Elektrokoloběžka Xiaomi Navee S65 spojuje výkon, výdrž a inteligentní design, aby splnila všechny vaše potřeby pro pohyb ve městě.
Elektrická koloběžka Xiaomi Navee S65 je vybavena výkonným 500W motorem. Díky němu dosahuje rychlosti až 25 km/h nabízí pohodlnou a rychlou jízdu. S dlouhým dojezdem 65 km a bezpečnou baterií je ideální pro každodenní dojíždění.
Duální odpružení a 10palcové bezdušové pneumaty zajišťují Navee S65 pohodlnou jízdu na různých typech terénu. Tři režimy jízdy a LED displej na řídítkách umožňují snadné ovládání podle vašich preferencí. Hmotnost elektrokoloběžky je 24,3 kg.
Inteligentní mobilní aplikace Go Navee přináší real-time statistiky a další funkce, zatímco vodotěsný design (IPX5) a sklopný hliníkový rám přidávají praktičnost a odolnost. S maximální nosností 120 kg a cenou 14 624 Kč je Xiaomi Navee S65 skvělou volbou pro spolehlivou, efektivní a cenově dostupnou mobilní dopravu.
Elektrokoloběžku Navee S65 koupíte na e-shopu TomTop.com aktuálně za výhodnou cenu 14 624 Kč (599 euro) s kódem TTS65NOV. Dodává se z evropského skladu v Polsku. Pro další velké slevy produktů mrkněte na TomTop.com Black Friday!
zdroj: placená inzerce
Brzy zacne platit povinnost uzavit smlouvu na povinne ruceni i pro kolobezky s rychlosti nad 25km/h nebo budou vazit vic nez 25kg s rychlosti nad 14km/h. Tato kolobezka se drzi hranice, tak povinne ruceni neni potreba. To bude pokut jako maku, pochybuji, ze vsechny silnejsi kolobrndy budou pojistene. Kdo zde vlastni silnejsi kolobezku? Co na to rika hlas lidu?
Hlas lidu a hlas rozumu říká, že v českém prostředí není v dopravní infrastruktuře pro elektrické mopedy místo. Lze tedy předpokládat při jejich provozování významné škody na majetku i zdraví.
Pritom tech elektrokolobezek je jako maku. Musis se smirit s tim, ze benzinova era tak nejak konci.
V tisku probehla zprava, ze se motoriste bouri kvuli zavedeni paliva E10. Tak jsem jako dlouholety motorista zacal hledat s panikou v ocich, zda to pro moje auta bude mit negativni dopad. No a oddechnul jsem si, ani Tesla ani Nissan Leaf s palivem E10 nemaji problem.
Palivo E10 je jen dalším krokem z nekončící řady ekologických přešlapů, kterým EU moc zákonodárná a exekutivní ukazuje svoji naprostou nekompetentnost v otázkách ochrany životního prostředí a přemýšlení pouze v rámci úzce vymezeného systému. Namátkově vybírám z důsledků:
malé úsporné diesly do třídy A a B = znečištění měst
Euro 6d+ = zvýšení cen = zastarávání vozového parku
paliva E5 = devastace celých ekosystémů extenzivním pěstováním monokultur průmyslových plodin
uzavření jaderných elektráren = vzestup emisí CO2 z výroby elektřiny
a tak dále a tak dále…
EU neni ani zakonnodarna ani exekutivni. Vsechny platne zakony jsou vzdy vzesle z parlamentu jednotlivych zemi. EU da ramec ve kterem se vsichni musi pohybovat, ale je tam dost volnosti. Treba u ridicaku. EU sice pozaduje implementaci svych narizeni do legislativy jednotlivych statu, ale kazdy to dela jinak. Treba delka platnosti ridicaku. V DE ma novy ridicak platnost 15 let a v CR jen 10. Ale pry to naridila ta zla EU. Ono se vzdy hodi vse na EU. Ale v CR to jde vzdy do extremu, ze se vyberou ty nejhorsi hranicni moznosti.
A tu exekutivni moc EU bych take chtel videt. Asi jako pani Columbo.
Buďte rádi, že vám ty shnilé mamuty trochu naředí alkoholem. Aspoň vám vydrží o několik let déle.
Můžete mi ozřejmit jakej je rozdíl mezi koloběžkou
Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra a koloběžkou Navee S65? Nikde u Navee 65 nevidím nápis Xiaomi a obě mi připadají identické. je ta Navee S65 skutečně Xiaomi nebo jen další kopie?
Na samotném webu Xiaomi není o Navee ani slovo.
https://www.mi.com/cz/product/xiaomi-electric-scooter-4-ultra/
Je to to samé.
A proč se to prodává pod 2 názvy?