Už ve čtvrtek představí Škoda na mezinárodním hokejovém mistrovství v Bratislavě jak svůj první elektromobil Škoda Citigo-e iV, tak i nový Superb PHEV. Tady je první ochutnávka.
foto: Škoda
Odpočítávání běží: za tři dny proběhne světová premiéra modernizovaného modelu Škoda Superb i nové verze Superb Scout. Česká automobilka představí veřejnosti v den čtvrtfinálových zápasů letošního IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji v Bratislavě přepracovanou modelovou řadu Superb.
NEPŘEHLÉDNĚTE Elektromobil Škoda eCitigo: cena 420 000 Kč s DPH?
Škoda, dlouholetý hlavní sponzor MS, poprvé využije tuto sportovní událost jako příležitost pro prezentaci vozu. Prostřednictvím video-teaseru nabízí česká automobilka už krátce před světovou premiéru první ochutnávku své přepracované modelové řady Superb.
To co v článku nebylo výrazně uvedeno, že bude jezdit
na
To co v článku nebylo výrazně uvedeno, že bude jezdit
na baterie tradičního českého výrobce
Baterie Palaba ze Slaného.
Uživatelé tak již nemusí kupovat drahé zahraniční baterie, ale vystačí si se zavedou a roky prověřenou běžnou plochou baterií. Pokud je vyžadovaný dojezd delší, než je v místě uživatele obvyklé, je potřeba použít i druhou záložní baterii . Toto jednoduché řešení začali napodobovat i další výrobci elektromobilů v zahraničí. Výměna baterie je v návodu dobře popsána a zvládnou by ji měl i průměrný uživatel , který nemá vyloženě technické vzdělání. Výměna baterie vezme méně času jako je tankování u benzinové stanice.
Takový nový přístup v elektromobilitě je výrazně dobře hodnocený i v zahraničí atˇuž v USA nebo i Japonsku.
Pod milion asi bez šance, co?
Pod milion asi bez šance, co?
Proč? Pro firmy budou pod milion určitě dostupné oba
Proč? Pro firmy budou pod milion určitě dostupné oba modely, a Citigo iV i pro soukromníky v maximální výbavě.
Tak to bezpochyby bude Citigo iV v maximální výbavě pod
Tak to bezpochyby bude Citigo iV v maximální výbavě pod milion 😀
Ale u Superba PHEV tomu moc nevěřím ani v základu, pokud tedy tím „pro firmy“ nemyslíte cenu bez DPH.
Konkurenční Optima stojí 1,2 mil. Ale já myslím že budou
Konkurenční Optima stojí 1,2 mil. Ale já myslím že budou levnější potřebují ty auta od roku 20 prodávat ,aby si snižily ty emise CO2
20 let zpoždění.
20 let zpoždění.
před 20 lety tady nikdo o něčem jako PHEV neměl ani tuchy
před 20 lety tady nikdo o něčem jako PHEV neměl ani tuchy a Prius byl za exotické auto. Nevím, ale škoda je čistě konzervativní značka mající své konzervativní zakazníky a v porovnání s přímou konkurencí v dané třídě ( PSA, Ford, Renault, Hyundai, Kia ) je pozadu v nabídce pohonů pár let.
houno
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/golf-citystromer/
houno
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/golf-citystromer/
Safra, ten Golf Citystormer byl ve výrobě od 1989… To jsem
Safra, ten Golf Citystormer byl ve výrobě od 1989… To jsem netušil…A vývoj začal v 1976 (!)
Zajímavej článek tady:
https://jalopnik.com/volkswagen-quietly-built-a-ton-of-electric-golfs-for-ne-1541473474
No to je pecka. Měli první EV už před 30-ti lety. Elonovi bylo v tý době 18 a jeho hlavním zájmem bylo, kterou prdelatou buchtu sbalí na víkend.
Náskok díky technice 🙂
To jsou věci co? Pak stačilo nacpat di City Stormeru LiFePO
To jsou věci co? Pak stačilo nacpat di City Stormeru LiFePO místo olověnejch kyselinovek a rázem si měl dojezd prěs 200 km! A to v roce 2009 tedy 3 roky před uvedením Tesly S, rok před pidibaterkovým Leafem či BMW i3 které po 40 letech testování elmobilů vítězoslavně uvedlo na trh futuristické elektrické vozítko s omračujícím dojezdem přes 100 km!! :-))))
Prostě je to celý jen výsměch dinosaurů.
Tady si počti
http://www.auto88.cz/forum/showthread.php?t=48
http://www.citystromer.cz/index_cz.html
instalace baterek
http://gwl-power.tumblr.com/post/210049302/vw-golf-3-citystromer-240ah-installation-finished
Ještě vomlouvej :))) Kdo jinej má mít ponětí o
Ještě vomlouvej :))) Kdo jinej má mít ponětí o nejnovějších technologiích než výrobce? Atomobilky maj pořád plnou držků vizí a budoucnosti a když na ně má dojít tak se ukaže že jsou přizdisráči a vrcholem všeho je jen „chytrá škrabka“.
