Opel u svého výzkumného centra v německém Rüsselsheimu postaví 160 nabíječek. Hodlá tam vytvořit laboratoř elektromobility.
foto: Opel
Skomírající německou automobilku Opel koupili nedávno Francouzi (kterým pro změnu výrazně pomohli Číňané) a nyní se ho opět pokouší postavit na nohy. Nejnovějším krokem je vybudování 160 nabíječek u hlavního ústředí v Rüsselsheimu.
Opel už dříve ohlásil čtyři nová elektroauta do roku 2020. Jedním z nich bude elektromobil Opel e-Corsa. Do roku 2024 chce Opel mít elektrickou verzi od každého modelu osobního auta.
Kromě nových nabíječek hodlá Opel ve svém testovacím centru Rodgau-Dudenhofen také nainstalovat energetické úložné systémy postavené z 18 vysloužilých baterií plug-in hybridů Chevrolet Volt/Opel Ampera.
Šéf automobilky Opel Michael Lohscheller prohlásil: „Opel bude elektrický.“ A dodal, že souběžně s budováním potřebné infrastruktury u svého ústředí bude Opel podporovat politiku a autority zajišťující vznik vhodné nabíjecí infrastruktury.
To sou teda pindy: Opel nemá co ztratit, to je jak kdyby měl
To sou teda pindy: Opel nemá co ztratit, to je jak kdyby měl Opel zkrachovat
autodebilka elektromobilkou
AT ŽIJE OPEEEEEEEL 😉
autodebilka elektromobilkou
AT ŽIJE OPEEEEEEEL 😉
Než kolem něj projel Opl,
čtyři rumy do sebe
Než kolem něj projel Opl,
čtyři rumy do sebe kopl,
odvrátil se i od Subaru,
a místo toho zajímá se – o dámu u baru.
P.S. Připouštím, že mě inspiroval Burian – Dědeček. 🙂
Když kolem něho projel Elektro-Opl,
dvě zelený do sebe
Když kolem něho projel Elektro-Opl,
dvě zelený do sebe kopl.
Odvrátil se od slivovice,
a vykřikl ŠÁDEPOPELNICE – JIŽ NIKDY VÍCE :)))))))))
Pokud se dobře pamatuji, tak Opel jednu dobu silně ujizdel
Pokud se dobře pamatuji, tak Opel jednu dobu silně ujizdel na LPG. Asi se jim to nevyplatilo.
Ano, teď mají Crossland X, Corsu, ale i modely na CNG –
Ano, teď mají Crossland X, Corsu, ale i modely na CNG – Zafira, Astra, Combo. Systémy LPG, CNG se ale montují až po výrobě auta, firmou, s kterou má automobilka smlou smlouvu.
Například Dacia už s LPG končí, tvoří totiž jen 10 % jejich celkových prodejů. Navíc s ním nemůžete do mnoha – podzemních garáží (ČR).
Auta na CNG kupují většinou firmy. Počet čerpacích stanic ale roste hodně pomalu ve srovnání s nabíječkami, což je celkem překvapivé na to, že stát CNGéčko hodně podporuje.
Je ale velká škoda, že převzetí Opelu skupinou PSA se zamezilo rozšíření Opelu Ampera-e dále do Evropy. Příští generace Corsy i jako elektromobil a Grandland X moc velká náhrada není. Opel byl zkrátka odsunut na 2. kolej. Ale určitě neskončí jako Mitsubishi, které říká, že full EV dělat nebude (že by rozhodnutí Renaultu- Carlos Ghosn?)
GM bude pouze v Číně prodávat plug-in a EV verzi aktuálního Opelu Astra Combi. Má stejný tvar a rozměry, zadní světla z Astry hatchback a vypadá opravdu dobře.
https://insideevs.com/buick-velite-6-reported-291-km-range/
Snad ale dostane elektrickou verzi Opel Combo, protože nová generace dalších 2 trojčat – osobních/nákladních užitkáčů – Peugeot Rifter, Citroen Berlingo, dostane plně elektrickou variantu.
Stejně tak přijde malá dodávka Citroen Jumpy, Peogeot Partner někdy kolem 2020. Opel Vivaro představený 2019 bude mít stejné dieselové motory, ale bez elektrické verze.
Ja doufam, ze bude Peugeot Traveler v elektrice a za nejaky
Ja doufam, ze bude Peugeot Traveler v elektrice a za nejaky ekvivalentni EV od Oplu bych se taky nezlobil, logo s tim bleskem na to Opel ma uz dnes 😀
síce amícke nebudú (to je mentalita frantíkov), ale PSA
síce amícke nebudú (to je mentalita frantíkov), ale PSA má citroen e-MEHARI. 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=NjZWs1doJvY&t=626s
Který bohužel opětně nedodává do ČR…… Zřejmě
Který bohužel opětně nedodává do ČR…… Zřejmě renaultí bacil je už taky bacil. To je fakt na mašli tahle země.
Opel měl hlavně v EU nejdražší německé dělníky
Opel měl hlavně v EU nejdražší německé dělníky neefektivně řízené ještě mnohonásobně dražšími a neschopnějšími americkými vrchními manažery.
Nesmysl. Opel toho může ztratit hodně.
Jeho hlavním
Nesmysl. Opel toho může ztratit hodně.
Jeho hlavním účelem je do budoucna prodávat auta na francouzském podvozku v Německu a východně od něj, kde mají Francouzi špatné jméno.
A v Německu je provoz auta na tamní předraženou elektřinu hlavně na dálnicích jasně nákladnější než nafťáci.
A Východ co není v EU má zase daleko nižší zdanění benzínu.
Zákazníci imaginárního elektroopelu si nemají na co
Zákazníci imaginárního elektroopelu si nemají na co stěžovat. Budou mít hned na startu síť 160 nabíječek Opel. Pravda, jen v Rodgau-Dudenhofen, ale za ten výlet to stojí 🙂
To je nejaky ulet tech 160 nabijecek, ale kazda dalsi
To je nejaky ulet tech 160 nabijecek, ale kazda dalsi konkurence v EV autech je dobra.
Ked nabijackou nazyvaju typ2 zasuvku na stlpiku, tak
Ked nabijackou nazyvaju typ2 zasuvku na stlpiku, tak dovybavenie parkoviska 160-timi centralne riadenymi typ2 nabijackami pre zamestnancov a navstevy nie je ziadna rarita, no aj tie pomozu. Takych parkovisk je v Norsku kopa… Zasuvky (standardne) mali v severskych krajinach na predohrev motora uz davno pred prichodom elektromobility. Aj u nas sa pouzivaju napriklad pre sanitky.
predohrev bol v USS (300W ponorný varič), dnes číňania
predohrev bol v USS (300W ponorný varič), dnes číňania ponúkajú diesel, benzín, E85, aj biolieh a elektrický „parkovací“ ohrev 🙂
elektricke 230V predohrevy motorov sa predavaju vo vykonoch
elektricke 230V predohrevy motorov sa predavaju vo vykonoch 500 az 1500W.
http://shop.molpir.sk/default.aspx?content=SHOP&nparams=typ_t;1501