V přípravě na uvedení elektromobilu Tesla Model 3 zjednodušuje Tesla konfigurátor také pro Tesla Model S. Auta se teď prodávají ve verzích Standard, Premium a Performance.
foto: Tesla
Až dosud Tesla při on-line prodeji svých elektromobilů sázela na číselné označení, které určovalo kapacitu baterie daného modelu. Teď
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla ukázala elektromobil Tesla Model S v maskáčích
Jde o ekvivalent původní nabídky Model S 75, 100D a P100D. Design studio teď tedy vypadá tak, že si zákazník vybere mezi záložkami „Barva“, „Balíček“ a „Upgrady“ (zatím je však tato verze dostupná nejspíš pouze pro někoho).
Jakmile máte zájem např. o Model S 75D a 90D, přesměruje vás webová stránka Tesla na starý konfigurátor. Jde pravděpodobně o krok, který je přípravou na uvedení Tesla Model 3.
Nový elektromobil totiž bude nabízen v méně než 100 konfiguracích, narozdíl od více než 1500 u Modelu S.
https://www.youtube.com/watch?v=WH_DCNEJy4g
TM3 je v reálu
https://www.youtube.com/watch?v=WH_DCNEJy4g
TM3 je v reálu prej moc pěkný auto.
Celá palubka je oproto S daleko níž a díky tomu má řidič parádní výhled.
Vyhled jak koci dostavniku, uroven dostupnych informaci
Vyhled jak koci dostavniku, uroven dostupnych informaci podobna 😉
Měl bys chlastat víc tý žluči.
Měl bys chlastat víc tý žluči.
Kdyby radeji zlepsovali interier modelu S smerem k BMW,
Kdyby radeji zlepsovali interier modelu S smerem k BMW, Porsche, atd.
kdyby radeji BMW a Porsche delalo elektromobily, vubec zadna
kdyby radeji BMW a Porsche delalo elektromobily, vubec zadna Tesla nemusela byt a mohli jsme i nadale podporovat Evropske automobilky 🙁
Kdo vlastní ty Evropské automobilky?
Kdo vlastní ty Evropské automobilky?
dobra otazka…
ale tak aspon zamestnavaji lidi tady v Evrope
dobra otazka…
ale tak aspon zamestnavaji lidi tady v Evrope a ne Mexikance jako Tesla ze…
BMW a jiní má taky fabriky v Americe a za chvílí i s
BMW a jiní má taky fabriky v Americe a za chvílí i s Volvem budou chrlit svoje pekáče z Číny. Porsche taky vyrábělo všude možně. Cadillac vyrábí některé svoje modely komplet v Číně.
O směsce dělníků v evropskej automobilkách si taky nedělám přehrané iluze. RR má za čalouníky Ukrajince, palubky Mercedesu apod se zase dělaj v Bulharsku.
i tak radeji ty Ukrajince a Bulhary nez Mexicany 🙂
i tak radeji ty Ukrajince a Bulhary nez Mexicany 🙂
Na to tam maj šéfa výroby což je Němec z Audiny. Jak moc
Na to tam maj šéfa výroby což je Němec z Audiny. Jak moc ho okolnosti nutěj bejt tolerantní je otázka. Asi to bude běh na dlouhou trať.
1500 kombinací? Vždyť snad ani není tolik součástí v
1500 kombinací? Vždyť snad ani není tolik součástí v celém autě. A web nabízel asi 5 položek typu y/n. To je 120 kombinací a pro 3 základy aut to je 360 jen pro TMS. To asi amíci měli něco navíc.
