Elektromobil Opel Corsa potvrzen na rok 2020

Nová generace oblíbeného modelu Opel Corsa se bude od roku 2019 vyrábět exkluzivně v Zaragoze. O rok později přibude i plně elektrická verze.

Model Opel Corsa se v továrně Opel ve španělské Zaragoze vyrábí už od roku 1982. Od té doby se jich tam vyrobilo přes 10 milionů.
foto: Opel

„Toto je důležitý krok kupředu pro továrnu v Zaragoze, který značí začátek nové éry,“ řekl doslova Michael Lohscheller, provozní ředitel značky Opel. Ta odnedávna patří do francouzské skupiny PSA.

Kusé informace o přípravě plně elektrického modelu Opel Corsa už přicházejí nějakou dobu. Lohscheller ale informaci konečně oficiálně potvrdil. Navíc dodal, že všechny modely značek Opel/Vauxhall budou mít elektrifikovanou verzi do roku 2024.

Opel Corsa bude nicméně pouze jedním ze čtyř elektrifikovaných modelů značky Opel/Vauxhall, které budou k dispozici už v roce 2020. O které přesně půjde zatím není jasné, ale pravděpodobně také plug-in hybrid Grandland X PHEV a Opel Ampera-e.

18 Comments on “Elektromobil Opel Corsa potvrzen na rok 2020”

  1. Jak jsem psal už pod jiným článku.
    V roce 2009 bylo

    Jak jsem psal už pod jiným článku.
    V roce 2009 bylo vydáno nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 443/2009, které ukládá výrobcům osobních automobilů povinnost nepřekročit počínaje rokem 2020! v ÚHRNNÉ roční produkci vyráběných automobilů průměrné emise CO2 95g/km. Za překročení této hodnoty bude výrobce platit pokutu 95,-EUR za každý vyrobený vůz a za každý gram, o který přesahují průměrné exhalace vyrobených automobilů limit 95g CO2/km.
    I moje auto, které spálí do 5 litrů nafty/100km(..přitom vývoj tohoto motoru stál výrobce Renault/Nissan, přes 6,2mld.Kč), má CO2/km přes 130g… Co by jste dělali Vy, kdyby Vám hrozilo zdražení takového auta o cca 85tis.Kč za vůz?
    ..začnu vyrábět elektromobily, které ušetří už jen vlastním prodejem výrobci přes 230tis.Kč (95g*95EUR*25.5Kč)? Také možná odpověď, proč rok 2020..?
    Hezký den.

    R

    1. Legrační výzkum automobilky, která nemá v nabídce nic na
      Legrační výzkum automobilky, která nemá v nabídce nic na elektriku. Byl by to asi zázrak, kdyby jim vyšlo něco jiného Ten motor na obrázku je šíleně složitý.
      Legrační to je podle klasického českého pořekadla Každý kohout chválí svůj ocas. Děláme spalováky, zadáme průzkum a ejhle, lidi chtějí spalováky. Děláme to dobře :-))))
      Ale nějak mi to nekoresponduje s jejich dalšími snahami. https://fdrive.cz/clanky/mazda-se-chysta-vyrabet-elektromobil-s-rotacnim-motorem-v-zaloze-800 a http://www.auto.cz/mazda-bude-po-roce-2030-vyrabet-jen-elektromobily-109915 nebo http://www.hybrid.cz/mazda-toyota-se-propojuji-budou-spolecne-vyvijet-elektromobily . Divné. Nebo dvojití agenti……

          1. Stačí začít platit externality, tedy náklady, které
            Stačí začít platit externality, tedy náklady, které platíme všichni, ale zisky z toho mají jiní, a je vymalováno. Prozatím to funguje po dotačně kapitalisticku – zisky jsou soukromé, náklady ze státního.
            Přeloženo – jestliže mne spalovací vůz ničí život hlukem, smradem, jedy a vibracemi, ať jeho majitel toto platí. Ne my všichni stavěním obchvatů, protihlukových zdí, zářezů do terénu, vysazováním zelených pásů, výměnou oken, snižováním rychlosti, zvýšenými náklady na zdravotnictví atd. atd. atd……..
            Pak už to lidem nařídí jejich kapsa a peněženka sama.

                1. Ty uvozovky jsou tam schvalne, doufal jsem, ze to nikdo nebude
                  Ty uvozovky jsou tam schvalne, doufal jsem, ze to nikdo nebude brat doslova.
                  Vsichni platime „prispevek na OZE“, prazska firma nemuze cerpat dotaci na EV i kdyz dane se plati stejne,…
                  Proste stejne jako nahore, zisk je jen pro nektere a jista cast nakladu pro vsechny.

                2. No jo, ale to se pořád bavíme o zločinných politicích a
                  No jo, ale to se pořád bavíme o zločinných politicích a jejich kejklích, ne o skutečném ničení zdraví a životního prostředí, které není původci placeno.

  2. off
    Kona EV přijde na americkej trh v červnu a na evropskej

    off

    Kona EV přijde na americkej trh v červnu a na evropskej v létě. Pokud nepočítáme nepovedený vstup Ampery-e, tak je Kona první dostupný velkobaterkáč v Evropě. V první várce bude jen 17-18 tisíc kusu pro celej svět. Slušně vypadající velkobaterkový SUV je ideální adept na trhák roku. Odhaduju, že i přes zvýšenou produkci bude na krámě stejně nedostupný jako IONÍK
    http://www.hyundai-blog.com/kona-ev-us-release-date/

Napsat komentář