Tesla Model 3: oficiální fotky interiéru

Po předání prvních kusů elektromobilu Tesla Model 3 jsou konečně venku i oficiální fotky interiéru. Vévodí mu 15″ dotykový displej.

Stylový a vskutku minimalistický interiér elektromobilu Tesla Model 3
foto: Tesla

Elektromobil Tesla Model 3 se bude prodávat ve dvou verzích: Standard za $35 000 (v hrubém přepočtu asi 770 000 Kč) s dojezdem 352 km, zrychlením 0-100 km/h během 5,6 a max. rychlostí 210 km/h.

Druhá verze Modelu 3, Long Range, má v základu stát od $44 000 (asi 970 000 Kč), nabídne dojezd 500 km, zrychlení 0-100 km/h během 5,1 sekundy a max. rychlost 225 km/h.

auto elektromobil Tesla Model 3 - fotky interiéru

foto: Tesla

auto elektromobil Tesla Model 3 - fotky interiéru

foto: Tesla

auto elektromobil Tesla Model 3 - fotky interiéru

foto: Tesla

auto elektromobil Tesla Model 3 - fotky interiéru

foto: Tesla

169 Comments on “Tesla Model 3: oficiální fotky interiéru”

  1. Přijde mi ten monitor že má ostré hrany. Vcelku se divím
    Přijde mi ten monitor že má ostré hrany. Vcelku se divím že toto prošlo přes nárazové testy. Myslím si že při nárazu ne ze předu ale při nějakém smyku nebo bočním nárazu tyto rohy monitoru podle mě ublíží posadce

  2. za mě T3 naprosto v poho, rezervaci určitě rušit
    za mě T3 naprosto v poho, rezervaci určitě rušit nebudu.
    Líbil se mi Bolt, ale už ne – T3 je lepší prakticky ve všem, snad kromě přístupu kufru. Ale ten je na sedan standard, ledničky nestěhuju, objemu je dost.
    Prý jdou zadní sedadla sklopit do roviny a udělat tak prostor délky 206 cm, tak se tam prý dá i spát když je potřeba.
    Na interiér si zvyknu, naprosto bez problému.
    A než se dostane na moji rezervaci, tak budou venku tisíce nezávislých recenzí, které auto rozeberou ze všech stran bude dost času se rozmyslet 🙂

      1. haha 🙂 ale v jaký koncentraci? Už ste si někdy někdo
        haha 🙂 ale v jaký koncentraci? Už ste si někdy někdo dekódoval lovnou oblast na etiketě levný rybí konzervy z ochoďáků vyrobenou v polsku?? ty ryby vonehdá nebyly z baltu. A divme se, že fukušimský čolky nikdo nechce a jsou tak levný… ;))

        1. Já to klidně vezmu. Radiace se nebojím. Je mnohokrát
          Já to klidně vezmu. Radiace se nebojím. Je mnohokrát prokázáno, že radiační limity stanovené státem, jsou absurdně přísné. Existují místa na zemi, kde je přirozené radiační pozadí podobné jak v zakázaných zónách kolem Fukušimy a lidem tam nic není, rakovina má stejný výskyt jako jinde apod. Samozřejmě je blbé, když člověk do sebe dostane radioaktivní jód nebo cesium, případně i to tritium ve vyšší koncentraci, ale ve vodě se tritium poměrně rychle rozpadne, takže bych to neviděl tak zle.

          1. Je potřeba vědět jakým způsobem radiace na lidské tělo
            Je potřeba vědět jakým způsobem radiace na lidské tělo působí a pak se teprv rozhodovat. Slaboučká radiace z rybího masa, kterou sníží i papírovej pytlík a celkem spolehlivě nás před ní krátkodobě ochrání vnější kůže, a bežné měřící přistroje jí sotva zaznamenají, však může vážně poškodit zdraví pokud se dostane k nechráněné kůži v tělních otvorech čili nos, ústa, uši, řiť a genitálie. No a pod to polknete tak ve vás určité množství zůstane navždy a tím dlouhodobým zářením na jednom místě už se poškození slušně nasčítá a udělá to oěknou paseku.
            Takže to co tak rádi odborníci zlehčují a říkají že jsou to jen zlomky toho čemu jsme krátkodobě vystaveni při rentgenu u lékaře najednou dostává úplně jinej rozměr pokud tato „slabá“ radiace působí dlouhodobě uvnitř našeho těla na nechráněné orgány… :-(((
            Dobrou chuť a hezký zbytek života… ;D

            1. Kromě radiace však většina dravých ryb na vrcholu
              Kromě radiace však většina dravých ryb na vrcholu potravního řetezce obsahuje značná množství sajrajtů a jedů jako jsou kadmium, rtuť apod. Proto je dobré jich konzumovat pouze určité malé množství a pouze jednou za čas.

              Na tom ostrově jak tam tak rádi masakrujou ty delfíny, kulohlavce a velryby jim jejich místní doktor vydal už roku 2003 lejstro o tom že maso těch kytovců je nepoživatelné protože obsahuje nadměrné mnoźství těžkých kovů a jedů. Neví teda proč to tam dál masakrujou, asi chtěj taky vychcípat.

              Současnost
              Losos chycený v Seatlu obsahoval kokain, antidepresiva a látky z přašků proti bolesti
              http://myscienceacademy.org/2017/07/16/seattle-caught-salmon-found-contain-cocaine-antidepressants-pain-relievers/

              Do uměle pěstovaných lososů se dodává v granulých kromě jiných sajrajtů červené barvivo, které dlouhodobě ničí lidský zrak.

              Dobrou chuť.

              p.s.
              1. Velké procento ryb je špatně označeno a vy si kupujete něco jiného než je na etiketě. Často je to záměrně pro zvýšení výdělků, čili podvod.
              2. Např. v konzervách tuňáka se vymůže vyskytovat i jiné maso např prý i z delfínů apod.
              3. Ryby taky konzumují slušný množství plastů.
              No jo no.

