Tesla Model S nabízí zas o něco vyšší dojezd, dosahuje už na 658 km!

V konkurenčním souboji s automobilkou Lucid neváhá Tesla dál navyšovat dojezd svého elektromobilu Tesla Model S. Ten teď podle EPA činí 409 mil neboli 658 km!

Tesla všechny své elektromobily neustále vylepšuje po všech stránkách, jak v oblasti hardwaru, tak softwaru. I díky tomu se Model S dočkal dalšího navýšení dojezdu během pouhých pár měsíců.
foto: Tesla

Údaj o dojezdu 409 mil/658 km je platný pro elektromobil Tesla Model S ve verzi Long Range Plus vyrobený tento měsíc. Před pěti měsíci přitom Tesla navyšovala na 402 mil/647 km.

Jenže elektromobil Lucid Air mezitím nabídnul 406 mil/653 km, a tak Tesla snížila cenu Modelu S. Studená válka mezi Lucid a Teslou se rozjela naplno a Tesla nyní vrací úder.

50 Comments on “Tesla Model S nabízí zas o něco vyšší dojezd, dosahuje už na 658 km!”

  1. ste věděli jo že chlápek z vostravy dokáže v tesle
    ste věděli jo že chlápek z vostravy dokáže v tesle vyměnit flešku emmc a displej TMS za 3 táci jede dál ;))

    https://youtu.be/nXDr_CTOdMc?t=1362

    Tesla konečně uznává selhání eMMC s dotykovou obrazovkou a nabízí prodlouženou záruku
    https://electrek.co/2020/11/09/tesla-emmc-failure-touchscreen-offers-extended-warranty/

    https://www.youtube.com/watch?v=wui-Ym6pa1Y

  2. Off: video super, ale zřejmě došlo k selhání zbytku
    Off: video super, ale zřejmě došlo k selhání zbytku systému a neletěl ven spolujezdec v sedačce. Předpokládám, že v dalším filmu bude jezdit 007 s Teslou a tohle bylo testování T-Bond Stealth mode.

    https://www.autoforum.cz/bleskovky/fanousci-neverili-ze-teslam-za-jizda-muze-uletnout-strecha-tak-to-nekdo-natocil-na-video/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=442611&dop_req_id=9kstNgdNREr-202011241319&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

    1. To bude asi nějaký fake, diskreditační kampaň, účelovka
      To bude asi nějaký fake, diskreditační kampaň, účelovka 🙂
      Ale to je fuk, fanatik si pořád mele tu svou, i kdyby se Tesla rozpadla, tak je to míle před konkurencí. Je fajn, že už i ostatní výrobci začínají nabízet EV a v Evropě se to už projevuje.

  3. Mám také pěkný dojezd u ID.3 vyrobeno 11.11.2020
    Jel jsem

    Mám také pěkný dojezd u ID.3 vyrobeno 11.11.2020
    Jel jsem z Brna směr Svitavy potom asi 10 km před Svitavami jsem se vrátil do Brna.
    Když se jede na Svitavy, tak se málo kde dá jet 90kou
    všude je omezená rychlost a dost obcí.
    Před Brnem jsem to na chvilku provětral na 150 km/h ale šlo by to víc.
    Teplota byla 10° ujeto 119 km spotřeba ukázala 12.9 kWh
    a zbývající dojezd ukazoval na 333 km
    Auto má tepelné čerpadlo, ale nevím jestli nějak pomáhalo,
    protože nevím jak se to dá zjistit.
    Netopil jsem abych zjistil spotřebu bez topení.
    Sám se divím té nízké spotřebě, protože auto váží 1805kg
    a e-up váží asi 1200 kg ale s ním bych to asi nedokázal.
    A druhý den jsem to odpojil od nabíječky a ukazovalo dojezd 451 km

    1. V tehlech malych rychlostech je spotreba vzdycky super. Jak
      V tehlech malych rychlostech je spotreba vzdycky super. Jak rikas, u Svitav je to tragedie a prumerna rychlost spis tak 70km/h kdyz moc. Ono az u tech ustalenych 130km/h se lame chleba. V zime pri 130 jsi u ID3 na 230Wh/km. Ale to nic nemeni na tom ze ID3 neni vubec spatne auto.

    2. Já bych se té spotřebě nedivil, protože není nijak
      Já bych se té spotřebě nedivil, protože není nijak zázračná, netopil jste, tepelné čerpadlo spalo, jel jste nízkou rychlostí. Nadšení by bylo pod 10kW/h, takhle je to průměr. Hmotnost v tom nehraje žádnou roli ani na té kopcovité trase. Vždycky aerodynamika a tu jste neprověřil. Vyjeďte na dálnici a dejte 100km při 130km/h podle gps.

