Chanje je nová společnost z Kalifornie, kterou zainvestovala hongkongská automobilka FDG Electric Vehicles. Představila velkou, plně elektrickou dodávku V8070.
foto: Chanje
Hongkongská společnost FDG Electric Vehicles existuje už od roku 1990 a její akcie se obchodují na tamní burze. Do Chanje údajně investovala už miliardu dolarů.
Peníze budou využity na rozjetí výroby nové plně elektrické dodávky Chanje V8070. Nabídne přepravní prostor 16,5 m3. Plně naložená s nákladem 2,7 tuny ujede až 105 km, s polovičním nákladem asi 160 km.
Do elektrické dodávky Chanje V8070 naskládáte přes 16 m3 nákladu
foto: Chanje
Elektrickou dodávku na osvědčeném základě rodiny IVECO
Elektrickou dodávku na osvědčeném základě rodiny IVECO (Citroën Jumper) vám dodá česká EVC Group v různých velikostech baterie a (v) podvozku. Co se kazí (komponenty spalovacího motoru) jsou pryč, zbývá jen šasi, na které člověk sežene všechno.
Otázkou zůstává cena – v rámci dotací MPO se pořizovací náklady vracejí v proovnání s naftou v rámci 4 let (asi polovina životnosti baterie), zájemcům ale nesedí vysoká pořizovací hodnota, resp. hodnota peněz. Za jednu elektrickou pořídí dvě spalovací. To je holt těžké…
Zajímalo by mě, za kolik to chtějí střílet ti Číňani.
Bohužel +-250 tisíc podporu od státu to příliš
Bohužel +-250 tisíc podporu od státu to příliš nevytrhne, u této dotace je dobré jít snad jen do levnějšího elektromobilu a hlavně nakoupit se skoro 80% dotací rychlonabíječky. Pak je poskytovat svým zákazníkům zdarma, čili nemít ji veřejnou. Přesto si mohu vybudovat hezkou síť rychlonabíječek na svých provozovnách po ČR – LIDL je toho příkladem.
Ve vedení firmy je pár lidí z Tesly.
Ve vedení firmy je pár lidí z Tesly.
Zase chybí udaj o baterii
Zase chybí udaj o baterii
Před pár dny jsem tu dával odkaz na podrobnější údaje o
Před pár dny jsem tu dával odkaz na podrobnější údaje o dojezdu.
Je to na rozvoz na tu poslední míli.
https://electrek.co/2017/08/10/commercial-all-electric-truck-us-chanje/
With its 580 cu.ft. of cargo space, the V8070 is a medium-duty panel van capable of a range of 65 miles with a full 6,000-lb payload and up to 100 miles of range with a 3,000-lb payload.
Ten nápis na boku i znak vypadají jako kopie Nissanu. Občas
Ten nápis na boku i znak vypadají jako kopie Nissanu. Občas nechápu jak takovým firmám může byznis fungovat po marketingový stránce. Založej v USA značku s totálně čínskym názvem, proboha proč? Kdyby nechali název FDG Electric, myslím že by to amík kupoval radši, než „Chanje“
Chanje budou Američané vyslovovat jako čendž. Už
Chanje budou Američané vyslovovat jako čendž. Už rozumíte? Opravdu nejsou tak hloupí, aby nepřemýšleli nad názvem.
Znak mi vůbec nepřipomíná Nissan, to by už klidně moh
Znak mi vůbec nepřipomíná Nissan, to by už klidně moh připomínat Opel.