Toyota Yaris Hybrid patří mezi nejprodávanější hybridní auta u nás

Značka Toyota právě startuje svou hybridní roadshow, se kterou zavítá na 17 míst po celé České republice. Od 27. září až do 4. listopadu si mohou zájemci otestovat oblíbené hybridní modely Toyota Yaris, Auris, C-HR a RAV4.

Toyota Yaris Hybrid patří mezi nejprodávanější hybridní auta u nás
foto: Toyota

Kromě testovacích jízd je v rámci akce připraven program pro celou rodinu. Interaktivní designový dóm odkrývá tajemství hybridních technologií, virtuální realitu nebo možnost zúčastnit se soutěží o hodnotné ceny pro děti i dospělé.

V následujících pěti týdnech bude Českou republikou projíždět hybridní roadshow automobilky Toyota. Naplánována je trasa s celkem 17 zastávkami po celém Česku. Cílem roadshow je představit hybridní technologie a jejich výhody široké veřejnosti.

Jedinečné vlastnosti hybridních automobilů si zájemci nejlépe vyzkoušejí v praxi, proto jsou hlavní součástí programu právě testovací jízdy. Na každé zastávce bude k dispozici celkem 8 vozů – nejoblíbenější hybridní modely Yaris, Auris, C-HR či RAV4.

Plán zastávek hybridní roadshow Toyota 2017

Plán zastávek hybridní roadshow Toyota 2017
foto: Toyota

„Hybridní roadshow jsme se rozhodli uspořádat s jediným cílem. Seznámit veřejnost s hybridní technologií tak, aby jí lépe rozuměla a nebála se jí. Chceme dát lidem možnost vyzkoušet si a zažít jízdu v hybridním automobilu na vlastní kůži. Mnoho Čechů stále pořádně neví, jak hybrid funguje a proč by si jej měli vůbec pořizovat. Ačkoliv naše hybridní technologie v letošním roce slaví 20 let, řada lidí je stále v zajetí mnoha mýtů a předsudků. To bychom rádi změnili a ukázali v praxi, jak je jízda s hybridem skvělá,“ říká Michal Velička, produktový a marketingový manažer Toyota Central Europe-Czech.

Všichni, kdo absolvují testovací jízdu, navíc mohou vyhrát auto na víkend či spoustu zajímavých věcných cen od Toyota Gazoo Racing, značky závodního týmu Toyoty.

Doprovodný program nabídne virtuální realitu i soutěž pro děti

Součástí roadshow je také doprovodný program ukrytý do designového stanu (dómu), do kterého budou moci návštěvníci zavítat v průběhu celého dne. Interiéru dómu dominuje velká LED obrazovka, na které mohou zájemci shlédnout videa o hybridech a dozvědět se tak více o této jedinečné technologii.

Toyota C-HR

Toyota C-HR
foto: Toyota

Obzory si mohou návštěvníci rozšířit i s pomocí interaktivních displejů rozmístěných v prostorách stanu, které podrobněji představují jednotlivé modely, nabízejí náhled do historie a vyvracejí nejčastější mýty o hybridech.

Pro děti i dospělé je připravena také zábava v podobě virtuální reality, která je přenese na závodní okruh a mohou tak okusit atmosféru v kabině opravdového závodníka. Všechny děti mají také možnost zapojit se během roadshow do soutěže v malování.

tisková zpráva

31 komentářů u “Toyota vyjíždí na hybridní roadshow”

  1. Aj ked som fanusik EV, kupil som si tento rok hybrid
    Aj ked som fanusik EV, kupil som si tento rok hybrid (samozrjme od Toyoty), nakolko plnohodnotne rodinne auto s cenou do 30.000 Eur EV som nenašiel. Reyervaciu na TM3 som po zverejneni cien zrušil.
    Kupil som napokon RAV4 hybrid selection.

    Spotreba: mesto 5L, medzimesto 6L, dialnica 8L.
    Moj priemer zatial 6,1L.
    To auto ma nad 1,7 tony (max 2,2t), vykon 200koni (0-100 za 8,2s) a automat. O takej spotrebe sa benzinom iba sniva a dizle maju lepsiu iba na dialnici.

    Je prijemne ked idem medzimesto jazdu 200km a vzdy cez mesta prechadzam tak z 80% čisto na elektriku a obyvatelom skoro nečmudim pod nosom. Myslim že by sa mali dizle zakazat uplne a postupne všetci prejst na EV, PHEV, alebo aspon na hybrid. Osobne si kupim dalsie auto EV, ale toto este riadne ojazdim, bo velke rodinne SUV s dojazdom 500km s cenou pod 30tis Eur si ešte dllllho nekupim 🙁

    1. Aj ked som fanusik EV, kupil by som si tento rok fosila
      Aj ked som fanusik EV, kupil by som si tento rok fosila (samozrjme od BMW), nakolko plnohodnotne rodinne auto s cenou do 15.000 Eur EV by som nenašiel. Rezervaciu na TM3 som nechal, později se hodí k prodeji.
      Kupil som napokon lehce jetou 2011 X5 3.0i 4×4 170kW automat LPG.

