Nový Nissan Leaf dostane vylepšený aerodynamický design, který ještě zvýší jeho efektivitu a umožní řidičům dojet dále na jedno nabití.
Aerodynamika je klíčem k tomu, jak efektivně elektromobil jezdí. Menší odpor vzduchu a lepší stabilita umožňují vozidlu dojet dál, než je potřeba ho znovu nabít.
NEPŘEHLÉDNĚTE Známe podobu nového Nissanu Leaf!
Nová generace elektromobilu Nissan Leaf je posazena níže k vozovce, což přináší lepší stabilitu ve vysokých rychlostech. Další nové designové prvky výrazně podporují stabilitu, pokud vůz čelí silnému bočnímu větru.
Konstruktéři Nissanu se inspirovali křídly letadel a novému Nissanu Leaf dali ideální tvar, který umožňuje symetrické obtékání vzduchu. Vůz tak krájí vzduch jako nůž a jízda je plynulejší a efektivnější.
Tak tady ho máte, zřejmě ofiko obrázek Leaf 2
Proklikat
Tak tady ho máte, zřejmě ofiko obrázek Leaf 2
Proklikat obrázek
https://www.auto-moto.com/nouveautes/scoop/nissan-leaf-2-2017-vs-tesla-model-3-127003.html#item=2
Tady vám ho pěkně vymalovali
Tady vám ho pěkně vymalovali 😉
http://insideevs.com/2018-nissan-leaf-rendered/
pěkný, je fakt pěkný. Mě se líbí. Zajmavá bude ta
pěkný, je fakt pěkný. Mě se líbí. Zajmavá bude ta cena, snad to bude do mega našich.
Já mu fandim. Hlavně ať se to začně prodávat hned a bude
Já mu fandim. Hlavně ať se to začně prodávat hned a bude jich dostatek.
škoda octavia 2004, Cd 0.24, Tesla 2017 Cd 0.23, delší
škoda octavia 2004, Cd 0.24, Tesla 2017 Cd 0.23, delší auto, úložný prostor o 150 menší = šéf designu Tesly je nekompetentní idiot
takhle se mají dávat čísla, ne článek, který je jen PR
takhle se mají dávat čísla, ne článek, který je jen PR bez jediného čísla. Hybrid.cz našel další úroveň dna?
ale joo v tomhle s tebou souhlasím že hybrid to někdy s
ale joo v tomhle s tebou souhlasím že hybrid to někdy s daty a parametry odflákne. Na jednu stranu je třeba chápat že hybrid.cz sem pere novinky ze světa aby bylo co číst atak jednou za čas vypotí elaborát s parametry. Ale na druhou stranu je potřeba pochopit že čtenáři jsou čím dál vzdělanější, dychtivější a náročnější a jen tak nějaký výcuc je neuspokojí 😉
neříkal jsem elaborát s parametry, ale ASPOŇ NĚCO! Ne jen
neříkal jsem elaborát s parametry, ale ASPOŇ NĚCO! Ne jen PR žvásty 🙂
ten Cipísek vážně není schopen ani chápat psaný text…
ten Cipísek vážně není schopen ani chápat psaný text… do jaké pomocné třídy asi tak chodí? 🙂
Omlouvám se, Škoda Octavia má Cd 0.29. Stejně lidem dá
Omlouvám se, Škoda Octavia má Cd 0.29. Stejně lidem dá víc větší kufr než pár kilometrů dojezdu navíc, v Tesle nepřemýšlí.
