Tesla svými výsledky za poslední čtvrtletí potvrdila rychlý růst výroby i dodávek. Jestli to tak půjde dál, letos snadno překoná 2 miliony vyrobených aut.
Tesla kumulativně ke konci března 2021 prodala už 1 074 046 elektromobilů Tesla Model 3 a Tesla Model Y (samostatná čísla pro každý z těchto modelů Tesla nezveřejňuje). Odhad je něco přes 950 000 pro Model 3, a přibližně 100 000 pro Model Y.
Kumulativní prodeje elektromobilů Tesla Model S/Tesla Model X činí přibližně 510 000 kusů – vyrábí je ale výrazně déle, než Model 3 a Model Y. Za poslední čtvrtletí vyrobila Tesla celkem 185 000 aut.
Na světě neexistuje jiná společnost, která by celkově globálně prodala víc elektromobilů. Volkswagen se ale díky platformě MEB pustil do elektromobility s takovou vervou, že může Teslu brzy dohnat a předehnat.
2020 tesla 1,5 milonu
2020 tesla 1,5 milonu tezlakár
https://kcc-hho.webnode.cz/
2021 tezlatrejtrs 1,5 milijardy do btc 😉
http://www.hybrid.cz/tesla-nakoupila-bitcoin-za-15-mld-cena-rekordne-stoupla
jj hoši a holky, nic není úplně zadára, jak se na 1vní pohled může přes tezlí propagandystycký brejle zdát :))
http://m.aimg.sk/ras-cz/11-origin-6629419.jpg
https://i.insider.com/5eb1da37e3c3fb24266eb47b?width=800&format=jpeg
To je ale přece šílená bída. Ford prodal za 1/4 letí
To je ale přece šílená bída. Ford prodal za 1/4 letí 185000Machů-e..jo je to první čtvrtletí, zase v krizi..no kdyby prodal jen 650tis za rok…s jedním modelem.
Tak podľa mojich informácií ich Ford predal v prvom
Tak podľa mojich informácií ich Ford predal v prvom štvrťroku 2021 presne 6.614 ks. To je teda dosť bieda. Takýmto tempom nedoženie Teslu ani za 100 rokov.
Zdroj:
https://insideevs.com/news/498351/us-ford-mache-sales-q12021/
Jo 184tis je nějaký hausnumero 🙂 to by Ford prodal víc
Jo 184tis je nějaký hausnumero 🙂 to by Ford prodal víc jak VAG. Podle některých zdrojů to bylo 9000 podle toho tvýho 6600. Ale i tak snížil tržní podíl Tesly na elektromobilech z 81% na 69%.
https://www.businessinsider.com/tesla-losing-electric-car-lead-ford-mustang-mach-e-sales-2021-3
Akorát že oba ukusujou z ohromnýho koláče spalovákům a
Akorát že oba ukusujou z ohromnýho koláče spalovákům a ne sobě navzájem a vo to jde. ;-D
To není možný protože Tesla už dávno krachla! :)))
To není možný protože Tesla už dávno krachla! :)))
to se změnilo, vzal to na sebe stát
to se změnilo, vzal to na sebe stát :))
http://m.aimg.sk/ras-cz/11-origin-6629419.jpg
Off… první země zakazuje Tesla semi do veřejného
Off… první země zakazuje Tesla semi do veřejného provozu
https://efahrer.chip.de/news/keine-zulassung-erstes-land-verbietet-tesla-lkw_104605
V Australii muzou byt Road-Train dlouhe jako Lovosice, ale
V Australii muzou byt Road-Train dlouhe jako Lovosice, ale zato musi byt o 5 cm uzsi nez ve zbytku sveta. Asi tam maji malo mista na sirsi auta.
Je to malej trh, kvůli nim to asi nezůžej.
Je to malej trh, kvůli nim to asi nezůžej.
Tesla to kvuli AUS nepredela. Ale nakonec se AUS prizpusobi v
Tesla to kvuli AUS nepredela. Ale nakonec se AUS prizpusobi v ramci nejake harmonizace.
„Volkswagen se ale díky platformě MEB pustil do
„Volkswagen se ale díky platformě MEB pustil do elektromobility s takovou vervou, že může Teslu brzy dohnat a předehnat.“
To zde tvrdim jiz dlouho a jsem za to tercem posmechu.