Škoda se zaměřuje na výrobu praktických automobilů.
Až
Škoda se zaměřuje na výrobu praktických automobilů.
Až bude praktické být neustále v ohrožení bankrotem a mít jedny z nejdražších náhradních dílů na světě, tak se Škoda určitě taky přidá.
Stejně jako dokázala dát do výroby nejdostupnější elektroauto pro Evropu s konečně praktickým dojezdem a doručením už v lednu.
Šílené touhy módních a novinkových fanatiků po uspěchávání v Česku vedou akorát k tunelům, jako byt přeba ten solární za 500 miliard kvůli 2% elektřiny.
Meleš kraviny a o dostupnosti elektrické Škody víš starou
Meleš kraviny a o dostupnosti elektrické Škody víš starou belu. Prober se z diskotéky, nevíš kolik bude stát ani kolik jich vyroběj a jestli to vůbec stihnou. Audi etrona kvůli problémům s baterkama třikrát odložili a nakonec i omezili výrobu. Sundej si ty růžový brýle a dočkej času jako husa klasu.
a není to tak trochu jedno ?, např. ta Škodovka má v
a není to tak trochu jedno ?, např. ta Škodovka má v rámci koncernu dané místo a to plní dobře. Je bláhové si myslet, že pokud by měla v nabídce již 5 let EV a hybridy za o 1/3 a 1/2 vyšší cenu než bežný motor tak budou mít prodeje a zisky jako mají dnes ?. Vývoj VW určitě má a musí na něj asi i vydělat. Vzlášť ČR je země EV vyloženě zaslíbená 🙂 a pak zde pomlouvejte škodu že nabízí to co nabízí. Vždyť i ten dnes již „konzervativní“ a starý hybrid od Toyoty se tady začal trochu více prodávat až poslední 3 roky.
To že tu 20 let dejcháme sračky rozhodně jedno není!
To že tu 20 let dejcháme sračky rozhodně jedno není! Možná akorát tobě. Pokud to ještě nevíš tak Škoda je dojná kráva koncernu z který taky záplatuje svoje průsery kolem Dízlgejtu, výrobu Bugatek, výrobu Bentleyů atd. Kdyby už 5 let měli EV tak to by se jim teď sakra hodilo nejenom v EU, ale hlavně v Číně. A pokud sis nevšimnul tak prodeje v Číně šly do hajzlu a v Evropě myslím taky.
Čím jezdí takový hovado jako seš ty?
Čím jezdí takový hovado jako seš ty?
Aspon se zaregistrujte kdyz jste sprostej.
Aspon se zaregistrujte kdyz jste sprostej.
Čím jezdí takový hovado jako seš ty?
Čím jezdí takový hovado jako seš ty?
pokud nedokážete diskutovat slušně a bez emocí
pokud nedokážete diskutovat slušně a bez emocí zaslepeného fanatika tak je mne líto. Upřímně je mne nejvíc líto provozovatele tohoto webu, že to zde došlo tak kam to došlo. Nic se tady slušně neřeší, z diskuze se toho jeden moc nedozví, jen tady pár jedinců místo faktů každého uráží, stačí když má trochu jiný názor. Znám dost lidí co hybrid.cz již nečtou jelikož je nabaví pročítat tuto ubohou diskuzi a v mnohdy přepsaných tiskových zprávách toho zase tak moc nového co nepíší jinde nenajdou. Tento web žije z návštěvnosti – reklamy a pokud máte pocit, že zde něčemu pomaháte a posouváte názory na EV dále, tak věřte, že děláte pravý opak.
Upřímně já osobně neznám server s horší úrovní
Upřímně já osobně neznám server s horší úrovní diskuze než je právě hybrid. Je to fakt smutný. M.
Souhlasim, nechapu ze to tu redakce nejak nemoderuje. Uroven
Souhlasim, nechapu ze to tu redakce nejak nemoderuje. Uroven prizpevku Jenja, Kuk, Koudelka je proste priserna. Neco mezi sektou a pomocnou skolou 🙁 Fakt sluzba osvete EV.
Stačilo by redukovat spamování a sprosté výrazy. Tihle by
Stačilo by redukovat spamování a sprosté výrazy. Tihle by tři by šli hned pryč a bylo by tu o něco snesitelněji.
V poslední době dělá tenhle web akorát ostudu s těmi
V poslední době dělá tenhle web akorát ostudu s těmi komentáři. Pan Hořčík ovšem je jiného názoru, čím větší sračky se tu budou psát, tím více přístupů a peněz.
Bohužel, osobně si nemyslím, že je toto cíl pan
Bohužel, osobně si nemyslím, že je toto cíl pan Hořčíka, ale já být na jeho místě tak minimálně napíši článek na téma slušná diskuze a klidně bych urážlivé příspěvky blokoval, děje se tak jinde a nijak to nevadí. Svoboda projevu je jedna věc, ale sprosté urážení je věc druhá a toto je soukromý web a je jen na jeho vlastníkovi jakou zde chce mít uroveň. Nejsem prudič který drobnou narážku neunese, ale zde je to někdy žumpa a číst sprosté urážky od některých přispěvatelů mne fakt nebaví. Nechápu kde se to v těch jedincíh bere, chtěl bych je vidět v reálu zda takto s každým jednají když má jiný názor. Na síti je bohužel machr každý jouda.