:))))))) jenja já myslím že ty seš ten nekompetentní
:))))))) jenja já myslím že ty seš ten nekompetentní idiot :)))) doufám že už ses konečně poučil :))
Ty na základě toho jedno rozdílu Cd vše ostatní
Ty na základě toho jedno rozdílu Cd vše ostatní zavrhuješ? Tobě je 5 let, že ještě nezvládáš chápát complexní informace, že? 🙂
tak šup šup do školy 🙂
néé myslel sem tím, že i když tě už všici známe
néé myslel sem tím, že i když tě už všici známe přesto ses dokázal dokonale ztrapnit 🙂 šupšupdoškolky :))) ale jo sranda musí bejt
Elektromobily obecně mají menší koeficient odporu vzduchu,
Elektromobily obecně mají menší koeficient odporu vzduchu, je to dáno podvozkem. Elektromobily ho mohou mít hladký, není zde výfuk a spoustu dalších nepotřebností.
Třeba Kia Soul :-)))))))
Třeba Kia Soul :-)))))))
Ano i elektrická Kia Soul bude mít menší koeficient odporu
Ano i elektrická Kia Soul bude mít menší koeficient odporu vzduchu než její spalovací verze. Stejně tak ioniq atd
V Tesle naprosto nechápout, že jenja musí vozit, pytle
V Tesle naprosto nechápout, že jenja musí vozit, pytle cementu, tvárnice, špalky dřeva, pytle brambor a jinej polní pich a proto jsou úplný pitomci. Kup si tatrofku ty bambulo :-))))
Když už jsi to zmínil, tak je třeba rozlišovat polní
Když už jsi to zmínil, tak je třeba rozlišovat polní pych, který se týká zpravidla krádeže zemědělských plodin, a zcela jiný pich, který může být polní, lesní, podomní a třebas i panelákový, a tam už se jedná o objekt, který se do kufru obvykle jen tak nacpat nenechá. ;D
Když dojde na pich, tak se dá vecpat ledasco, ledaskam,
Když dojde na pich, tak se dá vecpat ledasco, ledaskam, ledaskdy a ledaskde :)))
No jenja, nejenja, I ja si myslim, ze to s velikosti kufru
No jenja, nejenja, I ja si myslim, ze to s velikosti kufru trochu nezvladli… celkovy zavazadlovy prostor rozdeleny na 2, a I v souctu obou kufru tezce zaostava za primou konkurenci, velikosti obou kufru dohromady odpovida spise hatchbacku nizsi stredni….
Přímo to podělali na úkor nějakýho panoramatickýho
Přímo to podělali na úkor nějakýho panoramatickýho vokna, ale zřejmě nebude jejich cílovkou klasickej evropskej uživatel. Místo aby udělali nornální praktický velký 5. dveře, tak zvítězila zřejmě Elonova snaha to zase „vylepšit“ a tak vše muselo ustoupit tomu fláku skla, který si „užijou“ jen vzadu sedící pasažéři a UV a Infra filter to bude mít jen za připlatek 5000 $ takže se tam někteří možná i trochu vopečou vod sluníčka 🙂
ukááááukááá mrkneme na MOBILE.DE/cz jak nám nový LEAF
ukááááukááá mrkneme na MOBILE.DE/cz jak nám nový LEAF 2.17 stlačil cenu LEAF 1.xx ?? jooo dobrý LEAF 1.13 s 24kWh baterií 40 namotáno za 360 bruttál czk soudruzi námořníci ;)))) k dispozici 400ks paráda to pude ještě dolů pod 300 a je vymalováno germán cáluňg :))))))
mobile.de/cz
Nissan objevil Ameriku. Ale první odstavec vyznívá jako by
Nissan objevil Ameriku. Ale první odstavec vyznívá jako by se to chystalo až do další generace. Do září by to nestihli.
To je ta profesionální deformace žurnalistiky.
Tady máme
To je ta profesionální deformace žurnalistiky.
Tady máme „dostane“ a přitom jí už má.
