Volkswagen vyvinul speciální automatickou klimatizaci, která zabraňuje také vnikání spor hub a nejmenších alergenů do interiéru. Nese označení „Air Care Climatronic“.
foto: Volkswagen
Když Elon Musk s pompou ohlašoval, že elektromobil Tesla Model X a následně i Model S dokážou posádku ochránit před „biologickým útokem“, většina lidí to měla za docela povedený marketingový trik.
NEPŘEHLÉDNĚTE Audi nabídne kvalitnější filtry vzduchu
Jenže pokročilá filtrace vzduchu v elektromobilech Tesla se prokázala jako jeden z účinných prodejních taháků. A tak s něčím podobným přichází i Volkswagen.
Velmi účinný systém čištění vzduchu se dodává pro všechny aktuální verze modelů Golf, Touran, Tiguan, Passat i pro nové Polo a nový Arteon. Ke své činnosti využívá senzor kvality vzduchu a aktivní biogenní filtr, takže je ještě účinnější než klasický pylový filtr.
Po aktivaci funkce Air Care v ovládacím menu klimatizace dochází k mísení čerstvého venkovního vzduchu, přiváděného do interiéru, a části vzduchu z interiéru a zároveň k jejich čištění, aby kvalita vzduchu uvnitř automobilu zůstávala na konstantně vysoké úrovni a filtr byl optimálně využíván.
Senzor kvality vzduchu navíc zaznamená příliš velké znečištění venkovního vzduchu určitými škodlivinami a v případě potřeby kompletně aktivuje režim vnitřní recirkulace vzduchu, aby se nedostávaly do interiéru například výfukové plyny nebo aromatické látky z kapaliny do ostřikovačů.
Intenzitu klimatizování interiéru lze individuálně nastavit výběrem jednoho ze tří různých režimů („mírný“, „střední“, „intenzivní“). Pro rodiny s malými dětmi byl například koncipován „mírný“ režim.
Činnost klimatizace v modelech Volkswagen zdokonalují také senzory slunečního záření a vlhkosti. Senzor vlhkosti udržuje zdravou vlhkost vzduchu a přispívá k tomu, aby se nemlžila skla oken.
Dvouzónová klimatizace Air Care Climatronic s individuální regulací pro řidiče a spolujezdce vpředu je nabízena pro nové Polo a pro všechny verze modelové řady Golf.
Modely Touran, Tiguan, Passat a Arteon jsou k dispozici s třízónovou klimatizací, která umožňuje individuální nastavení také pro cestující na sedadlech vzadu.
Dejdar v TESLA X na náplavce 🙂
Dejdar v TESLA X na náplavce 🙂 video
new.auto.cz/embed/3642424
Ruské raketové motory ze studené války
Nejlepší
Ruské raketové motory ze studené války
Nejlepší raketové motory světa s tzv. uzavřeným cyklem, které jsou o 25% účinnější než, které mělo USA… Motory, které byli při vývoji tak složité, že problém uzavřeného cyklu vypadal jako nepřekonatelná technologická hranice… Nakonec se rusům po dlouhodobým vývoji podařilo tuto hranici překonat a dnes je Rusko jedinou zemi světa, která má nejdokonalejší motory světa…V současnosti je USA na těchto motorech zcela závislé a bez těchto motorů by nebyli schopni do vesmíru poslat žádnou raketu….
https://www.youtube.com/watch?v=VIpgqepDOSA
LOL
LOL
Je to tak, před nějakou dobou jsem viděl, nebo četl,
Je to tak, před nějakou dobou jsem viděl, nebo četl, rozhovor s nějakým inženýrem z USA, který na těchto motorech pracoval, Američané motor s uzavřeným cyklem nezvládli. Když se pak někdy v 90. letech k ruským motorům dostali tak zjistili že v momentě ukončení projektu byly tak blízko že nevěděli jak to ukončení před veřejností zdůvodnit.
To je ovšem historie. Dnes je všechno jinak.
To je ovšem historie. Dnes je všechno jinak.
A co Falcon 1 nebo 9 od Space X s motory Merlin, znáte?
