Daimler investuje přes půl miliardy korun do osobních létajících dronů
Už na konci roku 2013 německý start-up Volocopter úspěšně otestoval svůj stejnojmenný osobní přepravní dron. Teď získal investici 25 mil. eur od Daimleru.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda, auto, vytápění
Už na konci roku 2013 německý start-up Volocopter úspěšně otestoval svůj stejnojmenný osobní přepravní dron. Teď získal investici 25 mil. eur od Daimleru.
Mnichovská automobilka BMW investovala skrze svou kapitálovou divizi BMW i Ventures do amerického výrobce elektrobusů Proterra. Ta drží 60% podíl na severoamerickém trhu s elektrickými autobusy.
Na autosalonu v Paříži představil Daimler značku EQ určenou pro elektromobily. Už dříve přitom zástupci firmy přiznali, že v elektromobilitě zaspali, ale že je to nejspíš ta správná cesta do budoucna.
Včera jsme psali, že Google možná investuje 1 miliardu dolarů do SpaceX. Dnes byla tato informace potvrzena. Ke Google se přidala investiční společnost Fidelity a obě firmy společně vlastní těsně pod 10 % vesmírné firmy SpaceX podnikatele Elona Muska.
Texaský guvernér Rick Perry aktuálně vystoupil v pořadu stanice Fox zaměřeném na byznys. Mluvil mimo jiné i o chystané stavbě obří továrny na li-ion baterie automobilky Tesla Motors. Texas je jedním ze států, kde by továrna mohla stát.
Automobilka Fisker Automotive je dalším z mnoha snů, které zkrachovaly. O jeho zbytky se teď hlásí podnikatelé z celého světa. Nejprve to vypadalo na Číňany, teď má podle německých zdrojů zájem tamní investiční fond Fritz Nols AG.
Minulý týden v pátek proběhla v Praze tisková konference u příležitosti zahájení výstavby unikátního laserového centra ELI Beamlines. V Dolních Břežanech u Prahy vznikne světově ojedinělé multifukční laserové centrum. Výsledky výzkumů mohou přinést pokrok v oblasti energetiky, materiálových věd a mnoha dalších oblastech.
Automobilka Fisker Automotive je největší investiční debakl americké vlády posledních let. Už měsíce kolují éterem spekulace, že zájem o koupi krachujícího výrobce plug-in hybridu Fisker Karma mají Číňané. Dnes je jasné, že nejen oni. Firmu chce totiž údajně koupit zpět i původní zakladatel Henrik Fisker!
Podnikatelský magazín VentureBeat.com přinesl obsáhlý článek, který mapuje celou historii automobilky Fisker Automotive. Od roku 2005 až dodnes podává velmi přesné svědectví o neschopnosti Henrika Fiskera a jeho podřízených vybudovat funkční společnost.