Mě zase napsali v městském plátku že „vybudovali nabíječku která bude sloužit k nabíjení EV“, no a hádejte které časové určení je správné 🙂
🙂
🙂
Pokusím se uhodnout příměrem z Ostravy-Poruby, kde nám
Pokusím se uhodnout příměrem z Ostravy-Poruby, kde nám místní radnice v centru vybudovala krásné nové dizajnové pítko. Zpráva ve všech místních plátcích. Občan si řekne kurňa, volby za rohem, vedro jak na Sahaře, konečně politik něco pro mně udělal. Jenže chyba lávky. Stačí dočísti študente celou zprávu a v poslední větě zvěděti, že zhruba do měsíce bude pítko i funkční. A to se vyplatí!
Měsíc bych si ani nevšiml že je něco v nepořádku a moje
Měsíc bych si ani nevšiml že je něco v nepořádku a moje překladatelské schopnosti z žurnalistiny nejsou tzv. „up to date“.
Přes náměstí chodím tak maximálně k zubaři a EV ještě nemám.
Ale po cca dvou měsících mi ruplo a že se teda na tu kastličku podívám, jakože kam to budu parkovat až se mi nějaké EV urodí.
Budu nosit dříví do lesa ale co už… 🙂
Long story short – ani krumplem nemáchli, ani vlaječku nevylepili, nic, nada.
Další návštěva zubaře… 🙂
A… a.. a ! Všiml jsem si
Další návštěva zubaře… 🙂
A… a.. a ! Všiml jsem si dopravního značení na parkovišti….
*napětí* *bubny*
Vyhrazený pás na parkovišti a značka hlásají, cituji „V PRACOVNÍ DNY OD 8 – 17 hod. MAX. 2 hod. MIMO ELEKTROMOBILY A PLUG-IN HYBRIDNÍ VOZIDLA“
Krumplem stále nikdo nemáchl.
Tak snad již brzy. Z Neratovic, zpravodaj prudič.
Leafu 2 fandím, mohla by to bejt náhrada za podseknutej
Leafu 2 fandím, mohla by to bejt náhrada za podseknutej Bolt, kterej nezaplavil svět. Jen se hrozím čím to zase podělaj. To auto už má beztak 2 roky zpoždění.
Bla bla bla, piár kecy bez čísel a pak do tu nádheru
Bla bla bla, piár kecy bez čísel a pak do tu nádheru zabijou 40 kWh baterkou…
A já si myslel, že křídla mají takový tvar, jaký mají,
A já si myslel, že křídla mají takový tvar, jaký mají, aby vzduch obtékal NEsymetricky a vnikal vztlak… Ještě že mě PR odborníci z nissanu poučily….
Jestli tolik stojíte o poučení tak „ti odborníci poučili“
Jestli tolik stojíte o poučení tak „ti odborníci poučili“ 😉
Ale sranda stranou… možná mysleli směrovku ?
Ano, to je ono, určitě myslely směrovku 🙂
Ano, to je ono, určitě myslely směrovku 🙂
Ja tam vidim slovo „inspirovali“ – koneckoncu u auta vztlak
Ja tam vidim slovo „inspirovali“ – koneckoncu u auta vztlak nikdo nechce, prave naopak 🙂 A to radsi nebudu hadat, kolik je toho ztraceno v prekladu, protoze original jsem nevidel (napr. na rootu jsem tenhle tyden videl krasny preklad kratky obvod).
Jj, vztlak = přítlak. A ten je u aut velice žádoucí!
Jj, vztlak = přítlak. A ten je u aut velice žádoucí!
Tak spíše u aut, co jezdí vysokými rychlostmi, ne u
Tak spíše u aut, co jezdí vysokými rychlostmi, ne u elektromobilu. Zde zajistí dostateční přítlak jeho hmotnost.
vztlak = přítlak, no teda potěs koště :)))
Nemělo by tam
vztlak = přítlak, no teda potěs koště :)))
Nemělo by tam bejt spíš nerovná se? Pokud vím tak 99,9999 % řidičů lítat nechce 😉
Myslím, že moc dobře chápete, že se jedná o stejné
Myslím, že moc dobře chápete, že se jedná o stejné síly, jen opačné orientované. Pokud ne, tak potěs koště.
off
Další čínskej EV škopek od partnera GM za 5300
off
Další čínskej EV škopek od partnera GM za 5300 $
http://insideevs.com/general-motors-baojun-e100-electric-car-priced-5300/
Lepsi nez tisic slov je uvedeni koeficientu Cw a celni plochy
Lepsi nez tisic slov je uvedeni koeficientu Cw a celni plochy A v m2.
