Model Toyota Auris Hybrid prodělal další vylepšení, jejichž výsledkem je snížení hladiny emisí CO2 na 84 g/km. Ke snížení emisí CO2 napomohlo jiné vyladění vozu a použití nejrůznějších úprav aerodynamiky, jako jsou např. nové aerodynamické stabilizační lamely v oblasti zadního skla.
foto: Toyota
Nová opatření ke snížení spotřeby modelu Toyota Auris Hybrid se odrazila ve zlepšení celkové hospodárnosti bez negativních dopadů na výkonové parametry vozu.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Autosalon Ženeva 2013: Toyota Auris Touring Sports
Nové úpravy opět dokládají zasazení Toyoty neustále snižovat spotřebu modelů vyráběných touto automobilkou; s novými modifikacemi jsme se mohli poprvé seznámit u modelu Auris Hybrid Touring Sports s průměrnými emisemi 85 g/km, jehož premiéra se uskutečnila letos v březnu v rámci autosalonu v Ženevě.
Evropští zákazníci přijali nový Auris velmi příznivě, neboť za první čtvrtletí 2013 zde poptávka po tomto modelu vzrostla o 27 %.
Nejnovějším strůjcem zmiňovaného růstu je varianta Auris Hybrid, jejíž meziroční prodeje se zvýšily o plných 69 %, což jen dokládá vysokou atraktivitu pro zákazníky a výhody spojené s nízkými náklady na provoz.
Nová nižší hladina emisí CO2 znovu dokazuje nejnižší provozní náklady modelu Auris Hybrid v této třídě. Dalšími výhodami jsou významné daňové pobídky v některých evropských zemích, výjimky ze zákazů vjezdu do vymezených městských zón nebo nižší náklady na servis a údržbu.
Nový Auris Hybrid s průměrnými emisemi 84 g/km od letošního června nahradí v síti prodejců Toyota stávající verzi 87 g/km.
To bolo pekne povedane. Ale
To bolo pekne povedane. Ale uprimne zhodli sme sa s priatekou, zeby sme isly aj do Toyoty uz kvoli motor a tiez styling aut
Vypadá to, že do 2-3 let
Vypadá to, že do 2-3 let tu máme pěkný park ojetých hybridů. Tak se nám, současní majitelé, o ně pěkně starejte 🙂