Český klub majitelů elektromobilů Tesla opět zve na pravidelný sraz. Jeho už šestý ročník se opět bude konat na veletrhu e-Salon ve dnech 14-16.11.2019.
foto: Tesla
Registrovaní účastníci letošního Tesla srazu mají nárok na:
– vjezd do areálu – parkovaní před vstupní hlavní halou jako vystavovatelé (do navigace PVA Expo Letňany)
– VIP nebo rodinné vstupné na www.e-salon.cz (vemte i děti)
– 1x DC, 10x AC nabíjení v areálu
– účast na eRally s pozvánkou na večerní raut (do navigace jídelna PVA Expo Letňany, ale 2. patro)
Na tři dny je pro ně připraven porobný program. První den je to zejména konference Čistá mobilita a eRally (jízda pravidelnosti a zručnosti, které se může zúčastnit každý elektromobil).
Na druhý den je plánováno neformální posezení na Superchargeru ve Vestci s spanilá jízda městem přes Václavské náměstí – Staroměstské náměstí – Hradčasnké nám. – ul. Ringhofferova.
V poslední den je plánováno synchronizované mávání dveřmi Tesla Model X. Registrace zde.
Tesla má nový typ baterie vydrží 1,6 mega km
50 % niklu,
Tesla má nový typ baterie vydrží 1,6 mega km
50 % niklu, 20 % kobaltu a 30 % manganu
https://vtm.zive.cz/clanky/elon-musk-splnil-dalsi-slib-tesla-ma-novy-typ-baterie-ktera-zarucene-vydrzi-16-milionu-najetych-kilometru/sc-870-a-200483/default.aspx
Podle mě to budou používat jako dosud hlavně ve
Podle mě to budou používat jako dosud hlavně ve stacionárních zařízeních jako jsou PowerPacky a PowerWally, protože NMC baterie mají nižší energetickou hustotu než současné NCA baterie.
20% kobaltu? 😀 😀 😀 😀 😀
Tak to mocinky moc gratuluju. Teda
20% kobaltu? 😀 😀 😀 😀 😀
Tak to mocinky moc gratuluju. Teda trošinku to kazí že materiál na katodu bude stát 10x tolik než teď a celá baterka pak při nižší energetické hustotě vyjde cca 300$/kWh, takže je to ekonomicky úplně stejný jako teď tudíž na ho***, ale moc moc gratuluju.
Jsem s Vama za jedno, ze idealni by bylo nepouzit zadny
Jsem s Vama za jedno, ze idealni by bylo nepouzit zadny kobalt.
Muzete sem dat prosim propocet, jak jste prisel k $300 na kWh? Kolik kg kobaltu je v baterce, ktera ma Teslou udavanou kapacitu 100 kWh? Cenu kobaltu uz si najdu na internetu, ale klidne mi ji taky muzete napsat. Z Vaseho mnozstvi si uz i dopocitam vahu niklu a manganu a tez doheldam ceny, ale kdyz budete tak hodny, muzete napsat vse, usetrite nam tim hledani.
Zadat do vyhledávače battery cost structure snad zvládnete,
Zadat do vyhledávače battery cost structure snad zvládnete, ne?
Diky, zadal jsem, klikl na prvni odkaz, kde na strane 7 je
Diky, zadal jsem, klikl na prvni odkaz, kde na strane 7 je obrazek (Figure 3. Total material costs of all 10 considered cell chemistries plus Panasonic NCA Use Case
differentiated in combined CAM cost, anode cost, and secondary material costs.), ve kterem pro NMC 532 je cca $80 za kWh. Muzete mi napsat, kde jste vycetl tech $300? Kde najdu, ze vyroba baterie po odecteni cen materialu stoji $220 na kWh?
V Tesle3 sú použité baterky s obsahom Co 2,8% a v týchto
V Tesle3 sú použité baterky s obsahom Co 2,8% a v týchto nových je ho 20% ????
To, že sa to nezdá čudné runnerovi ma vôbec neprekvapuje. On by to pokladal za pravdu aj keby sa to dočítal v Trnky Brnky.
Ale tebe Koudelko sa to nezdalo čudné hlavne po tom, čo Tesla sústavne pracuje na znižovaní obsahu Cobaltu a je v tom zatiaľ najďalej zo všetkých !?
https://www.teslarati.com/tesla-model-3-batteries-cobalt-volkswagen/
https://cleantechnica.com/2018/06/17/teslas-cobalt-usage-to-drop-from-3-today-to-0-elon-commits/
No jistě, NMC bez kobaltu. Ty jsi asi včera spadl na hlavu,
No jistě, NMC bez kobaltu. Ty jsi asi včera spadl na hlavu, ne?
