Německý výrobce luxusních limuzín láká na koncept nového elektromobilu třídy S. Mercedes-Benz Vision EQS bude stylový elektromobil s vynikajícím dojezdem.
foto: Daimler/Mercedes-Benz
Daimler, který značku Mercedes-Benz vlastní, je v problémech. Chystá se propustit kolem 20 000 zaměstnanců z celkových asi 300 000 během následujících pěti let. Cílem je ušetřit alespoň 1,4 mld. euro.
Zatím není jasné, které oblasti propouštění postihne, ale je víceméně jasné, že elektromobilita by to být neměla. Zůstává totiž jedním z mála rostoucích segmentů i v době koronavirové ekonomické krize.
Nový Mercedes-Benz Vision EQS se má stát dokonce symbolem budoucnosti německého autoprůmyslu. Půjde o první luxusní plně elektrický sedan založený na elektrické architektuře.
Nabídne 100kWh baterii pro dojezd přes 700 km WLTP, výkon 350 kW/760 Nm, nabíjecí výkon až 350 kW a max. rychlost 200 km/h.
Perfekni auto blizke budoucnosti ktere dobre zatopi Tesle
Perfekni auto blizke budoucnosti ktere dobre zatopi Tesle model S.
Jo jo, koncepty, rendery a skicy zatopí Tesle nejvíce.
Jo jo, koncepty, rendery a skicy zatopí Tesle nejvíce.
Myslím, že ne, než to začnou prodávat, uběhne pár let a
Myslím, že ne, než to začnou prodávat, uběhne pár let a Tesla už bude mít dávno nový a výrazně levnější model S s bateriemi o 50% větší kapacitou, o 50% větší výkon a 70% větší dojezd 🙂
„Nabídne 100kWh baterii pro dojezd přes 700 km WLTP“
Jo tak
„Nabídne 100kWh baterii pro dojezd přes 700 km WLTP“
Jo tak na ten dojezd jako kráva se těším. :))
Btw prej si pro to budou baterie nebo snad i články vyrábět sami někde v Německu.
„Daimler, který značku Mercedes-Benz vlastní, je v
„Daimler, který značku Mercedes-Benz vlastní, je v problémech. Chystá se propustit kolem 20 000 zaměstnanců…“
No výborně Tesla staví novou fabriku a zrovna nabírá. To je ale náhodička. :o)))
A zrovna v tom Německu.
A zrovna v tom Německu.
Tesla má občas i štěstí. Továrna za hubičku, volní
Tesla má občas i štěstí. Továrna za hubičku, volní zaměstnanci, …
20000 během 5 let to bude jistě kvalita. Samé dobré
20000 během 5 let to bude jistě kvalita. Samé dobré pracovníky s odřenými lokty na saku od kancelářských stolů zvyklých na plat 6000 Eur měsíčně, ideální materiál pro Teslu 🙂
Konečně poradny auto za 4.5 mil. pro široké masy! Rodinné
Konečně poradny auto za 4.5 mil. pro široké masy! Rodinné auto je blbost, dnes zakládají rodiny pouze imigranti 🙂
Ať žije lidofka. Viděl jsem to minulý rok v Tokiu. To
Ať žije lidofka. Viděl jsem to minulý rok v Tokiu. To musím mít.
Ještě že neumím kreslit.
Nakreslil bych si suprdupr káru
Ještě že neumím kreslit.
Nakreslil bych si suprdupr káru a dodal tabulku s vymyšlenými parametry a vydal za koncept, těsně před výrobou.
No, a pak bych se cítil, jako „vedoucí“ automobilka!
Ja to videl na blastni oci. Ale jesi to byl prototyp nebo z
Ja to videl na blastni oci. Ale jesi to byl prototyp nebo z umely hmoty nevim. Ale nevypadalo to vubec zle.
Fajn,tohle ufo si Pepa asi nepořídí,neva,ale i Renault
Fajn,tohle ufo si Pepa asi nepořídí,neva,ale i Renault Twingo je na mne drahý špás.
No mám malou naději,že hybridu zůstanu věrný,ale jen částečně,bo si možná pořídím Bio Hybrid?!
Jasně,že to záleží na ceně,tak uvidímo!
http://www.biohybrid.com
Tohle by mohla být cesta k záchraně tradičních
Tohle by mohla být cesta k záchraně tradičních automobilek. Budou produkovat koncepty, kvalitní rendery a ti nejlepší luxusní kusovky. A na Muska zůstane ten zbytek :-/