              A to jsem ještě ani nezačal vo ukrutné nemoci z ryb…
              http://www.poison.org/articles/2009-jun/what-you-cant-smell-can-hurt

                1. Vrať se k tomu fetování Sava, to ti jde líp.
                  Vrať se k tomu fetování Sava, to ti jde líp.

            2. Však tam píšu o tom, že radiace je problém, pokud se
              Však tam píšu o tom, že radiace je problém, pokud se dostane do těla v těch formách, které jsem uvedl. Ale dostat tam tritium je v podstatě nemožné. Tritium se nikde neukládá a jeho poločas rozpadu je moc krátký, aby mohlo něco napáchat.

  3. Tak ja si dovolim taky se k tomu vyjadrit.
    Osobne jsem z toho

    Tak ja si dovolim taky se k tomu vyjadrit.
    Osobne jsem z toho docela nadseny. Sice jsem v tom jeste nesedel, ale nektere ficury se mi vazne libi a vypada to jako velice prakticke auto, rozhodne zamyslene jako hlavni auto v rodine. Jiste to budi emoce, vasnive diskuze, ale zatim vsechny videa co jsem z toho videl tak byly pozitivni a interier na me udelal vazne dobry dojem. Obzvlaste ta dvouzonova klimatizace vypada velmi zajimave.

    Stejne tak ocenuju tu priplatkovou baterku na 310 mil (500km) dojezdu. $9000 je sice dost, ale tak na necem ta Tesla musi vyryzovat aby mela pozitivni GM. A komu staci 220 mil, tak si to proste neda. Navic, diky dobre aerodynamice to pravdepodobne bude mit i vetsi dojezd nez treba Ampera-e (Bolt) v dalnicnich rychlostech, ikdyz na papire ma Bolt 238 mil, ale jakmile jede 130km/h tak to pada jako sutr. O rychlonabijeni ani nemluve, podle recenzi ma Bolt vazne pomale nabijeni.

    Co se plne autonomniho rizeni tyce, na to si jeste budeme muset pockat. Ale ja fajn, ze to ma jiz v zakladu veskery HW a pokud bych nekdy usoudil, ze to ma smysl, tak se da SW aktivovat i dodatecne.

    Za me teda paler hore a myslim ze se jich i v CR proda hezkych par. Jedine co mi tam chybi je tazne zarizeni, o tom jsem nikde nic neslysel, tak nevim jestli to ma nebo ne.

  4. Ty brďo, to je sranda číst tuto diskuzi ve stylu „na to
    Ty brďo, to je sranda číst tuto diskuzi ve stylu „na to bych si nezvykl, na toto bych si nezvykl“ atd. atd. atd.
    Nebudu vám tlačit do hlavy nic ve smyslu „podle sebe soudím tebe“, jen popíšu vlastní zkušenost. Když vyběhly první Peugeoty s malým volantem a částí displeje nad volantem, tak mě v první chvíli napadlo „na to bych si nikdy nezvykl“. Podobně kdysi jsem zkoušel předchozí generaci Kia Carens, která měla nožní parkovací brzdu místo ruční a opět „na to bych si nikdy nezvykl“. Pak jsme si pořídili Leafa a ejhle, Leaf má část displeje nad malým volantem a nožní parkovací brzdu! Zvykl jsem si tak moc, že už bych chtěl u každého auta digitální tachometr nad volantem, nikoli pod ním, a tu nožní brzdu bych chtěl taky. Přestože vím, že se mi to u nového Leafa nesplní. Dokonce to šlo tak daleko, že i u benzíňáku si dávám na palubovku navigaci s digitálním tachometrem i na trase, kterou znám zpaměti, protože se mi nechce koukat a de facto odhadovat rychlost na budíku pod volantem, tak daleko jde můj zvyk. A světě div se, tu navigaci mám na palubovce plus minus v místě, kde má TM3 v levém rohu displeje digitální tachometr. Takže já osobně bych byl spokojený. Preferuji pohled na displej někam doprostřed čelního skla pokud možno ve výši horního kraje palubovky. Je na to totiž podle mě potřeba nejméně času, když mám z kufru přede mnou jedoucího auta kouknout na displej a zpět. Je docela zajímavé, že spoustě lidí vadí na TM3 to a to a to… ale aspoň podle diskuzí mě překvapuje, jak minimu lidí vadí navigace utopené dole ve středním panelu, jak to má většina aut, mimo jiné i Leaf. Ale zvykl jsem si.
    Proč to všechno píšu. Já sám za sebe můžu říct, že prohlášení „na to bych si nikdy nezvykl“ bych dal až teprve poté, co bych s nějakým autem jezdil třeba půl roku nebo rok a ani za tu dobu bych si nezvykl. Zatím k tomu nikdy nedošlo, Zatím jsem si zvykl vždy, a to i přesto, že jak se říká „starého psa novým kouskům nenaučíš“. Možná je to tím, že nejsem pes. 😀 😀 😀
    Pěkné letní nedělní odpoledne všem. 🙂

  5. Interier hnus o tom žádná..Obavam se ze vetsina el.aut bude
    Interier hnus o tom žádná..Obavam se ze vetsina el.aut bude nasledujich 5 let kvuli malo baterkam ve vyssi tride a ty lidovejsi ev budou ve firemnich a statnich flotilach. Obycejni lidi, mimo nektere zapadni staty, dosahnou na naftaky..

    1. To je otázka vkusu. Mě se interiér moc líbí. To světlé
      To je otázka vkusu. Mě se interiér moc líbí. To světlé dřívko na palubce bych pokud to půjde nahradil nějakým karbonem, ale jinak je to naprostá pecka. Ten display jak vidno má skvělou odezvu a jak znám Teslu, bude uživatelské rozhraní velice intuitivní.
      Mám z toho auta radost a těším se na něj.
      Když už napíšete, že je to tedy hnus, o tom žádná, tak byste měl taky napsat, co že podle vás hnus není, abychom my ostatní měli nějakou představu. Takhle si celkem oprávněně mohu myslet, že vám se naopak líbí interiér třeba Pežota, i když…, no to už by byla opravdu síla.
      Chci tím říct, že by se nemělo jen tak po něčem plivat bez vysvětlení, jako nějaký hejter.

