Americká značka Rivian, která připravuje plně elektrický pick-up truck a SUV, úspěšně poutá pozornost médií. Pro Teslu je nejvyšší čas, aby podnikla protiútok.
foto: Emre Husmen
Zatímco elektromobil Tesla Model 3 už se úspěšně prodává téměř po celém světě a pokračují přípravy na začátek výroby Tesla Model Y, zejména v USA se nadšeně očekává další model: Tesla pick-up truck.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla Model 3 jako pick-up? Podívejte se na video!
Elon Musk už kolem něj nasliboval hodně: že bude stát pod $50 000, bude lepší než Ford F150, nabídne až šest míst a volitelně dojezd až 800 km a bude umět utáhnout až 150 tun (!).
Teď už to začíná znít jako další z Elonových pohádek. Když ale aktuálně dostal Musk na Twitteru jednoduchý dotaz, zda se stále počítá s odhalením Tesla pick-up trucku příští měsíc, odpověděl prostě, že „beze změny“.
Vypadá to tedy, že odhalení Tesla pick-up trucku bychom se možná mohli dočkat třeba v rámci autosalonu v Los Angeles (20. listopadu – 1. prosince 2019). Je na čase, protože na tohle hřiště už se začínají hrnout kromě Rivianu i mnozí další, např. Ford s elektrickou verzí F150.
Off:
Off: https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/test-tesla-model-3/r~57c1ac54e8e911e99ec9ac1f6b220ee8/v~diskuse/
Diskusia pod článkom je celkom výživná 🙂
Diskusia pod článkom je celkom výživná 🙂
Mně tam zarazilo: „Vnější kliky dveří, které se samy
Mně tam zarazilo: „Vnější kliky dveří, které se samy zapouštějí do karoserie“. U modelu 3?!
No jsou zapuštěné a je tam pružina, takže je to fakticky
No jsou zapuštěné a je tam pružina, takže je to fakticky správně 🙂
OK, ale pokračuje to „ne vždy fungovaly bezchybně a
OK, ale pokračuje to „ne vždy fungovaly bezchybně a vyvstávají samozřejmě otázky, co se stane, pokud začne elektronika vypovídat službu.“
Jo to je blbost. Kliky jsou mechanické, takže nemá co
Jo to je blbost. Kliky jsou mechanické, takže nemá co nefungovat a ten problém s fungováním asi myslí zamrzání, což se dělo jenom u prvních kusů. To už je dávno vyřešené.
Aj tak je to prežitok s tými klučkami. Žiadne by som tam
Aj tak je to prežitok s tými klučkami. Žiadne by som tam nedal a bolo by to menej poruchové a omnoho elegantnejšie. Neviem, či u Taycanu sú ale Audi e-tron GT už nemá a verím, že v blízkej dobe zmiznú aj na Tesle S, kde to je jeden z najporuchovejších dielov.
no oni samy o sobě ty protikliky tm3 tak jak jsou zpizděný
no oni samy o sobě ty protikliky tm3 tak jak jsou zpizděný je pěkná pitomost ;))
nojo samý inženýři :))) ale odkaz na středopupek výuky
nojo samý inženýři :))) ale odkaz na středopupek výuky elektromobilismu hybrid.cz tam je! a to se počítá ;)))
Jo všichni diskutující s tím mají naježděno 100tisíc
Jo všichni diskutující s tím mají naježděno 100tisíc km.
Vedlejší efekt úspěchu Tesly v Norsku:
Chlápek zrušil
Vedlejší efekt úspěchu Tesly v Norsku:
Chlápek zrušil objednávku Modelu 3, protože se mu kvůli nezájmu nepovedlo prodat jeho BMW ani o několikátém snížení ceny. Totální nezájem. 🙂
https://twitter.com/M_xalher/status/1127572473334108160
No a kolikpak za něj v zemi ropou a nacismem oplývající
No a kolikpak za něj v zemi ropou a nacismem oplývající chtěl?
To je nepodstatné, za sračkometa je aj 5 Korún veľa.
To je nepodstatné, za sračkometa je aj 5 Korún veľa.
Bayerische Museum Werke
Bayerische Museum Werke
Genau 🙂
Genau 🙂
alebo aj Bayerische Mist
alebo aj Bayerische Mist Wagen
https://www.allacronyms.com/BMW/Bayerische_Mist_Wagen
To je právě ro nejpodstatnější 🙂
Prodávající má
To je právě ro nejpodstatnější 🙂
Prodávající má vždy představu o ceně, která se pak většinou hodně liší od toho, kolik nakonec dostane, sám jsem to několikrát zažil, když jsem obměňoval auto. To je, holt, realita. Vše se nakonec prodá, akorát prodávající musí akceptovat realitu trhu 🙂
Máš to nepřesně
„This guy cancelled his iPace order, got
Máš to nepřesně
„This guy cancelled his iPace order, got a Model 3.
Now selling Model 3 because it proved *impossible* to sell his existing car (BMW).“
Zrušil objednávku na iPace a koupil si Model 3.
Nyní prodává Model 3 protože se ukázalo že nemůže prodat své stávající auto (BMW).
Off
57% obyvatel NewYorku, 49% NewJersey a 45% procent
Off
57% obyvatel NewYorku, 49% NewJersey a 45% procent Conecticatu planuje v nasledujicich 2 letech nakup elektromobilu.
