Volkswagen ID.7 Tourer: elektrický kombík s dojezdem 685 km

S elektromobilem Volkswagen ID.7 Tourer debutuje v Evropě jedno z prvních elektrických kombi vyšší střední třídy. Nabízí místo pro pět osob a až 605 litrů zavazadel. Dojezd nejvyšší verze bude 685 km.

Volkswagen ID.7 je v produktové řadě elektromobilů značky Volkswagen vrcholným modelem – pokrokovým sedanem se splývavou zádí a dlouhým dojezdem. Volkswagen nyní v Evropě rozšiřuje nabídku modelové řady ID.7 o karosářskou variantu kombi.

Elektromobil Volkswagen ID.7 Tourer

Nový model Volkswagen ID.7 Tourer patří mezi první zcela elektrická kombi ve vyšší střední třídě. V ní je Volkswagen souběžně zastoupen rovněž novým modelem Passat. Obě modelové řady se vzájemně doplňují a společně pokrývají poptávku po všech významných druzích pohonu – od velmi hospodárných vozidel na benzin nebo naftu přes plug-in hybridní pohony s dojezdem více než 100 kilometrů (WLTP) na elektřinu až po čisté elektromobily.

Nové kombi ID.7 Tourer snoubí emisní výhody elektromobility s dlouhým dojezdem (až 685 km podle metodiky WLTP), velmi kvalitním interiérem, vysokou úrovní cestovního komfortu a velkorysým vnitřním prostorem – a je tak také ideálním manažerským vozem. Celoevropský předprodej bude zahájen již v prvním čtvrtletí letošního roku.

Elektromobil Volkswagen ID.7 Tourer

ID.7 Tourer se od sedanu se splývavou zádí výrazně odlišuje zadní částí karoserie. Design elektrického kombi je charakterizován mimořádně dlouhou linií střechy a jejím elegantním přechodem do zadního výklopného víka. Po stylistické stránce je Tourer fúzí klasického kombi ve formátu Passatu a dynamické karoserie Shooting Brake ve stylu Arteonu.

Zvýšením výšky v zadní části karoserie došlo v porovnání se sedanem se splývavou zádí k dalšímu zvětšení zavazadlového prostoru. ID.7 Tourer s pěti obsazenými sedadly pojme až 605 litrů zavazadel (s opěradly zadních sedadel v poloze Cargo). Při využití prostoru až k opěradlům předních sedadel a po strop vzroste objem zavazadlového prostoru až na 1714 litrů.

Nové kombi ID.7 Tourer je vybaveno nejnovější generací systému elektrického pohonu. Volkswagen bude pro ID.7 Tourer nabízet dvě různé velikosti akumulátorové baterie. V závislosti na kapacitě sady akumulátorů dosáhne manažerský elektromobil dojezdu až 685 km podle metodiky WLTP.

Elektromobil Volkswagen ID.7 Tourer

U největší akumulátorové baterie bude možné využívat nejvyšší nabíjecí výkon až 200 kW po připojení vozu k rychlonabíjecímu stojanu se stejnosměrným proudem. Tímto výkonem bude možné sadu akumulátorů nabít z 10 na 80 procent za výrazně méně než 30 minut.

Nový model ID.7 Tourer přichází na trh s inovativními technologiemi. Mezi ně patří sériově dodávaný head-up displej s rozšířenou realitou, která promítá informace důležité pro řízení do zorného pole řidiče, aby osoba za volantem nemusela odvracet zrak od dění na silnici. Head-up displej s rozšířenou realitou současně mění uspořádání přístrojové desky, jejíž klasické přístroje se zmenšily.

Nová aplikace Wellness In-Car App. Volkswagen dosáhl v novém modelu ID.7 Tourer komfortu, který se vyrovná vyšší třídě. Na tom mají svůj podíl detaily, mezi něž patří mimo jiné výdechy ventilační soustavy automaticky ovládané malými servomotory nebo sedadla ergoActive s novou funkcí tlakové bodové masáže a automatickou klimatizací sedacích ploch.