Pak si kazdy muze zaradit auto do spravne kategorie. Ale podle tech slov by mel byt cw aspon 0,25 🙂
Někde jsem četl cx 0,24, ale na ježdění po městě nebo
Někde jsem četl cx 0,24, ale na ježdění po městě nebo 90tkou se ten rozdíl tak neprojeví, na dálnici ano. Více záleží jak je udělaná elektronika (rekuperace, spotřeba motoru, hmotnost apod.). Když porovnám lehčí BMW i3 22kWh a eGolf 26 kWh (totožné cx), tak výkonnější motor v BMW dojede na dálnici dál, než méně výkonný eGolf, který má navíc vyšší kapacitu baterie o 27%. Teď bych z nějakých interiérových fotek nedělal závěry.
Ač jsem fanda Nissanu, neodpustím si pár
Ač jsem fanda Nissanu, neodpustím si pár komentářů:
Nová generace elektromobilu Nissan Leaf je posazena níže k vozovce, což přináší lepší stabilitu ve vysokých rychlostech.
—
Aby ne, někam ten kus baterky navíc museli dát, pokud to nemělo jít na úkor kabiny nebo kufru.
Konstruktéři novému Nissanu Leaf dali ideální tvar, který umožňuje symetrické obtékání vzduchu. Vůz tak krájí vzduch jako nůž a jízda je plynulejší a efektivnější.
—
To se dá plus mínus říct o každém novém elektromobilu (snad s výjimkou Kia Soul). Co nejlepší aerodynamika je totiž pro elektromobil absolutní nezbytnost a zároveň jak se říká „z nouze ctnost“.
Prostě spousta PR slovíček a „nic nového pod sluncem“.
Trochu disproporce mezi spy foto v odkazu a tim ilustracnim
Trochu disproporce mezi spy foto v odkazu a tim ilustracnim obrazkem. Ale tady se stejne neda nic brat vazne.
Holt musíme měsíc vydržet, jsem na to zvědav.
Holt musíme měsíc vydržet, jsem na to zvědav.
Kia Soul sice vypadá jako krabice, oproti Nissanu Leaf,
Kia Soul sice vypadá jako krabice, oproti Nissanu Leaf, avšak v reálu je co se spotřeby a dojezdů týče v poměru k baterce lepší, nežli Nissan Leaf a hlavně má daleko lepší zpracování palubní desky, není to tvrdý plast, který je v celém Leafu a hlavně daleko lepší posez za volantem. Ono to není všechno jen o aerodynamice. Když si dáte test nového Nissanu Leaf s 30 kW baterkou a postavíte proti němu novou Kiu Soul s 30 kW baterkou, tak ačkoliv Kia je „krabicoid“ tak aerodynamickému Nissanu v dojezdu bez problému natrhne prdel.
Když už jste zmínil dojezdy a „natrhávání“, tak je to
Když už jste zmínil dojezdy a „natrhávání“, tak je to hlavně o tom, že Leaf 30kWh má využitelnou kapacitu cca 28,5kWh, kdežto Kia Soul 30kWh má využitelnou kapacitu 30kWh. Takže to už by na tom Kia Soul musela být hodně špatně, kdyby nedojela dál. Nicméně článek byl právě o aerodynamice a troufám si tvrdit, že kdyby Kia Soul měla lepší aerodynamiku, tak by dojela ještě dál, než dojede se stávající karoserií. A bylo by také zajímavé porovnat dojezdy, když je silný protivítr nebo boční vítr, což se občas stává neboli „není každý den posvícení“.
