Před dvěma týdnu se tu objevil poměrně realistický návrh podoby levného elektromobilu Tesla Model 3. Dnes přinášíme další, tentokrát z dílny německé firmy EasyCharge.me.
foto: EasyCharge.me
Návrháři z EasyCharge.me, německé společnosti spadající pod E.ON nabízející řešení nabíjecí infrastruktury pro elektromobily, si levný elektromobil Tesla Model 3 představují jako malý crossover.
Jeho nejzajímavější vlastností by nakonec mohly být zadní dveře s panty vzadu a absence B sloupku. Tzv. „sebevražedné dveře“ byly dlouhá léta opomíjeny z důvodu údajně nedostatečné bezpečnosti.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla Model 3 ideálně jako kombi, říkají čtenáři Hybrid.cz
Jenže dnes už jsou tyto problémy vyřešeny a možnost vynechat B sloupek dává designérům a konstruktérům zcela nové možnosti. O tom se můžeme přesvědčit například také u elektromobilu BMW i3.
Jinak nic výrazně radikálního nebo zajímavého nový render nepřináší. Snad jen, že nám to prostě jako nové auto značky Tesla tentokrát moc „neštymuje“. Až moc nám připomíná 90. léta a až na zajímavě řešené dveře je celkově nevýrazný.
Zajímavé nicméně je všimnout si, jak moc se značka Tesla stala i pro ostatní firmy prostředkem ke zviditelnění.
Uz zase ?
Uz zase ?
Takto isto nie. Treba sa
Takto isto nie. Treba sa vyhrať s aerodynamickým odporom, teda je potrebné odtrhnúť sa od „klasického tvaru“ karosérie a posunúť sa ďalej. Jednoduché a efektívne šetrenie energie.
Jen si říkám, že při
Jen si říkám, že při vyšších rychlostech při náhodném otevření protichůdných zadních dveří proud vzduch ty dveře okamžitě vytrhne z pantů 😉
No, až budete někomu
No, až budete někomu chtít utéct z jedoucího auta, tak alespoň bude dost místa. 😀
Model ≡ má být někde v
Model ≡ má být někde v kategorii BMW řady 3. Ale BMW řady 3 je hezké, Model S je super, takže jediný důvod, proč by Model ≡ byl takhle hnusný je, aby nekanibalizoval prodeje Modelu S.
Neeeeeee
Neeeeeee
Render? Mne to skor
Render? Mne to skor pripomina skycu.
Navyse Model ≡ by mal podla Elona priniest „more distictive style“ od coho si mnohi slubuju odvazny konstruktersky pocin. A ja tiez. 🙂