Kdysi dávno se prodávalo italské „auto“ jménem Isetta, známé také pod značkou BMW. Microlino je jeho moderní reinkarnací.
foto: Micro-mobility
Ačkoliv to možná nevypadá, je Microlino plnohodnotným čtyřkolovým vozidlem. A to i přesto, že na délku měří 2,4 metru a váží pouze 450 kg bez baterií. Max. rychlost je omezena 90 km/h.
foto: Microlino
NEPŘEHLÉDNĚTE Elektromobil BMW iSetta potvrzen?
Elektromobil Microlino je poháněn 15kW elektromotorem (110 Nm), který ho z 0 na 50 km/h zrychlí během 5 sekund. K dispozici jsou dvě verze lithium-železo-fosfátové baterie, a to 8 kWh (120 km dojezd) a 14,4 kWh (215 km).
foto: Microlino
Palubní nabíječka dobije auto z 230V zásuvky během asi 4 hodin. DO zavazadlového prostoru se vejde 300 litrů nákladu. K dispozici je několik barevných variant, např. Zurich Blue nebo London Grey.
foto: Microlino
Vozidlo bylo nedávno certifikováno pro evropské silnice a výroba by se měla rozjíždět právě teď. Cena by se měla pohybovat mezi €8000 and €10 000. Autorem projektu je pionýr mobility Wim Ouboter, který vynalezl Micro Scooter a Kickboard.
foto: Microlino
foto: Microlino
foto: Microlino
Toto: youtube.com/watch?v=MONIa4zdLdY je autíčko do mesta
Toto: youtube.com/watch?v=MONIa4zdLdY je autíčko do mesta budúcnosti, a nie toto škaredé monštrum.
smart/beetle
kopa mechanických vychytávok
mazanie medovým
smart/beetle
kopa mechanických vychytávok
mazanie medovým motúzom.
Je to extrém a ne moc pohledný,přesto je to správný
Je to extrém a ne moc pohledný,přesto je to správný směr!
Spousta lidí jezdí samostatně,nebo ve dvou a to je segment kde je kreativitě možné povolit uzdu.
Mim koněm je Twizy,mrzí mne nedotažení dveří či topení,ale základ je dobře zvolený.Stačilo by upravit vlastnosti i výbavu potřebám zákazníka tak,aby pokrývalo jejich potřeby.
Já bych ho bral s úpravou podvozku do terénu a výbavou i pro zimní provoz.
Budoucnost mají i auta jako E.GO Life či Smart,dnešním lídrem je Fiat 500e.
Měl jsem na zkoušku Smarta a zjistil jsem, že by mi skoro i
Měl jsem na zkoušku Smarta a zjistil jsem, že by mi skoro i stačil. Jezdím 90% sám a 9% ve dvou. Jenom mít verzi s rychlonabíjením …
Pak ale člověk koukne na cenu (600.000 bez baterie) a zjistí, že ho vyjde mnohem lépe větší auto…
Nějaká ojetina za 600K by se nenašla?
Nějaká ojetina za 600K by se nenašla?
To jo, šlo mi spíše o to, že stejně stará ojetina Smartu
To jo, šlo mi spíše o to, že stejně stará ojetina Smartu (s pomalou nabíječkou) se pohybuje v ceně dobrého iOna, nebo už spíše Leafa. Kde mám výhodu „2x“ (tam a zpět) delší vzdálenosti k nabíjecímu bodu a 5 dveří.
A to 1% cest ve třech?
A to 1% cest ve třech?
To už je tak ve 4, občas psa na veterinu :-).
To už je tak ve 4, občas psa na veterinu :-).
Ano, to je problém, na který si musí každý najít ten
Ano, to je problém, na který si musí každý najít ten svůj recept.Mi máme Suzuki Ignis a Nissan Navara,právě proto bych se spokojil s prckem jako je Twizy pro jízdu do práce a také kolem komína,obchod,škola,babička.
