Apple skrze svého šéfa Steva Jobse aktuálně na konferenci WWDC představil iPhone 4. Jde už o čtvrtou generaci populárního mobilního telefonu. Mezi hlavní novinky patří reklamní systém iAd, kde bude hrát důležitou roli Nissan a jeho elektromobil Leaf.
iAd je unikátní reklamní systém pro mobilní telefony, které umožní vývojářům aplikací pro iPhone, iPad nebo iPod Touch zvýšit své příjmy. Apple se podařilo dohodnout už několik významných zájemců o reklamu a mezi ně patří také Nissan.
Je jasné, že právě mezi majiteli nejnovějších technologických hraček od Apple se skrývá povážlivá část potenciálních zájemců o elektrický Leaf. Spolupráce Apple – Nissan je v tomto případě ukázkovým příkladem toho, jak mohou dvě technologické, přesto vzdálené firmy, vzájemně významně podpořit své produkty.
Reklamy v systému iAd pro iPhone jsou velmi zábavné a interaktivní, přitom ale neotravují. Elektromobil Leaf představuje výrazný technologický skok kupředu v oblasti automobilismu. Vzájemná podpora obou těchto dvou světů představuje jednoznačnou výhru pro obě „business“ strany.
Nevim, radeji bych mel v
Nevim, radeji bych mel v iPhonu dalkove ovladani Chevyho Volta nez reklamu na Nissaniho Leafa :o)