Niekde som písal, že NMC neobsahuje kobalt? Nejak to neviem
Niekde som písal, že NMC neobsahuje kobalt? Nejak to neviem dohladať 😀
jéáá !! Německá vláda bude obyvatelům zdražovat fosil
jéáá !! Německá vláda bude obyvatelům zdražovat fosil Uhlíkovou daňí!
zdanění CO₂ z dopravy a bydlení
Od roku 2020 se za tunu CO₂ v těchto sektorech zaplatí 35 eur. Tzn že: litr benzin/nafty +11 centů, zemák +1 cent za kWh
Od roku 2030 se za tunu CO₂ v těchto sektorech zaplatí 180 eur. Tzn že: litr benzin/nafty +57 centů
Cílem je motivovat Němce, aby přesedli z autopopelnic na elektromobily !!!!!!!!!! parádáááá :)))))))
https://zpravy.tiscali.cz/nemci-zdanuji-uhlik-kolik-nas-to-bude-stat-333970
a máš tu čest se jim na tom podílet, až se ti zdraží
a máš tu čest se jim na tom podílet, až se ti zdraží zboží, které kupouješ, vlivem těchto daní :oD To nevím, jestli bude taky takovej juch..
Nez adekvatni zdrazeni zbozi bych spis videl na hledani
Nez adekvatni zdrazeni zbozi bych spis videl na hledani alternativ. Trh je v tomto daleko pruznejsi jak stat ci samosprava.
Klidně se najde alternativa a ještě zdraží…to je
Klidně se najde alternativa a ještě zdraží…to je prostě realita a je to dražší, protože je to ekologické už je častý a obecně akceptovatelný argument. Stejně tak, jako že uhlíková daň a povolenky, nepůjdou do sanace průšvihů v přírodě, ale je to další fajn a vítaný příjem do státních rozpočtů
Vy dokazete ale roztrhat lidkse iluze na kusy. Doted jsme byl
Vy dokazete ale roztrhat lidkse iluze na kusy. Doted jsme byl presvedcen,z e ty povolenky jsou prave na opacny trend – treba cilene sazeni stromu, vyvoj a vyzkum, apod. Budu se muset o to vice zajimat.
Ono staci, kdyz jeden prijde s lacinejsi a ekologickou variantou, pak budou muset kvuli konkurencnimu boji i ostatni.
To je realita. Obvykle řadu tvrdých byznysů (ať s
To je realita. Obvykle řadu tvrdých byznysů (ať s účastí věřejné zprávy nebo bez ní) kryje jakási myšlenka, která tomu dává příběh – a popravdě ekologie a ochrana životního prostředí se na to výborně hodí a krásně se k tomu zneužívá.
Podívejte se je na nejaktuálnější téma – kotlíkové dotace a elektronické podávání – nakonec na tom nejvíc budou profitovat agentury a podnikavci, kteří za bakšiš garantují včasné podání a často i získání dotace, protože to tam perou přes roboty…jednotlivec prakticky nemá šanci..
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/kotlikove-dotace-jihocesky-kraj-roboti-podvod.A190927_100035_domaci_aug
Souhlasim,z e vse se da krasne vyuzit a ze lide jsou
Souhlasim,z e vse se da krasne vyuzit a ze lide jsou neskutrecne kreativni.
U tech kotlikovych dotaci je to ujete, aby kriteriem uspechu byla rychlost podani zadosti, to je v myh ocich hloupost. Pokud jde instituci o vymenu kotlu, tak musi bud alokovat dostatek prostredku, nebo negarantovat konecnou sumu dotace, ale ty pocitat na zaklade podanych zadosti.
Z meho pohledu se nemely podporovat kotle, ktere spaluji nebo primo produkuji skodliviny ci CO2. To je podle meho prezitek, ktery se bude do 30ti let (prislob uhlikove neutrality) resit jeste jednou.