No zatial to tak nevypada. Totiz VW nema nieco co Tesla ma a
No zatial to tak nevypada. Totiz VW nema nieco co Tesla ma a to su baterie. A s tym si VW neporadi len tak lahko lebo aj ostatni chcu vyrabat EV.
aha no pošli tuto memo aj Panasonicu, tý najskôr nebudú
aha no pošli tuto memo aj Panasonicu, tý najskôr nebudú súhlasiť 😀
Nerozumiem, s cim nebudu suhlasit? Ze VW nema dost baterii?
Nerozumiem, s cim nebudu suhlasit? Ze VW nema dost baterii? Kolko VW EV normalne vidite behat po okoli? Ja vidim teslu a hyundai ale v poslednej dobe vidim uz viac tesiel. Ked sa Tesle podari v blizkej dobe postavit tovaren v DE, tak to zatial nevidim az tak ruzovo z VW.
Tesla zatiaľ nemá vlastné batérie ale kupuje ich od
Tesla zatiaľ nemá vlastné batérie ale kupuje ich od Panasonicu.
Sice kupuje, ale Panasonic je vyrábí v GIGA Nevadě v
Sice kupuje, ale Panasonic je vyrábí v GIGA Nevadě v továrně Tesly a nezapomínejte taky, že už ve Fremontu jede výroba 4680. 🙂
Chyba, Tesla má vlastní baterie a je největším výrobcem
Chyba, Tesla má vlastní baterie a je největším výrobcem EV baterií na světě. Tesla zatím nemá akorát vlastní články a bere je mimo jiné od Panasoniku, kterej je vyrábí v Tesla továrně. V Číně bere články od dalších výrobců. ;-D
Tesla už má i vlastní články a rozjíždí jejich výrobu tamtéž.
Tesla bude navzdy zapsana do historie jako prukopnik
Tesla bude navzdy zapsana do historie jako prukopnik elektromobility. I kdyz VW mozna nekdy vyrobi vic EV. Porad budou jen druhy.
Máš pravdu v tom Tesle nikto nevezme že rozhýbala trh.
Máš pravdu v tom Tesle nikto nevezme že rozhýbala trh. Prvý bol ale GM s ich EV1. Tesla ako taká ale naštartovala zmeny. Bez debaty.
To ale v konečnom dôsledku pre uspešnú firmu väčšinou nemá dlhodobejšií prínos.
napríklad jeden s dinosaurov už podrobnejšie Mercedes EQS
https://www.youtube.com/watch?v=csdlHuUTrds
EQS muze mit baterku 90 nebo 108kWh. Kdyz jsem videl cenovku
EQS muze mit baterku 90 nebo 108kWh. Kdyz jsem videl cenovku nekde zacinajici na 95.000 EUR, tak se to zda vyhodne, ale kdyz to bude vybavene aby se to dalo pouzivat a s velkym dojezdem, tak 200.000 EUR bude asi realita. Uvidime jak se bude prodavat, co to doopravdy bude umet a zda to bude vubec spolehlive jezdit. Do srpna 2021 maji jeste cas na ladeni.
Cenovka bude rovnaká ako všetky autá v jeho triede.
Cenovka bude rovnaká ako všetky autá v jeho triede. Benzínové Sko tiež nekúpiš pod 100k takže cena v tejto kategórii nieje rozhodujúci argument. Dôležité je že Tesla v tejto kategórii nemá žiadne auto.
U EQS je cena baterky zanedbatelna. Takovy spalovaci osmivalec
U EQS je cena baterky zanedbatelna. Takovy spalovaci osmivalec s automatem a celou chemickou fabrikou kolem kvuli emisim bude mozna drazsi. Tak mozna zjistime, ze EQS bude jako EV levnejsi nez zastarale zelezo. To by odpurcum EV dalo posledni dardu.
vo videu typek hovoril že cena sa bude motoať niekde okolo
vo videu typek hovoril že cena sa bude motoať niekde okolo taycana a etronu gt …
Kdyby rikal kolem Taycana a etrona, tak bych tomu veril.
Kdyby rikal kolem Taycana a etrona, tak bych tomu veril. Samozrejme v souctu obou cen.
To je asi navacsi problem tesly. Nema dost aut pre rozne
To je asi navacsi problem tesly. Nema dost aut pre rozne kategorie. 3ka a Y su uz relativne stare auta. Mne osobne chyba MPV/VAN segment.