      1. Na pohled jedině dřevo. Karbon jedině jako smyslupenej
        Na pohled jedině dřevo. Karbon jedině jako smyslupenej konstrukční prvek, tam patří a tam je jeho místo a pak i hezkej pohled na něj. Mám ho tady v roli dost, ale rozhodně radši se pokochám s exotickejma dřevěnejma dýhama, kterejch taky pár mám, než černou spálenou tkaninou ;-D

      2. No vidíš a mi se třeba zrovna interiér Peugeota líbí.
        No vidíš a mi se třeba zrovna interiér Peugeota líbí. Konkrétně na 406 jsem byl naprosto spokojen. Když jsem pak přesedl na Fabii, připadal jsem si jako socka. A to se ojeté prodávaly za stejnou cenu :-).
        A tohle se mi líbí taky.

    1. Jsem zvědav, kolik rezervací je v USA a kolik zbytek světa
      Jsem zvědav, kolik rezervací je v USA a kolik zbytek světa (hádal bych dal 90% v USA). V EU se prodávala Tesla díky masivním dotacím (třeba v Norsku byla dotace 1 mil Kč a to nepočítám všechnu další úlevy), jakmile dotace zmizely, prodej se prakticky zastavil (viz Dánsko, v USA Georgia, Hong-Kong apod.). I s dotacemi se prodalo v r. 2016 kolem 5 tis. aut v EU, což je srandovní číslo. Lidi prostě koupí EV auto pokud hodně převáží výhody a náklady nad klasickým autem (vyjímky se samozřejmě najdou). S dotací se nakonec bude i auto dobře prodávat v bazaru.

      Web Tesla hlásí, že když si objednáte auto dostane jej v druhé půlce roku 2018, to by museli do 2-3 měsíců začít vyrábět 5 tis. aut týdně, což neodpovídá ani plánům Tesly, tento počet se chystá vyrábět až ke konci roku (tedy plánuje). Ale taky chápu, že větší počet rezervací je čistě spekulativních, nebo předběžných, reálný počet nikdo nemůže odhadnout do doby dokud se nezačne prodávat. V našich inzerátech se samozřejmě objeví „prodám novou TM3“ s patřičnou přirážkou 🙂

      1. Promin necetl sem cely tvuj prispevek. Skoncil sem u tveho
        Promin necetl sem cely tvuj prispevek. Skoncil sem u tveho odhadu 90% z US. Dival ses nekdy na nejake stranky, kde se lidi co si TM3 objednali registrujou ,aby si vytvorili vlastni statistiky o tom kdo kde a v jake vybave si TM3 registroval? Asi ne co. Protoze jinak by sis za tech 90% musel naliskat sam. Fakt promin, ale to je tak moc spatny odhad ze sem dal ani necetl co si z tohodle mylneho prepokladu vypotil.

            1. Díky za info. Nevím, jak to je přesný ty počty v mapě,
              Díky za info. Nevím, jak to je přesný ty počty v mapě, v ČR je to 8 lidí. V EU jsem počítal, že se prodalo 5 tis aut za rok, tak jsem uvažoval, že se prodá 5x tolik, tedy 25 tis. Pokud to bude 100 tis., pak jsem hádal špatně. No uvidíme, registrace neznamená nic, znamenalo by, kdyby se kauce nevracela.

                1. Jinou mapu nevidím…. Zaregistroval jsem se, ale vidím
                  Jinou mapu nevidím…. Zaregistroval jsem se, ale vidím pouze CZ 0,2% z Total Global Tally 10,457. No je to na mě nějaký složitý, jdu spát, Tesla asi není pro mě 🙂 ale jednu si pro srandu objednám, když to nic nestojí, třeba objednávku pak někomu dám jako dárek.

                2. Díky za odkaz, ale pokud dobře vidím, data jsou více jak
                  Díky za odkaz, ale pokud dobře vidím, data jsou více jak rok stará (květen 2016).

                3. Přesně tou dobou přestala Tesla zveřejňovat informace o
                  Přesně tou dobou přestala Tesla zveřejňovat informace o rezervacích. Už ji bylo moc. Zkuste sehnat něco lepšího 😉

                4. Nic lepšího není, nevidím za tím problém s počtem, 300
                  Nic lepšího není, nevidím za tím problém s počtem, 300 nebo 600 tis. je jedno, spíše to nechtějí zveřejňovat z jiných důvodů. Pak ale ten systém ani nedává smysl s přes rok starými informacemi a zkreslenými počty ve statistice. Nikdo na světě tohle neměl, tak si zvykneme, že ani Tesla, holt statistiky je potřeba vyrábět, ne počítat, tak jak to funguje v celém světě i u nás.

                  http://www.pravdaoprodejiaut.cz

                5. Tak počítejte s tím co máte + zapojte dobrý úsudek a
                  Tak počítejte s tím co máte + zapojte dobrý úsudek a připadně můžete být mile překvapen jak blizko jste se stefil. Tak chutě do toho 😉

          1. Jako ja sem v tomhle hodne agresivni. Nemam rad lenost a to
            Jako ja sem v tomhle hodne agresivni. Nemam rad lenost a to ani tu informacni. Kdyz uz si prece davam tu praci a pisu prispevek nekam o necem, tak si o tom aspon neco prvni zjistim ne? Ja to povazuju za lenost diskutujiciho, ktery pak zbytecne mate okoli bludama a smyslenyma domenkama. A uplna drzost mi prijde nasledny pozadavek o dodani podlozenych dat ktery ukazuji jak to je doopravdy. Takze ty si sam nic nezjistis zacnes placat kraviny ale po ostatnich pozadujes at se snazi dohledaji ti dane informace a predlozi ti je na stribrnem podnose? To prose JE na facku. Mi nerikej ze prijdes mezi lidi a zacnes konverzaci stylem : “ Myslim ze prumerna mzda v CR je tak 10 000kc, z toho mi tedy vychazi…. blablabla ….a kdo tvrdi neco jineho at mi to prokaze….“. No bavil by ses s tamovym clovekem?

                1. Informace nejsou k dispozici, ten odkaz je podle mě nesmysl,
                  Informace nejsou k dispozici, ten odkaz je podle mě nesmysl, je na něm dohromady možná 5-10 tisíc aut v EU.

