Tchajwanský výrobce vozidel KYMCO představil na mezinárodním motoristickém veletrhu EICMA v Miláně nový model vysokorychlostního a plně elektrického motocyklu s názvem RevoNEX.
foto: KYMCO
KYMCO RevoNEX je nový model motocyklu s plně elektrickým pohonem zajišťujícím všestranný výkon, na který řidiči elektrických silničních motorek již dlouho čekají. Díky zcela nové elektrické architektuře posouvá RevoNEX kategorii jednostopých vozidel na vyšší úroveň.
„KYMCO RevoNEX je o krok blíže k ideálnímu motocyklu, o kterém sní všichni novodobí silniční motocyklisté. Zkombinovali jsme více než dvě desetiletí zkušeností s výrobou elektrických vozidel a filozofii předního designu, abychom redefinovali, co mohou řidiči očekávat od nadcházející éry vysoce výkonných silničních motocyklů,“ řekl Allen Ko, předseda KYMCO.
foto: Kymco
Na loňském ročníku veletrhu EICMA představilo KYMCO sportovní motocykl SuperNEX. Nový model RevoNEX, který je určený pro každodenní ježdění, dramaticky mění pohled na kategorii elektrických motocyklů. Ačkoliv zdědil od svého předchůdce vzhled, prakticky všechny jízdní prvky se dočkaly výrazných změn.
Šestistupňová převodovka a elektrická akcelerace
Řazení je umění jízdy na motorce. RevoNEX je vybaven pokrokovou šestistupňovou převodovkou, která umožňuje užít si každou minutu jízdy. Funkce „stop-and-go“ pak přijde vhod především v městském provozu.
O výkon motocyklu se stará KYMCO EFA (Electric Full-Range Acceleration). Kalibrovaný elektrický motor zajišťuje okamžitou odezvu škrticí klapky a nepřetržité dodávání energie. Kombinace pokrokovou elektrické hnací jednotky se šestistupňovou převodovkou umožňuje využívat optimální výkonové pásmo motoru.
RevoNEX zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy a od 100 do 200 km/h za pouhých 8,7 sekund. Ve městě, kde není řazení příliš potřeba, mohou řidiči využívat pouze první rychlostní stupeň, který umožní zrychlení až na 80 km/h. KYMCO EFA je tak zárukou prožitku z jízdy v jakékoli prostředí.
Dokonalá kontrola nad řízením
Speciálně pro model RevoNEX vyvinulo KYMCO systém FEP (Full Engagement Performance), což je pokrokový systém řízení výkonu, který uživateli umožňuje sebevědomě využívat plného potenciálu motocyklu.
foto: Kymco
Při jízdě po nerovné vozovce nebo kalužemi vody, které se běžně v ulicích vyskytují, nedochází k proklouzávání kol a řidiči se tak mohou spolehnout na hladký zážitek z jízdy. Během náhlého brzdění v neočekávaných situacích zajišťuje FEP maximální trakci a zabraňuje zvedání zadního kola.
Zvuk je hlasem stroje. Ten motocyklu RevoNEX zajišťuje systém AAM (Active Accoustic Motor), jenž je vybaven multifrekvenčním akustickým generátorem, který zvyšuje jeho nativní zvuk.
Pro plné přizpůsobení stylu řidiče nabízí RevoNEX čtyři různé jízdní profily, které se stupňují podle intenzity jízdy. KYMCO tak plně reaguje na všechny potřeby uživatelů jejich vozidel.
Nějak z článku nechápu, zda jde o plně elektrickou
Nějak z článku nechápu, zda jde o plně elektrickou motorku nebo nějaký mild hybrid.
off
Verge ST, finský motohovado jako z Trona s údajným
off
Verge ST, finský motohovado jako z Trona s údajným dojezdem 300 km. Bude to vážit 300 kg? 😀
Tron-style electric motorcycle gets 300 km range and insane 1,000 NM torque
https://electrek.co/2019/11/05/rmk-e2-verge-ts-electric-motorcycle/
Co to je vysokorychlostní motorka? To jako že to jede i 200?
Co to je vysokorychlostní motorka? To jako že to jede i 200? 😀
Že to vyvine rychlost jen z výšky :-p
Že to vyvine rychlost jen z výšky :-p
vypadá to dobře, generátor hluku si mohli odpustit, jen se
vypadá to dobře, generátor hluku si mohli odpustit, jen se divím, že to má škrtící klapku… Co nebo koho u elektropohonu to bude škrtit?
On celý ten článek vypadá do zvláštně. Tak nějak jako
On celý ten článek vypadá do zvláštně. Tak nějak jako ručně zkorigovaný strojově přeložený PR článek, který napsal někdo, kdo tomu moc nerozumí a ten, kdo to korigoval, taky ne.
Jezdce.
Jezdce.
Vypadá dobře,moc jsem zvědavý na dojezd,při takové
Vypadá dobře,moc jsem zvědavý na dojezd,při takové možnosti akcelerace to bude docela náročné na spotřebu.
Netuším ,proč se tu nepsalo o crossové motorce Sur Ron,internet je jí přecpaný a vážou se k ní videa z celého světa,kde mnozí jezdci jsou konfrontováni jejím výkonem a X verze snáší i konkurenci KTM 500!
https://www.youtube.com/watch?v=_KAuOZgx3v0
Pokud bude Kimko schopné takhle konkurovat své verzi v benzínu,klobouk smeknu!!!
Sur Ron vypada jako cinskej krap, 6kw? Smesne…
Sur Ron vypada jako cinskej krap, 6kw? Smesne…
A co to proboha je:
„multifrekvenčním akustickým
A co to proboha je:
„multifrekvenčním akustickým generátorem, který zvyšuje jeho nativní zvuk“.
To jako že samotný el. motor a kola dělají málo hluku?
Samo o sobě to bude řvát hodně, proč to zvětšovat?