Nový Mitsubishi Outlander 2019 - spotřeba 2 l/100 km, elektrický dojezd 45 km

redakce - 15 Srpen 2018

Nový Outlander PHEV (modelový rok 2019) je jedním z prvních plug-in hybridů, který absolvoval oficiální hodnocení spotřeby v realističtějších testech spotřeby paliva a emisí dle metodiky WLTP, která lépe zohledňuje reálné podmínky provozu.V Praze je již nyní možné s Outlanderem PHEV zcela zdarma parkovat na modrých a fialových parkovacích zónách.

V Praze je již nyní možné s Outlanderem PHEV zcela zdarma parkovat na modrých a fialových parkovacích zónách.
foto: Mitsubishi

Úspěšné SUV, které prošlo širokou modernizací, dosáhlo emisí na úrovni pouhých 46 g/km při kombinované spotřebě jen 2,0 litru na 100 km. Maximální dojezd na elektřinu (v režimu EV) je 45 km. Tyto parametry umožňují majitelům tohoto vozu uplatňovat nejrůznější úlevy a pobídky, včetně možnosti vjezdu do nízkoemisních zón po celém světě.

Mitsubishi Outlander PHEV 2019

Mitsubishi Outlander PHEV 2019
foto: Mitsubishi

Řada konkurenčních plug-in hybridů v důsledku nového testování již nebude do nízkoemisní kategorie spadat a některé dokonce kvůli novým testům budou zcela staženy z prodeje.

Mitsubishi Outlander PHEV 2019

Mitsubishi Outlander PHEV 2019
foto: Mitsubishi

Outlander PHEV 2019 dosáhl nízké spotřeby díky celé řadě nových úprav. Nová benzínová jednotka 2,4 litru používá systém proměnného časování ventilů MIVEC a v závislosti na režimu jízdy hladce přepíná mezi Ottovým a Atkinsonovým spalovacím cyklem. Oproti předchůdci disponuje vyšším výkonem (99 kW / 135 k vs 89 kW / 121 k) a vyšším točivým momentem v širším spektru otáček (211 Nm vs 190 Nm).

Zlepšení doznalo i elektrické hnací ústrojí, jehož zadní elektromotor nyní disponuje výkonem 70 kW (95 k) a baterie soustavy pohonu má o 10 % vyšší výkon při nárůstu kapacity na 13,8 kWh. Akcelerace na 100 km/h se zlepšila o 0,3 s na výsledných 10,5 s.

Mitsubishi Outlander 2019

Mitsubishi Outlander PHEV plug-in hybrid 2019
foto: Mitsubishi

Vylepšení hnacího ústrojí jdou ruku v ruce s dalšími změnami, díky nimž je řízení Outlanderu PHEV ještě o něco příjemnější: Vylepšené tlumiče zlepšují komfort za nízkých rychlostí jízdy a nový režim „Sport“ nabízí o něco ostřejší odezvu plynového pedálu a lepší záběr prostřednictvím systému pohonu S-AWC (Super-All Wheel Control).

Převod řízení je nyní o něco ostřejší a změnou mapování elektronické řídicí jednotky (ECU) posilovače řízení se podařilo dosáhnout lepší odezvy i čitelnější zpětné vazby; větší kotouče na předních brzdách zase vykazují o něco vyšší účinnost. K dispozici je i nový jízdní režim „Snow“ ke zlepšení rozjezdu na povrchu s nízkou přilnavostí a bezpečnějšímu průjezdu zatáček na kluzkých površích.

Nový Outlander PHEV je také tišší i kultivovanější a opět o něco pohodlnější, vč. předních sedadel s dobrou oporou pro tělo, nových ovládacích prvků, přepracovaného přístrojového štítu, nových výdechů ventilace pro zadní pasažéry, pohodlně umístěných portů USB a nových dekorativních obkladů v interiéru.

Mitsubishi Outlander PHEV v modelovém provedení 2019 snáze rozlišíte podle nového zpracování přední partie a masky chladiče, nového nárazníku a nových světel. Záď vozidla vylepšuje přepracovaný zadní nárazník a velký střešní spoiler. Vnější úpravy završují nová luxusní 18" kola. Nový Outlander PHEV se v ČR začne prodávat přibližně na přelomu roku.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Pokud vím tak je to jediný PHEV s možností rychlonabíjení, konkrétně CHAdeMO. Má totiž elektrické ústrojí z Mitsubishi iMiev/Peugeot Ion/Citroen Zero. Takže jsem s ním ujel po městě v pohodě elektricky 50 km a za 10 minut na rychlonabíječce pokračoval elektricky dále. PHEV bez rychlonabíjení je zkriplená verze, protože pak jezdí obvykle stále jako hybrid, těžko budete přes den trávit několik hodin nabíjením. Až v noci.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hranice u Olomóce má první plně elektrifikovanou MHD v ČR