Zatím není za dostupnou cenu nic, co by nahradilo naše 4×4 auta,které nemohu postrádat.
v 11/2017 bolo možné objednať smarta v úúúplnom základe
v 11/2017 bolo možné objednať smarta v úúúplnom základe (2) za 15k€ (dotácia od MB a recyklačný fond) s dodaním 3 mesiace. o mesiac neskôr sa dodanie predĺžilo na 7 mesiacov (teda padla 5k€ dotácia).
A co Uniti? To je takový „luxusnější twizzy“…
A co Uniti? To je takový „luxusnější twizzy“…
a velorxtrike? ten má dvere.
a velorxtrike? ten má dvere.
Idealne pre majitelov velkych SUV.
Aby sa prestali bat
Idealne pre majitelov velkych SUV.
Aby sa prestali bat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Lepsi parametry a vyuzitelnost nez Twizzy za lepsi cenu.
Lepsi parametry a vyuzitelnost nez Twizzy za lepsi cenu.
Twizzy jsem měl a musím říci, že máte pravdu. Dovnitř
Twizzy jsem měl a musím říci, že máte pravdu. Dovnitř moc foukalo, auto nebylo uzavřené. Nebylo možné si uvnitř nic nechat na sedačce, protože rozepnout zip umí každý zloděj. Tohle je sice také mrně, ale už je to více auto. Nehledě na dojezd – Twizy to měl jasných 60-65 km, nikdy jsem s ním neujel přes 70 km. A to se všude píše, že by měl dát 100.
Není to moje úplná srdcovka ale do města proč ne.
Není to moje úplná srdcovka ale do města proč ne. Rozhodně by se mi líbilo například staré Mini z devadesátých let udělané v elektrice to by šlo na dračku.
Jo, přesně.
Jo, přesně.
Bohužel jsem to viděl na živo ve Frankfurtu a přestože je
Bohužel jsem to viděl na živo ve Frankfurtu a přestože je to z fotek docela hezké, tak v reálu to byla zpatlanina nehodná snad ani garážového českého kutila.
(tak snad to byl jen předvýrobní prototyp)
Z jejich stranek: „Unfortunately shit happens again and just
Z jejich stranek: „Unfortunately shit happens again and just like our first prototype that was damaged during transport, one of the moulds of our pre-series car was damaged during transport too. This lead us to the decision to not show the pre-series car at the IAA, simply because it would not be possible to finish it without this mold. Instead, we are still showing the old Prototype at the IAA.“
LOL
LOL
Nějak né a né si to auto zamilovat. :)))
Nějak né a né si to auto zamilovat. :)))
Tak kdyby to stálo 1000 euro tak super doplněk vozového
Tak kdyby to stálo 1000 euro tak super doplněk vozového parku. Za 8000-10000 éček? Proč bych si raději nekoupil za ty prachy nádherného ojetého Priuse, to mi vysvětlete.
Možná proto, že za 8 000€ bude Prius 8 let starý a jeho
Možná proto, že za 8 000€ bude Prius 8 let starý a jeho akumulátory můžou (věřím tomu, že i nemusí) kdykoliv odejít za Winetuem do věčných lovišť, kdežto tohle bude mít akumulátory nové, které pár let vydrží a zajisté budou mít několikaletou záruku.
Protože je to stylovka a ne hnusný Prius
Protože je to stylovka a ne hnusný Prius
Je to hnusná stylovka.
Je to hnusná stylovka.
ale JE!
môže byť hnusná, nepohodlná, drahá, …
ten
ale JE!
môže byť hnusná, nepohodlná, drahá, …
ten predobraz mali módne ikony, oskaroví herci, … na svojich rančoch, ani s nimi nevyšli za bránu a po 50 rokoch mali na tacho 1000Mi!
Vzhledem k tomu, ze 1kEUR neni ani slusne elektrokolo, tak za
Vzhledem k tomu, ze 1kEUR neni ani slusne elektrokolo, tak za to tezko bude vec s kabinou a o dost vetsi baterii…
Protoze treba prius neni bev, prius je hybrid a hybridum
Protoze treba prius neni bev, prius je hybrid a hybridum zustava poslednich deset let zivota. Tohle auticko je idealni pro vychodni evropu pro toho kdo chce bEV a nemuze si ze sveho platu dovolit neco vecsiho.