Pouze pro registrované to tady bylo chvíli a zrušil to,
Pouze pro registrované to tady bylo chvíli a zrušil to, důvod není znám. Samozřejmě prudičům lze zablokovat přístup jak emailem tak IP adresou, což se sice dá obcházet, ale dlouhodobě to řadu těch lidí odradí a nebaví je to neustále obcházet. Nevím proč se zde řeší politika, osobní výpady apod.. Kdyby mu nešlo o business, tak by ukončil tyhle příspěvky pod články, ve kterých se nedá po pár dnech nic najít a nechal by pouze forum, jenže na to nemá koule, bohužel.
já opravdu nemohu soudit cíl pana Horčíka, to je čistě
já opravdu nemohu soudit cíl pana Horčíka, to je čistě jeho věc a když mu to nevadí, nebo to nechce řešit tak. Chápu, že toto se nikomu nechce moc řešit.Čemu se však divím je to, že doposud nepřešel na zapezpečený https protokol, který je dnes již naprostým standartem. To je u webu co má prezentovat moderní technologie docela zvláštní. Ano, není to e-shop, moc citlivých údajů zde člověk nezadává, nicméně je rok 2019.
Registrace nic neřeší. Tři největší zaplevelovači
Registrace nic neřeší. Tři největší zaplevelovači diskuze mají registraci.
řekl anonym amen :)))))))))
řekl anonym amen :)))))))))
Kuk, Koudelka, Jenja nejvetsi zumpa. Divim se, ze takovy
Kuk, Koudelka, Jenja nejvetsi zumpa. Divim se, ze takovy imbecily tady snese v diskuzi.
Je to fakt.
Je to fakt.
Upřímý a osobní anonym. No ty jsi úplnej exot :)))
Upřímý a osobní anonym. No ty jsi úplnej exot :)))
Těch co přestanou číst hybrid
cz nadobro bude časem vic a
Těch co přestanou číst hybrid
cz nadobro bude časem vic a vic. Z hybridu už je jen vzkaznik-nadávkovnik, už se tu člověk nic moc nedozví, o elektromobilních akcích hybrid neinformuje a když už tak stylem, že akce už probíhá….
Takže nasrat Hořčíku.
Sbohem anonyme. 😀
Sbohem anonyme. 😀
Aha, tobě už došli argumenty, tak jsi přehodil vyhybku na
Aha, tobě už došli argumenty, tak jsi přehodil vyhybku na uražené city a začal sis hrát na spravedlivého moralistu. :)) Evidentně tě to postávání za dízlama v kolonách nesmírně baví a s rodinkou si to náramě užíváte.
ne, ono argumentovat někomu kdo není schopný slušné
ne, ono argumentovat někomu kdo není schopný slušné diskuze nejde, nemá to smysl. Není to jen můj názor, pokud to Vám a Vámi podobným nevadí, že jste zde zde považováni za hulváty, tak je to čistě Vaše věc. Zkuste si po sobě někdy něco přečíst a zamyslet se nad tím, jestli to nejde říci i jinak.
Tak si dojdi na akademii věd, tam své choutky po škrobené
Tak si dojdi na akademii věd, tam své choutky po škrobené diskuzi uplatníš lépe. 😉
Ze se namahate. Ja kdyz jsem se ohradil, odpovedi me byl jen
Ze se namahate. Ja kdyz jsem se ohradil, odpovedi me byl jen vysmech. Takze reaguji jen na jeho vecne prispevky. Obcas jeste nekde jsou.
S lidmi jako vy Kuku nelze argumentovat.
S lidmi jako vy Kuku nelze argumentovat.
To máš pravdu, argumentovat bez argumentů nelze. Protože
To máš pravdu, argumentovat bez argumentů nelze. Protože to už je jen blábolení a dojmologie, s tím už je leší jít na mimibazar 🙂
Jde o to že ty žádný argument stejně nemáš čím
Jde o to že ty žádný argument stejně nemáš čím pochopit. Neexistuje na světě síla, která by dokázala, aby blbec (ty – to jen proto kdybys to zas nepochopil) pochopil že je blbec.
Ale copak, copak, rozhádal ses se ženou a potřebuješ si
Ale copak, copak, rozhádal ses se ženou a potřebuješ si pokecat? Fakt nejsem vrba ani tvůj cvokař.
Argumenty, který nemáš nikdo nepochopí. Smiř se s tím.
