POZVÁNKA: VI. Tesla sraz na e-Salonu 2019

Český klub majitelů elektromobilů Tesla opět zve na pravidelný sraz. Jeho už šestý ročník se opět bude konat na veletrhu e-Salon ve dnech 14-16.11.2019.

Kolik majitelů elektromobilů , Tesla Model S, Tesla Model X a Tesla Model 3 se letos sejde na Tesla srazu na e-Salonu?
foto: Tesla

Registrovaní účastníci letošního Tesla srazu mají nárok na:

– vjezd do areálu – parkovaní před vstupní hlavní halou jako vystavovatelé (do navigace PVA Expo Letňany)
– VIP nebo rodinné vstupné na www.e-salon.cz (vemte i děti)
– 1x DC, 10x AC nabíjení v areálu
– účast na eRally s pozvánkou na večerní raut (do navigace jídelna PVA Expo Letňany, ale 2. patro)

Na tři dny je pro ně připraven porobný program. První den je to zejména konference Čistá mobilita a eRally (jízda pravidelnosti a zručnosti, které se může zúčastnit každý elektromobil).

Na druhý den je plánováno neformální posezení na Superchargeru ve Vestci s spanilá jízda městem přes Václavské náměstí – Staroměstské náměstí – Hradčasnké nám. – ul. Ringhofferova.

V poslední den je plánováno synchronizované mávání dveřmi Tesla Model X. Registrace zde.

vlastní

56 Comments on “POZVÁNKA: VI. Tesla sraz na e-Salonu 2019”

    1. 20% kobaltu? 😀 😀 😀 😀 😀
      Tak to mocinky moc gratuluju. Teda

      20% kobaltu? 😀 😀 😀 😀 😀

      Tak to mocinky moc gratuluju. Teda trošinku to kazí že materiál na katodu bude stát 10x tolik než teď a celá baterka pak při nižší energetické hustotě vyjde cca 300$/kWh, takže je to ekonomicky úplně stejný jako teď tudíž na ho***, ale moc moc gratuluju.

      1. Jsem s Vama za jedno, ze idealni by bylo nepouzit zadny
        Jsem s Vama za jedno, ze idealni by bylo nepouzit zadny kobalt.
        Muzete sem dat prosim propocet, jak jste prisel k $300 na kWh? Kolik kg kobaltu je v baterce, ktera ma Teslou udavanou kapacitu 100 kWh? Cenu kobaltu uz si najdu na internetu, ale klidne mi ji taky muzete napsat. Z Vaseho mnozstvi si uz i dopocitam vahu niklu a manganu a tez doheldam ceny, ale kdyz budete tak hodny, muzete napsat vse, usetrite nam tim hledani.

          1. Diky, zadal jsem, klikl na prvni odkaz, kde na strane 7 je
            Diky, zadal jsem, klikl na prvni odkaz, kde na strane 7 je obrazek (Figure 3. Total material costs of all 10 considered cell chemistries plus Panasonic NCA Use Case
            differentiated in combined CAM cost, anode cost, and secondary material costs.), ve kterem pro NMC 532 je cca $80 za kWh. Muzete mi napsat, kde jste vycetl tech $300? Kde najdu, ze vyroba baterie po odecteni cen materialu stoji $220 na kWh?

    2. V Tesle3 sú použité baterky s obsahom Co 2,8% a v týchto
      V Tesle3 sú použité baterky s obsahom Co 2,8% a v týchto nových je ho 20% ????
      To, že sa to nezdá čudné runnerovi ma vôbec neprekvapuje. On by to pokladal za pravdu aj keby sa to dočítal v Trnky Brnky.

      Ale tebe Koudelko sa to nezdalo čudné hlavne po tom, čo Tesla sústavne pracuje na znižovaní obsahu Cobaltu a je v tom zatiaľ najďalej zo všetkých !?

      https://www.teslarati.com/tesla-model-3-batteries-cobalt-volkswagen/

      https://cleantechnica.com/2018/06/17/teslas-cobalt-usage-to-drop-from-3-today-to-0-elon-commits/

  1. jéáá !! Německá vláda bude obyvatelům zdražovat fosil
    jéáá !! Německá vláda bude obyvatelům zdražovat fosil Uhlíkovou daňí!
    zdanění CO₂ z dopravy a bydlení

    Od roku 2020 se za tunu CO₂ v těchto sektorech zaplatí 35 eur. Tzn že: litr benzin/nafty +11 centů, zemák +1 cent za kWh

    Od roku 2030 se za tunu CO₂ v těchto sektorech zaplatí 180 eur. Tzn že: litr benzin/nafty +57 centů