                  Nepočítal jsem to přesně, v Rakousku, kde se prodá stovky Tesel ročně je jich objednáno desetina toho počtu.

  6. výduch klimatizácie to má aj smerom na bočné okno, či ?
    výduch klimatizácie to má aj smerom na bočné okno, či ? a dá sa tam nejaký výduch aj nasmerovať ? má to 12V zásuvku aj v zadu ?

    mám to chápať tak že keď Toyota začne nemontovať spalovací motor a montovať vačšiu batériu vo svojich hybridoch, príde Tesla o biznis ?

    Že hyundai je ďaleko lepší elektromobil než tento patvor T3 ?

    Že Leaf má omnoho viac príjemnej atmosféry a pocitu príjemného auta než T3 ?

    Z toho dizajnu tohoto auta T3 no … už pri TS a TX mi to tak nejak.. kompenzoval to len ten stredový zabudovaný dizaj, doživotne predplatená rýchla elektrina s dobrou sieťou a dojazd 350 km. Ale teraz a toto ? N I E !! toto je fail.

        1. nikdy som nepil, čo konkrétne nechápeš na tom čo som
          nikdy som nepil, čo konkrétne nechápeš na tom čo som napísal ?
          nemáš čo iné by si dodal okrem osobného osočovania ?

          čo si to tu vôbec dovolujete ma osobne lynčovať ? sme snáď v ZOO a potrebujete si vybojovať dominatné postavenie ?

          vyjadril som sa že je T3 škaredé auto a za tým si stojím.

    1. Úplne zbytočne rozmýšlaš nad tým kam budeš odvracať
      Úplne zbytočne rozmýšlaš nad tým kam budeš odvracať zrak pri šoférovaní TM3. Keď nemáš na Leaf-a, čo si sám priznal, tak toto si s určitosťou nekúpiš 🙁

      a kritizuj, keď niečo zmysluplné vytvoríš ty… Zatiaľ si „vytvoril“ iba „duchaplné“ komentáre, ktoré je zbytočné čítať. Je to iba strata času a človek sa nič normálne od Teba aj tak nedozvie.

      a prestaň brať to svinstvo, nerobí ti to dobre.

    1. no to určite. je to hlavne lacné.
      žiaden kľúč,

      no to určite. je to hlavne lacné.

      žiaden kľúč, otváranie aplikáciou v telefóne.

      je to hlavne lacné lebo niečo musí kompenzovať drahú batériu, tak si pred tým nezakrývajme oči. a ten servis bude tiež super drahý ako je u Tesly zvykom, zrejme aj poruchový.

      1. Od koho máte informaci, že servis Tesly je drahý? Takových
        Od koho máte informaci, že servis Tesly je drahý? Takových fám už jsem slyšel hodně, ale jsou to jen naprosté výmysly. Servis Tesly stojí zlomek ceny servisu jiného, stejně drahého vozu. Dobře to vím z vlastní zkušenosti.

          1. Vyčíslit by to přesně určitě šlo, zkusím se po něčem
            Vyčíslit by to přesně určitě šlo, zkusím se po něčem podívat a ještě později napíšu skutečné ceny za skutečný servis.
            Myslel jsem to spíše obecně, když si vzpomenu jak mě drbali v BMW, pak v MB na Chodově a nakonec v Audi na Smíchově. Jen pro srovnání, můj poslední spalovák bylo Audi RS5, které stálo 17000 Kč za první garančku po 15000 ujetých km + drobné opravy mimo záruku za 2450,- Kč na hodinu + DPH. Na Smíchově mě moji RS5 znechutili tak, že jsem ji raději šupem prodal a koupil pak Model S, který byl o 3/4 mil. Kč dražší. První i druhý nepovinný servis tesly stál ve 20ti a 40ti tisících km pokaždé 450,- EUR a všechny vícepráce byly za 0,- automaticky v rámci záruky. To v AUDI, MB, a ani u BMW jak dobře víme nefunguje. Všude vás oloupou jak vánoční stromeček…

  7. Ja pouzivam auto k jezdeni a ne na koukani. Hlavne ze to
    Ja pouzivam auto k jezdeni a ne na koukani. Hlavne ze to spolehlive jezdi, nesmrdi, nebruci a nezere ropu. Vizualni vnimani zameruji vic na krasne zeny. To je lepsi nez nejaky priblbly plech a umela hmota. Az na tu cenu davam 100 bodu.
    P.S. Jezdim Leafem a tvar mi nevadi 🙂

          1. Přitahují pozornost? Ty moc nepřemýšlíš, že?
            Přitahují pozornost? Ty moc nepřemýšlíš, že? Maximálně přitahují pozornost vývojářů, kteří musí opravovat bugy, přitahují pozornost lidí, co chtějí střešní box, přitahují pozornsot rodičů, jejichž dětem to může useknout prst (manuální dveře jsou plně pod kontrolou, tyto být pod kontrolou ani nemůžou), pomalé, prodažilo MX, zpomalilo prodej.

            Stále nechápeš? 🙂

    1. Není vůbec hnusný, jen není barokně přeplácaný aby
      Není vůbec hnusný, jen není barokně přeplácaný aby vytvořil dojem plastového kokpitu tryskáče, kde je každá hranka vobtažená stříbrnou lištou aby to bylo ještě víc opulentní. Takhle vás lautr nic nerozptyluje a mužete věnovat daleko víc pozornosti tomu, co se děje před vámi. Důležitá data jsou v zorném poli řidiče. Podobně se o tom vyjadřoval i testovací jezdec M3.

      1. Samozřejmě, je to subjektivní. Mě se nelíbí a to tak,
        Samozřejmě, je to subjektivní. Mě se nelíbí a to tak, že se jej nebojím nazvat hnusný. Volant vypadá jak plasťák v Dacii, nikde na něm nevidim např ovládání rádia, hands free nebo tempomatu, to se vše ovládá na tom tabletu, co tak has hnusně trčí v prostoru? To samé ovládání klimatizace, větráku, to by mělo být ergonomicky na knoflíky, po hmatu.

        Je to auto za milion, konkurence třeba Audi A4, zkuste to srovnat v interiéru.

