Zákazníci v České republice mohou první kombi elektromobil značky Volkswagen objednávat za ceny již od 1 499 900 Kč. Nový Volkswagen ID.7 Tourer Pro je k dispozici ve verzi 2024 a jako akční model People.
Volkswagen spustil webový konfigurátor pro nový elektromobil Volkswagen ID.7 Tourer. Čeští zákazníci si tak mohou sestavit a objednat jedno z prvních zcela elektrických kombi vyšší střední třídy na trhu pouhý měsíc po jeho světové premiéře.
Volkswagen ID.7 Tourer Pro je k dispozici ve verzi 2024 a jako akční model People. Ceny za rozsáhle vybavené bezemisní kombi s mimořádným vnitřním prostorem a vynikající úrovní komfortu začínají již od 1 499 900 Kč.
SOUVISEJÍCÍ: Elektromobil Volkswagen ID.7 má nejvyšší hodnocení bezpečnosti
Elektromobil Volkswagen ID.7 Tourer nabízí díky speciální platformě MEB pro elektromobily opravdu velkorysý vnitřní prostor pro cestující i zavazadla. Sofistikovaná konstrukce elektrického pohonu je spolu s vytříbenou aerodynamikou podřízena požadavku na maximální hospodárnost.
Elektromobil Volkswagen ID.7 Tourer díky tomu ujede na jedno nabití až 596 km podle metodiky WLTP a u verze Pro S s kapacitou baterie 86 kWh, která bude následovat později, se počítá s dojezdem dokonce až 675 km. Velmi rychlé je i nabíjení při cestování na velké vzdálenosti. Nový model ID.7 Tourer s bezemisním pohonem má tedy všechny předpoklady k tomu, aby se stal stejně úspěšným manažerským vozem, jakým je ve stejném segmentu legendární Passat.
Volkswagen nyní nabízí v důležitém segmentu manažerských vozů hned tři modely s karoserií kombi: zcela nový Passat a sportovní Arteon Shooting Brake s konvenčními nebo částečně elektrifikovanými pohony na benzin nebo naftu a elektromobil ID.7 Tourer s nulovými přímými emisemi, který právě vstupuje do předprodeje. Zákazníci tak mají mimořádně široký výběr včetně všech významných druhů pohonu.
Nový Volkswagen ID.7 Tourer splňuje ve všech ohledech požadavky náročných evropských zákazníků na manažerský vůz. Do předprodeje vstupuje ve verzi ID.7 Tourer Pro (2024 a akční model People), jejíž elektromotor o výkonu 210 kW je napájen sadou akumulátorů o využitelné kapacitě 77 kWh, jež podle metodiky WLTP postačuje k ujetí až 596 km na jedno nabití. Při rychlém nabíjení stejnosměrným proudem lze využívat nabíjecí výkon až 175 kW. Nabití akumulátorové baterie z 10 na 80 procent je tak otázkou cca 28 minut.
Nový Volkswagen ID.7 Tourer patří mezi nejprostornější elektromobily na českém trhu, což dokládá i objem zavazadlového prostoru až 605 litrů v pětimístném uspořádání interiéru (s opěradly zadních sedadel v poloze Cargo), který lze kompletním sklopením zadní řady sedadel zvětšit až na 1714 litrů.
Díky kombinaci mimořádně dlouhého rozvoru náprav (2971 mm) a vnější délky 4961 mm se mohou na cestování s nevídaně velkorysým prostorovým komfortem těšit také cestující na zadních sedadlech.
Zákazníci na českém trhu si mohou v rámci předprodeje nakonfigurovat ID.7 Tourer Pro ve dvou stupních výbavy: 2024 a akční model People. V základní ceně 1 499 900 Kč za variantu 2024 je již zahrnuta rozsáhlá sériová výbava. Do dlouhého výčtu sériově dodávaných prvků výbavy patří mimo jiné dvouzónová automatická klimatizace s inteligentními výdechy ventilační soustavy, tepelné čerpadlo, head-up displej s rozšířenou realitou, telefonní rozhraní Comfort, čtyři vstupy USB-C, vyhřívání sedadel vpředu, informační a zábavní systém s 15“ dotykovým displejem ve formátu tabletu a systémem App-Connect Wireless pro Apple CarPlay a Android Auto, hlasový asistent IDA, ambientní osvětlení s 10 barvami, LED světlomety a zadní LED svítilny, bezklíčkový přístupový systém Keyless Advanced, síť pro oddělení zavazadlového prostoru, černé podélné střešní nosiče, nabíjecí kabely a 19“ kola Hudson z lehké slitiny s pneumatikami s technologií Airstop®.
