Nová generace oblíbeného modelu Opel Corsa se bude od roku 2019 vyrábět exkluzivně v Zaragoze. O rok později přibude i plně elektrická verze.
foto: Opel
„Toto je důležitý krok kupředu pro továrnu v Zaragoze, který značí začátek nové éry,“ řekl doslova Michael Lohscheller, provozní ředitel značky Opel. Ta odnedávna patří do francouzské skupiny PSA.
Kusé informace o přípravě plně elektrického modelu Opel Corsa už přicházejí nějakou dobu. Lohscheller ale informaci konečně oficiálně potvrdil. Navíc dodal, že všechny modely značek Opel/Vauxhall budou mít elektrifikovanou verzi do roku 2024.
Opel Corsa bude nicméně pouze jedním ze čtyř elektrifikovaných modelů značky Opel/Vauxhall, které budou k dispozici už v roce 2020. O které přesně půjde zatím není jasné, ale pravděpodobně také plug-in hybrid Grandland X PHEV a Opel Ampera-e.
Těžká chyba Peugeotu.
Na základě fosilního podvozku
Těžká chyba Peugeotu.
Na základě fosilního podvozku nemůže vzniknout opravdu dobré elektorauto. S takovou nebudou v roce 2020 vůči VW ID ziskově konkurenceschopní.
Jak jsem psal už pod jiným článku.
V roce 2009 bylo
Jak jsem psal už pod jiným článku.
V roce 2009 bylo vydáno nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 443/2009, které ukládá výrobcům osobních automobilů povinnost nepřekročit počínaje rokem 2020! v ÚHRNNÉ roční produkci vyráběných automobilů průměrné emise CO2 95g/km. Za překročení této hodnoty bude výrobce platit pokutu 95,-EUR za každý vyrobený vůz a za každý gram, o který přesahují průměrné exhalace vyrobených automobilů limit 95g CO2/km.
I moje auto, které spálí do 5 litrů nafty/100km(..přitom vývoj tohoto motoru stál výrobce Renault/Nissan, přes 6,2mld.Kč), má CO2/km přes 130g… Co by jste dělali Vy, kdyby Vám hrozilo zdražení takového auta o cca 85tis.Kč za vůz?
..začnu vyrábět elektromobily, které ušetří už jen vlastním prodejem výrobci přes 230tis.Kč (95g*95EUR*25.5Kč)? Také možná odpověď, proč rok 2020..?
Hezký den.
R
Off topic. Mazda pruzkum. To je uz k placi:
Off topic. Mazda pruzkum. To je uz k placi: auto.idnes.cz_elektromobil-autonomni-rizeni-mazda-pruzkum-faa-_automoto.aspx?c=A180218_111708_automoto_fdv
Legrační výzkum automobilky, která nemá v nabídce nic na
Legrační výzkum automobilky, která nemá v nabídce nic na elektriku. Byl by to asi zázrak, kdyby jim vyšlo něco jiného Ten motor na obrázku je šíleně složitý.
Legrační to je podle klasického českého pořekadla Každý kohout chválí svůj ocas. Děláme spalováky, zadáme průzkum a ejhle, lidi chtějí spalováky. Děláme to dobře :-))))
Ale nějak mi to nekoresponduje s jejich dalšími snahami. https://fdrive.cz/clanky/mazda-se-chysta-vyrabet-elektromobil-s-rotacnim-motorem-v-zaloze-800 a http://www.auto.cz/mazda-bude-po-roce-2030-vyrabet-jen-elektromobily-109915 nebo http://www.hybrid.cz/mazda-toyota-se-propojuji-budou-spolecne-vyvijet-elektromobily . Divné. Nebo dvojití agenti……
To je jenom schizofrenie a sebeklam. Klasický garážový
To je jenom schizofrenie a sebeklam. Klasický garážový test by těch 60% mazutožroutů probral.
Je potřeba to kupování EV aut lidem nařídit, jsou hloupí
Je potřeba to kupování EV aut lidem nařídit, jsou hloupí a nevědí co je pro ně dobré, nebo říkám blbost?
Stačí začít platit externality, tedy náklady, které
Stačí začít platit externality, tedy náklady, které platíme všichni, ale zisky z toho mají jiní, a je vymalováno. Prozatím to funguje po dotačně kapitalisticku – zisky jsou soukromé, náklady ze státního.
Přeloženo – jestliže mne spalovací vůz ničí život hlukem, smradem, jedy a vibracemi, ať jeho majitel toto platí. Ne my všichni stavěním obchvatů, protihlukových zdí, zářezů do terénu, vysazováním zelených pásů, výměnou oken, snižováním rychlosti, zvýšenými náklady na zdravotnictví atd. atd. atd……..
Pak už to lidem nařídí jejich kapsa a peněženka sama.
A se „zelenymi externalitami“ je to jinak?
A se „zelenymi externalitami“ je to jinak?
Definujte zelenou externalitu, pak ji lze zpoplatnit.
Definujte zelenou externalitu, pak ji lze zpoplatnit.
Ty uvozovky jsou tam schvalne, doufal jsem, ze to nikdo nebude
Ty uvozovky jsou tam schvalne, doufal jsem, ze to nikdo nebude brat doslova.
Vsichni platime „prispevek na OZE“, prazska firma nemuze cerpat dotaci na EV i kdyz dane se plati stejne,…
Proste stejne jako nahore, zisk je jen pro nektere a jista cast nakladu pro vsechny.
No jo, ale to se pořád bavíme o zločinných politicích a
No jo, ale to se pořád bavíme o zločinných politicích a jejich kejklích, ne o skutečném ničení zdraví a životního prostředí, které není původci placeno.
Prispevek za OZE uz se dostava na 500 miliard. Platime jej
Prispevek za OZE uz se dostava na 500 miliard. Platime jej vsichni. Zisky ma par jedincu. Zacnete!
bude to platiť, až mamamerkel odpília celkom pri zemi a
bude to platiť, až mamamerkel odpília celkom pri zemi a peň vyklučí.
kde se dá najít to české pořekadlo Každý kohout
kde se dá najít to české pořekadlo Každý kohout chválí svůj ocas?
nemělo to spíše být
Každá liška svůj ocas chválí
parádny hrebienok a chvostové perá má iba jeden kohút v
parádny hrebienok a chvostové perá má iba jeden kohút v „hejne“. ostatní sa podobajú na sliepky.
tyoe co tady mystifikujete lidi 🙂 Prostě a jednoduše Zas
tyoe co tady mystifikujete lidi 🙂 Prostě a jednoduše Zas nově voplechovaná oblíbená socka GM Corsa bude možná od roku 2019 vybavena baterkama konečně hahaha :)))
Souhlas,Kona je zatím jediné zajímavé vozítko v dohledu!
Souhlas,Kona je zatím jediné zajímavé vozítko v dohledu!
off
Kona EV přijde na americkej trh v červnu a na evropskej
off
Kona EV přijde na americkej trh v červnu a na evropskej v létě. Pokud nepočítáme nepovedený vstup Ampery-e, tak je Kona první dostupný velkobaterkáč v Evropě. V první várce bude jen 17-18 tisíc kusu pro celej svět. Slušně vypadající velkobaterkový SUV je ideální adept na trhák roku. Odhaduju, že i přes zvýšenou produkci bude na krámě stejně nedostupný jako IONÍK
http://www.hyundai-blog.com/kona-ev-us-release-date/