A co Falcon 1 nebo 9 od Space X s motory Merlin, znáte?
Nějaké info. Sem s ním.
Nějaké info. Sem s ním.
„Merlin 1D má nejlepší poměr tahu a hmotnosti (TWR –
„Merlin 1D má nejlepší poměr tahu a hmotnosti (TWR – Thrust-to-weight ratio) ze všech raketových motorů na světě.“
elonx.cz/prehled-motoru-spacex/
https://novinkykosmonautiky.blogspot.cz/
https://novinkykosmonautiky.blogspot.cz/
takhle řešili smog Londýnani už v roce 1959
takhle řešili smog Londýnani už v roce 1959 …
drsnysvet.cz/tento-vynalez-mel-ochranit-lidi-pred-smogem/
… a bylo to k prdu. Přišli na to že Lepší je vzduch neznečištovat vůbec a tak rovnou tlačí elektromobily ve velkým 😉
1. září 2017
Volkswagen v Británii vyhlásil šrotovné na diesely. Nabízí až 195 000 Kč
ekonomika.idnes.cz/volkswagen-srotovne-britanie-dk3-/eko-zahranicni.aspx?c=A170901_085658_eko-zahranicni_krb
A pak zastavím ve městě a venkovní vzduch se mnou šlehne
A pak zastavím ve městě a venkovní vzduch se mnou šlehne 🙁
Ale pro servisy to bude super bo to asi bude po 5000 km nutno měnit a za jednu zlatku do asi nebude 🙂
Nevíte kolik se dodalo T3 za srpen?
Nevíte kolik se dodalo T3 za srpen?
Offtopic: SK innovation zahajuje výrobu nových článků
Offtopic: SK innovation zahajuje výrobu nových článků typu 811, mají údajně o zhruba 20 % vyšší kapacitu, než stávající modely a hlavně obsahují výrazně méně kobaltu.
Největší ropácká firma v Asijským Pacifiku, mňam
Největší ropácká firma v Asijským Pacifiku, mňam mňam
http://eng.skinnovation.com/
Mýsto 60 % niklu ho tam bude 80 %.
Jo, ovšem nikl stojí 8000 euro na tunu a kobalt 36000 Euro
Jo, ovšem nikl stojí 8000 euro na tunu a kobalt 36000 Euro na tunu.
Proto to dělaj.
Proto to dělaj.
No jistě. Nicméně je to dobrá věc i pro nás. Baterie
No jistě. Nicméně je to dobrá věc i pro nás. Baterie budou levnější.
off
V Texasu si panikáři berou benzín do kýblů a popelnic
off
V Texasu si panikáři berou benzín do kýblů a popelnic :)))))
http://www.centraltrack.com/look-idiots-going-nuts-gas-shortage/
Potvrzuji zjištění Akraixe, ty ulice španělských měst
Potvrzuji zjištění Akraixe, ty ulice španělských měst jsou velmi často široké a lemované vzrostlými stromy (ne „bonsajemi“ s korunami šíře 1 až 2m po několika letech růstu, co se u nás sadí z dotací s fakturovanou cenou kolem 25tKč/ kus) nebo ty úzké jsou zastíněny zavěšenými plachtami. Dokonce jsem viděl zatahovací plachty na lanech nad menším náměstím. Jinak by se v těch městech při 38st.C ve stínu ani nedalo přežít. Letošní osobní zkušenost Madrid, Valencie a Slalamanca. Vřele bych doporučoval návštevu radních našich měst při techto teplotách,aby viděli co nás čeká v centrech našich betonových měst (viz asfaltové Náměstí svobody ve Vsetíně) za cca 10 až 20 let.
Hlavně bychom si měli prostudovat, jak zamávají s
Hlavně bychom si měli prostudovat, jak zamávají s lokálními srážkami nejen vybetonované plochy, ale i plochy fotovoiltaických elektráren a znovu zvážit, zda vytvářet další zástvabu půdy (notabene zemědělské) je správná cesta), zda není mnohem vhodnější podporu fotovoltaiky omezit toliko na střechy již postavených budov a následně zohledňovat použití klimatizací v hyper super atd právě na základě lokální fotovoltaiky (např zdanění elektrické energie)…
Fotovoltaika nevytvára žiadny problém s dažďovou vodou.
