Na Mělníku otevřena nová CNG stanice

Celkem pět nových CNG plniček už otevřela od začátku roku pro české motoristy společnost innogy, bývalá RWE. Firma tak pokračuje v rychlém rozšiřování své CNG sítě.

Slavnostní otevření CNG stanice společnosti innogy v Mělníce
foto: innogy

Ještě do konce letošního roku innogy překročí hranici 20 plniček. Ke konci října zprovoznila innogy svoji osmnáctou CNG plnicí stanici v Mělníku. Motoristé ji naleznou na adrese Pražská u klasické čerpací stanice Benzina.

Provoz je zajištěn od 5 do 23 hodin. Kromě karet zde akceptují i bankovní a fleetové karty a hotovost.

„Naše další CNG stanice přibude v nejbližší době v Pardubicích Dražkovicích a ve Vsetíně a následovat bude Vrchlabí,“ říká Zdeněk Kaplan, jednatel innogy Energo. Další výstavba probíhá v Liberci, Třeboni a Havlíčkově Brodě a zahajujeme výstavbu stanic v Klatovech a Znojmě.

„Otevření těchto stanic plánujeme na konec letošního či začátek příštího roku. Do toho posilujeme stanici v Karlových Varech a České Lípě z důvodu zvyšování zájmu o CNG a zajištění vyššího tankovacího komfortu,“ dodává Zdeněk Kaplan.

tisková zpráva

15 Comments on “Na Mělníku otevřena nová CNG stanice”

  1. To jste tady panove z toho
    To jste tady panove z toho udělali diskuzi o dobíječkách pro EV. Dobíjejte doma, nejlépe za 2,50 Kč/kWh nebo skoro zadarmo(zatím) u ČEZu a buďte rádi!!
    ještě kdyby ty ceny u CNG byly lepší, pořád kopírují ceny ropy, pryč jsou doby, kdy CNG byl za 16,60Kč/kg, ale jen u jedné plničky (v tu dobu byla jen jedna v Praze Michli)

    1. A co je na tom tak
      A co je na tom tak zvlastniho? Plynari ani elektrikari „nabijeci“ stanice nepotrebuji k preziti sveho byznysu (alepon zatim). Takze stavi infrastrukturu, ze ktere kouka – alespon v dohledne dobe – zisk.

      A je rozdil zivit 12.000 CNG aut, ktere u nich nakoupit musi (i kdyz maji plnicku, zas jim dodaji plyn) a hlavne jsou zvykli platit oproti teoretickym 1000 EV z nichz velka cast bude „auto do mesta“ – budou nabijet jen doma, druha velka cast 1/5? na SC. A kdyz uz ne, nejradsi by „zadarmo“, viz ten rev tady kdyz si provozovat rychlonabijecek dovoli rict o nejakou relativne rozumnou cenu, aby alespon neprodelal prdel.

          1. nabidni to firmam, ja s tim
            nabidni to firmam, ja s tim neuspel 🙁

            mel jsem jistou vizi a projekt pro sit rychlonabijecich stojanu ktere by pokryvali kruhy s prumerem 50km celou CR na hlavnich tazich, resil jsem to zde jiz asi pred rokem, z firmy nase PRka obepsala vsechny z firem ktere na danych trasach provozuji benzinove stanice s marketem a prilehlim parkovanim ci samotnej market s parkovistem, zda by nam pronajali 2-3 parkovaci mista a prilehly pozemek na dobu delsi 10 let kde by se vystavel 1 rychlo nabijeci stojan a 2-3 mensi pomale standardy, a dopadlo to tak ze se ozvalo z 18 oslovenych spolecnosti zastoupeni dvou firem ze dekuji, ale ze pro ne neni tohle prioritou, nebo ze podobny projekt budou zkouset pilotne na nekterych provozovnach sami, proste firmy o to zajem nemaji ikdys by jim z toho koukali penize za pronajem 2-3 parkovacich mist v radu desitek tisic rocne a nemuseli se o nic starat

            na cenu 5 kacek se ale nedostanes, my to meli spocitane na 6-8 korun + placene minuty nad 30min, pod tuhle castku se to nevyplaci a nezaplatil by se ani terminal na prijem plateb z tech pomalich standardu

              1. protoze doma do ceny nabjeni
                protoze doma do ceny nabjeni nepocitas cenu instalace nabijeci infrastruktury, nepocitas pronajem mista, nepocitas financni sluzby, nepocitas cenu udrzby a servis te instalace, mas to proste doma a jako soucast domova kde se ta zasuvka deli o vsechny naklady s celou domacnosti a ani tak to vlastne nepocitas protoze to beres jako samozrejmost, a pravdepodobne se k tomu chovas jako ke svemu, tedy to „nenicis“, pocitas predpokladam jen to co ti distributor napise na fakturu za dodanou elektrinu za dane obdobi?