To bude pro Teslu jakozto majoritniho vyrobce EVs giganticka poptavka.
https://nypost.com/2019/10/12/new-yorkers-could-face-battery-charging-station-shortage-for-electric-cars/amp/?__twitter_impression=true
O.T.
Automobilky zámerne blokujú predaje e-aút, tvrdí
O.T.
Automobilky zámerne blokujú predaje e-aút, tvrdí európska inštitúcia
https://www.mojelektromobil.sk/automobilky-zamerne-blokuju-predaje-elektromobilov/
joo ano to víme, autodebilky jsou dávno zkorumpovaný
joo ano to víme, autodebilky jsou dávno zkorumpovaný ropnejma prasatama 😉
O.T.
Tesla Model Y bol už videný v
O.T.
Tesla Model Y bol už videný v premávke
https://www.mojelektromobil.sk/tesla-model-y-testovanie-detailne-zabery/
1* noo vypadá sympaticky… až na ten tablet místo
1* noo vypadá sympaticky… až na ten tablet místo palubovky 😉
Chtěl jsem původně napsat taky nějaký výstižný
Chtěl jsem původně napsat taky nějaký výstižný komentář, ale vy už jste všechno napsali, tak Vám jen rozdám plus jedničky… 🙂
Ideální do města na popojíždění do tesca.
Ideální do města na popojíždění do tesca.
+1
+1
off
Tak tohle mě opravdu rozesmálo 😀
CEO Porsche před
off
Tak tohle mě opravdu rozesmálo 😀
CEO Porsche před čtvrt rokem prohlásil o Taycanu že po jeho vydání už nikdo nebude mluvit o Tesle.
https://www.teslarati.com/porsche-ceo-taycan-elon-musk-tesla-interview/
A teď po pouhých pár měsících otočil o 180 stupňů, že Taycan nikdy neměl soupeřit s Modelem S a Porsche nerado slyší o srovnávání těchto dvou aut.
https://drivetribe.com/p/porsche-doesnt-like-the-comparison-fvSk9u6sRaSJ-g_MOV94Uw?iid=OQcjz3KJQoizrS4FcqmQVQ
Ona ta legrace na Nurburgringu asi zapůsobila 🙂
Porše nevědomky zvedlo hozenou rukavici a teprv teď mu
Porše nevědomky zvedlo hozenou rukavici a teprv teď mu došlo, že tím ještě víc urychlej smrt svých spalováků. ;o)
+1
+1
+1
+1
Neviem kde si sa o tom dočital ale v članku čo si dal to
Neviem kde si sa o tom dočital ale v članku čo si dal to vyznieva trochu inak. Takže to to tu vytiahnem a preložim.
Povodny text:
When asked by the publication if he thinks “no one will talk about Tesla” any longer after the Taycan is unveiled, Blume noted that “to be honest, we did not think so.”
Preklad
Na otázku redakcie, či si myslí, že „nikto už nebude hovoriť o Tesle“ po odhalení Taycana, Blume poznamenal, „aby som bol úprimný, nemysleli sme si to.
Takže kde to Blume hovorí? Prosím vyznač mi to ja to totiž nevidím. Jediny kto to spomina je redaktor.
To neřeš, hlavně že se tomu chlapec zasmál, i když neví
To neřeš, hlavně že se tomu chlapec zasmál, i když neví čemu 🙂
V originále to má taky význam který píšeš ty:
Wird ab dem 1. September keiner mehr über Tesla sprechen?
Da haben wir uns, ehrlich gesagt, keine Gedanken gemacht.
Nejkrásnější na Elonových pohádkách je to, že se
Nejkrásnější na Elonových pohádkách je to, že se skutečně mění v realitu. Dříve či pozdějí 😉
Jo jo, většinou sice spíš později, ale i tak :). Jsem
Jo jo, většinou sice spíš později, ale i tak :). Jsem opravdu zvědavý i když většina evropy se bude těšit spíš na model Y než pick-up
Ale už se zlepšuje. Model S měl zpoždění 2 roky. Model X
Ale už se zlepšuje. Model S měl zpoždění 2 roky. Model X rok. Model 3 půl roku. A Čínská Gigafactory vypadá že jede na čas.
To je fakt. Ta fabrika vyrostla doslova pred ocima.
To je fakt. Ta fabrika vyrostla doslova pred ocima.
Ale je treba se zeptat proc? Protoze Cinani umi stavet rychle
Ale je treba se zeptat proc? Protoze Cinani umi stavet rychle 🙂
v ČR by takovou továrnu stavěli 7-11 let z čehož by jen
v ČR by takovou továrnu stavěli 7-11 let z čehož by jen papírování trvalo 2/3 času…a nejhorší je že to je u nás furt horší a horší
To jo. Čína se líbí. Ovšem jen do té doby než by vás
To jo. Čína se líbí. Ovšem jen do té doby než by vás někdo nutil dělat v jejich podmínkách.
Houby, když je vůle, je i cesta. Fabrika Hyundai v
Houby, když je vůle, je i cesta. Fabrika Hyundai v Nošovicích i cca 20 subdodavatelských fabrik v okolí se vybudovalo během cca 2-3 let.
V čem bylo kouzlo? Připravené průmyslové zóny, které si jen počkaly na investora. Automobilka nebo baterkárna není v povolovacím procesu nějaký zásadní problém. Nejhorší, co se musí řešit jsou kamiony se zbožím a lakovna. Přál bych vám vidět to administrativní peklo pro chemické provozy. A jak u nás i ty prosperují!
+1
+1
Presne tak.
Presne tak.
+1
+1
+1
+1