čechů jako popelnice germánije se to fpříští
čechů jako popelnice germánije se to fpříští desetiletce netýká, nás čeká recyklace dízlpopelnic EURO4/5 😉
Tesla vydala očekávanou 10. verzi softwaru pro své
Tesla vydala očekávanou 10. verzi softwaru pro své automobily
https://vtm.zive.cz/clanky/tesla-vydala-velkou-aktualizaci-sveho-palubniho-systemu-pridava-spotify-netflix-hry-a-je-chytrejsi/sc-870-a-200467/default.aspx
off: óobóže Vodíkové údolí Moravskoslezského
off: óobóže Vodíkové údolí Moravskoslezského kraje
https://www.tyden.cz/rubriky/auta/hydrogen-valley-evropy-realita-nikoliv-fikce_533116.html
Jsem jak se říká u toho, nicméně zatím se můj bývalý
Jsem jak se říká u toho, nicméně zatím se můj bývalý pan rektor, nyní hejtman, i jeho náměstek pan Unucka vyhnuli odpovědi na mou přímou otázku – A co až OKK Koksovny přestane mít odpadní koksárenský plyn a my tu budeme mít stovky meziměstských autobusů na vodík v běžné dennodenní dopravě? Budeme ho „z donucení“ draze vyrábět v Borsodchem Ostrava z ropy, jak to děláme nyní pro ten slavný hydridbus v Neratovicích, kam ho vozíme naftovou cisternou? To jediné mi na tom vadí, plán B neexistuje.
jo je to děs, držím Vám tam na Ostravsku palce aby
jo je to děs, držím Vám tam na Ostravsku palce aby zvítězil zdravý rozum
Vodík bude fungovat do první exploze. Pak lidi zpozorněj.
Vodík bude fungovat do první exploze. Pak lidi zpozorněj.
https://www.electrive.com/2019/06/11/norway-explosion-at-fuel-c
https://www.electrive.com/2019/06/11/norway-explosion-at-fuel-cell-filling-station/
Naštěstí to nikdo nepoužívá, takže bez zranění 🙂
Pikantním detailem je, že kraj možná s tou koksovnou
Pikantním detailem je, že kraj možná s tou koksovnou počítá, ale město Ostrava do intenzivně řeší možnost jí cíleně zlikvidovat. Koksovna už není na české uhlí, používá australské, jejich koks už není vstupem v řetězci koks -> ocel -> ocelové výrobky, protože hutě už začaly být tak efektivní ve spotřebě koksu, že více než vystačí s vlastními koksovnami, město „polyká“ negativní externality ze smradu a jedovatého vzduchu v Přívoze, ale ekonomický přínos má pro něj ta fabrika mizivý.
A navíc mrší jinak nádherné místo u Landeku a soutoku Odry a Ostravice.
Což bude možná důvod, proč jsem se nedočkal odpovědi.
Což bude možná důvod, proč jsem se nedočkal odpovědi. Kluci Anonisti to nemají dořešené mezi sebou. Pak se bojím plánu B výroby ze zemního plynu v Borsodchem a že ten úvod je jen šaškárna pro lidi.
off
Pojednání o tom , že benzín ani nafta nepadají z
off
Pojednání o tom , že benzín ani nafta nepadají z nebe.
So viel Strom brauchen Autos mit Verbrennungsmotor
https://edison.handelsblatt.com/e-hub/so-viel-strom-brauchen-autos-mit-verbrennungsmotor/20826274.htmlTolik?fbclid=IwAR1Bfbi2yer2AFw0iNmo_xO6YYi9GrOPwyCxoM7ZOoeg6zR8fMtyz4WK7fg
Aneb jedna velká lež, každý petrolhead přece ví, že
Aneb jedna velká lež, každý petrolhead přece ví, že benzín i nafta tryskají na benzínce, kdežto pro ty špinavé elektromobily musíme odtěžit půlku Krušných hor na uhlí (a druhou na lithium) a pak ho špinavě spalovat a s velkými ztrátami rozvádět a nabíjet baterky 🙂
1* dóost dobře formulovaný 🙂
1* dóost dobře formulovaný 🙂
Díky za článek.
Díky za článek.
off
Bjorn vám vysvětlí proč je Tesla M3 nejlepší ze
off
Bjorn vám vysvětlí proč je Tesla M3 nejlepší ze všech dosavadních elektromobilů.
https://www.youtube.com/watch?v=e5jasmq1fYo
Myslím, že tohle je nezásadnější porovnání EV vůbec.
Doslova geniální.
Doslova geniální.
To nemá chybu. Fakt super.
To nemá chybu. Fakt super.
To že některé TM3 reznou je prkotina, vůbec bych to
To že některé TM3 reznou je prkotina, vůbec bych to neřešil, je to US auto se vším všudy.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/dalsi-majitele-ukazali-sve-reznouci-tesly-ted-se-musi-potykat-s-nenavisti-fanousku/
Opravdu bych se neřídil tím co napíšou na Autoforu. To je
Opravdu bych se neřídil tím co napíšou na Autoforu. To je automobilový ekvivalen Blesku.
