Rivian je považován za jednoho z nejnadějnějších vyzyvatelů Tesly. V americkém městě Normal ve státě Illinois staví továrnu, ve které bude své elektromobily vyrábět.
foto: Rivian
Rivian ale není výjimkou a v současné době byly veškeré práce v jeho provozech pozastaveny z důvodu epidemie koronaviru. Ještě předtím nicméně stihl Rivian natočit informativní video, ve kterém ukazuje, jak mu stavba nové továrny jde od ruky.
NEPŘEHLÉDNĚTE Rivian vyrobí pro Amazon 100 000 elektrických dodávek
Mezi investory, kteří vložili prostředky do společnosti Rivian, patří mimo jiné Amazon, Ford či T. Rowe Price Associates (zároveň důležitý investor společnosti Tesla).
Výroba v nové továrně Rivianu v Normalu by podle původních plánů měla začít ještě letos. Dodávky prvních elektromobilů Rivian R1S a Rivian R1T by se tak měly stihnout do konce letošního roku.
Kde bude brat baterky? Z Ciny?
Kde bude brat baterky? Z Ciny?
Rivian zatím neřekl, od koho bude baterie brát. Původně
Rivian zatím neřekl, od koho bude baterie brát. Původně se spekulovalo o LG Chem. Zároveň už je víceméně jasné, že se kvůli koronaviru letos výroba aut nestihne.
Mýdlová opera německých koncernů. Posel elektromobility
Mýdlová opera německých koncernů. Posel elektromobility táhne VW k debaklu https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/volkswagen-id-3-vw-daimler-mercedes-bmw-tesla-software-elektromobil.A200330_110356_automoto_fdv
Verete tomu ze to daji.
Verete tomu ze to daji.
Otázka je jestli to nebude pozdě, viz ten odkaz::: Pokud
Otázka je jestli to nebude pozdě, viz ten odkaz::: Pokud tedy Němci zůstanou bez konkurenceschopného softwaru, ustrnou v pozici pouhých dodavatelů. Což je pro hrdou německou automobilovou branži naprosto hororový scénář. Že to není jen vyplašenecké přehánění potvrzuje japonský ekonomický deník Nikkei Business. Ten nechal nejmenovaného inženýra jedné z japonských automobilek prozkoumat rozebranou Teslu 3. Což je základní model této americké elektroautomobilky. Závěr je jednoznačný: Tesla je o pět až šest let napřed.
Aby VW unikl blamazi, tak ze zacatku budou vydavat id3 jen
Aby VW unikl blamazi, tak ze zacatku budou vydavat id3 jen zamestnancum. Ty uz budou opatrni kritizovat ze to nestoji za nic. Tim splni slib, ze to stihnou do leta 2020. Ale ten pravy zacatek prodeje bude pozdeji.
Tak uvidíme jestli si projdou stejným výrobním „peklem“
Tak uvidíme jestli si projdou stejným výrobním „peklem“ jako Tesla u modelu 3. Vzhledem k tomu, že nemají zkušenosti ani s malovýrobou (Tesla dělala Modely S už pár let předtím), tak jim dávám „rok, maximálně dva“ (aby to odladili)