      Spotreba: mesto 14L, medzimesto do 10L, dialnica 12L
      Moj priemer zatial 11,1 LPG a to ho vůbec nešetřím.
      To auto ma nad 1,7 tony (max 2,2t), vykon 230koni (0-100 za 8,3s) a automat. O takej spotrebe díky poloviční ceně 13Kč/1l LPG sa hybridom od Tojóty iba sniva a to musím podotknout že nákupka byla poloviční a výbavy v plný náloži z germánie ;))

      1. Alternativní koupě LPG ojetiny má kromě výhod (1/2 cena)
        Alternativní koupě LPG ojetiny má kromě výhod (1/2 cena) určitě také nevýhody(např. rozdíl v bezpečnosti aut rv.2011 proti rv.2017 je značný) Já zvolil nový Yaris Hybrid 2017 (nemusím vozit rodinu) a zatím spokojenost i když čisté elektro nebo aspoň plug-in by v této velikosti a ceně byl určitě lepší 🙂

      2. kupa BMW na lpg je urcite lepsia volba ako 3.0 TDI.Sam som nad
        kupa BMW na lpg je urcite lepsia volba ako 3.0 TDI.Sam som nad Infinity s LPG chvilku uvazoval, no napokon vyhral hybrid.
        Ja fakt snivam o EV a auto na plyn mi proste „nevonalo“.
        Spotreba 11L LPG a 6,1L benzinu je dost podobna, no ja ludom v meste cmudim mnohonasobne menej a to je fajn pocit.
        Obstaravacia cena je vyssia ale aj predajna po 8 rokoch pouzivania. Cena 8 rocneho hybridu od toyoty bude znacne vyssia ako 14rocne BMW, tada sa caat vrati spat. A samozrejme mozno wste vacsia cast sa vrati vdaka nulovym nakladom na opravy. Kazdy si kupi co mu vyhovuje. Predajna

        1. ale jasný že elektromobily jsou lepší 😉 Ale tohle bylo
          ale jasný že elektromobily jsou lepší 😉 Ale tohle bylo napsáno namíru v rámci porovnávacího boje samozřejmě 😉
          Jinak u LPG se olej mění úplně stejně jako u benzínu (dyt to koneckonců benzín je, na benzín startuje a občas ho je dobrý kvalitním benzínem šell aby váš motor dobře šel pohonit 😉 a to 1x ročně nebo po 10.000 km podle toho co nastane dříve 😉 Fanoušci mohou interval zkrátit páč kvalitním olejům už stejnak dávno odzvonilo a všecko je to z jedný paramocisterny rozlejvaný s přídavkem aditiva dle etikety 😉 Takže doma mít vykopanou rejhu:
          1) najet na rejhu
          2) odšroubovat šroub vypustit olej
          3) vyměnit filtr
          4) našroubovat šroub a nalejt 5 litrů za 5 stovek z ešopu dle gusta každého soudruha hotovo točit žádný srrr milá paní celkově do 1.000kč 😉
          Samozřejmostí je u LPG mít instalován systém automatického přimazávaní to bez diskuze a toroidem pro komfort bez rezervy s Conti Tyre Sealant Kitem 😉

          youtube.com/watch?v=JlqidQepL6I

          všecky návody najdete na YOUTUBE 😉

          No A pak už pohoda džes soudruzi rajskej vánek z laufu a zapolovic 😉

            1. Tak tak. Největší opruz na naší druhé elektrice je
              Tak tak. Největší opruz na naší druhé elektrice je naftové přídavné topení Webasto, co tam Pražáci z centrály ČEZu nechali namontovat, páč to posílali na nejvýchodnější pobočku na Sibiři (Havířov, město za Ostravou směr Polsko a Slovensko) 🙁

      3. toz jste nam to hosi s tou eletromobilitou predvedli. jeden
        toz jste nam to hosi s tou eletromobilitou predvedli. jeden koupil hybrida, samozrejme od toyoty a rezervaci na tm3 zrusil. druhy jezdi ve voze na lpg a rezervaci na tm3 planuje prodat. ale kdyz rikam ze jedina realna masove nasaditelna ekologicka alternativa dneska je cng, tak jsem tu malem ukrizovan. pripadne kdyz toyota zkousi svoje vodikove pokusy, tak ji tu vsichni predpovidaji osud nokie a kodaku. vcetne nejmenovaneho redaktora.

    1. hmm dobře vodrbaný Xksko. Neva do firmwaru přidají
      hmm dobře vodrbaný Xksko. Neva do firmwaru přidají pojistku neotvírat pokud zadní kamera signalizuje přijíždející objekt a navíc volitelně heslo pro otevření káry když přijde majitel = morseovkou kód vytukaný na strechu auta :))

Napsat komentář