Kuku, sorry, ale vase uroven diskuze jde niz a niz. Sprostoty,
Kuku, sorry, ale vase uroven diskuze jde niz a niz. Sprostoty, urazky – tot na dennim poradku. Asi to mate zapotrebi se takto vyjadrovat a je jedno, jestli jste/nejste registrovany. Uprimne – od vas jsem nevidel smysluplny prispevek s fakty k diskutovane veci uz dlouho. Je to skoda. Vetsina lidi, co jezdi elektro, tento server opustili; nekteri jeste vytrvavaji, ale otazka je, jak dlouho jim bude stat za to tyto urazky a sprostarny cist (preskakovat). A uprimne – driv jste byl fajn prispevovatel, slusnej. Slusna a vecna diskuze nad tematem tady uz delsi dobu nebyla, bohuzel
Opravdu nemůžu za to, že si slepej.
Mimochodem proč jsem
Opravdu nemůžu za to, že si slepej.
Mimochodem proč jsem od tebe ještě neviděl vůbec žádnej příspěvek? Ty nemáš co říct?
Jediné vysvětlení je že nick Kuk patří přímo panu
Jediné vysvětlení je že nick Kuk patří přímo panu Hořčíkovi.
Hele myslím si to taky
Hele myslím si to taky
Vemte se za ručičky. 😀
Vemte se za ručičky. 😀
Přesně jak jsi napsal, to nejjednodušší vysvětlení je
Přesně jak jsi napsal, to nejjednodušší vysvětlení je pravdivé
Takže vy jste teplý?
Takže vy jste teplý?
Jediné vysvětlení je že jsi blbec, kterýho tento web
Jediné vysvětlení je že jsi blbec, kterýho tento web vůbec nezajímá a chceš se jen dohadovat vo kravinách. Viz Occamova břitva.
Vidite ze nejsem jedinej, komu se vas styl nelibi.
Vidite ze nejsem jedinej, komu se vas styl nelibi.
Ty řešíš styl já řeším argumenty. Se stylem se jdi
Ty řešíš styl já řeším argumenty. Se stylem se jdi předvádět do salónů, tam tydle povrchnosti žerou.
Mate pravdu. Taky je ale nutno dodat ze Prius stoji v CR asi
Mate pravdu. Taky je ale nutno dodat ze Prius stoji v CR asi 2x tolik co v Japonsku, ze maji Japonci vyssi platy a nizsi DPH asi dodavat nemusim. Navic v Japonsku je na hybridy financni podpora. Takze novej Prius v CR by si koupil jen silence nebo totalni elektromagor (v dobrym slova smyslu) a nebo ten kdo nemusi pocitat penize. Hybridy se prosadily az v posledni dobe kdy jejich ceny konecne klesly a jej vic modelu na trhu. Ja naprosto souhlasim s Kukem z tom ze je sileny ze dejchame to co dejchame, ze jeste silenejsi je ze to vetsine prijde tak nejak normalni ale ekonomika se neda ohybat do nekonecna. To zkousi komunisti a posledni priklad jak to dopada je ve Venezuele. Je potreba nejakej kompromis.
To ty tady pokaždé prndáš, že naše nízkonákladová
To ty tady pokaždé prndáš, že naše nízkonákladová Škoda má příšerné zpoždění a měla vyrábět elektroauta už dávno, v době kdy by do nich nesehnala pořádné baterky vůbec.
A proč už teda měla v roce 2012 homologovaný elektrický
A proč už teda měla v roce 2012 homologovaný elektrický auta po crash testech ty troubo? To mi určitě taky vysvětlíš viď? Tak šup.
2012
První sériový elektromobil Škoda se objeví už za dva roky
https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/1198420-prvni-seriovy-elektromobil-skoda-se-objevi-uz-za-dva-roky
Protože to chtěla vyzkoušet a začít si na to pomalu
Protože to chtěla vyzkoušet a začít si na to pomalu zaučovat dostatek lidí, aby až budou dostupné baterie a trh to začne vyžadovat mohla začít do pár let od rozhodnutí začít masově vyrábět elektroauta neztrátově a v dobré kvalitě s rozumnou výdrží při běžné údržbě za dostupné ceny.
Zaučím lidi a pak si dám 5 let pauzu aby na to zapomněli
Zaučím lidi a pak si dám 5 let pauzu aby na to zapomněli ….
Ten anonym je fakt blázen.
Ten anonym je fakt blázen.
Ty seš extra kokot, takže pro tebe to neni určený. Je to
Ty seš extra kokot, takže pro tebe to neni určený. Je to pro ty menší kokoty. Vy všichni pořád tlačíte všude provoz na baterie a přitom hejtujete naprosto všechno co udělá někdo jinej než tesla.
Skoč si do zdi.
Zdravíme do Vlkohradu! Dízlgej nikdo
Skoč si do zdi.
Zdravíme do Vlkohradu! Dízlgej nikdo velebit nebude, na to zaponeň.
Tak pan Kuk tady pise docela nesmysly uz dlouho, takze
Tak pan Kuk tady pise docela nesmysly uz dlouho, takze nejlepsi je kdyz na nej nereagujete.
Asi tu s námi nejste dost dlouho.
Asi tu s námi nejste dost dlouho.
To říkáš ty, kterej sem vždycky plácne nějakou kravinu,
To říkáš ty, kterej sem vždycky plácne nějakou kravinu, kterou ani neumí doložit?