        1. Nevyšilujte z věcí, které jste na vlastní kukadla vůbec
          Nevyšilujte z věcí, které jste na vlastní kukadla vůbec neviděl a navíc jste je vůbec nevotestoval. ;D
          Já si počkám třeba na hodnocení a testy od Bjorna. Té člověk, který to dokáže zhodnotit neamerickým pohledem, bez přemíry amazing slov a hlavně má maximální možnost porovnání a zkušeností napříč elektrosegmentem. To je blázen, kterej to v těch autech vodsedí za nás.
          Zatím 3 hodnotil jako daleko míň plastovější než Bolta.

          1. Abych dokázal zhodnotit jestli se mi to líbí nebo nelíbí,
            Abych dokázal zhodnotit jestli se mi to líbí nebo nelíbí, na to nepotřebuji otestovat. A už vůbec na to nepotřebuji nějakého Bjorna.

            Ovládání a ergonomie je věc jiná, tam je dobré si to osahat. Ale vím, že ten styl ovládání vše přes tablet není nic noc, otestoval jsem to3ha4 v novém Volvo S90 a není to nic moc teda.

              1. Ok, jsem zvědavý na první ohlasy toho ovládání vše
                Ok, jsem zvědavý na první ohlasy toho ovládání vše dotykem přes tablet. Stejně si ale myslím, že přepnout stanici rádia, přidat hlasitost nebo zvednout hovor na mobilu, případně nastavit a zmeniť rychlost tempomatu je snadnější a bezpečnější pokud to dělám tlačítky na volantu než když musím rukou smatlat na tablet a odvracet zrak. Nebo co myslíte?

                1. v TM3 jsou 2 tlacitka na volantu jestli sis jeste nevsiml.
                  v TM3 jsou 2 tlacitka na volantu jestli sis jeste nevsiml. Jsou to scrolovaci tlacitka, kde navic s kazdym jde jeste „klikat“ doleva a doprava. Jejich funkce je kontextova, tedy pokud nastavujes teplotu, meni teplotu apod. Je dobre si proste neco prvni zjistit nez zacnes psat blaboly, ale uz sem si zvykl ze to na hybridu moc v mode neni.

                2. Takže když chci přepnout stanici radia nebo stáhnout
                  Takže když chci přepnout stanici radia nebo stáhnout hlasitost, tak jenom šáhnu na tlačítko na volantu a ovládám? Nebo nejdřív musím nastavit na tabletu tu funkci, kterou chci ovládat a pak mohu tlažítky ovládat? To samé třeba tempomat? No to mi teda jako moc ergonomické nepřijde. Ale možná u EV platí jiná měřítka, nevím…

                3. Tesla je jako vždy dost skoupá na informace, nevidím však
                  Tesla je jako vždy dost skoupá na informace, nevidím však žádný důvod, proč by hlasové ovládání v Modelu 3 fungovalo odlišně od Modelu S nebo X. Nic se nikde nenastavuje, prostě stiskneš tlačítko na volantu, řekneš „PLAY + NÁZEV PÍSNIČKY“ a Spotify nabídne verze a pak už jí rovnou zahraje. Zbytek se ovládá podobně. Jednodušší to být nemůže.

                4. Aha… takže když budu chtít v T3 ztlumit rádio (přeladit
                  Aha… takže když budu chtít v T3 ztlumit rádio (přeladit stanici, zvednout hovor, přidat/ubrat rychlost na tempomatu), tak namísto toho, abych zmáčnul jeden k tomu určený knoflík na volantu, tak buď budu patlat na displej tabletu nebo k autu promlouvat.

                  OK, možná to někomu vyhovuje apřijde pohodlné a ergonimické, mě ne. Ale sto lidí, sto chutí, už nic neříkám 🙂

                5. Jj ty si teslu nekupuj, pokud te mohu o to uprime poprosit.
                  Jj ty si teslu nekupuj, pokud te mohu o to uprime poprosit.

                6. Ne, nebudu si ji kupoovat. Nejsem magor, abych si kupoval
                  Ne, nebudu si ji kupoovat. Nejsem magor, abych si kupoval něco, v čem se nemůžu projet. Kupoval jsem už několik aut a vždy jsem si je před koupí vyzkoušel včetně jízdy, jak mi to auto sedí, jak se ovládá a tak. Představa, že si auto objednám v 2016 a dostanu ho někdy na konci 2018 (možná až počátkem 2019) je pro mě absurdní. Ale koukám, že ve světě EV je to asi normální 🙂

                7. Jj, super. Ne, Tesla neni auto pro tebe. Bez se k Skoda
                  Jj, super. Ne, Tesla neni auto pro tebe. Bez se k Skoda dealerovi radsi projet v oktavce.

                8. Máte pravdu, není to auto pro mě, nevyhovuje mi vlastnostmi
                  Máte pravdu, není to auto pro mě, nevyhovuje mi vlastnostmi a cenou. Ale někomu jinému vyhovovat může, každého volba.

                  Ale i kdyby mi to auto vyhovovalo (cena, dojezd, nabíjení, design…), tak si neumím představit, že tak drahou věc jako je auto si kupuji naslepo, bez otestování a reálného ošahání. Ale jak říkám, asi je tento způsob ve světe EV běžný.

                  Octávkou jsem jezdil pár let jako služebka a taky to není podle mého vkusu.

                9. Ano lidi sou ruzni. Ja bych se treba TM3 neprojel ani kdyby ji
                  Ano lidi sou ruzni. Ja bych se treba TM3 neprojel ani kdyby ji nekdo zaparkoval pred mym barakem a daval mi „klicky“ do ruky. Uplne prvni jizdu chci zazit se svou TM3. Poprve je to totiz vzdycky jen jednou, znas to 😀

                10. Tak to je zajímavý postoj…
                  A co když vám nebudou

                  Tak to je zajímavý postoj…
                  A co když vám nebudou vyhovovat sedačky, posed bude moc nízký/vysoký, nebudete moct najít ideální polohu, sedačky budou moc tvrdé/měkké. Pamatuji si, jak jsem kdysi jen tak ze zajímavosti sedl do Superbu a myslel jsem, že si „zlomím páteř“… neumím si představit jet v tom třeba jenom 100 km v kuse.

