Profil

Hybrid.cz MEDIA INFO 2010
Magazín o budoucnosti dopravy

Klíčová slova: životní prostředí, ekologie, doprava, elektromobily, hybridní auta, auta na vodík a plyn, elektrokola, elektrické skútry a elektromotorky

Kontakt: redakce@hybrid.cz
Šéfredaktor: Jan Horčík (horcik@hybrid.cz)

Server www.hybrid.cz zastupuje v oblasti inzerce pro mediální agentury zastupitelství Impression Media.Více viz. inzerce.

OBSAH

Profil:

Internetový magazín Hybrid.cz vznikl v září 2006. Během uplynulých let se etabloval jako přední médium zaměřené na ekologickou dopravu. Čtenáři najdou na jeho stránkách každý den informace o novinkách v oblasti hybridů, elektrických aut, vlaků a železnice, elektrických kol, elektroskútrů, motorek a dalších vehiklů.

Kdo jsme:

Za dobu existence magazínu Hybrid.cz se nám podařilo navázat spolupráci s předními českými, ale i zahraničními, firmami zabývajícími se vývojem a prodejem alternativních dopravních prostředků. Redakce Hybrid.cz bývá citována v odborných i masově zaměřených médiích (Aktuálně.cz, Respekt, VTM Science a další), redaktoři jsou často zváni k přednáškám a odborným konferencím.

Sesterským magazínem nám je Ekologické bydlení, které je zaměřeno na obnovitelné zdroje energie, zajímavé gadgety, bydlení a šetrné budovy. Hybrid.cz s ním funguje v úzkém propojení.

Čím nejsme:

Přestože jsme odborné, zdánlivě technicky zaměřené médium, problematika dopravy se týká nás všech. Proto se snažíme téma podávat čtivě a nekomplikovaně široké veřejnosti se zájmem o nové technologie, úspory a životní prostředí. Nejsme tedy médiem určeným primárně a pouze pro odborníky.

3 důvody, proč spolupracovat

  • Magazín Hybrid.cz je jediným médiem zaměřeným výlučně na segment ekologické dopravy
  • Obor alternativních pohonů šetrných k životnímu prostředí je všeobecně diskutovaným tématem se širokým záběrem
  • Cílení reklamy a možnosti přesného měření jsou mnohonásobně výhodnější než u tištěné inzerce

Kdo jsou naši návštěvníci?

Našimi pravidelnými čtenáři jsou především muži s vyšším vzděláním a nadprůměrnými příjmy. Detailně se zajímají o problematiku životního prostředí, jsou inteligentní a před každým svým rozhodnutím provádějí detailní analýzu – třeba právě s pomocí informací nalezených na našich stránkách. V magazínu Hybrid.cz neinzerujete pro masy, nýbrž pro úzkou skupinu návštěvníků, kteří mají o danou problematiku zájem.

Návštěvnost

Koncem roku 2008 magazín Hybrid.cz přesáhl hranici 1000 návštěvníků denně, o rok později se počet unikátních návštěv podařil zdvojnásobit. Návštěvnost roste spolu s tím, jak se čím dál tím víc lidí začíná zajímat o ekologickou dopravu, možnosti alternativních pohonů a výhody spojené s jejich využitím.

Hybrid.cz - návštěvnost 2009

Sociální sítě

Pojmy jako Facebook a Twitter jsou dnes skloňovány každým pádem. Magazín Hybrid.cz využívá všech možností nových komunitních nástrojů. Na sociální síti Facebook jej sleduje už přes 550 fanoušků, novinky na Twitter zas několik desítek zainteresovaných. Skrze tyto komunikační kanály je možné komunikovat jak redakční obsah, tak inzerci.

Možnosti spolupráce

Inzerentům nabízí Hybrid.cz několik možností spolupráce, které jsou co nejlépe přizpůsobeny jejich požadavkům.

Partnerství serveru

Partnerství zahrnuje umístění loga společnosti na úvodní stránku a všechny podstránky magazínu Hybrid.cz. Logo je umístěno na nejviditelnějším místě stránky, nad oběma pravými sloupci.

Zároveň je součástí této nabídky zveřejnění až 6 tiskových zpráv, případně úprava hlavičky serveru a další akce. To znamená například série článků vycházející v průběhu týdne nazvaná „Týden s…“ Dále je možné využít také komunikační kanály sociálních sítí Facebook (přes 550 fanoušků) a Twitter (několik desítek). Inzerenti každý měsíc obdrží výpis o počtu zobrazení jejich plochy.

Sponzorství sekce

V rámci sponzorství sekce (na výběr jsou Hybridy, Elektromobily, Elektrokola, Elektroskútry, Auta na plyn, Auta na vodík, Vlaky a další) umístíme do každé sekce pod menu reklamní pás s logem a textem, který může fungovat jako odkaz.

Výhodou je v tomto případě možnost využít SEO, tedy optimalizace pro vyhledávače. Magazín Hybrid.cz je postaven na skutečnosti, že právě optimalizace pro vyhledávače je v současnosti jednou z nejdůležitějších vlastností každého internetového projektu.

Sponzorství sekce tedy představuje nejen nástroj k upevnění značky, ale zároveň vynikající způsob jak přivést na své stránky více navštěvníků a navíc i vylepšit postavení stránky ve vyhledávačích jako je Google nebo Seznam.

Sponzorství sekce zahrnuje také uveřejnění až tří tiskových zpráv za dané období a možnost zápisu do kalendáře akcí.

Reklamní bannery

V oblasti reklamních bannerů je magazín Hybrid.cz velmi flexibilní. V základní nabídce jsou leaderboard, skyscraper a square. Jsme schopni přizpůsobit reklamní plochu podle vašich požadavků. Více viz. inzerce.