Tesla Cybertruck: předobjednávek už by mohlo být přes půl milionu

Neoficiální čísla vycházející ze statistiky samotných předobjednatelů napovídají, že zájemci o nový elektromobil Tesla Cybertruck se počítají ve statisících.

Tesla Cybertruck je vskutku unikátní elektromobil, který při představení před třemi měsíci doslova vyrazil dech. Někteří analytici od té doby říkají, že Tesla neprodává auta, ale budoucnost.
foto: Tesla

Tesla začala se stavbou nové německé Gigatovárny u Berlína a Elon Musk už začíná pomalu hovořit o další továrně. Ta by mohla vyrůst v Texasu, ale podle nejnovějších spekulací klidně možná i v Brazílii. Budou potřeba!

Elektrický pick-up truck Tesla Cybertruck byl představen v listopadu 2019. Ihned po uvedení začala Tesla evidovat předobjednávky s vratným poplatkem $100. Elon Musk pak oznámil, že během týdne se sešlo 250 000 rezervací.

Od té doby Tesla žádné další statistiky nezveřejnila. Podle odhadu webu Cybertruckownersclub.com jsou ale dnes předobjednávky Cybertrucku už na hodnotě přes 500 000.

Auto přitom půjde na trh až koncem roku 2021, a to v několika verzích. První přijdou, jak to u Tesly bývá, ty dražší verze s pohonem všech čtyř kol a dojezdem 800+ km/482+ km.

Cena elektromobilu Tesla Cybertruck bude začínat překvapivě nízko: nejlevnější verze s jedním motorem a dojezdem 400+ km stojí $39 900 před dotacemi!

17 Comments on “Tesla Cybertruck: předobjednávek už by mohlo být přes půl milionu”

        1. Ano, Tatra 815 je v pohodě, dle tehdejších předpisů, kdy
          Ano, Tatra 815 je v pohodě, dle tehdejších předpisů, kdy byla homologována a přišla na trh. Ale předpisy se mění, jak v emisích, tak v bezpečnosti a proto už např. auta nemají vyklápěcí světla a celkově se mění, i kvůli bezpečnosti chodců. A ta Tatra 815 by už dnes neprošla 🙂

          1. Tatru jsem vzal jako priklad tezkeho kolosu ktery vas pri
            Tatru jsem vzal jako priklad tezkeho kolosu ktery vas pri srazce rozdrti na kasi. Vemte teda jakykoliv jiny nakladak ktery se dnes homologuje. Cybertruck bude svou vahou nejspis platit take jako nakladni auto. Takovy MAN, Iveco, MB Ateco a podobne 7,5 tunky maji stejny destruktivni potential jako Cybertruck. Ten typ auta znate od detstvi (Avia) a CT vas desi. Zajimave, hodne zajimave.

            1. Já nikde nepsal, že mě Cybertruck děsí, kde jste to
              Já nikde nepsal, že mě Cybertruck děsí, kde jste to vyčetl?

              Já jenom psal, že ta Tatra (Avia, cokoliv) je v pohodě, protože prošla homologací za tehdejších podmínek. A dnes by už asi neprošla. Auto, co přichází na trh dnes, už musí projít přísnější homologací a to se týká i Tesla CT. To je vše, co jsem napsal.

              A pokud bude Tesla CT homologovaný jako náklaďák do 7,5t, tak se na něj bude vztahovat to samé jako na ostatní náklaďáky do 7,5t a patrně to bude podstatně přísnější než u Tatry někdy před 20-30 lety.

              1. Myslím že to vyčetl z Vašeho prvního příspěvku kdy
                Myslím že to vyčetl z Vašeho prvního příspěvku kdy jste psal že by jste byl nerad potkat ho na přechodu :)) . Za mě hezky postaru – ať si chodci naserou a homolagace bude doufám jako osobák. Ideálně kdyby udělali nějakou Evropštější verzi o 12-20 procent menší. Hold je to u nás velká kráva no. Ale i tak dostal odemne to kilo.

                1. A kde jsem to psal, prosím vás? Nic takového jsem nepsal,
                  A kde jsem to psal, prosím vás? Nic takového jsem nepsal, koukněte se pozorně.

                2. Máte pravdu, psal to zakladatel tohoto threadu. S trochou
                  Máte pravdu, psal to zakladatel tohoto threadu. S trochou demagogie bych glosoval – prašť jako uhoď.

            2. Jo nákladní auto se zrychlením pod 5 vteřin, jen víc
              Jo nákladní auto se zrychlením pod 5 vteřin, jen víc takových nesmyslů na silnici, zastávat se takového auta může jen idiot, prostě jen další šílenost pro Tesla maniaky co mají v hlavě úplně vymeteno, Musk staví auta jako z počítačových her a podle toho to taky vypadá, ty auta jsou všechno jen ne ekologická a praktická

Napsat komentář