SOUVISEJÍCÍ: Volkswagen ID.7 Tourer – první elektrické kombi koncernu

Další inovací ve výbavě je panoramatická střecha s „chytrým sklem“. Vrstvy skla lze elektronicky měnit od neprůhledných po průhledné. Zcela nová je také aplikace Wellness In-Car App.

Prostřednictvím tří předem nakonfigurovaných programů („Fresh Up“, „Calm Down“ a „Power Break“) lze přizpůsobovat funkce vozidla tak, aby bylo cestování pro posádku za jízdy nebo během přestávek co nejpříjemnější. Aplikace přitom v závislosti na výbavě vozidla používá ambientní osvětlení, audiosystém, klimatizaci, nastavení „chytrého skla“, klimatizaci sedacích ploch, masážní funkci v sedadlech, ID.LIGHT a displej informačního a zábavního systému.

zdroj: tisková zpráva

26 Comments on “Volkswagen ID.7 Tourer: elektrický kombík s dojezdem 685 km”

    1. Mercedes bude sve EV jmenovat jako ostatni modely. Rusi se oznaceni EQ. Jinak s EV DB zadne zmeny nedela. Jen hloupy jedinec z toho udela fiasko.
      Co rikas na potopeni vysadkove lode a sestreleni 6 bojovych letadel rusackych agresoru behem jednoho tydne? Tomu rikam fiasko.
      VW s ID.7 sve zakazniky take najde. Tvuj frust bude cim dal vetsi.

      1. Nemluvíš pravdu. EQ končí a nikoliv jako označení. Tak to prezentoval Mercedes před rokem, dnes už víme, že EQ hnusy zařízl úplně.

        Nějaké sestřely jedné nebo druhé strany mě naprosto nezajímají. Zajímám se o události, podle kterých si mohu ověřovat správnost mých predikcí ekonomických, demografických a geopolitických parametrů konfliktu. A ty se plně potvrzují a popřít to může jen jedinec, u kterého by Sigmund Freud diagnostikoval „Odmítání nepříjemné reality“.

        Zatím jsem se mýlil v jediném – do posledmího okamžiku jsem nevěřil, že Rusko zahájí invazi, protože jsem považoval jeho síly za zcela nedostatečné. V tom jsem se tedy spletl, i když z objektivně pravdivých důvodů.

        Moje pozice je neměnná – Ukrajina prohrála provním výstřelem a neexistuje jakýkoliv objektivně reálný scénář jejího vítězství, pokud je vítězstvím obnova kontroly území před rokem 2014. Proto „podpora Ukrajiny“ je ve skutečnosti „podporou války“.

    2. pro Runnču… Zajímalo by mě, jak dlouho budeš ještě věštit konec elektromobility. Teď jsme zhruba na 10% prodejů EV a ty hlásíš konec ,,experimentu“😃
      Brzy budeme na čtvrtině trhu (ten čas tak letí 😉), třetina bude následovat….
      Přece musí přijít okamžik, kdy se tvým prognózám a predikcím bude smát každý v tvém okolí. Kolik % globálních prodejů EV budou muset ukazovat statistiky, abys dal pokoj?? Já si myslím že to je trapas už teď, ale řekni ty… 20% ještě dáš??…A 25%??😄

      1. Oštípku, připadáš mi jako březí lední medvědice, co na podzim zalezla do brlohu, teď vrhla dva lední haranty a z brohu vylezla, aby si protáhla kosti…..Čumí na svět jako puk a nechápe, že je doba jiná než na podzim. Vlez zpátky do brlohu k harantům a nech si zdát o velkém tučném tuleňovi a velkých prodejích eZkratů. Až Tě ten únik před realitou přestane bavit, vylez a tučného tuleně, až se zase udělá led ulovíš. Velkých prodejů eZkratů se nedočkáš ani za dvě či více zim.