Proč nadáváte? Nemáte rád pravdu? A co je na tom
Proč nadáváte? Nemáte rád pravdu? A co je na tom nenávistného, říci, že má někdo zpoždění. Řekl bych, že je to spíš smutek ne?
Ale tak lidem dost málo vadí se zabíjet cigárama a chlastem. Hlavně, že se mají teď „dobře“ a jsou z toho v rauši. Tak se člověk nesmí divit, že rádi inhalují výfuky. A podle jednoho starého českého filmu s nimi dělají i horší věci …
Typuju papírových 40km na elektriku. V reálu tak 32, takže
Typuju papírových 40km na elektriku. V reálu tak 32, takže to nemá cenu se s tím šlauchem vůbec opruzovat. Ale tak zase čím víc dílů na posrání, tím lepší kšeft pro servisy. To bude po pár letech spolehlivější než tiskárna na prachy.
Parametry by měly být velmi podobné jako u nového
Parametry by měly být velmi podobné jako u nového Volkswagenu Passat GTE, tedy dojezd 55 km WLTP (13kWh baterie).
Takže prakticky totéž co má Outlander PHEV už od roku
Takže prakticky totéž co má Outlander PHEV už od roku 2013. Ale tak pořád lepší pozdě než nikdy.
Já bych radši tuhle slepou větev přeskočil. Ale tak ať
Já bych radši tuhle slepou větev přeskočil. Ale tak ať si to klidně vyrobí. Nekoupím si to a tím spíše ne jako ojetinu.
Úplně slepá větev to není, a takto bude teď ve
Úplně slepá větev to není, a takto bude teď ve dvacátých letech navrhováno velké množství evropských hybridů.
Ale samozřejmě masové a levněji dostupné hybridní Fabie budou muset mít podstatně jinou konstrukci, konečný návrh světově nejpoužívanějších hybridnch řešení vyroste spíš z levných modelů modelů než těch přez milion.
Taky to neni auto kteryby si nekdo kupoval domu, je to superb,
Taky to neni auto kteryby si nekdo kupoval domu, je to superb, z 80% auto pro firemni flotilu, ktera je konzervativni a tam to dava velky smysl. Jezdeni ppo meste z firemni garaze s dobijeckama, na sluzebni cesty dal beznin s CCS. Co by jste od toho vic chtel? Plne EV? Tam ted neexistuje auto ktere by to rozume splnilo. Tesla je na hranici dojezdu takoveho auta ale nema slusnou servisni sit, operak na ni je naprosto sileny. A ostatni EV? Ty se tomu co chcete po firemnim manazerskem aute ani nepriblizuji, mozna e-tron, ale to je taky na hranici.
Rozumnej nazor. Mate pravdu.
Rozumnej nazor. Mate pravdu.
Už úplně vidím moje zaměstnance, jak večer připojují
Už úplně vidím moje zaměstnance, jak večer připojují Superba k domácí zásuvce, aby firma ušetřila.
Ja svym zamestnacum auto domu nedavam, nechavaji ho pod
Ja svym zamestnacum auto domu nedavam, nechavaji ho pod ustavem v garazi. Takze to je na vas jak si to nastavite. Ja osobne mam malou solarni elektraenu s ulozistem, takze PHEV je pro me idealni auto. Jen teda jezdim trochu drazsimi auty nez je skoda.
To jste ovšem anomálie.
To jste ovšem anomálie.
No ale Superb není typické poolové auto, ne? Tato třída
No ale Superb není typické poolové auto, ne? Tato třída aut se, alespoň u nás, dávala zaměstnancům od středního manažmentu jako služebka i na soukromé využití, s 1% navýšením daně. Takže si ta auta normálně brali domů, užívali je soukromně, na dovolené, atd.
A to fakt nevím, kdo by to nabíjel doma. Zvlášť když náklady na soukromé km se platí dle spotřeby v techničáku, tam bude nějkaý nesmysl jako 2 l/100. Proč by si zaměstnanec ty náklady zvyšoval tím, že to bude doma dobíjet 🙂
To opravdu zalezi na tom jak si to ve firme nastavite. Pokud
To opravdu zalezi na tom jak si to ve firme nastavite. Pokud treba vite ze auto pro sluzebni ucely jezdi jen po Praze, muzete to teoreticky udrlat tak ze si ve firme udelate dobijeni a benzin naopak zamestanancum nebudete proplacet. Nejsem majitel korporatu, nedavam auto jako benefit k platu ( za to aby ke me sel nekdo delat nudnou praci, pac jinak bych ho nepretahl :))
Ten nesmysl 2l/100km je na chlup presne moje dlouhodoba
Ten nesmysl 2l/100km je na chlup presne moje dlouhodoba spotreba. Fakt si nevymejslim. Ale dobijim pokud to jen trosku jde a to nekdo kdo k tomu nema vztah, natoz firemni zamestnanci, proste delat dobrovolne nebude.
Mimochodem, koukam ze tady je to samej majitel firmy. To jen ukazuje na to ze EV zatim opravdu nejsou levna zalezitost. 🙂 Jen konstatuji, kazdyho kdo neco poctive vybudoval si vazim.
