Na festivalu Future Port v Praze bude k vidění mimořádná designová studie Škoda Vision S, která vznikla pouze v jednom exempláři.
foto: Škoda
Koncept byl předobrazem nového SUV Škoda Kodiaq, ale zároveň představuje řadu budoucích technologií, a témat jako je elektromobilita, autonomní řízení a kvalitní propojení vozu, řidiče a cestujících navzájem i s okolním světem.
Design nového modelu je inspirován kubismem a tradiční českou výrobou křišťálového skla. Linie jsou čisté, precizní a ostré. Logo na středu volantu a další prvky v exteriéru a interiéru jsou z ručně broušeného českého křišťálu.
Koncept je vybaven plug-in hybridním pohonem. Vůz akceleruje se systémovým výkonem 165 kW (225 k) z 0 na 100 km/h za 7,4 s a dosahuje maximální rychlosti téměř 200 km/h.
Na 100 km jízdy vystačí v normovaném cyklu s 1,9 litry benzinu (45 gramů CO2 na kilometry). Škoda Vision S ujede v čistě elektrickém režimu až 50 km, s oběma druhy pohonu ujede na jedno tankování/nabití až 1 000 km.
foto: Škoda
Na přístrojové desce má koncept dva displeje s úhlopříčkou 16 palců. Na středové konzole se nachází třetí displej a cestující ve druhé a třetí řadě sedadel mají navíc k dispozici displeje v hlavových opěrkách před sebou.
V každých dveřích je integrován jeden Phonebox, ve kterém se chytré telefony pasažérů indukčně nabíjejí, zatímco osobní nastavení, data a informace z telefonů lze procházet na vlastním displeji.
Na palubě je internetové připojení LTE. Mobilní přístroje pasažérů se připojují na WLAN hotspot.
Kromě konceptu Vision S představí stánek Škoda Design a Škoda DigiLab na Future Portu ve virtuální realitě exteriér nejnovějšího konceptu prvního škodováckého elektromobilu Škoda Vision E, který se v evropské premiéře ukáže na frankfurtském autosalonu na konci září.
Vision S je normální Kožak polobaterka polospalovák a ne
Vision S je normální Kožak polobaterka polospalovák a ne celobaterka Vision E co máte blbě na obrázku!
Přesně tak Vision S vypadá jak Kardiak…
Přesně tak Vision S vypadá jak Kardiak…
Omlouváme se za pochybení, napravili jsme.
Omlouváme se za pochybení, napravili jsme.
Kdyz je to PHEV, tak by v clanku mohla byt zminka o velikosti
Kdyz je to PHEV, tak by v clanku mohla byt zminka o velikosti baterky. Je si hezke jak spolucestujici budou nabijet iphony, ale to me vubec nezajima.
No nemoze byt kedze toto je iba produkt photoshopu tak ako ak
No nemoze byt kedze toto je iba produkt photoshopu tak ako ak ostatne poriadne EV od inych automobiliek okrem Tesly a GM.
Na co u studie podrobnou velikost baterky?
PRo odhad píší,
Na co u studie podrobnou velikost baterky?
PRo odhad píší, že to má ujet jen na elektřinu 50 km, to je daleko důležitější ta nabíješka na mobily a převedení jejich dat do auta, což ukazuje směr předelávání automobilu na mobilní telefon a maximální snaha o měsíční paušál na provozování dat ve voze.
Kdyz uz to maji tak spocitane kolik km to ujede na elektrinu,
Kdyz uz to maji tak spocitane kolik km to ujede na elektrinu, tak by me zajimal prave ten udaj, kolik kWh je na to potreba. Nebo obracene, kdyz tam bude nejaka pidi-baterka, tak si zase muzu udelat obrazek o jejich konceptu. At tak, nebo onak, Skoda urcite nebude vyrabet poradne EV a hybridy drive, nez maticka VW. A VW se do toho take nijak nehrne. Takze zase jen oblbovani publika.