auto.ihned.cz/c1-66171770-cesko-ma-prvni-plne-elektrifikovanou-mhd-v-evrope

Melo by platit ze jizda s PHEV ve spalovacim rezimu v nizkoemisni zone je sankciovana zastrelenim na miste.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

přesně tak a bez soudu žádný srní stím milá paní :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Před rokem jsem chtěl nějaké velké SUV a nakonec mne přešlo tahat velkou hmotu za to víkendové krušnohorské adventure.
Outlander za 1,3mega je prostě moc peněz. Zrychlení na úrovni SX4 4x4, která nám je sice s 270l v kufru malá a máme jí do hor nebo po Praze, ale ikdyž je líná zase v 15% kopci v zimě drží lépe, než 2t tanky X5 a XC90.

Dorazí 500E se kterou se opravdu dá parkovat v Praze, a tak zbylo ještě na Cupru ST 300 4x4 s DCC atd. za 8500,- bez DPH na operák. Nemá sice tak velkou světlou výšku, ale kolikrát v těch našich "zimách" i s "obyčejným" eresem předokolkou a řetězy jsem se dostal k chatě. A 0-100 za 4,9sec. vypadá slibně.

Prostě jedno přerostlé a líné hybridní SUV NEe.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cupra skoro za 1mil je opravdu jen za 10tis messicne? Neni to preklep (nebo vymysl :))?
To prece nemuze davat lesingovce absolutne ekonomicky smysl...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano, také jsem valil oči, vžďyť soukromá osoba by to splácela skoro deset let bez servisu a pojištění. Ale cena uvedená ve smlouvě je o dost jiná, než v konfigurátoru.

Jinak vloni na podzim byl Touareg za 9050 bez DPH, (cena na webu 1,7mil. s DPH), ale jak jsem psal nechtěl jsem už velké SUV, stačí kombík a vždy jsem zbrojil proti smradu z dieslu v garáži...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A je moznne zverejnit u koho?

Ja ty reklamy na ty neuveritelne nizke castky znam, ale kdyz se pak bavim s nekym, kdo ten operak realne plati, tak to jsou naprosto rozdilna cisla. Ted o vykendu se znamym: Uplne nejzakladnejsi Octavie 1,6tdi za 12000,- mesicne, coz je auto kolem 450tis.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejsem tady ještě registrovaný, takže nemohu vkládat odkazy, ale je to leaseplango.
Taková oktávka tam je určitě za mnohem lepší peníze. Začíná vše na 15tis./rok, posuvníkem lze nastavit více km i roky užívání. Zrovna Cupra měla nájem až od 3 let, ale to mi nevadí.

Jinak tam naleznete LEAF v základní výbavě za 10500 bez DPH. Ale to mi moc výhodné nepřijde. Resp. bral bych vyšší výbavu....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To znám, kupoval jsem od nich auto po leasingu.

Když tam dám limit 30tkm/rok na 4 roky a full servis, tak je tam ta základní Octavia za 12500,-, takže ono to bude všude +- podobné.

To už má pro tu leasingovku smysl, ale pro uživatele moc ne.

A hlavně našetřit až se bude auto vracet :)

Přesně tak, NULA BODŮ. Fosilní výrobci mají plán přechodu na BEV s obdobím hybridů minimálně tak na 20let =místo baterka-2dráty-elektronika-3dráty-(a)synchonní motor-2ozubené kola-diferák, dají proměnlivé časování a dalších tisíc v oleji běžících hejblátek, na kterých stále dál maká jejich vývoj... aťje stále s čím jezdit do servisu, že? Nějakou formu podpory bych povolil JENOM čistým BEV, jinak se nikam nehneme.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdyby zahodili pulku pohonneho systemu, zdablovali baterku, dali pulku ceny, tak by to bylo i pouzitelne.
Za mne nula bodu.

Obrázek uživatele Josef

Nebylo. Elektromobil je dnes dobře a plně použitelný v podstatě jen ve verzi s aerodynamickým sedanem. Velká SUV s blbou aerodynamikou jsou jako EV naprd. I s dvojitou baterkou by to neujelo ani 100 km. A kdyby tam dali 100 kWh, tak to nebude stát 1,2 milionu, ale 2,5 milionu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vy jste jeden z mala rozumnych tady na foru. A nemyslim to ironicky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Michelin tady celou dobu ukazoval, že sedan v porovnání s Teslou X na to o moc lépe není, tedy v povolených rychlotních limitech.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ono Xko je taky jen trosku vyssi Sko, par rosdilu v designu jak jine dvere, jinci zadek, jinak je to temer stejne, rekneme ze od spodni hrany je to jen po kosukach nazvedane oproti S

srovnavat to s krabici Outlander proste nejde

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ono taky tesla X nevypada zdaleka jako klasicke SUV, spise jako podivne MPV, a to prave proto, aby nemela taks patny odpor vzduchu..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nakonec i Model S and Model X mají stejný cx koeficient, tedy 0.24.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale to cx nesmíte zapomenout vynásobit čelní plochou a ta je stále u X větší, podle dostupných údajů jen o 10%, ale nedokázal jsem to ověřit.

