Jaguar I-Pace byl mezi prvními kompaktními SUV na trhu. Teď mu ale přibývá konkurence, a Jaguar proto přichází s levnější verzí.
foto: JLR
Původní Jaguar I-Pace nese označení EV400. Nový, levnější je označen jako EV320. Ve výbavě najdeme mimo jiné infotainment Pivi Pro, kabinový vzduchový filtr PM2.5 nebo digitální zpětné zrcátko ClearSight.
Jediná významná změna oproti EV400 je ve výkonu, který se snížil na 235 kW (320 koní). Baterie zůstává stejná, tedy 90 kWh (84,7 kWh využitelných). Zrychlení 0-100 km/h je 6,4 sekundy, dojezd 470 km WLTP.
Původní Jaguar I-Pace EV400 se prodává v Evropě za cenu €81 855. Ačkoliv nová verze přichází de-facto pouze se snížením výkonu („rekalibrací“ elektromotorů), cena nově začíná na výrazně příjemnějších €65 990 vč. DPH.
A očekávat že každá chalupa s třífázem bude mít
A očekávat že každá chalupa s třífázem bude mít jistič 70+A 😉
Jaký je vlastně rozdíl pro baterii to tam rvát 43kW AC nebo DC ?
To je hodně slušná cena. Cenově bude stát přímo proti
To je hodně slušná cena. Cenově bude stát přímo proti TMY. Osobně bych si stále i přes menší baterku vybral TMY, protože FSD a supercharger. Pokud těch jagů ale budou vyrábět dost, může to, aspoň v evropě, zamíchat kartami.
Prodeje I-Pace v Evropě jsou 3776 ks za první polovinu 2020,
Prodeje I-Pace v Evropě jsou 3776 ks za první polovinu 2020, tedy něco přes 600/měsíc, což je asi tak jednodenní produkce TMY.
Globálně nejprodávanější model za loňský rok od Jaguaru je F-Pace a stále je to pod 50 tisíc za rok, celej Jaguar pak cca 160 tis./rok.
Těšíme se na prodeje TMY 600 denně v Evropě, prý už je
Těšíme se na prodeje TMY 600 denně v Evropě, prý už je teď na 10 let vyprodáno a budou muset postavit 4 nové haly na výrobu 3000 denně….
🙂
🙂
Zajimavy pocin. Asi si jeste pockam na EV200, mam rad auto s
Zajimavy pocin. Asi si jeste pockam na EV200, mam rad auto s vetsim az velkym rozvorem. Mne by 150kW RWD stacilo. A cena by teoreticky pouzitim stavajici matematiky mohla byt 41234 ojro…
Jako auti velice zajimave, fajne.. ale nemuzu prijmout tvar te
Jako auti velice zajimave, fajne.. ale nemuzu prijmout tvar te zadi at se snazim sebevic..to auto je takove neukoncene, jakoby ho nekdo nozem krive usekl. To jedine mi z toho celeho dela fujku.
Mě se zase ten tvar velice líbí. Nebýt pomalé domací
Mě se zase ten tvar velice líbí. Nebýt pomalé domací nabíječky ( rok 2019 ) a kdyby měli síť nabíjení jako TESLA, tak jsem ho v roce 2019 máem koupil!!! Měl jsem ho na výkend a spokojenost. Na konec mám TM3. Levnější a sportovnější. Můžu si vybrat – efektivita nebo sportovní svezení. 🙂
jj povinne by meli vsichni zavest zakladni vybavu aspon 22kW
jj povinne by meli vsichni zavest zakladni vybavu aspon 22kW AC, ne-li rovnou 43kW AC..