A terazky mi povedztě, Kefalín, čo vy si predstavujetě pod
A terazky mi povedztě, Kefalín, čo vy si predstavujetě pod takým pojmom ‚relatívně starý‘?
Jednoducho, posledne dva roky tesla nic prevratneho neuviedla.
Jednoducho, posledne dva roky tesla nic prevratneho neuviedla. Model 3 je fajn ale pri modely Y je zbytocny. Trochu mam pocit, ze uz stagnuju. Mali dat na trh dalsie auta. Zatial maju bud male alebi oridrahe. To je pri tej konkurencii ci prichadza uz aj celkom problem.
No jo, když oni inovují neustále a na nějaké roční
No jo, když oni inovují neustále a na nějaké roční facelifty dlabou. Akorát se pak blbě marketingově prodává, když se to jmenuje furt stejně. Ale pokrok je tam fantastický, ostatně zkoukněte Sandyho…
Však finální verze Cybertruck a Semi už je na spadnutí a
Však finální verze Cybertruck a Semi už je na spadnutí a TMY s 4680 strukturální baterií taky. 🙂
Nežer ten marketing tolik… Nissan jen dělá stejně dlouho
Nežer ten marketing tolik… Nissan jen dělá stejně dlouho a dokud EU nezačala blbnout s normáma, nikoho ten pisecek ani Tesla ani Nissan nezajímal.
1*
každé vyrobené EV auto je zásluha Tesly..
a historie
1*
každé vyrobené EV auto je zásluha Tesly..
a historie jí ještě náležitě ocení
Jenže ono nejde o to kdo bude je byl průkopník, ale kdo
Jenže ono nejde o to kdo bude je byl průkopník, ale kdo elektrifikuje…průkopníky spalováků laik taky nezná, ale téčko, brouka, 500, kachnu zná každý
Mimochodem znáte pojem Milburn a jste schopen o něm něco říct bez pomoci internetu?
Mate recht, o mercedesu se mluvi skoro uz jen v muzeu.
Mate recht, o mercedesu se mluvi skoro uz jen v muzeu.
Prostě se společnost změnila, dneska lidi pod 30 let věku
Prostě se společnost změnila, dneska lidi pod 30 let věku už auta zdaleka tolik nezajímají. Synovec klidně řekne o nějakém méně kvalitním autě – „to je pěknej trabantík“, ale vůbec netuší, že se někdy auto značky Trabant vyrábělo. Když předním řeknete „stará Octavia“ – tak je to pro něj tak z přelomu milenia.
Mercedes BMW nevím co, pro většinu lidí už jsou to dneska stejná euroauta akorát dražší. Charisma značek se zcela vytratilo, stejně jako technické vychytávky, vyhlášený design nebo dokonalá pohodlnost jednotlivých výrobců vozů
Tak tak, Mercedes Benz jako by nebyl
Tak tak, Mercedes Benz jako by nebyl
Dohnat a předehnat….. Kdepak já to už jenom slyšel a jak
Dohnat a předehnat….. Kdepak já to už jenom slyšel a jak to dopadlo?
Tak zpracováním karoserie a vnitřního interieru určitě a
Tak zpracováním karoserie a vnitřního interieru určitě a to už dnes možná i dřív i se starším e-golfem, byl na tom líp jak Tesly.
Bohužel, ale jejich nové EV, mají kvalitu zpracování perfektní, bodejť by ne, když na karoserii je nejméně rozdílu a nejvíc zkušeností mezi spalovákem a elektroautem.
Kde jsou ale fakt pozadu je software v autě, a tam jsou Němci opravdu víc jak 10 let pozadu a jelikož Němci neumí udělat pořádný software do ničeho, tak ten rozdíl bude asi dlouho stejný, pokud je nenapadne sehnat pár zapálených kreativních programátoru z jiných zemích, kteří by to zvládli určitě dřív než ti jejich.
Takže pokud jde o karoserii, tak tam se můžou smát Tesle a asi je to jediný bod pro posměch Tesly, vše ostatní je zatím posměch VW a to oprávněný.
Takže je na každém zájemci co si vybere, kvalitu zpracování EV nebo elektrické a elektronické vlastnosti co má Tesla.
Určitě si hodně zákazníků vybere tu první vlastnost, to ale neznamená, že by Tesla neměla mít ten celkový náskok o kterém tu někteří píší.