      1. S e-upem bych tu spotřebu při 10° 12,9kWh
        S e-upem bych tu spotřebu při 10° 12,9kWh nedokázal.
        Všude kde jsem mohl jsem jej 90.
        Mám e-up už sedmý rok váží asi 1200kg a id.3 1805kg
        což je rozdíl 600kg a toto je hodně na to aby aby váha nehrála
        žádnou roli.
        A kdybych naložil do e-up 600kg kdyby to snesl, tak bych chtěl vidět tu spotřebu.
        ID.3 77kWh má o 130kg víc a už má větší spotřebu a také rozjezd na
        100km/h má nižší.
        A proto jsem ho nekoupil i když jsem mohl.

              1. A máte tu verzi s 58 kWh baterkou, že? Takže dojezd kolem
                A máte tu verzi s 58 kWh baterkou, že? Takže dojezd kolem 300-400 km. Jo, to už si dokážu představit sluzebky 520 km s jednou přestávkou.

                Jen co jsem koukal do interiéru, tak mi přišel docela laciný, takový plastový, mnohem hezčí je třeba nový golf. Jinak prostor v pohodě a i testy dopadají dobře, jak jízdní vlastnosti, tak spotřeba a dojezd.

                1. Ano mám 58kWh ale interier mě moc nezajímá mohl by být i
                  Ano mám 58kWh ale interier mě moc nezajímá mohl by být i z plechu.
                  preferuji spíš dojezd.
                  Raději bych měl kratší auto typu Fabie ale se stejným dojezdem.
                  Dítě už vyletělo z hnízda takže mě stačí už jen dát platební kartu
                  do kufru
                  ID.3 je hodně veliké Auto trefuji se s nim hůř do garáže.
                  Tony

                2. Neřekl bych, že je hodně velké, ale chápu, že proti Up
                  Neřekl bych, že je hodně velké, ale chápu, že proti Up je to velké 🙂 Ale ano, taky by mi velikostně vyhovoval úplně v pohodě, i kufr, velikost ideální.

                  Uvidím, až budou ojeté, případně kouknu I na Enyaq a ID.4

                1. Tak to jo to máte pravdu měl jsem ho půjčeného najel jsem
                  Tak to jo to máte pravdu měl jsem ho půjčeného najel jsem s ním 5000 km. Prima auto rychle nabíjí ,ale reálný dojezd 100 Km po dálnici i 90 Km ,ale do zastavení. Takže v praxi bylo třeba plánovat po 60-70 km nabíjení s tím, že na další nabíječku v případě poruchy by to už nedojelo.
                  Druhá generace je úplně jinde jednak spotřebou i kapacitou baterie, zde je třeba hledat nabíječku po 180 Km a to máte ješte rezervu na 50 Km takže praktický dojezd i 3x vyšší.

                2. Taky bych ho koupil ale tenkrát v r. 2014 nebyli.
                  Mám s ním

                  Taky bych ho koupil ale tenkrát v r. 2014 nebyli.
                  Mám s ním najeto 63000 km baterie stále jako nová, nabíjel jsem jsem
                  jen v garáži 230V 10A = 2300W
                  Auto na dojíždění do práce a na nákupy značka ideal.
                  Když jsem zaslechl, že se bude vyrábět ID.3 tak jsem si na něj přes rok počkal.

                3. Nechcete zveřejnit ekonomickou stránku vašeho
                  Nechcete zveřejnit ekonomickou stránku vašeho rozhodnutí?

                  Takhle od oka jste na tom zatím oproti spalovací variantě prodělal naprosto brutální peníze…

                4. Na Tvůj názor je určitě zvědavý!
                  Byly to jeho peníze a

                  Na Tvůj názor je určitě zvědavý!

                  Byly to jeho peníze a jeho rozhodnuti.

                5. A někdo zase brutálně prodělá na akciích, takový je
                  A někdo zase brutálně prodělá na akciích, takový je život, a je to osobní volba každého z nás, nebo ne?

                6. Peníze si do hrobu vzít nechci.
                  Peníze si do hrobu vzít nechci.

                7. Alespoň že to nepopíráte…
                  Ale je to škoda, vaše

                  Alespoň že to nepopíráte…
                  Ale je to škoda, vaše finanční krvácení mohlo být poučné pro ostatní žijící v bludu, že elektromobilita je finančně výhodná.

                8. Vy s vasim SUV 6ti valcem muzete povidat o vyhodnosti
                  Vy s vasim SUV 6ti valcem muzete povidat o vyhodnosti spalovaku.

                9. V8 Leošku, V8.
                  Znáš elektrickou alternativu Land Cruisera

                  V8 Leošku, V8.

                  Znáš elektrickou alternativu Land Cruisera 200?

                10. Bollinger, Rivian, Cybertruck. Ale musite si pockat.
                  Bollinger, Rivian, Cybertruck. Ale musite si pockat.

                11. A kdo to potrebuje? Jinak samozrejme Tesla X. Ale takoveho
                  A kdo to potrebuje? Jinak samozrejme Tesla X. Ale takoveho auta je do terenu skoda, i kdyz s tim lidi jezdi i do lesa na drivy.