Bavíme se o Superbu a tam to rozhodně bude nesmysl, stejně
Bavíme se o Superbu a tam to rozhodně bude nesmysl, stejně jako je nesmysl papírová spotřeba nějakých 1,8 u Volva XC90 plug-in hybrid 🙂 A to i tehdy, pokud sebude nabíjet. Je totiž předpoklad, že Superb nebude jezdit většinu jízd po městě.
Tak samozrejme ze bude zalezet na tom kde bude jezdit. Navic
Tak samozrejme ze bude zalezet na tom kde bude jezdit. Navic asi kdyz dojde baterie tak neda 3.8l/100km jako muj Prius. Takze ty 2l asi fakt vetsinou neda.
Passat s tímto pohonem to dává za průměrných
Passat s tímto pohonem to dává za průměrných 4,78:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/456-Passat.html?fueltype=6&power_s=150&power_e=170&powerunit=2
Počítám ale, že pokud bude většina služebních, bude to víc.
Jinak, Passat diesel to dává za 6,12 a čistý benzín něco pod 7, pokud se tedy bavíme o cca. stejném výkonu. Takže nějaká úspora tam je, předpokládám ale, že Němec to docela poctivě i nabíjí 🙂
u PHEV záleží hodně na poměru jízd a jak často se
u PHEV záleží hodně na poměru jízd a jak často se nabíjí, někdo může mít spotřebu 2 jiný 6.
Pokud někdo to auto má na jízdy do 50 Km a pak zásuvka typicky do práce tak má vyhráno, jinak je lepší hybrid.
Pokud je vaše dlouhodobá spotřeba benzínu 2 litry, pak
Pokud je vaše dlouhodobá spotřeba benzínu 2 litry, pak moje je 0 litrů. *
* Spotřeba benzínu je vypočtena pro naftový motor dle metodiky WLTP
Myslim, že je načase si dopřát regeneraci v těch
Myslim, že je načase si dopřát regeneraci v těch Alpách.
🙂
takže spotřeba vychází kolem 23kWh/100…to není zrovna
takže spotřeba vychází kolem 23kWh/100…to není zrovna málo
Ja mam v EV modu prumer 12kW/100km. Pravda po meste do 60km/h.
Ja mam v EV modu prumer 12kW/100km. Pravda po meste do 60km/h.
Já mám s IONIQem celkový průměr 11,81kWh/100km za
Já mám s IONIQem celkový průměr 11,81kWh/100km za 17.552km a klesá, a klesá 🙂 k loňskému letnímu průměru 10,8 🙂
Neděle Stuttgart po dálnici (tempomat 118km/h)tam 391km se spotřebou 12,2 a včera zpět 379 km se spotřebou 11,3 (to jsem jel asi 1/2 mimo dálnici a pomaleji).
Super hodnota.
Super hodnota.
Spotřeba ze sítě , nebo podle palubního počítače? Super
Spotřeba ze sítě , nebo podle palubního počítače? Super to jezdíte skoro za tabulkovou.
Já mám s Mievem dlohodobě 16 podle elektroměru a nějak to nechce jít dolu. Ale na kolem komína na spotřebu moc nehledím a jsou tu kopce.
Spotřebu zapisuji pravidelně z palubního počítače do
Spotřebu zapisuji pravidelně z palubního počítače do tabulky Exelu.
Min spotřebu za rok ježdění mám 7,8 a max. 15,8
Ztráty při nabíjení jsou různě velké. Záleží jak rychle se nabíjí a zda DC nebo AC. Doma na AC to dělá 6-14%. Nicméně ztráty neřeším, nabíjím zdarma.
MiEVem jsem jezdil 120km s rezervou 2-3 čárek (jaro až podzim bez topení a klimy), takže podobně jako s IONIQem. S tím ale jezdím rychleji.
Kopce na Šumavě máme také 😉
Ioniq vám ukazuje jaký dojezd při plném nabití?
Ioniq vám ukazuje jaký dojezd při plném nabití?
Jak kdy.
Zde jsou veškeré dojezdy hlášené autem po
Jak kdy.
Zde jsou veškeré dojezdy hlášené autem po nabítí na 100% SOC_D (95% SOC_BMS)
244
238
230
227
203
209
216
210
212
209
210
219
223
223
233
234
241
246
242
242
246
252
252
253
254
257
256
257
258
256
260
263
262
267
266
267
267
273
270
267
263
260
252
247
246
240
251
235
227
228
To jsou úžasný hodnoty. Přes 250 jsem na svých nikdy
To jsou úžasný hodnoty. Přes 250 jsem na svých nikdy neviděl.
Přes 250 jsem měl celý červenec až konec listopadu
Přes 250 jsem měl celý červenec až konec listopadu loňského roku, kdy jsem měl průměrnou spotřebu 10,8. Většinou nepoužívám topení ani klimu.
V průměru za den najedu 105km (za rok mám 163 jízd). Min. za den bylo 8km a max. 783km.