Fotovoltaika nevytvára žiadny problém s dažďovou vodou. Každý panel má max. 2m2 a je oddelený medzerou od ďalšieho panelu. Nikdy sa nevytvárajú na poliach súvislé plochy, ktoré by dokázali sústreďovať vodu do jedného miesta, ako to robia betonové a asfaltové povrchy.
Ale vytváří, jen ten problém není o tom, že to tam
Ale vytváří, jen ten problém není o tom, že to tam nesteče, problém je, zda tam potom prší…a jaký je charakter deště. Všimněte si někdy, kde větroně točí stoupáky – bohužel často už nad velkými fotovoltaikami – je tedy problém, že tam vzduch nosí (stejně jako města a parkoviště hyper super marketů) – tedy v krajině dochází ke změně podstaty přirozeného proudění vzduchu (neříkám, že FVE a větrníky jsou jediní, kdo to dělá, ale mají svůj a to nezanedbatelný díl), což bohužel se projevuje na změně struktury a ročního úhrnu srážek v mikrokregionech – ono nestač říct, že se nic neděje padalo tam třeba 80 mm a padá dneska 75 mm – problém jsou i přívalové deště, kdy v prvních chvílích vznikne krusta a následně se voda nevsakuje, ale stéká…
tak to běžte děkovat hlavně vylízané vládě, že
tak to běžte děkovat hlavně vylízané vládě, že nepodporuje malé FVE na střechách u normálních lidí, kteří naopak můžou očekávat od čezu tučnou pokutu za neoprávněnou dodávku do sítě, velké FVE byly legislativně hlavně nastaveny pro české kmotry jako výnosný byznys, potřebovali výhodně zhodnotit (10% ročně)ty těžce vydělané miliony :-))
Ale to je zase dezinformace – co vím, tak v přetoky z
Ale to je zase dezinformace – co vím, tak v přetoky z domácí FVE již problémy nejsou – ale souhlasím, je problém, že jsou podporovány a dotovány stavby velkých FVE a větrných farem – sice nečoudí, ale druhotné jevy taktéž nejsou příjemné a vhodné
jojo hlavně ty dezinformace šíří majitelé malých FVE co
jojo hlavně ty dezinformace šíří majitelé malých FVE co jsou nuceni používat různá greenbona a wattroutery :-))))), jo abych nezapomněl větrné farmy zabíjejí obrovská množství ptáků skoro jako kočky :-)) a víří vzduch vrtulema, lidi z toho pak mají samé různé alergie, naopak tepelné elektrárny nic nevíří a nemají žádný negativní vliv na přírodu a lidi a navíc běží stabilně 24h denně
Aniž bych chtěl obhajovat dotovaný byznys, vy si opravdu
Aniž bych chtěl obhajovat dotovaný byznys, vy si opravdu myslíte že zisk z podnikání 10% ročně je nějak nepřiměřeně vysoký ?
fakt?
stúpavé prúdy sa vytvárajú nad poliami, najmä
fakt?
stúpavé prúdy sa vytvárajú nad poliami, najmä zoranými (tmavé). podľa vašej myšlienkovej línie – neorať! takže bude utužený povrch, tá vami spomenutá krusta, kde voda nevsiakne.
premýšľajte konmplexne – POD PANELMI je povrch neudupaný, rastie tam trocha zeleného, voda stečie po paneli, povrch v medzerách je síce utužený, ale pretečie pod panel a tam v pohode vsiakne. dokonca je tam tieň a nevsiaknutá zrážková voda sa vyparuje pomalšie …
neviem, kto z nás má pravdu, ale nie je jeden jediný, tobôž správny pohľad na problém.
