Barcelona, hlavní metropole Katalánska, je domovem spousty výrobců elektrokol. Rayvolt nabízí cruisery, silniční i nákladní elektrokola.
foto: Rayvolt
Dnes se podíváme na jedno z „obyčejnějších“ elektrokol značky Rayvolt, model Ambassador. Zaujme už barevným a materiálovým provedením. Kombinuje totiž měděnou barvu s kůží.
Baterie je umístěna v kožené aktovce zavěšené uprostřed rámu, kterou lze jednoduše odepnout. Navíc baterie zabírá pouze spodní část aktovky, zbytek můžete využít jako úložný prostor.
foto: Rayvolt
Elektromotor v zadním náboji si vyvinul přímo Rayvolt. Výkon je 400 W, lze omezit na 250 W, aby elektrokolo mohlo bez problémů jezdit ve většině Evropy. Dojezd činí 100 km.
Za elegantní elektrické kolo Rayvolt Ambassador zaplatíte minimálně €3650. K dispozici je samozřejmě aplikace, skrze kterou můžete nastavovat různé parametry kola.
Těžiště je vyš podobně jako u e-kol které Mají
Těžiště je vyš podobně jako u e-kol které Mají akumulátor v nosiči nad zadnim kolem
Pri vyšši kapacitě se nabízí možnost rozdělit na dva boxy po stranách u zadního kola.
Jak to měl otec Milana Fügnera v roce 1942 v dřevéném obalu od 3 minuty ve videu
https://www.youtube.com/watch?v=DWj5YQYVfTY
nebo
https://www.youtube.com/watch?v=-YmgVcd_aAE
To podle mě bude dost velký boj s těžištěm, když
To podle mě bude dost velký boj s těžištěm, když baterie tam bude takto vysoko a bude tam jenom vlát. Něco jako když jedete s taškami plnými nákupu. Jinak ale to kolo vypadá fakt dost punkově.
Pokud jedete Tour de France, tak to vadit může. Ale jinak
Pokud jedete Tour de France, tak to vadit může. Ale jinak ne. Na svém kole mám něco podobného a nemám problém.
Kdyz je baterka pod nosicem, tak je to vpodstate stejna vyska.
Kdyz je baterka pod nosicem, tak je to vpodstate stejna vyska. A takovych kol jezdi spousta.