Největší spotřebu má EV na velmi krátké vzdálenosti (u fosilu je to pochopitelné, ale u EV je tomu také tak). Když vyjedu od baráku, tak po mám spotřebu i přes 40 a po cca 6km už 20 a až po 15-20km jsem schopen to dostat na průměrných 10 až 12 (14).
Když jezdíte krátké kousky, tak průměr bude klidně nad 15 + spotřeba topení při čekání na zákazníka.
Sám ale víte, když sám štreku kolem 100km rychlostí do 100km/h, tak se na spotřebu 10 nechá dostat.
Trvá dlouho, než ty dojezdové hodnoty tam naskáčou. Není to jako u „trojčat“, kde když jste posledních 25km hodně rekuperovat, tak svítil dojezd 149km nebo když jsem to hnal po dálnici do kopce na plný plyn, tak po nabití mi svítilo 35km dojezdu…
Zaměstnanci jezdí okolo 14kWh, to při téhle práci nejde
Zaměstnanci jezdí okolo 14kWh, to při téhle práci nejde jinak. Ale dálky za 10-11 není v létě žádná vyjimka ani s klimou.
Nemáte to z domu hned do kopce že máte po startu vysokou spotřebu a pak se to teprve srovná?
Já vyjedu a mám max 20 a pak se to srovná na 11kWh.
Ano, nejčastějším směrem to mám hodně do kopců, ale
Ano, nejčastějším směrem to mám hodně do kopců, ale zase cestou domů vím, že posledních 7km dojedu a navíc ještě něco dobiju.
Když vyjedu někde po rovině, tak spotřeba je také ke 20 a pak klesne jak píšete.
Zkoušel jsem jeden extrém (protože mi stále leží v hlavě ten rekord 410 km), kdy jsem přes 10km jel bez použití akceleračního pedálu… Spotřeba kolísala od lehce pod 6 až po 10 a průměr byl 6,9 po dojetí a po znovu „nastartování“ se ukázalo 7,1. Stejnou trasu jsem jel druhý den běžnou rychlostí, ale hodně EKO (hodně jsem dojížděl s minimem rekuperace) a dosáhl jsem průměr 8,5. Pro překonání rekordu 410km dojezdu o průměru kolem 6 je třeba pouze roviny a ideální podmínky. U nás na Šumavě toho nedosáhnu…
Vítr v zádech dělá hodně. Pokud fouká vaším směrem
Vítr v zádech dělá hodně. Pokud fouká vaším směrem 30km/h tak při rychlosti auta 90km/h máte aerodynamický odpor jako při 60km/h.
Druhý den to může být přesně naopak.
Ta baterka bude mít nějakou 20-30% rezervu. Takže spotřebu
Ta baterka bude mít nějakou 20-30% rezervu. Takže spotřebu v EV módu vidím tak na 20 kWh/100. Prostě podobné jako u třeba Leafa2. Horší to podle mě bude se spotřebou benzínu v hybridním módu.
Bude tam oturberná 1,4 nebo 1,5 podle všeho nebude umět atkinsona a turbo na dalnici bude dělat špunt. A také se asi nebude tak často vypínat při sundání nohy z plynu kvůli turbu.
Jestli to bude jako Passat GTE tak to v průměru pojede na dálku za 7 litrů tj. pokud se nebude dobíjet opravdu často, tak to bude provozně dražší nez TDI
press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_2428-hyundai-jako-prv
press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_2428-hyundai-jako-prvni-predstavuje-technologii-rizeni-vykonovych-parametru-elektromobilu-prostrednictvim-smartphonu
No vidite, ja mam realnej prumernej dojezd na elektriku asi
No vidite, ja mam realnej prumernej dojezd na elektriku asi 18,5km, presto ted mam 51% ujete vzdalenosti ciste v EV modu. Po meste temer vylucne na elektriku. Musi se denne dobijet ale jde to.
PROČ ČEZKO s BUREŠEM u koryta nadále NEMŮŽE mít
PROČ ČEZKO s BUREŠEM u koryta nadále NEMŮŽE mít ELEKTROMOBILY a musí pěstovat a pálit žlutý pesticidový svinstvo 😉
https://video.aktualne.cz/dvtv/cesko-je-zlute-a-jeste-dlouho-bude-zjistili-jsme-proc-repka/r~eef6db406f5311e98a200cc47ab5f122/?redirected=1558341132
šáde elektromobilita v čezku bude jen simulovaná, je to
šáde elektromobilita v čezku bude jen simulovaná, je to domluvený 😉
Protože prodejní pisálci v Bakalově žoldu jsou tak blbí
Protože prodejní pisálci v Bakalově žoldu jsou tak blbí a slepí, že klidně podpoří takovým kroucením až uškrcením pravdy i neomarxistickou revoluci na kontinentě, jelikož by se aspoň všichni evropští miliardáři a multimilionáři museli odstěhovat do Londýna po vzoru Bakali, když byl fyzicky stáhnut do bezpečného hnízda svými loutkovodiči.
