Jsou to pouhé dva měsíce, co Rivian získal investici $700 mil. vedenou Amazonem. Nyní do firmy nasypal další půlmiliardu dolarů také Ford.
foto: Rivian
RJ Scaringe, zakladatel a šéf společnosti Rivian, který vyvíjí a hodlá vyrábět velké elektrické pick-up trucky R1T a SUV R1S, řekl, že jde o další klíčový pokrok směrem k urychlení přechodu na udržitelnou mobilitu. Tento cíl je nápadně podobný tomu, který má Elon Musk a jeho Tesla.
Ford využije platformu vyvinutou v Rivianu k tomu, aby na ní postavil vlastní elektromobil. Ostatně, Rivian už dnes využívá v USA nesmírně populární pickupy Ford F-150 jako testovací muly pro svůj elektrický pohon.
Obě společnosti ale potvrdily, že nový elektromobil, který Ford na platformě Rivianu postaví, nebude elektrický F-150. Ten Ford vyvíjí samostatně společně s Mustangem inspirovaným crossoverem na elektřinu.
Podle Jima Hacketta, šéfa Fordu, bude pro výrobu platforem pro jeho automobilku využita část z kapacity 250 000 aut ročně budoucí továrny Rivian. Kromě toho tisková zpráva dodává, že obě firmy zkoumají další možnosti spolupráce.
Kdepak Rivian, to je pro hipstery do města, tohle je
Kdepak Rivian, to je pro hipstery do města, tohle je správné auto pro sedláka http://bollingermotors.com/, konkrétně B2 https://bollingermotors.com/bollinger-b2/. Už berou rezervace https://bollingermotors.com/reserve/
Přejít na SpFling.com – velký dospělý seznamka s
Přejít na SpFling.com – velký dospělý seznamka s inteligentní vyhledávací systém najít sex partnera
A Tesla zverejnuje ztraty a pokles hotovosti. Vydrzi to?
A Tesla zverejnuje ztraty a pokles hotovosti. Vydrzi to?
Letadlo přistává (spíše padá :-()
Letadlo přistává (spíše padá :-()
Nevěděl jsem, že slovo padá znamená rostoucí
Nevěděl jsem, že slovo padá znamená rostoucí čísla.
Pokud vím tak Tesla vyrábí a prodává a investuje stále více a více.
Dejte sem příklady toho padáku. A začněte před 10 lety kdy Tesla začínala.
Vydrží, proč by ne? Tesla má několik výhod: stále
Vydrží, proč by ne? Tesla má několik výhod: stále velkou poptávku i s minimálním marketingem, největší síť rychlých nabíječek, rozjetou výrobu aut s velkým dojezdem, jsou nakročeni k plně autonomnímu řízení už příští rok, mají vlastní hardware i software, a hlavně už mají půl milionu aut na silnicích, ze kterých sbírají data na vylepšení autopilota, čemuž se nikdo jiný ani neblíží. Jo a mají prakticky vlastní výrobu baterií i účinných motorů.
Když bude potřeba tak se určitě najde investor, kterým jim pomůže překlenout období (rok až dva) než začnou pořádně vydělávat na službě Robotaxi fleet, to je skutečný cíl Tesly a velmi výnosný.
off: co říkáte na tu cenu?
off: co říkáte na tu cenu? https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyundai/ostatni/17997277?goFrom=list
Porad silene drahy. To se masove prodavat nebude. Kolik ujede
Porad silene drahy. To se masove prodavat nebude. Kolik ujede treba Dacia Duster a kolik stoji?
Dacia Duster v automatu a trochu vybavená za 600tis.rovněž
Dacia Duster v automatu a trochu vybavená za 600tis.rovněž není masově prodávána.
https://www.autoscout24.cz/nabidky/dacia-duster-1-5-dci-s-s-4×2-blackshadow-nl-auto-diesel-modra-65b9e254-388b-42b5-94bb-8c270ec36bed?cldtidx=1
Otázka je, jestlu je to auto opravdu k dispozici. Kupoval
Otázka je, jestlu je to auto opravdu k dispozici. Kupoval jsem před rokem pro známou i30 a většina skladovek, co měli na webu Hyundai, už nebyla k mání.
Ale pokud toto opravdu k mání je, tak to je tam už min. měsíc, co jsem na to koukal. Takže o to zájem moc není, jinka by se to už prodalo, když elektromobilisté tvrdí, že výrobci nestačí EV vyrábět.
Jinak v Německu jich jsou taky mraky, jen výbava je Trend a Style, nevím jak to pasuje na tu Ultimate nebo Future.
Nedohledával jsem to do detailu, ale Trend je základ jako u
Nedohledával jsem to do detailu, ale Trend je základ jako u nás Future, Style má tepelné čerpadlo, vyhřívaná sedadla a volant, led světla atd…
Podobně je to s rozdíly ve výbavě Confort=Trend a Premium (které jsou tuším v Holandsku či Belgii)
Nedohledával jsem to do detailu, ale Trend je základ jako u
Nedohledával jsem to do detailu, ale Trend je základ jako u nás Future, Style má tepelné čerpadlo, vyhřívaná sedadla a volant, led světla atd…
Podobně je to s rozdíly ve výbavě Confort=Trend a Premium (které jsou tuším v Holandsku či Belgii)
Tak ta lepší výbava je v DE od cca. 30.000 eur, to znamená
Tak ta lepší výbava je v DE od cca. 30.000 eur, to znamená pod 800 tisíc KČ. A je jich tam skladem docela dost na výběr.
Jak to bude jezdit, to uvidíme, jaké to bude mít další
Jak to bude jezdit, to uvidíme, jaké to bude mít další parametry taky, vzhledově to vypadá povedeně.
Původné se kolem vochomejtal Bezos a GM, Bezos dal, GM nic a
Původné se kolem vochomejtal Bezos a GM, Bezos dal, GM nic a teď Ford. Voni tam myslím makaj bejvalí zaměstnanci Fordu.
Pokud sem správně četl, tak z investice GM vycouval Rivian,
Pokud sem správně četl, tak z investice GM vycouval Rivian, protže GM chtělo výměnou za investici exklusivitu tj. že Rivian neposkytne svoje produkty jiným automobilkám než právě GM.
Aha.
Aha.