Podobně velké PHEV Mitsubishi Outlander co dělá elektricky
Podobně velké PHEV Mitsubishi Outlander co dělá elektricky taky 50 km už 3 roky má 8 kWh baterku. Tady je vidět to zpoždění, když škodofka tohle ukazuje teprve jako koncept 🙁
IPhone si tam bezdrátově nenabijete, protože ho žádný
IPhone si tam bezdrátově nenabijete, protože ho žádný iPhone nemá.
Diky za info. Pri cteni „Phonebox“ a „chytry telefon“ jsem si
Diky za info. Pri cteni „Phonebox“ a „chytry telefon“ jsem si to mylne spojil v Iphone 🙂 A ze Iphone neumi indukcni nabijeni jsem tez nevedel…
Dávej si na to majzla 😉
Dávej si na to majzla 😉
Máte to blbě.
To na obrázku je Škoda Vision E a ne Vision
Máte to blbě.
To na obrázku je Škoda Vision E a ne Vision S.
Díky, upravili jsme.
Díky, upravili jsme.
Aspoň by jim konečně došlo, jak zoufale jsou vzdáleni od
Aspoň by jim konečně došlo, jak zoufale jsou vzdáleni od reality
Tvůrcům těch norem spotřeby bych nalil do nádrže 19
Tvůrcům těch norem spotřeby bych nalil do nádrže 19 litrů, víčko zamknul a nechal je normovaně zajet do Chorvatska k moři. A co nedojedou, to by museli dotlačit
No myslím, že by skončili v rakouských alpách, to by
No myslím, že by skončili v rakouských alpách, to by měli docela daleko 🙂
Bohužel 1,9 litru je spotřeba jenom prvních 100 km. To
Bohužel 1,9 litru je spotřeba jenom prvních 100 km. To znamená, že 50km na baterii a zbytek do první stovky to sežere 1,9 litru benzínu. Nevěřím …. To by pak tahle mašina měla spotřebu benzínu 3,8 l/100 km , když se baterka vybije….. Realitu odhaduji tak na 5,8-6,5l … Ale papír a tiskové zprávy snesou všechno…..
Tyhle auta jezdí při hodně úsporné jízdě kolem 4 litrů.
Tyhle auta jezdí při hodně úsporné jízdě kolem 4 litrů.
OK Josefe… snad jo…. ale napiš nám zhruba jakou máš
OK Josefe… snad jo…. ale napiš nám zhruba jakou máš dlohodobou spotřebu benzínu s tvojí KIA Soul na 100 km a odhadem procenta co jezdíš (město/mimoměsto/dálnice) a pak o kolik se Tvoje reálná spotřeba liší od toho co bylo napsáno v reklamním letáku, když si kupoval auto ….. Dík.
To je Kia Soul EV. Oficiálně má průměr 14,7 kWh, jak to
To je Kia Soul EV. Oficiálně má průměr 14,7 kWh, jak to měří netuším. Já mám město/mimoměsto/dálnice (110km/h) 10/12,5/17,5.
Ach, jasně promiň, já zapomněl, že hybridy jsou jenom
Ach, jasně promiň, já zapomněl, že hybridy jsou jenom Kia Optima a Niro. Holt jsem jenom elektromobilista čekatel….:-)))
(Upřednostnil jsem investice do 36 panelů – 12 kw fotovolitky, tepelného čerpadla a solárního ohřevu…) Dik. Caf.
v pohodě, ale s těma panelama a tepelným čerpadlem není
v pohodě, ale s těma panelama a tepelným čerpadlem není taková zábava 🙂 Já to nemám na úsporu, ale jako hračku, která člověka pobaví, ale jak dlouho nevím, uvidíme.
Pochybuju že 1,9 je spotřeba na prvních 100 km. Tipnul bych
Pochybuju že 1,9 je spotřeba na prvních 100 km. Tipnul bych že akorát změřili kolik to sežralo během 22 km dlouhého eurotestu (a to ještě měří nepřímo) a pak to dopočítali na 100 kiláků. Takže výsledek je hausnumero jak vrata, akorát na oblbování lidí a spokojený spánek eurokomisařů.