HN i Aktuálně vlastněné Bakalou banditou ožebračijícím o desítky miliard Ostravsko díky zmocnění se uhlí a obrovského množství bytů, nejzlodějštější u nás působící loutka Londýnských miliardářů 1000x horších než Babiš, a hlavně vysávané peníze přeposílajících z Česka do ciziny,
to Babiš je proti nim učiněné zalatíčko investující v Česku a zaměstnávající většinově Čechy, takže jeho hlavním zájmem bude navždy prosperita v Česku, aby tu nevznikla revoluce.
Naopak Londýnští miliardáři s možností Brexitu si klidně financují pokusy o převraty nebo feministiský a transsexuální rozklad tradiční kultury podněcující chaos v Americe a na Evropském kontinentě.
Jdi si vykládat ty sračky na Novinky ty transsexuále.
Jdi si vykládat ty sračky na Novinky ty transsexuále.
Tak každej pravdu neunese, to je dlouhodobě známý fakt.
Tak každej pravdu neunese, to je dlouhodobě známý fakt.
podepiš se a vypadni sračko
podepiš se a vypadni sračko
Jakou, že si transsexuál? :)))
Jakou, že si transsexuál? :)))
Tak já klidně pod kalhotami transexsuál být můžu, ale
Tak já klidně pod kalhotami transexsuál být můžu, ale ten kdo to každému chce nuceně tlačit až pod nos, a podporuje tak rozklad společnosti následovaný násilným nastolením diktatury, jsi zjevně spíš ty a tobě podobní.
Sis to poplet tady není žádný coming out forum. Běž si
Sis to poplet tady není žádný coming out forum. Běž si ty svoje sračky ze svýho rozloženýho mozku vykládat na spunik news ty paranoiku vymatlanej.
Kazda nahrazena nevychovanost se pocita. Pak konecne zvitezi
Kazda nahrazena nevychovanost se pocita. Pak konecne zvitezi pravda a laska nad zlobou a nenavisti. Je nutne se neustale sebevzdelavat a sebelimitovat. Mel byste zacit cvicit jogu, to snad pry pomaha.
Proc jste tak nevychovany a vulgarni? To je nejaka poza nebo
Proc jste tak nevychovany a vulgarni? To je nejaka poza nebo co?
Ty si začal dělat policajta?
Ty si začal dělat policajta?
Co se to s Vami stalo? Takhle agresivni jste drive nebyval.
Co se to s Vami stalo? Takhle agresivni jste drive nebyval.
Jste tady krátce 🙂
Jste tady krátce 🙂
Tobě se ty hovadiny líběj viď.
Tobě se ty hovadiny líběj viď.
jestli ses dobře koukal tak i v tom videu je informace, že
jestli ses dobře koukal tak i v tom videu je informace, že na MEŘO jde 30% řepky zbylých 70 jde do potravinářství
jo a 100% pesticidů jako že žlutý svinstvo se stříká
jo a 100% pesticidů jako že žlutý svinstvo se stříká 10x ročně?? jde zpátky do země akorát že přes ornici ;))
https://www.uroda.cz/osetreni-repky-na-jare-a-vynosy/
z toho co roste na poli se stříká všechno, stříká se i
z toho co roste na poli se stříká všechno, stříká se i v sadech, ve sklenících, včera jsem stříkal na zahradě postřik na mšice… Koudelka objevil Ameriku 🙂
Biozemedelci by strikat nemeli (aspon ne pres den, aby to
Biozemedelci by strikat nemeli (aspon ne pres den, aby to nikdo nevidel 🙂 ), urcite jim delaji rozbor plodin i pudy. Mimochodem, me otec zacatkem devadesatych let, kdyz hospodaril, nutil sbirat mandelinku na 3/4 ha, nestrikal 🙂 Pak stravil 14 dni pletim tech brambor.
Ono to jde i jinak, jen to da silene moc prace a stoji to vice penez.
Mimochodem, soused, co hospodari na 80 ha rikal, ze kdyz jel z CB domu pres Rakousko, tak tam bylo jedine pole repky. Ze repka se strika jen okolo (coz jsem vubec netusil), skudci se nedostanou doprostred lanu, v Rakousku jsou ale mala policka, takze tam by to skudci spadli vse.
To jim moc nevyšlo když Slováci na MS po vyřazení pečou.
To jim moc nevyšlo když Slováci na MS po vyřazení pečou. Hold měli velké voči a měli to dát o týden dřív i když je to prd trh.
Souhlasím, ale důvodem byla spíš zájem médií z Itálie,
Souhlasím, ale důvodem byla spíš zájem médií z Itálie, VB, Německa, která teď opadne. Velké země z pohledu prodejů holt nejsou velké hokejové národy.
Omlouvám se za tu češtinu mobil mi procházel rody…
Omlouvám se za tu češtinu mobil mi procházel rody…
Cože mobil ti procházel rodidlama? 😀
Cože mobil ti procházel rodidlama? 😀
O Slovenský trh nemusí bojovat, tam se to bude prodávat z
O Slovenský trh nemusí bojovat, tam se to bude prodávat z důvodu, že jde o domácí elektro. Důležité jsou Polsko, Itálie, Británie a Nordické státy.