Akční varianta People, nabízená za 1 551 900 Kč, k tomu navíc přidává například metalický lak a pakety Comfort, Assistance, Exteriér a Interiér. Sériová výbava se tím rozšíří o 3zónovou klimatizaci Climatronic, navigační systém Discover Pro s 15“ displejem, multifunkční vyhřívaný volat, telefonní rozhraní Comfort s funkcí indukčního nabíjení, asistenční systémy Travel Assist, Lane Assist, Emergency Assist a Pre Crash, parkovacího asistenta Park Assist Pro s paměťovou funkcí, kamerový systém Area View 360°, bezdotykové otvírání a zavírání zadního výklopného víka Easy Open & Close, přední světlomety IQ.Light LED Matrix s automatickou regulací, vyhřívání předních sedadel Comfort, ambientní osvětlení s možností volby 30 barev a vyhřívané infračervené záření odrážející bezpečnostní čelní sklo. Zákazník tak obdrží příplatkovou výbavu v hodnotě 246 700 Kč s cenovým zvýhodněním ve výši 194 700 Kč.
Individualizaci objednávaného vozu zákazníkům usnadňuje přehledná nabídka výhodných paketů výbavy Interiér Plus, Exteriér Plus a Exteriér Plus (s panoramatickou střechou Smart Glas), který lze kombinovat s černým lakováním střechy. Na přání si mohou zákazníci objednat také 20“ kola Montreal z lehké slitiny a od modelového roku 2025 rovněž 21“ kola. Paket Interiér Plus obsahuje audiosystém Harman Kardon s 13 reproduktory, klimatizaci předních sedadel a vyhřívání zadních sedadel. Jako alternativa standardních látkových sedadel jsou k dispozici ergonomicky optimalizovaná sedadla ergoActive a ergoActive Premium potažená látkou ArtVelours Eco.
Autorizovaní prodejci značky Volkswagen nabízejí pro nový model ID.7 Tourer výhodné financování od společnosti Volkswagen Financial Services. Z aktuální akční nabídky pro plně elektrické modely ID. je ze strany klientů největší zájem o financování „Nulový úvěr ID“ s nulovým navýšením a servisním balíčkem zdarma.
Bezplatný servis získají také klienti, kteří se rozhodnou pro financování „Volkswagen Trefa“ s benefitem 40 000 Kč, „Volkswagen Ledová trefa“ s úrokovou sazbou od 3,9 % nebo „Úvěr Chytře“ se sníženou úrokovou sazbou o jeden procentní bod. Atraktivní zvýhodnění čeká na zákazníky také ve spojení s akčním operativním leasingem. Volkswagen poskytuje na model ID.7 Tourer prodlouženou záruku po dobu 3 let, resp. do ujetí 90 000 km.
Ve druhém čtvrtletí 2024 bude zahájen předprodej modelu ID.7 Tourer ve variantě Pro S (210 kW) s větší akumulátorovou baterií o kapacitě 86 kWh a delším dojezdem a ve sportovní verzi GTX s pohonem všech kol 4Motion (250 kW; 86 kWh).
zdroj: tisková zpráva
Vzpomínám si jak před pár lety tvrdili jak tu MEB platformu vytvářeli. A už když ji navrhovali bylo jasné že je zastaralá. Prostě tohle nechápu. Oni začali navrhovat a v vyjet něco co už předem bylo jasné že je zastaralé.
Bohužel jelikož to vyvynuly musí z toho vytěžit ty investované peníze takže máme smůlu. Nová verze bude až za dlouho.
Malá baterka a reálný dojezd 350km, hnusný design, výbava holobyt za jedna a půl míče 😀 Je vidět, že koncern má stále ujetý smysl pro humor, což je překvapivé, vzhledem k těm -40% meziročním prodejům modelů ID tento rok. Asi mají trošku delší vedení. Koneckonců poslat do výroby auto co má automaticky ncap hvězdu dolů za chybějcíí mechanické ovládací prvky, to jen potvrzuje.
Taky moc nerozumím těm velikostem baterie: Buď 77kWh, nebo 86kWh… Podle mě by si ,,manažerský vůz“ zasloužil jen jednu verzi velikosti baterie a to tu maximální možnou….
A když už teda chtějí dělat dvě, tak třeba 77kWh a 100kWh… Ten VW je dost divnej 🤔
MEB je standardizovana skladacka a kdyz se pred roky stanovily urcite parametry, tak jsou dane a nejde je jednoduse zmenit podle nalady. K cemu by pak ta standardizace byla? Az prijde Premium-Elektro-Plattform (PPE), pak bude platit neco jineho. Treba i 100kWh baterka.
pro Leodendula…. Tak to ten standard udělali dost hloupě – rozdílem 9kWh je skoro ztráta času se zabývat…
Přijde mi to taková blbost, že podezírám chybku v textu… Třeba že těch 77kWh je brutto a naopak 86kWh je netto využitelných ve druhé velikosti aku… Tak by to aspoň trochu dávalo smysl.
Google vyhodil tyto baterky pro MEB. Asi brutto kapacita.
48kWh / 357V / 308V / 243V
55kWh / 408V / 352V / 240V
62kWh / 459V / 396V / 270V
83kWh / 408V / 352V / 240V
89kWh / 442V / 382V / 260V
Napeti bude asi maximalni, nominalni a minimalni. Ruku do ohne za to nedam, ale asi to budou relevantni velikosti.
Jo máme tady člověka který ví jak všechno se má dělat . Takový člověk VW chyběl u vývoje platformy MEB!