                a s tou rychlosti jsi chtel zdelit co? ze kdys budes jezdit stejne jako s tou Octavkou tak se na 14kWh nedostanes ani ve snu? aneb porovnani dvou rozdilnych stylu jizdy, k cemu takove porovnani je? jako bych ja napsal ze s RX450h jezdim za 8 litru benzinu a vpohode si obcas davam i 150 na dalnici a pak to porovnaval s Leafem kterej je polovicnim autem a pri skoro polovicni rychlosti ma spotrebu 14kWh? porovnani uplne k nicemu v obou pripadech 😉 jeste zacni porovnavat cenu tech aut, jejich uzitnou hodnotu, jejich prodejni cenu za X let a dalsi faktory, je to jen chlacholeni nad nejakou aktualni spotrebou a ignorovani toho prvotniho vydaje

                1. Ono takové srovnání
                  Ono takové srovnání servisních nákladů RX450h vs Octavia TDI vs Leaf by bylo zajímavé.
                  Nevím, třeba by vyšla Octavia TDI jako za hodně peněz málo muziky (má to DPF, EGR, obvykle manuální převodovku, stírací lak na plastech v interiéru…).

                2. servisni naklady u RX450h
                  servisni naklady u RX450h jsou po prvni 4 roky nula korun, ale opet je nesmyl cokoliv z tech 3 aut jakkoliv srovnavat, jsou to naprosto rozdilna auta o uplne jinych uzitnych hodnotach a vlastnostech a pro uplne jine zakazniky

                  ale pokud budes s jakymkoli autem jezdit tak jako asi jezdis s Leafem, tak to auto vyrdrzi asi „vecne“

                3. U Lexusu se první čtyři
                  U Lexusu se první čtyři roky nemění olej, nebo je to v ceně?

                4. Auta vyšších cenových
                  Auta vyšších cenových kategorií mívají garanční servis a náplně v ceně vozu. Levnější zase nabízejí možnost přikoupení v příplatcích. Jak záruky, tak servisu a náplní.

                5. je tam komplet servis v cene
                  je tam komplet servis v cene v nejakym paketu, dneska tyhle ruzny servisni balicky prodava temer kazda automobilka, vcetne treba Skodovky, predpokladam ze u EV takove pakety budou taky ne? u zakladniho Leafa sice nevidim na strankach Nissanu nic, ale ja jsem u nich zadnou poptavku nedelal tak netusim jak na tom jsou se sluzbama klientum

                  jinak kdys jsem koukal na produktovou stranku Leafa tak teda des a hruza, aby tam vubec byla nejaka vybava tak tam vypisujou opravdu kazdou blbost, jako vypisovat takove hovadiny jako zadni sterac, predni sterace s 2 rychlostma, nastavitelny pasy vepredu, nebo ze jsou zrcatka a narazniky v barve, vzdyt tohle jsou uplne normalni veci co maj treba i nejlevnejsi Dacie, co me ale dostalo ze to nema v zakladu tempomat, to jako opravdu auto za 730 tisic nema a nemuze mit tempomat? maj tam u te nejlevnejsi verze krizek ze ho nemuze mit

                6. No je dobre taky pocitat i s
                  No je dobre taky pocitat i s rozdilem v cene pojistky, ktera dost odvisi od ceny auta, tj na ten leaf bude drazsi nez na Octu…

                7. Proto radíme všem nic
                  Proto radíme všem nic nového nebudovat a využívat stávajících rozvodů, rozvaděčů, jističů a již běžně jimi dnes placených věcí. Třeba budovat rychlonabíječky u fabrik převážně formou oněch 400V 32A zásuvek, ať už s kocovkou červený pětikolík nebo Mennekes. Navíc se dají sdružit pod evmapa.cz a mít informaci o obsazenosti. Takové se dají i poměrně jednoduše řídit z hlediska volné kapacity elektřiny, protože pokud fabrika nejede na třísměnný provoz, tak ví, kdy má možnost do těch zásuvek pustit proud a neohrozit si fungování. Zbytek doby se mohou na evmapa.cz tvářit jako obsazené.
                  Dnes bohužel všechny dodávané varianty veřejných nabíjecích stojanů vycházejí velmi draze v porovnání s očekávaným příjmem, a to i pokud se skutečně soutěží větší počet. Čili lze to udělat v rámci dobíjení mých elektromobilů u parkoviště takto frajersky, kdy to nechci řešit jen obyčejnou deskou se zásuvkami, jen musím počítat, že mi tam občas bude někdo stát :-).

Napsat komentář