                  Co když vám nesedne ovládání a spousta jiných věcí. Měl jse snad už 10 aut, najel jsem odhadem tak 600-700 tisíc km a každé auto je jiné, někdy se liší hodně. Absolutně si neumím představit koupi auta naslepo, přeci jen je to dost drahá hračka, cca. milion. Co bych s ním pak dělal, když by se ukázalo, že něco je (dle mého vkusu) špatně?

                  No jo, asi jsem moc konzervativní. Příznivci Tesly tyto „nepodstatné“ věci neřeší. Prostě to nechápu, no 🙂

                11. Odpoved je snadna. Nic lepsiho neexistuje. Nemam jinou
                  Odpoved je snadna. Nic lepsiho neexistuje. Nemam jinou moznost. Jedina alternativa je Sko a Xko. Coz jsou pro me ale zbytecne velke kravy, navic momentalne jsou zastarale v porovnani s TM3, takze jedine snad bych uvazoval nad Skem po podstatnem faceliftu interieru ,ale ja vetsi auto stejne nechci. Takez mam jednu jedinou moznost, TM3. A kdyz sem videl ty fotky interieru a prvni recenze, tak proste uz bych do zadneho jineho auta ani nesedl.

                12. OK, rozumím.
                  Akorát mi to trochu připomíná, když kupoval

                  OK, rozumím.
                  Akorát mi to trochu připomíná, když kupoval táta auto kdysi v polovině 80. let, Škoda 120. Taky čekal dlouho, otestovat předem ani náhodou a pamatuji si, jak jsme s bráchou hádali, jaká to bude barva… nakonec byla zelená 🙂

                13. Marku, vy tu Teslu vážně podceňujete!
                  Nechme se překvapit

                  Marku, vy tu Teslu vážně podceňujete!
                  Nechme se překvapit s Modelem 3, ale v Modelu S/X tlumíte i zesilujete rádio levým kolečkem na volantu, úplné ztlumení vyvoláte stiskem téhož kolečka, stanice přehazujete tlačítky u téhož kolečka, hovor zvedáte tlačítkem u pravého kolečka na volantu, dalším tlačítkem u téhož kolečka vyvoláte hlasové ovládání, které vůbec nemusíte používat a obě kolečka na volantu můžete po jejich delším stisku přepnout na jiné funkce, např. ovládání klimatizace, zobrazení spotřeby, informací o audiu a mnoho dalších funkcí, včetně ovládání šíbru (jen u Modelu S). Tempomat pochopitelně ovládáte samostatnou páčkou pod volantem a další páčka ovládá výškově i podélně nastavitelný volant. Pak máte páčku blinkrů s ovládáním stěračů + přepínání tlumených / dálkových světel + světelné houkačky. Poslední páčka pod volantem vpravo je volič jízdních režimů. Prostředek volantu je pochopitelně též klakson.
                  Dále po stranách displeje máte tlačítko varovných blikačů a u spolujezdce tlačítko otevření schránky před spolujezdcem.
                  Na dveřích řidiče pak ovládáte obě zrcátka včetně jejich sklopení + spouštění všech oken + dětská pojistka oken zadních dveří.
                  Na vnějším boku sedáku máte ovládání sedadla a opěradla včetně tuhosti a výšky bederní opěrky.
                  A nakonec můžete rozsvěcet čtecí lampičky jejich stiskem.
                  Model S má ještě navíc po odklopení osvětlení kosmetického zrcátka v obou slunečních clonách.
                  Tak tolik tedy výčet existujících tlačítek, které má kromě displeje řidič Tesly k dispozici. Celý vůz můžete tedy ovládat aniž byste se dotkl displeje anebo aniž byste ho musel ovládat svým hlasem.
                  Vážně vám Marku nějaké funkce chybí?
                  Tlačítkový Tesla paradox je, že si nějak nemohu vybavit co vlastně ovládám pravým kolečkem na volantu! Já se snad půjdu podívat…
                  Edit: Tak tím pravým kolečkem se ovládá teplota ve voze.
                  Edit 2: Když jsem se tak zamyslel, tak nakonec jedno tlačítko u Modelu X postrádám i já. Chybí mi vysouvání a zasouvání tažného zařízení. Jeho manuální nasazování a sundávání není zrovna komfortní.

                14. Super. Děkuji za podrobný popis od někoho, kdo to auto
                  Super. Děkuji za podrobný popis od někoho, kdo to auto vlastní a nemusí jenom teoretizovat, jako většina tady 🙂 teď už mi je to jasné a umím si to představit. Protože z těch obrázků mi to nebylo jasné. Ty funkce, co jste vyjmenoval, považuji za základní a jejich ovládání by mělo být na samostatná tlačítka, jak uvádíte a ne jak je v poslední době zvykem, vše na displeji… děkuji za smysluplný příspěvek.

                15. vono to nemá hlasové ovládání? to je teda pěkný
                  vono to nemá hlasové ovládání? to je teda pěkný elektronmet, já většinu funkcí ovládám hlasem – např, zapni klimatizaci, zapni rádio, zavři dveře, podej mi žvýkačku, podej mi pití, atd, ale je fakt že to hlasový ovládání je jen za příplatek a měsíční náklady na něj jsou taky hodně vysoký

                16. Ano ma to hlasove ovladani take
                  Ano ma to hlasove ovladani take

                17. Prej to hlasový ovládání v angličtině v současnejch
                  Prej to hlasový ovládání v angličtině v současnejch Tezlách stojí za pendrek i pro rodilýho mluvčího. Tak do demonstroval třeba James Cooke.

                18. Dovolím si nesouhlasit, moje angličtina mizernější už
                  Dovolím si nesouhlasit, moje angličtina mizernější už nemůže být a poslouchá mě to vážně jako hodinky. Faktem je, že manželka na rozdíl ode mě mluví anglicky velmi dobře, ale pokud požádá o písničku, Tesla jí klidně odpoví vytočením telefonu Billa Gatese, kterého pochopitelně v kontaktech ani nemáme 🙂 Asi to bude velmi individuální.