Teď‘ vážně. Ono je to tak že VW zatím nemá vlastní výrobu clanku. Kupuje to od různých výrobců. Začínali a pokračují s LG Chem, LG vyrábí ve Vratislavi moduly po cca 6.5kWh využitelných a z toho skládají baterky z 12, 9 a 8 moduly – 77kWh, 58kWh, 52kWh baterky pro dřívější modely ID.. V Číně pro VW(a čínský trh) vyrábějí baterky přímo z článku (možná jsou tam nějaké obvody pro moduly aby to sedělo ale když to otevřeš je přímo vidět klasické prizmatické články. Pak u VW se objevily baterky od CATL i v evropských autech – ti jsem otevřene neviděl. Možná že CATL dělá prostě ještě lepší články nebo moduly že se tam vleze víc kWh do stejného prostoru. Budou samozřejmě dražší. Je také možný že jak ten ID.7 je delší tak jim tam vešel ještě jeden modul – ale nějak to nesedi. Navic ti moduly od LG byli po 2 v řadě.
Rozdily jsou zrejme brutto vs. netto. Treba 89kWh = 83kWh. Diferenc 6kWk.
83 = 77.
62 = 58.
atd.
U VW to brutto/netto je divný. Například u 77kWh baterky když jí vyjedeš ze 100% na 0% a přepočítáš podle spotřeby a najetých km tak vyleze něco kolem 74kWh. To samý u 58kWh – je tam 54kWh dostupných do 0%. Ti auta jezdeji i pod nulu. Takže je tam buffer. Ale nějak moc velký. Také mám pocit že VW nedovouluje tu baterku nabit do 77kWh případně 58kWh aby měli rezervu pro zajištění záruky. Rozdíl 82kWh – 77kWh je daný výrobcem článků a také úvahou aby jeden modul neměl napětí větší než 52V – což dovoluje pak jednodušší požadavky na elektro bezpečnost u výroby a logistiky. Pak na to ještě VW udělá vlastní omezení. Divím se že ještě niko je nezažaloval ze u nového auta není slíbených netto 77kWh. Nejak EU u toho zaspal s normami 🙂
pro xden… 😃 Tak jestli myslíš mě jako toho člověka co ví lépe než VW co a jak dělat – tak máš pravdu že mám ten pocit už tak 20 roků 😉
Ty chybejici hvezdo si nejak vsechno nepochopil. Ten nesmysl zacne platit az od 1.1.2026. Na stavajici auta se to nebude uplatnovat a ty uz blouznis. ID.7 ma plny pocet hvezdicek NCAP, teda 5*.
Samozrejme ze ID.7 se nemuze vyrovnat komfortem a jizdnimi schopnostmi rusackemu T72, coz je zrejme tvuj etalon kvality. Nastesti vsichni ostatni vnimaji ID.7 jako skvele auto, protoze se konecne nekdo rozhodnul vyrabet plnohodnotne EV combi. Vim ze te to hrozne sere, ze EV se mnozi a spalovak upada. Napriklad BMW, DB a dalsi uz neprijimaji objednavky na urcite spalovaci modely, protoze se jim nevyplati investovat do modernizace elektronickych jednotek a tak spousta modelu tise a se sklopenou hlavou umira. Tak at jim vsechny hvezdicky sviti.
Nevím, jestli to je pro tebe novinka, ale s novými pravidly přestávají vždy staré certifikace platit a jsou zobrazeny jako Expired. Pak se musí model recertifikovat podle nových pravidel, nebo se výrobce smířit s tím, že je hodnocení zastaralé a zobrazeno jako propadlé.
To je naprosto v pořádku, že se někteří svobodně rozhodli ukončit prodeje spalovacích aut a s nimi i svoje podnikání, viz Jaguár. Samozřejmě s sebou do propadliště dějin vezmou i svoje elektromobily, jako třeba i-Pace. Bye bye.
Stejně nic nepochopil. Čti co píšou.
„To be eligible for the maximum safety rating after the new testing guidelines go into effect, cars will need to use buttons, dials, or stalks for hazard warning lights, indicators, windscreen wipers, SOS calls, and the horn.“
„Aby mohly automobily po vstupu nových zkušebních směrnic v platnost získat maximální hodnocení bezpečnosti, budou muset používat tlačítka, ovladače nebo páčky pro výstražná světla, blinkry, stěrače, SOS volání a klakson.“
To všechno ID.7 a i poslední Tesla Model 3 splnuji. výstražná světla, blinkry, stěrače, SOS volání a klakson jsou buď na tlačítka nebo na páčky i tam i tam.
Jaguar uz vime. Ale ze BMW, DB, AUDI apod. v tichosti pohrbivaji jiste spalovaci modely je prece dobra zprava. Porsche treba uz nebude nabizet spalovaci Macan. Uz se nevyplati modernizovat elektronicke jednotky. Ale Macan EV je zhava novinka, ktera se bude vyrabet a prodavat. To je prece dobra zprava pro vsechny chytrejsi lidi. Nebo ne?
Ale „již“ od 1,5M to zní jako pár kaček.
Za takove auto to je cena obvykla. Pro nekoho je i 5000 kc moc penez. Kazdy je nejaky.