Ty čísla úplně nesedí. 30kWh Leaf má k dispozici
Ty čísla úplně nesedí. 30kWh Leaf má k dispozici ~27,5kWh. 30,5kWh Kia Soul MY2016 měla k dispozici ~27kWh. Teprve MY2018 Soul dostala 31,5kWh baterii s ~30kWh využitelnými.
Aha, tak to jo. Nicméně ať už má Kia 2016 k dispozici
Aha, tak to jo. Nicméně ať už má Kia 2016 k dispozici 27kWh nebo 2018 30kWh, tak s lepší aerodynamikou by dojela ještě dál než dojede.
Asi takhle: Snad všechno co bylo kdy na trhu mělo a má
Asi takhle: Snad všechno co bylo kdy na trhu mělo a má lepší elektrovýzbroj než Leaf. Takže v tomto ohledu se s vámi nepřu. 😉
Právě proto je nejvyšší čas na novou generaci Leafa. Za
Právě proto je nejvyšší čas na novou generaci Leafa. Za minutu dvanáct… snad už není pozdě.
„Je to blízko“ (Michal David). 🙂
Září 2017. 🙂
Ale vítr v zádech zase cihlu doveze dál než Líífa. 🙂
Ale vítr v zádech zase cihlu doveze dál než Líífa. 🙂 LOL Tzn. Koupit cihlu a jezdit povětru.
Tak asi nebude, jen se zruší nevýhoda z
Tak asi nebude, jen se zruší nevýhoda z cihlovitosti….ledaže jezdíte běžně při zadním větru nad 25 m/s (nebo po dálnici v tornádu zezadu:)
😀 Je pravda, že zadní vítr Leafovi moc nepomáhá.
😀 Je pravda, že zadní vítr Leafovi moc nepomáhá. Kolikrát jsem si říkal, že by to na záď chtělo nějaký deflektor nebo plachtu. Když už jsem si „užil“ protivítr, tak na cestě zpět by vítr v zádech mohl alespoň trochu pomoci. 😀
Už dlouho jsem nečet tak oslavnou ódu na cihlu 😀
Už dlouho jsem nečet tak oslavnou ódu na cihlu 😀
Každý podle svého vkusu a priorit. Buďme vděčni za to,
Každý podle svého vkusu a priorit. Buďme vděčni za to, že už je z čeho vybírat. Já v r.2014 jsem neměl vybírat z čeho… a na Teslu jsem neměl. 🙂
Jen hádám!: Tvrdý plast neobsahuje změkčovadlo. (?) Je
Jen hádám!: Tvrdý plast neobsahuje změkčovadlo. (?) Je změkčovadlo něco co nechci vdechovat? (?)
Osobně miluju dřevo a dřevěný interiér by mne rozhodně neurazil. Na údržbu samozřejmě horší.
V tom pripade doporucuji uprit pozornost k autum kategorie
V tom pripade doporucuji uprit pozornost k autum kategorie Rolce Royce, tam by se ten celodreveny interier (bez plastu) asi poridit dal… 🙂
Kritika dieselového summitu: uzavřená dohoda je
Kritika dieselového summitu: uzavřená dohoda je žalostná
tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/kritika-dieseloveho-summitu-uzavrena-dohoda-je-zalostna_440706.html
To je hnus, velebnosti…
To je hnus, velebnosti…
Nic lepšího se vod nich nedá čekat. Číňany na ně!!!
Nic lepšího se vod nich nedá čekat. Číňany na ně!!!
Koncern na to sere jak na placatej kámen!
Nové diesely
Koncern na to sere jak na placatej kámen!