                19. Tak to rozhodně rád slyším i pozitivnější
                  Tak to rozhodně rád slyším i pozitivnější zprávu.vždycky si vzpomenu na Ozzyho Osbora, kterého rádio v jeho BMW naprosto neposlouchalo, ale jeho řidiči rozumělo perfektně. Pak samozřejmě následovala smršť nadávek k nebohému přístroji :))))
                  James Cooke demonstroval že mu Tesla nabízí v navigaci nějaké nesmysly, zatímco gůgl v jeho Samsung telefonu se choval daleko inteligentnějc a nešel to co potřebuje. Ale to bude nejen rozeznáváním řečí ale i algoritmy a databází za tím. Jednalo se myslím o nějaký obchod s určitým zbožím, který to mělo vyhledat v okolí, ale Tesla nesmyslně nabídla svatební službu 😀

                20. S hlasovým ovládáním někdy je legrace. Stačí to ale
                  S hlasovým ovládáním někdy je legrace. Stačí to ale párkrát zkusit a za chvíli už člověk ví jak co má vyslovit, aby auto poslechlo. Kupodivu Tesla lépe rozumí takové té české, kostrbatější angličtině, než té skutečné – hovorové.

    2. By ses divil jak sou lidi co s tim jeli hotovi z toho jak je
      By ses divil jak sou lidi co s tim jeli hotovi z toho jak je ten interier vzdusny, cisty a proste uplne super. Dokazu si predstavit ze to musi pusobit naprosto neskutecnym dojmem. TA proskledna strecha, velky vzdusny vnitrek a cisti design te palubovky, za me krasa. S timhle par mesicu jezdit tak kdyz pak presednes do „normalniho“ auta, tak se ti musi zdat jako by sis sednul za volant parniho stroje.

    1. Musk se nechal přesvědčit idioty, co v automobilovým
      Musk se nechal přesvědčit idioty, co v automobilovým průmyslu vůbec ničemu nerozumí…. navíc dát jako hlavního designéra někoho, kdo nikdy nevedl tým na masovou produkci
      debilové designují Teslu…
      škoda, že tak skvělí inženýři a technologie je degradována na úroveň auta za půlku ceny v komfortu
      bohužel však konkurence neexistuje, tak to musime skousnout

      auto v základu nebude mít ani vyhřívaná boční zrcátka a nastavitelný volant,a to je cena milión!!

        1. Premium balíček to zmiňuje „12-way, power adjustable front
          Premium balíček to zmiňuje „12-way, power adjustable front seats, steering column and side mirrors“, tedy jestli tím nemyslí elektricky ovládaný, což ale nechápu, k čemu by to vůbec bylo, když to stačí manuálně úplně bez problémů, možná kvůli paměti.

          Tob by ale taky znamenalo, že nebudou el. ovládaná boční zrcátka v základní verzi.

            1. Já bych tomu rozuměl tak že ten volant v základu nebude
              Já bych tomu rozuměl tak že ten volant v základu nebude elektricky nastavitelný, ale pouze mechanicky (tzn. že se v premium verzi celý řidičův prostor, volant+sedačka+zrcátka, sám nastaví dle jezdce). U zrcátek pak myslím že nebudou v základu automaticky sklopná, ohřev a ruční elektrické ovládání tam ale nejspíš bude.

              1. taky jsem to tak nakonec pochopil, kdyt jsem si znovu
                taky jsem to tak nakonec pochopil, kdyt jsem si znovu přečetl i ten „standard“, ale výhřev už tak jasný není, ten zmíněn ve standardu není, zmíněn je pouze u „premium“

                každopádně jsem zklamán, za 35000 dolarů (+DPH) to auto v základu nestojí, to je tak auto za 25000 dolarů, ani ne, to zrychlení mě tak nebere, když už teď mám 8s z 0 na 100 a reálný odzkoušený dojezd 1400 km při 115 km/h dálková trasa přes města i hory

                1. Jenjo muzes si prosim potvrdit, ze tedy rusis rezervaci
                  Jenjo muzes si prosim potvrdit, ze tedy rusis rezervaci TM3(jestli si teda nejakou kdy vubec mel) , ze bych bouchl šáňo

                2. Zrušil jsem, nechám to pro socky typu tebe, půjdu do Modelu
                  Zrušil jsem, nechám to pro socky typu tebe, půjdu do Modelu S 🙂

                3. Mozna se budes divit, ale ja bych ti to i veril. Tipoval bych
                  Mozna se budes divit, ale ja bych ti to i veril. Tipoval bych te na cloveka, co si koupi 4 roky stare, bourane Sko, jen aby si mohl tahat triko ze na to ma 🙂

                4. bourané? Víš, nesmíš hodnotit dle své nižší
                  bourané? Víš, nesmíš hodnotit dle své nižší inteligence 🙂
                  a už nezáviď, budeš se pak zbytečně trápit 🙂

                5. Potrefena husa nejvic kdáká, myslim ze sem se trefil do
                  Potrefena husa nejvic kdáká, myslim ze sem se trefil do cerneho 🙂

            2. Tak že sis to zase jen vucucal z palce u nohy a ještě ten
              Tak že sis to zase jen vucucal z palce u nohy a ještě ten svůj blábol vydávaš za fakt. :)))

              Tam píšou, že za příplatek získáš motoricky, tedy servo polohovatelný nastavení polohy sedaček, polohy volantu a zrcátek na 12 způsobů, tedy nejspíš s pamětí pro 12 osob. Zřejmě si na něco takovýho ještě nenatrefil u dražších aut. A hlavně tedy vůbec nikde nepíšou, že volant u základu polohovatelný není, takže je to jen tvoje další haluz.

              Ve videu od dvojky Now you know je vidět, že si řidič zapne na displeji nastavení volantu a pravým točítkem na volantu jej nastavuje nahoru a dolů.

                1. Takže se to týká asi tý sedačky. Nevím proč to potom
                  Takže se to týká asi tý sedačky. Nevím proč to potom oddělujou čárkou?? Specifikace šitý horkou jehlou.