    Cílem je motivovat Němce, aby přesedli z autopopelnic na elektromobily !!!!!!!!!! parádáááá :)))))))

    https://zpravy.tiscali.cz/nemci-zdanuji-uhlik-kolik-nas-to-bude-stat-333970

        1. Klidně se najde alternativa a ještě zdraží…to je
          Klidně se najde alternativa a ještě zdraží…to je prostě realita a je to dražší, protože je to ekologické už je častý a obecně akceptovatelný argument. Stejně tak, jako že uhlíková daň a povolenky, nepůjdou do sanace průšvihů v přírodě, ale je to další fajn a vítaný příjem do státních rozpočtů

          1. Vy dokazete ale roztrhat lidkse iluze na kusy. Doted jsme byl
            Vy dokazete ale roztrhat lidkse iluze na kusy. Doted jsme byl presvedcen,z e ty povolenky jsou prave na opacny trend – treba cilene sazeni stromu, vyvoj a vyzkum, apod. Budu se muset o to vice zajimat.
            Ono staci, kdyz jeden prijde s lacinejsi a ekologickou variantou, pak budou muset kvuli konkurencnimu boji i ostatni.

            1. To je realita. Obvykle řadu tvrdých byznysů (ať s
              To je realita. Obvykle řadu tvrdých byznysů (ať s účastí věřejné zprávy nebo bez ní) kryje jakási myšlenka, která tomu dává příběh – a popravdě ekologie a ochrana životního prostředí se na to výborně hodí a krásně se k tomu zneužívá.
              Podívejte se je na nejaktuálnější téma – kotlíkové dotace a elektronické podávání – nakonec na tom nejvíc budou profitovat agentury a podnikavci, kteří za bakšiš garantují včasné podání a často i získání dotace, protože to tam perou přes roboty…jednotlivec prakticky nemá šanci..
              https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/kotlikove-dotace-jihocesky-kraj-roboti-podvod.A190927_100035_domaci_aug

              1. Souhlasim,z e vse se da krasne vyuzit a ze lide jsou
                Souhlasim,z e vse se da krasne vyuzit a ze lide jsou neskutrecne kreativni.
                U tech kotlikovych dotaci je to ujete, aby kriteriem uspechu byla rychlost podani zadosti, to je v myh ocich hloupost. Pokud jde instituci o vymenu kotlu, tak musi bud alokovat dostatek prostredku, nebo negarantovat konecnou sumu dotace, ale ty pocitat na zaklade podanych zadosti.
                Z meho pohledu se nemely podporovat kotle, ktere spaluji nebo primo produkuji skodliviny ci CO2. To je podle meho prezitek, ktery se bude do 30ti let (prislob uhlikove neutrality) resit jeste jednou.

    1. Jsem jak se říká u toho, nicméně zatím se můj bývalý
      Jsem jak se říká u toho, nicméně zatím se můj bývalý pan rektor, nyní hejtman, i jeho náměstek pan Unucka vyhnuli odpovědi na mou přímou otázku – A co až OKK Koksovny přestane mít odpadní koksárenský plyn a my tu budeme mít stovky meziměstských autobusů na vodík v běžné dennodenní dopravě? Budeme ho „z donucení“ draze vyrábět v Borsodchem Ostrava z ropy, jak to děláme nyní pro ten slavný hydridbus v Neratovicích, kam ho vozíme naftovou cisternou? To jediné mi na tom vadí, plán B neexistuje.

      1. Pikantním detailem je, že kraj možná s tou koksovnou
        Pikantním detailem je, že kraj možná s tou koksovnou počítá, ale město Ostrava do intenzivně řeší možnost jí cíleně zlikvidovat. Koksovna už není na české uhlí, používá australské, jejich koks už není vstupem v řetězci koks -> ocel -> ocelové výrobky, protože hutě už začaly být tak efektivní ve spotřebě koksu, že více než vystačí s vlastními koksovnami, město „polyká“ negativní externality ze smradu a jedovatého vzduchu v Přívoze, ale ekonomický přínos má pro něj ta fabrika mizivý.
        A navíc mrší jinak nádherné místo u Landeku a soutoku Odry a Ostravice.

    1. Aneb jedna velká lež, každý petrolhead přece ví, že
      Aneb jedna velká lež, každý petrolhead přece ví, že benzín i nafta tryskají na benzínce, kdežto pro ty špinavé elektromobily musíme odtěžit půlku Krušných hor na uhlí (a druhou na lithium) a pak ho špinavě spalovat a s velkými ztrátami rozvádět a nabíjet baterky 🙂

                1. To já vím pánové, ale uvěřím, až uvidím těch
                  To já vím pánové, ale uvěřím, až uvidím těch prvních 500 majitelů jezdit s čipem ČEZ na rok zdarma a eCitigo bude v každém autosalonu Škodofky. Do té doby je to jen VW píár, co už známe přes 11 let.

Napsat komentář