Nové diesely nesplňují emisní normy, nejhůř dopadlo Audi A8
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/nove-diesely-nesplnuji-emisni-normy-nejhur-dopadlo-audi-a8_440562.html
Nové diesely se emisní normě ani nepřibližují. Audi A8 ji překračuje 18krát, ukázal test
https://www.novinky.cz/ekonomika/445191-nove-diesely-se-emisni-norme-ani-nepriblizuji-audi-a8-ji-prekracuje-18krat-ukazal-test.html
Výsledky měření v reálném
Výsledky měření v reálném provozu
http://www.duh.de/pressemitteilung/?&no_cache=1&tx_news_pi1%5Bnews%5D=3317&tx_news_pi1%5Bcontroller%5D=News&tx_news_pi1%5Baction%5D=detail
„70 Oplů Moca 1.4T = 1 Mondeo v naftičce z hlediska NoX“
„Za žalostný považuje výsledek jednání list Frankfurter
„Za žalostný považuje výsledek jednání list Frankfurter Rundschau, podle něhož se ukázalo, že hlavní slovo má automobilový průmysl, nikoliv vláda. Za největší poražené ale považuje „obyvatele center měst, z nichž každý rok asi 10 tisíc předčasně zemře kvůli příliš vysoké koncentraci oxidů dusíku ve vzduchu“.
nj hele jak se naparujou srandadědci
nj hele jak se naparujou srandadědci 😉
auto.cz/skoda-karoq-vyrobai-co-vsechno-potreba-nastartovani-vyroby-108887
Aneb masoví vrazi s novou zbraní hromadného ničení hezky
Aneb masoví vrazi s novou zbraní hromadného ničení hezky pohromadě na jedné fotce, protože „Za žalostný považuje výsledek jednání list Frankfurter Rundschau, podle něhož se ukázalo, že hlavní slovo má automobilový průmysl, nikoliv vláda. Za největší poražené ale považuje „obyvatele center měst, z nichž každý rok asi 10 tisíc předčasně zemře kvůli příliš vysoké koncentraci oxidů dusíku ve vzduchu“. Co dodat? To už se mohli rovnou vyfotit s hořící pneumatikou….
nedivte sa. na slovensku jeden „privatizér“ prevzal tatru
nedivte sa. na slovensku jeden „privatizér“ prevzal tatru bánovce nad bebravou so „všímvšudy“, fabriku priviedol na mizinu, byty mali ľudia odkúpiť, ale nič také, …
a do tv a rádia s úsmevom prehlásil (chvíľu pred položením továrne) že si štát môže vybrať – buď zaplatí dlžné dane, poistenie, …, alebo zatvorí. zaplatiť nemusel, zatvorl aj tak a desaťročia sa s ním „štát“ súdi, on si lieta(L) na poľovačky do afriky, po slovensku na helikoptére, akdeničtunič ochorel, na pojednávania nechodí a všetkomprepísal na deti, takže je vysmiety nemajetný. pôvodné priezvisko MARHUĽA.
Že by řešení přemnožené nelegální imigrace v
Že by řešení přemnožené nelegální imigrace v německém podání? My to zvládneme? 🙂
Migranti jsou zvyklí dejchat kouř z hořících ropnej vrtů
Migranti jsou zvyklí dejchat kouř z hořících ropnej vrtů už vod narození…
Aha, ale stejně to Němci zvládli. Takhle nepřizpůsobiví
Aha, ale stejně to Němci zvládli. Takhle nepřizpůsobiví starousedlíci rychleji uvolní místo přizpůsobivějším novousedlíkům 🙂
Jo, čínský přístup se mi zdá nejúčinnější –
Jo, čínský přístup se mi zdá nejúčinnější – žádné mazání se s Eurama, barvičkama, plaketama, AdBlue malýma nádržkama, ale hezky stanovit % nových EV. A jestli je neumíte dodávat/prodávat? Tak holt prodáte míň spalováků…
Číňan si to umí zařídit, některé státy USA taky silně podporují EV, tak aspoň v Evropě ty sajrajty musí uplatnit 🙁