                1. Hlavně se nevsázej, víš že když prohraješ tak se pak vymlouváš, nebo jsi snad už těch 500E zaplatil?

        1. pro Jimmy…To je super ukázka manipulace statistiky: Dát do kupy čisté EV s dobíjecími hybridy, říct že to jsou spojené nádoby a že celkový počet jejich prodejů nestoupá (pozor! i podle tvého článku z autofóru jen v krátkém srovnávacím časovém úseku).
          Skutečnost je taková, že BEV stoupají na úkor hybridů. (Tak že vlastně opravdu spojené nádoby, ale jinak než sugeruje autofór)…
          No a to je dobře, protože hybridy jen zdržují 👍😉

        2. aneb mame tu dalsiho kdo rad nehledi na souvislosti

          https://www.reuters.com/business/autos-transportation/global-ev-sales-up-69-yy-jan-down-26-vs-dec-rho-motion-2024-02-14/?_x_tr_sl=sk&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=wapp

          celkove trh s EV vzrostl mezirocne o 69%, ale mezimesicne, tedy mezi prosincem 2023 a lednem 2024 klesl o 29%, to je trh s EV

          a jeste se podivej na globalni prodeje vsech aut bez rozdilu pohonu, asi budes nemyle prekvapen 😀

          1. Teď jsem zase málem smíchy umřel já, díkes….. Že prý by měl někdo hledat jeden jediný pozitivní článek o elektromobilitě? To si myslíš Gigamyslivno, že má někdo tolik zbytného času na marné počínání? Nebo k ruce holuby jako Popelka? Jediný pozitivní článek v souvislosti s elektrodebilitou se dá najít v samotném bateriovém packu? Tam se jistě najde článek s plusovým pólem?

      2. Elektromobily neskončí a budou existovat jako okrajová varianta druhu pohonu pro scénáře, kde tento pohon dává smysl. Jejich zastoupení bude díky dostupnosti lithových baterií vyšší, než před deseti lety.
        Osobně očekávám 2-3% celkově provozovaných vozidel na veřejných komunikacích, především v některém typu nízkoobjemové nákladní přepravy. Podíl na neveřejných komunikacích naopak očekávám výrazně vyšší, především v automatizovaném režimu.
        Koncem elektromobility označuji vystřízlivění z kokainových fantazií o nahrazení spalovacích vozidel, podíl na trhu v desítkách procent a podobně.

        1. Jolanda42 opět věští, nikdy jí nic nevyšlo tak snad konečně teď!! jednou se to musí podařit. Co Tesla, kolikrát už z zkrachovala dle tvých předpokladů? to už bylo tak trapné že jsi toho radši nechal..?
          „Osobně očekávám 2-3% celkově provozovaných vozidel“ To si nech zarámovat na takové předpovědní perly by sis měl udělat placenou sekci a ne takovou hodnotu dávat zdarma. Aspoň by sis něco přivydělal k těm sociálním dávkám.

    3. a bezec opet prokazal svoji neschopnost si dohledat informace a je evidentni ze cte autoforum ktere to vsechno prevratilo a puvodni clanek Autocaru uplne zmenilo 😀

      elektricke mercedesy nekoncej, jen se budou jmenovat najo kazdej jinej Mercedes a budou mit stejnej designovej styl jako kazdy jiny Mercedes, coz jsem tady psal mnoho let zpet, ze je nesmysl si pojmenovavat elektricke modely jinak a ze se aitomobilky stejne bud vrati k puvodnim nazvum svejch rad, nebo skonci puvodni rady a nahradi je zcela nove, no a au Mercesedu se stala ta prvni varianta, tedy ze se vrati k puvodnim nazvum

      puvodni clanek
      https://www.topgear.com/car-news/electric/mercedes-dropping-eq-named-cars-and-super-streamlined-styling

Napsat komentář