Auto zmíněné v článku bylo 2x bourané, ale to kreténi z Autofora samozřejmě nenapsali.
Tak to je síla, novinářská žumpa v praxi.
Tak to je síla, novinářská žumpa v praxi.
Přesně tak, dokonce i na https://insideevs.com/ hrozní
Přesně tak, dokonce i na https://insideevs.com/ hrozní novináři, chtějí psát samé lži a tendenčně zaměřené články, zřejmě to bude i fotomontáž.
Jenomže, na insideevs napsali že se jedná o bouračku.
Jenomže, na insideevs napsali že se jedná o bouračku. Dvojnásobnou. To je zásadní rozdíl v novinářské práci.
Názývat Prokopce jako novináře je velká urážka novinářů a Autoforum je čirý odpad.
Pepa má odpad rád.
Pepa má odpad rád.
Tak to je jasný, bourané auto rezaví v místech jak
Tak to je jasný, bourané auto rezaví v místech jak ukazují. To jméno mi nic neříká, nicméně novináře u nás nic neurazí.
Čau trole, ty mindráky tě hodně sžíraj.
Čau trole, ty mindráky tě hodně sžíraj.
off
V Jižní Koreji vzplál tanker, oheň se rozšířil i na
off
V Jižní Koreji vzplál tanker, oheň se rozšířil i na další
https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/clanek/v-jizni-koreji-vzplal-tanker-ohen-se-rozsiril-i-na-dalsi-40298061?dop-ab-variant=14&seq-no=10&source=hp
https://www.youtube.com/watch?v=SABx14Klj38
Té nádhera co? :((
off
Příští rok bude 2. generace Miraje, těšíte se?
off
Příští rok bude 2. generace Miraje, těšíte se? :)))
https://www.motor1.com/news/372929/new-toyota-mirai-confirmed-2020/
To vím už nějakej pátek.
To vím už nějakej pátek.
A proto se o to nepodělíš a necháváš si to sobecky jen
A proto se o to nepodělíš a necháváš si to sobecky jen pro sebe a sem dáváš jen svý emocionální výlevy. Zamysli se nad sebou.
off
Cena e Hondy v Německu
33 850 EUR
off
Cena e Hondy v Německu
33 850 EUR
Škoda, že jen Tesly. Bylo by zajímavé vidět tu
Škoda, že jen Tesly. Bylo by zajímavé vidět tu rozmanitost vozidel co umí jezdit na elektřinu ať už jako čistý elektromobil, nebo jako plug in hybrid.
Té myslím bude dost na samotném e-Salonu.
Té myslím bude dost na samotném e-Salonu.
Škoda že tam nebude iD3.
A co e Honda, bude tam?
Škoda že tam nebude iD3.
A co e Honda, bude tam?
http://e-salon.cz/najdete
http://e-salon.cz/najdete
To tam nebude ani Škoda?
To tam nebude ani Škoda?
Vždyť žádný elektromobil nevyrábí. Má jen pár
Vždyť žádný elektromobil nevyrábí. Má jen pár okoukaných prototypů a bere předobjednávky na příští rok 🙂
Radovane , berouu zavazne objednavky s dodanim v lednu, maji
Radovane , berouu zavazne objednavky s dodanim v lednu, maji nejkratsi cas pri objednavce do vyroby snad ze vsech automobilek. Pokud ne rad se necham poucit.
To já vím pánové, ale uvěřím, až uvidím těch
To já vím pánové, ale uvěřím, až uvidím těch prvních 500 majitelů jezdit s čipem ČEZ na rok zdarma a eCitigo bude v každém autosalonu Škodofky. Do té doby je to jen VW píár, co už známe přes 11 let.
Berou objednávky a na počátku příštího roku dostanete
Berou objednávky a na počátku příštího roku dostanete auto, elektrické Citigo s dojezdem 250 km. Poraďtě, jaké jiné městské EV si dnes člověk může za poodbnou cenu a s podobným termínem dodání objednat?
Já bych chtěl vidět třeba Chevrolet Volt, Toyotu I-Road,
Já bych chtěl vidět třeba Chevrolet Volt, Toyotu I-Road, nebo od BMW nějaký plug in hybrid. Myslím že uvidím prd, ale nechám se překvapit.
Volt už se nevyrábí a Chevy v Evropě neprodává.
Místo
Volt už se nevyrábí a Chevy v Evropě neprodává.
Místo i-Roadu bude možná lotyšská Ako tříkolka
http://akotrike.com/prototype-zero/