Národní premiéra elektromobilu Škoda Enyaq Coupé iV proběhne na motoristické slavnosti v pražských Holešovicích.
Automobilka Škoda na motoristické výstavě Legendy v pražských Holešovicích domácímu publiku poprvé představí novou karosářskou variantu Škoda Enyaq Coupé iV. Zájemci se s novým vozem mohou seznámit při testovací jízdě, která zahrnuje i parkovací polygon pro praktické vyzkoušení asistenčních systémů.
Elektromobil Škoda Enyaq Coupé iV měl světovou premiéru na konci ledna. Nyní dostanou možnost vidět a vyzkoušet nejnovější elektromobil značky Škoda i návštěvníci akce Legendy v pražských Holešovicích, a to 27. až 29. května. Od dříve uvedeného modelu Enyaq iV se verze Coupé odlišuje zatmavenou prosklenou panoramatickou střechou, která je u tohoto vozu ve standardní výbavě a pokrývá celou plochu střechy, jež klesá od B sloupku mírně dozadu a plynule přechází do výrazné zádi s ostře lomenou odtrhovou hranou.
SOUVISEJÍCÍ: PRVNÍ DOJMY: elektromobil Škoda Enyaq Coupé iV – trochu jiné balení
Jedná se o největší prosklenou panoramatickou střechu použitou ve voze Škoda. Je tenčí než klasická plná střecha a zajišťuje tak dostatek místa nad hlavou i cestujícím na zadních sedadlech. Výrazným kontrastním prvkem jsou chromované lišty kolem bočních oken a chromovaný rámeček masky chladiče. Nabídka barev karoserie byla rozšířena o dva nové metalické laky: oranžový Phoenix a šedý Graphite.
Vlajkovou lodí výrobního programu mladoboleslavské automobilky se stává Škoda Enyaq Coupé RS iV, která právě přichází k autorizovaným prodejcům. Disponuje výkonem 220 kW a maximálním točivým momentem 460 Nm. Zásluhou druhého elektromotoru, který je umístěn na přední nápravě, má stálý pohon všech kol. Tato varianta nabízí nekompromisní zážitek ze sportovní jízdy.
Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládá za pouhých 6,5 s, maximální rychlost dosahuje 180 km/h. Je tedy o 20 km/h vyšší než u všech ostatních variant. O skvělou ovladatelnost ve vysokých rychlostech se stará sportovní podvozek s progresivním řízením. Díky vylepšené aerodynamice je vrcholné SUV velmi úsporné a dosahuje dojezdu až 545 km v režimu WLTP. Jeho doporučená prodejní cena byla stanovena na 1 559 900 Kč včetně DPH.
Na holešovickém výstavišti se Škoda Enyaq Coupé iV a Coupé RS iV stanou hvězdami expozice značky Škoda, ale přítomny budou i další aktuální modely. Návštěvníci si mohou prohlédnout také studentské koncepty Afriqa Slavia, k vidění bude rovněž několik vzácných exponátů historických modelů Škoda. Stánek automobilky Škoda nabídne návštěvníkům také zábavu, poučení nebo odpočinek v relaxačním koutku.
Na své si přijdou především soutěživé povahy, pro něž je připravena řada aktivit. Mohou si zazávodit na simulátoru, případně prověřit své znalosti v kvízu e-mobility. Na úspěšné řešitele čeká zajímavá odměna – zapůjčení vozu Škoda Enyaq iV na měsíc zdarma. Na místě bude pro zájemce o svezení k dispozici 5 testovacích elektromobilů řady Enyaq. Zkušební trasa vede z výstaviště na Letnou, kde bude na ploše před fotbalovým stadionem postaven parkovací polygon. Na něm si lze v klidu a bezpečí vyzkoušet asistenční systémy, jako je Automatické parkování nebo funkce paketu Asistovaná jízda 2.5.
Motoristická slavnost Legendy otevírá své brány v pátek 27. 5.2022, kdy na stánku Škoda Auto proběhne večer pro VIP hosty. O víkendu 28. a 29. 5. jsou vítáni všichni zájemci z řad široké veřejnosti.
zdroj: tisková zpráva
Plaid – no co se dá dělat… 😉 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=3z4CKddAowA
… s volantem se snaží vyřešit něco, co vůbec problém nebyl … NEBOLI : DĚLÁ VOLOVINY 😀 😀 😀 … PS: grimeska je už taky frý 😉
tezla yokešit fpangejtu rýlole 😉 😀
https://youtu.be/3z4CKddAowA?t=975
Škoda, pro přežití , potřebuje už nutně zařadit do své produkce další EV model , ne pouze Enyaq. Na jednu stranu je blbost rozjíždět další model , když nejsou schopni vykrýt poptávku po Enyaqu. Ta poptávka je víc než dobrá. Na druhou stranu spoléhat na to , že je budou ještě léta živit prodeje aut , která vytváří při svém provozu tisíce litrů jedovatého vzduchu lidem přímo do nosu, tak to je velmi riskantní strategie. Nedávný totální debakl ŠKODY AUTO v Číně ,by měl být varováním. Pokud nepřidají , tak už za nějakých 7-8 let mohou mít pěkné existenční potíže.
Takže situaci, kdy vám objednané auto dorazí jak za komančů nejdříve za rok, Škodovka na něm díky růstu cen prodělá kalhoty a zákazník dostane prorezlou zdechlinu dva roky před prodejem odstavenou na letišti, vám ještě nepřijde jako existenční potíže?