                2. každému je jasný 12 pozic, ale ty jsi z toho udělal
                  každému je jasný 12 pozic, ale ty jsi z toho udělal uživatele, tak se už taky neztrapňůj svým IQ 🙂

                3. To říkáš ty se s těma svejma fake news dedukcema? 12
                  To říkáš ty se s těma svejma fake news dedukcema? 12 pozic čeho, snad ne sexuálních? Ty si z toho schopnej udělat i 12 vopic :))))
                  Esli je to 12 pozic sedačky tak to je asi trochu málo.

                4. jak často pláčeš, každý večer?
                  jen nám tě líto 🙁

                  jak často pláčeš, každý večer?
                  jen nám tě líto 🙁

                5. Jste nějaký přecitlivělý u vás na vsi 🙂
                  Jste nějaký přecitlivělý u vás na vsi 🙂

      1. ofce jsou schopny pochválit i ty imbecilní falcon doors,
        ofce jsou schopny pochválit i ty imbecilní falcon doors, které nepřináší absolutně nic, jen problémy

        a co v -20 C? V norsku musejí dávat tepelnou izolaci, aby jim nebyla zima na hlavu 😉
        možná po zmražený hlavě začnou chválit všechno Modelu X 🙂

            1. To nevim, nezkousel jsem. Zni mi to ponekud ekvibliristicky.
              To nevim, nezkousel jsem. Zni mi to ponekud ekvibliristicky. Ja jen vim, ze napr. predni vyhled a zadni dveře si nemohu po 3 tydenni dovolene ve Franci vynachvalit. Vlastne po celou dobu, co TMX vlastním ( brezen t.r. , najeto 20 000km )

        1. No popravde, vetsinou ten chlivek – obaly od burgeru, tycinek,
          No popravde, vetsinou ten chlivek – obaly od burgeru, tycinek, prazdne plechovky… – je, alespon u aut na dojizeni do prace, v miste, kde byvaji nohy spolujezdce (kuk nebo nekdo jiny, kdo se vyskytoval v USA urcite potvrdi), ale tohle je idealni prazdny prostor. Ale treba amiky podcenuju :))

        1. Tak jsem to nemyslel, i když ten odkládací prostor je
          Tak jsem to nemyslel, i když ten odkládací prostor je opravdu nepřiměřeně objemný. Jinak se mi to auto takhle celkem líbí. Výhrady mám také k tomu panelu a ke způsobu, jak se Tesla vypořádala s rychloměrem. Možná, že bude před řidičem nějaký držák, kam by se dal zacvaknout ještě jeden malý displej…

                1. Jaký si to uděláš takový tomáš 😀
                  Takže ty čekáš na

                  Jaký si to uděláš takový tomáš 😀
                  Takže ty čekáš na vojetý Xko nebo VW bzzík v nejhorším eSko 😀

                2. Me je mala i moje 100m2 chata.Radsi investuje do pořádného
                  Me je mala i moje 100m2 chata.Radsi investuje do pořádného bydlení ať realitky nezdechnou.

                1. TM3 muze plnit ale prave skvele roli 1. auta v rodine. Coz
                  TM3 muze plnit ale prave skvele roli 1. auta v rodine. Coz chapu ze ten tvuj prdinec, velikosti citiga, co nikam nedojede asi tezko.

                2. Ale jo, vevnitř je to docela velký. Pro dojíždění do
                  Ale jo, vevnitř je to docela velký. Pro dojíždění do práce apod. naprosto skvělý. Najezdí většinu kilometrů. Ale jako hlavní auto potřebuju už něco sedmimístnýho nebo pětimístnýho tak, abych tam dal 3 autosedačky vedle sebe a mělo to kufr na kočár. Což TM3 nesplňuje. Jestli, tak pokukuju spíš po CPO Model S.

                3. Ale to places na spatnym hrobe. To az ted zjistujes ze do TM3
                  Ale to places na spatnym hrobe. To az ted zjistujes ze do TM3 se nevelzou 3 autosedacky a nema 7 mist? To nikdo nikdy netrvdil a ani neocekaval proboha zivyho 🙂 Jinak Sko bych v tvem pripade preskocil a sel rovnou do X, nikdy nevis kdyz vam cap donese dalsi nadilku 🙂

                4. Jsme v diskuzi, kde se diskutuje. Na Xko nemám.
                  Jsme v diskuzi, kde se diskutuje. Na Xko nemám.

                5. Tak dej jedno děcko k adopci a máš tu kravinu se sedačkami
                  Tak dej jedno děcko k adopci a máš tu kravinu se sedačkami vyřešenou,když na to nemáš.

                6. hehehe, nejlepsi rada v tehle hloupe diskuzi 😀
                  hehehe, nejlepsi rada v tehle hloupe diskuzi 😀

            1. TM3, varianta s vetsi baterkou – dojezd 500km, vleze se do ni
              TM3, varianta s vetsi baterkou – dojezd 500km, vleze se do ni 5 lidi, velikosti je vetsi nez oktavka, ( btw. stredovy tunel tam slouzi jako odkladaci prostor) Cena 44k$ – v ČR 1.385.000 Kč s DPH. Pokud tedy hledas normalni auto, s dlouhym dojezdem do 1.5M, prave si ho nasel, Pepo. Fakta sou bohuzel fakta.

                1. A co? Znam lidi co potrebuji 14 mist, protoze maji 12 deti
                  A co? Znam lidi co potrebuji 14 mist, protoze maji 12 deti (jako opravdu). Myslis ze chodi na fora o Tesle X a blekotaji jak je to male auto, dobre akorat tak jako 2. auto do rodiny? Protoze se mu do ni nevleze jeho 12 deti jako do jeho mini-busu?

                2. Ne. A to nedělám ani já. Tak se uklidni.
                  Ne. A to nedělám ani já. Tak se uklidni.

    1. Fotky z kufru ještě nemáme.
      Takže třeba tam půjdou

      Fotky z kufru ještě nemáme.

      Takže třeba tam půjdou zezadu zasunou lyže nebo střešní latě do „snow-bagu“…. když si předtím vyhážeš všechny krámy z tunelu vepředu.

      Každopádně se to bude moc fajn luxovat. 🙂

      a fčíl mudruj.

Napsat komentář