Pochopil som to správne? Vznikne taký uzavretý kruh:
Pochopil som to správne? Vznikne taký uzavretý kruh: predné auto produkuje splodiny pre druhé auto zo superfiltrom, toto zasa pre tretie atd… 😀
přesně prostě VW ŠÁDE technolodži
přesně prostě VW ŠÁDE technolodži ;))
zvraceny.cz/content/80508-slovenska-technologie
youtube.com/watch?v=Hw4Z3qUuWPs
youtube.com/watch?v=Hw4Z3qUuWPs
pochopil správne – v časoch 2T škodovka jazdou za trabantom
pochopil správne – v časoch 2T škodovka jazdou za trabantom ušetrila palivo – nasávala z výfuku.
pochopil správne – v časoch 2T škodovka jazdou za trabantom
pochopil správne – v časoch 2T škodovka jazdou za trabantom ušetrila palivo – nasávala z výfuku.
v německém rádiu už běží masově reklamy proti dieslům
v německém rádiu už běží masově reklamy proti dieslům :-)) v jedné reklamě sedí Helmut jakoby na terapii a zpovídá se že jezdí starým smradlavým dieslem :-)) v další reklamě přímo autosalon škodovka nabízí výkup starého dieslu až za 5000EUR plus dalších až 5000EUR ekologický bonus při nákupu nové škodovky
To jo, prodejce Kia říkal, že v Německu jsou rádi, že
To jo, prodejce Kia říkal, že v Německu jsou rádi, že nás mají vedle, budou sem hrnout diesly ve velkém a ještě na tom vydělají.
Tady na Hybridu i jinde mě už nějakej ten měsíc
Tady na Hybridu i jinde mě už nějakej ten měsíc bombardujou protidízlový reklamy od Toyoty na jejich hybridy.
a video nebylo ??
youtube.com/watch?v=VT1NsX-o8AI
a video nebylo ??
youtube.com/watch?v=VT1NsX-o8AI
VW & Darth Vader :)))))))))
youtube.com/watch?v=trChDXz05Kw
VW & Darth Vader :)))))))))
youtube.com/watch?v=trChDXz05Kw
je to celkem snadné i když obtěžující
je to celkem snadné i když obtěžující :))))
youtube.com/watch?v=be7-hGhebVI
off
Ode dneška se musej nový auta testovat v provozu. Tak
off
Ode dneška se musej nový auta testovat v provozu. Tak uvidíme jak to zase vochčijou…
http://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/nove-modely-aut-ceka-od-zari-v-eu-spolehlivejsi-testovani-emisi
Ano a jsou schopni měřit emise i u plnokrevných EV.
Ano a jsou schopni měřit emise i u plnokrevných EV.
Nezapomeň si změřit krevní tlak :)))
Nezapomeň si změřit krevní tlak :)))
tohle bych zavedl do povinný výbavy 2017 😉
tohle bych zavedl do povinný výbavy 2017 😉
Staci pak jedna stara Avie nebo nejaky magor s chipnutym TDi a
Staci pak jedna stara Avie nebo nejaky magor s chipnutym TDi a je po filtru i cidle.
Dobrý den, nevíte jestli už bylo předáno těch 100 nebo
Dobrý den, nevíte jestli už bylo předáno těch 100 nebo 150 kusů Tesly modelu 3, které měly být předané v srpnu? Tuším že i tyto kusy měly být předány jen zaměstnancům Tesly.
Bohužel ty statistiky jsou ovlivněné tím, že některá
Bohužel ty statistiky jsou ovlivněné tím, že některá auta nejsou dostupná, divím se, že někdo kupuje Leaf v době uvedení nového modelu.
Offtopic: BMW i3 je v Norsku od začátku roku druhé
Offtopic: BMW i3 je v Norsku od začátku roku druhé nejprodávanější auto, hned za VW Golf (všechny verze, včetně elektra). Následuje Outlander (včetně plug-in verzí). Další elektro je Leaf, pak dlouho dlouho nic, pak Zoe, pak Model X a na 19 místě pak Ioniq. Mezi tím se proplétají další spalováky.
Otázka zní co je na žebříčku dole díky tomu, že
Otázka zní co je na žebříčku dole díky tomu, že výrobce to není schopen dodat v dostatečném množství?