Tohle bych nečekal. Ale zadek Xka se mi moc nelíbí. Zato předek je impozantní.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Elektroauta budou mít speciální registrační značky, čeká se už jen na podškrt hradního pána

novinky.cz/auto/480623-revoluce-v-stk-a-za-stoceny-tachometr-az-500-000-korun-pokuta.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky mi přijde logické to pouze přeložit Elektrické Vozidlo (EV).

"....ruší zákaz jejich propojení s autoservisy nebo s prodejci vozidel."

Tohle mě pobavilo, takže co prohlídka na STK, to závada na autě, kterou hned na místě za příslušný obnos STK opraví :)

Ono to je v celku jedno, ale zkratka "EL" na SPZ mi přijde taková nedobrá. Co to má vlastně znamenat? elektromobil?

Už dnes se v ČR naprosto běžně používají celosvětově uznávané zkratky BEV či PHEV, navíc z toho odvozené "EV" se dá do češtiny přeložit jako elektrické vozidlo.

Cekal jsem jizdu na dalnici zdarma. Nejak se to zadrhlo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A proč zdarma jízda po dálnici? EV přeci svou jízdou ničí dálnici stejně jako klasický spalovák, spíš o něco víc kvůli vyšší hmotnosti.

Ano, úlevu pro EV ve městě zcela chápu (např. parkování v Praze zdarma), tam jde o čistotu ovzduší, kde je jasná výhoda EV. Ale na dálnici? Proč?

Obrázek uživatele ozana

Podpora elektromobility. Není tu jen D1, jsou i kratší "dálnice" kde i EV s malou baterkou může jezdit každý den. Např. Ostrava- Frýdek Místek.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Místecká není žádná dálnice. Čtvrtstoletí to byla normální cesta mezi Ovou a F-M. To že si Cajzl naplánoval, že zde oškube do státního rozpočtu vovce, tak to se mohlo stát jenom proto že současně dál brání podkopání Červenohorského sedla. Jakmile se toto povede, tak se zvedne z MS kraje vlna a smete Cajzly do Vltavy. Jako Cimrmanův děd Vševěd trpaslíky.

Obrázek uživatele Radovan

A navíc to Cajzl udělal naprosto v rozporu s běžnou logikou, tj. ne á la Brno, kde je dálnice na území města zdarma, ale placený úsek dálnice Místecká začíná ještě před sjezdem do poslední ostravské městské části Nová Bělá. Ovšem až po řevu z Ostravy, kdy prvotně to bylo ještě před sjezdem na Hrabovou. A ani tohle tedy neudělal správně.

Podobně Cajzl naplánoval D1, kdy obrovský sjížděcí kruháč udělal na neexistující spojku na onu Místeckou, přestože tato Místecká je neustále nekompletní v centru města, kde je zúžena do dvojpruhu a se semafory. Druhý sjezd z D1 je jen poloviční, protože jen na zatíženou Mariánskohorskou a druhá strana do pole, stále chybí severní spoj na 80 tisícovou Ostravu-Porubu a přiléhající městské části Třebovice, Pustkovec, Martinov, Plesná. Zcela tím ignoroval logické napojení u Svinovských mostů.

Pak Cajzl vymyslel sjezd z D1 na konci Ostravy, kdy ignoroval na slezské straně města stávající Frýdeckou se systémem čtyřproudovek a mostem přes soutok Odry a Ostravice a vyrobil mega sjezd daleko až na hranici Ostravy a Bohumína, přivedený dvojproudovkou na zmíněný čtyřproud.

Dále Cajzl udělal obr kruháč napojený na Rudnou, který je jediný kompletní a použitelný, takže tím už tak plnou Rudnou dále zatížil. Protože ostatní jsou k ničemu.

Diví se ještě někdo, že v Ostravě Pražáky neradi? V této zemi se totiž málo střílí....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Spalováky jízdou po dálnici taky zasíraj životní prostředí, k tomu se jim mnohonásobně víc práší z brzd a kape z nich volej.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Groupe-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% onlineBUS2BUS

Newsletter