Kdovi co do toho pocitaji, kdyz to jeste pronasobic poctem
Kdovi co do toho pocitaji, kdyz to jeste pronasobic poctem barev apod, varianty interieru…
Heh to nám pro Model 3 vychází na dvě kapacity baterie,
Heh to nám pro Model 3 vychází na dvě kapacity baterie, tři barvy laku, dvě barvy interiéru, autopilota ano/ne, silnější onboard nabíječka ano/ne a větší/menší kola 🙂 A máme krásných 96 kombinací 🙂
kombinace:
7 barev
2 strechy
4 typy kol
5 interieru
5 verzi
kombinace:
7 barev
2 strechy
4 typy kol
5 interieru
5 verzi vykonu (baterie/dual)
2 za karbonovy spojler (pouze pro P100D)
2 za premium packet
4 za autonomni rizeni
2 za weather packet
2 za premium sound
2 za detske sedacky
Celkem 90 tisic kombinaci, a to nepocitam spojler. Tech 1500 je zjednodusena verze…
Letmý pohled do frunku M3 na
Letmý pohled do frunku M3 na 0:35
https://www.youtube.com/watch?v=HPZ3yvlToVo&feature=youtu.be
hlavne nech už to spustia, kolko ešte budeme čakať?
hlavne nech už to spustia, kolko ešte budeme čakať?
Musk byl fakt vtipný, když s v podstatě dost neschopnými,
Musk byl fakt vtipný, když s v podstatě dost neschopnými, nejméně zkušenými a jedněmi z nejdražších pásových dělníků na světě, poskytoval zbytečný výběr tisíců variant s pokaždým úplně jiným postupem montáže vozů v řadě na lince, že to vypadalo plánované skoro jako u Škodovky s naopak nejzkušenějšími otroky světa.
Jj holt mexikánci. Jak to říká můj známý „Mexico sucks,
Jj holt mexikánci. Jak to říká můj známý „Mexico sucks, because mexicans.“ To je samá zábava, ale pečlivost žádná. Může být ale hůř, pečlivost a ochota pracovat je u černochů ještě o řád níž. Musk slibuje v příští verzi Tesly výrobní linku bez jedinného pásového dělníka, už aby to bylo.
Hlavně tesla příští týden vyhodí z nabídky 90kW
Hlavně tesla příští týden vyhodí z nabídky 90kW baterii. Zustanou tedy jen 75 a 100 verze. Je tedy jasne ze TM3 bude nabizen ve 2 vriantach, zaklad s cca 50-55 kW a 70-75 kW verze.
kWh…
kWh…
Pokial viem uz uniklo, ze budu 2 verzie: 60kWh a 75
Pokial viem uz uniklo, ze budu 2 verzie: 60kWh a 75 kWh.
Oficialne potvrdene je ze zo zaciatku iba zadny pohon a na HUD mame zabudnut. Na zaciatku bude malo kombinacii aby vyroba mohla nabehnut rychlo…
„Pokial viem uz uniklo, ze budu 2 verzie: 60kWh a 75 kWh.“ …
„Pokial viem uz uniklo, ze budu 2 verzie: 60kWh a 75 kWh.“ … zdroj?
Najnovsie video Model 3 owners club na youtube Live from
Najnovsie video Model 3 owners club na youtube Live from Freemont.
Kedze tebto piatok a sobotu Tesla hostovala VIP tour pre vybranych youtuberov mozeme cakat dost vela videii a (drobnych) noviniek (lebo dolezite veci sa nezmenili), vid video.
ok dik mrknu
ok dik mrknu
Neřekli jim tam vůbec nic nového 🙁
Neřekli jim tam vůbec nic nového 🙁
Sem na to mrknul a tech 60kwh a 74kwh je z neznameho a
Sem na to mrknul a tech 60kwh a 74kwh je z neznameho a neovereneho zdroje. Pouze se toho chytlo docela dost stranek a rozsirilo se to jako lavina. Faktem je ze to neni vubec overene. Celkem bych se divil kdyby zaklad mel 60 kwh baterku. Ikdyz pokud budou delat zpocatku jen 74kwh tak je mozne ze to dopadne jako s teslou S a 40kwh baterii 🙂
tak ta 60 je urcite blbe, Tesla zatim jen potvrdila <60kWh
tak ta 60 je urcite blbe, Tesla zatim jen potvrdila <60kWh (>215 mil EPA) a <190$/kWh
To je vse co vime o Modelu 3 a jeho baterce. Ostatni zarucene zpravy jsou ve stylu jedna baba povidala a neni to od Tesly.