Štítek: Apple iPhone
Tesla má mobilní aplikaci pro Model S, chystá novinky pro rok 2013
Automobilka Tesla Motors včera konečně uvolnila mobilní aplikaci pro svůj elektromobil Model S. Aplikace pro chytré telefony se systém Apple iOS (iPhone) nebo Google Android je podle prvních reakcí majitelů překvapivě propracovaná a použitelná.
Elektrické auto Nissan Leaf v novém iPhone 4
Apple skrze svého šéfa Steva Jobse aktuálně na konferenci WWDC představil iPhone 4. Jde už o čtvrtou generaci populárního mobilního telefonu. Mezi hlavní novinky patří reklamní systém iAd, kde bude hrát důležitou roli Nissan a jeho elektromobil Leaf.
Zipcar představuje jednoduché sdílení aut s pomocí iPhone
V uplynulých dnech proběhla v San Francisku pravidelná konference WWDC společnosti Apple. Ta tam představila kromě mnoha jiného také novou verzi svého iPhone označenou jako iPhone 3G S. Prezentovali se také vývojáři aplikací pro tento mobilní telefon, kterým dnes může být prakticky kdokoliv. Vzhledem k tomu, že nová verze mobilu má integrované GPS a navíc i digitální kompas, jsou možnosti využití v kombinaci s aplikací Google Maps takřka neomezené. Půjčovna automobilů Zipcar připravila pro své zákazníky službu, s jejíž pomocí budete moct najít nejbližší auto, které je k dispozici a rovnou si ho rezervovat. Na displeji svého mobilu pak rovnou uvidíte cenu a různá upozornění týkající se auta. Mimochodem, Scott Griffith, ředitel díky těžkým ekonomickým časům v USA stále populárnějšího Zipcaru, se nedávno v rozhovoru pro stanici CNBC vyjádřil v tom smylu, že když se svých zákazníků ptali jaká auta by si u nich chtěli půjčovat, nikdy je nikdo nežádal o auta od Chrysleru nebo General Motors. A to byl průzkum mezi 300 000 zákazníky během šesti měsíců. Není divu, že ty dva molochy krachují, vždyť v nich něchtějí jezdit ani samotní Američané. Zipcar dnes patří mezi největší společností pro sdílení aut na světě, v dosahu jeho služeb je zhruba 15 mil. potenciálních uživatelů (včetně měst jako je Londýn, Vancouver nebo Toronto). iPhone využívá po celém světě asi 25 mil. lidí. „Je to synergie dvou značek,“ řekl magazínu Wired Luke Schneider, hlavní technolog Zipcaru. „Obě společnosti cílí své produkty na vysoce vzdělanou klientelu,“ dodal s tím, že v následujících měsících budou služby dostupnosti ještě dále vylepšovat.