      1. Ta první verze neměla tepelné čerpadlo,
        Ta první verze neměla tepelné čerpadlo, měl jsem předplaceno asi rok 25000kč a jak mě to auto měli dodat,
        tak jsem tu první objednávku zrušil a objednal jsem znovu s
        tepelným čerpadlem s tím, že budu zase čekat
        a čekal jsem přesně ještě 3 měsíce a dostal jsem s t. čerpadlem.
        vyrobeno bylo o něco dřív ale dostal jsem ho 11.11.2020
        Ale tu zkušební jízdu jsem dělal dříve 14.11.2020 dal jsem to na hybrid až dnes, protože se mě na to hodil tento článek.
        doporučil bych shlédnout toto:

        https://www.youtube.com/watch?v=TuXabFNGzqQ&t=11s

        1. Přesně to jsem psal, nebylo vyrobeno 11.11.2020.
          Nemám rád

          Přesně to jsem psal, nebylo vyrobeno 11.11.2020.

          Nemám rád takové testy v odkazu, raději zkouším a porovnávám sám.
          Dnes jsem byl v servisu a na prodejně ho mají a tak jak otevřou mi ho půjčí. Tak porovnám a budu mít vlastní zkušenost.
          🙂

            1. Určitě, až otevřou prodejny, samotného mně to
              Určitě, až otevřou prodejny, samotného mně to zajímá.

              Ta vaše spotřeba určitě bude správně ale na té cestě to není skutečně moc vypovídající. Naposled jsem jel s e-Konou cca 2 dny, vše vypnuté a spotřeba 13,0kWh/100km.
              Chleba se láme až na dálnicích a při různých rychlostech.
              🙂

              1. Také vyzkouším ale zatím nemám registrační značku snad
                Také vyzkouším ale zatím nemám registrační značku snad 30.11.2020
                jsem elektronicky objednán.
                Proto tak málo jízd, převozní značka už je propadlá.
                Neuměl jsem to dřív vyřídit kvůli koronaviru.
                Ještě že mám toho e-upa na ježdění.

                1. Možná jsem to nenapsal dobře.
                  Já si ji nechci a nebudu

                  Možná jsem to nenapsal dobře.
                  Já si ji nechci a nebudu kupovat, já ji chci jen půjčit a vyzkoušet.

                  Mám 4 měsíce novou e-Konu a jsme velice spokojený.
                  Jinak k té registrační značce.
                  Já měl auto asi o 3 dřív než bylo vyrobené. 🙂
                  Ne, já s ním jezdil dřív než mi vypsali datum do techničáku.
                  S převozní značkou jsem jezdil asi 14 dní, takže taky propadlá.
                  🙂

                2. e-Kona je výborné auto, taky jsem o ní silně
                  e-Kona je výborné auto, taky jsem o ní silně přemýšlel.
                  hlavně proto, že je kratší (kvůli parkování).
                  Ale cena byla vyšší.

                3. To tedy nevím, ale posez určitě.
                  🙂
                  Jinak nebrte ceníkovou

                  To tedy nevím, ale posez určitě.
                  🙂
                  Jinak nebrte ceníkovou cenu ale nižší cenu si musíte domluvit s prodejcem, nebo to zkusit se mnou abych to domluvil.

                4. Teď už dlouho nebudu mít na jiné.
                  Teď už dlouho nebudu mít na jiné.

                5. To jsem si před léty říkal taky (asi 8 let) a dnes už
                  To jsem si před léty říkal taky (asi 8 let) a dnes už mám další dvě. 🙂

                  Jinak jsem byl na servise s e-golfem ve 142 tisících a cena servisu 658 Kč včetně DPH. A EV bez jakékoliv závady co by se musela řešit.
                  Když jsem tam byl tak mi prodejce sám nabídl jako dlouholetému elektromobilistovi a jejich zákazníkovi, abych jim pro prodejce otestoval ID.3 a dokonce mi nabídli i ID.4, hned jak ji budou mít na prodejně, snad do konce tohoto roku.
                  Takže tu ID.3 příští týden otestuji a dám jim vědět co je tam dobré a co ne a co by hlavně neměly a co měly říkat zákazníkovi.
                  Ne ty bludy, že ze zásuvky je pomalé a z wallboxu rychlé nabíjení. Je to rychlejší ale rychlé nabíjení je DC. 🙂

                  Žádný Temelín kvůli jeho nabíjení taky stavět se nemusí a jeho domácí jistič to přes noc i den to zvládne. Doma ani v ulici natož celé město také do Blackout nespadně, kvůli jeho nabíjení, nakonec si to sám může doma vyzkoušet.

    3. Citigo IV má stejný technický základ a jet s tím bez
      Citigo IV má stejný technický základ a jet s tím bez topení po okreskach nad 10 je docela umeni. Nad 12 tak to už je o papiry. Takže ani omylem. Id3 bude v realu mnohem žravějši než Kona. A trojčata na bázi upu jsou v současné době po městě a okreskách nejúspornějši EV. Jedině na dálnici je dá ioniq

Napsat komentář