Americká automobilka General Motors prochází významnou transformací. Její součástí je uzavření několika továren a ukončení výroby plug-in hybridu Chevrolet Volt k březnu 2019.
foto: Chevrolet
General Motors (GM) má za sebou těžkou dekádu. V roce 2008 přiznala, že dělá nekvalitní auta, načež zkrachovala a nechala se zahcránit z peněz amerických daňových poplatníků. V roce 2010 pak začala vyrábět svůj první plug-in hybrid Chevrolet Volt. O sedm let později přišel elektromobil Chevrolet Bolt.
NEPŘEHLÉDNĚTE GM začíná s výrobou elektrokol, pomozte je pojmenovat!
Za letošní rok se zatím do konce října prodalo v USA 14 718 Voltů a 13 882 Boltů. To je víc, než kolik se tam letos prodalo například elektromobilů Nissan Leaf (11 920); nejprodávanější plug-in hybrid Toyota Prius Prime má na kontě zatím 22 524 prodaných kusů.
Jenže to jsou v porovnání s většími auty jako SUV a trucky (pick-upy) stále zanedbatelná čísla. GM proto startuje velkou restrukturalizaci, ve které se chce zaměřit právě na větší vozidla a údajně také plně elektrická auta.
GM chce alokovat dvojnásobné prostředky na vývoj autonomních a elektrických vozidel. Podle tiskové zprávy chce GM prioritizovat investice do budoucích bateriových vozidel postavených na nových architekturách. Hlavní zaměření budou trucky, SUV a CUV.
Součástí plánu je také uzavření továren Oshawa (Ontario, Kanada), Detroit-Hamtramck, Lordstown Assembly (Warren, Ohio) a dalších dvou továren na výrobu motorů v Baltimoru a Warrenu (Michigan). Cílem je ušetřit do roku 2020 asi $6 mld.
Kdo zabil elektroauto 2.
Kdo zabil elektroauto 2.
Zrušej výrobu Volta aby někdy buhví kdy v budoucnu
Zrušej výrobu Volta aby někdy buhví kdy v budoucnu naslibovali nějaký elektroauta…a mezi tím stihli prodat ještě hromadu rozežranejch spalovacích almar. Konečně se vrátěj k tomu na čem posledně krachli a co maj nejradši. :)))
Prostě jsou to pro ně jen kompliance káry vyráběj je jen z milosti.
Bílý dům zkoumá možnost zrušit všechny subvence pro
Bílý dům zkoumá možnost zrušit všechny subvence pro General Motors
zpravy.aktualne.cz/zahranici/trump-vyhrozuje-general-motors-automobilka-ohlasila-zruseni/r~8908e30cf26511e8b9390cc47ab5f122/
generální ropáci sou fpldeli :))
AŤ žije General Motors EV1 1996 ÷
AŤ žije General Motors EV1 1996 ÷ 1999†
csfd.cz/film/225582-kdo-zabil-elektromobil
youtube.com/watch?v=nsJAlrYjGz8
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a1996-gm-ev1/
:)))))))DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
cožeeeee???? GM už zase krachuje???? :)) Ten dinosaurus?? Co
cožeeeee???? GM už zase krachuje???? :)) Ten dinosaurus?? Co zabil EV1 a ten moloch s manenažerstvem jak praseeeee?????? simulanten elektromobílen kerýho tahála z pruséru 2009 amerikánská vláda??
Jak je to možné že to nikdo nečekal :)))))))))))))))))))))
copáááák šit Volt netáne??? :))))) smůla névešel se, má totiž lauf :)))))))))))))))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/
No ono postavit se Tesle v segmentu, na který se zaměřila,
No ono postavit se Tesle v segmentu, na který se zaměřila, je téměř nemožné. Buď musíte vyrobit něco alespoň stejně dobrého, nebo musíte jít s cenou o odpovídající level níže, na což není prostor. Tesla má totiž pod palcem motory, baterie a řídící systémy, to jsou z hlediska ceny klíčové položky, které musí konkurence nakupovat jinde…
skočil jsi jim na to, je to blbost, oni nechtějí, protože
skočil jsi jim na to, je to blbost, oni nechtějí, protože 1/3 ceny jim za fosily zaplatíš na opravách, s čímž počítají nehledě na ropu, která živí ty stejný podřadný psychpaty, co nás ovládají 😉
1* jéa 😉
1* jéa 😉
Hlavne podle me jeste porad prodeje Tesly jedou na
Hlavne podle me jeste porad prodeje Tesly jedou na zakaznicich, kteri nechteji nejake auto/EV, ale chteji Teslu (byli ochotni 3+ roky cekat). Tomu je tezke konkurovat, konkurence nejspis povazuje za smysluplnejsi pockat, az se „backlog“ uspokoji a trh zacne fungovat podle „normalnich“ pravidel. A nebo taky ne…
Skor si myslim, ze idu na zakaznikoch, ktory chcu kvalitne EV
Skor si myslim, ze idu na zakaznikoch, ktory chcu kvalitne EV a nevadi im pockat. Naco kupovat hracku, ked o par rokov mozte mat normalne auto?
Copak, najednou uz neplati mantra „i dnesni malobaterkace
Copak, najednou uz neplati mantra „i dnesni malobaterkace staci skoro vsem, protoze prumerny ridic ujede denne xy km“?
ono sa to zmenilo celkovo – malobaterkáče kupujú ľudia,
ono sa to zmenilo celkovo – malobaterkáče kupujú ľudia, ktorí majú TMS,X, + objednávku TM3. nastúpil termín KAPOTOVANÝ SKÚTER „na zimu“. (JPN) trojča privezené zo západu je široké menej ako jedenapol metra, nabije sa z 230V doma a je s ním zábava jazdiť po meste.
naďalej platí pôvodná mantra o 40km/24hod a výbave (k dobe vzniku).
jí vůbec nechápu proč utápěli firmu ve vývoji
jí vůbec nechápu proč utápěli firmu ve vývoji VOLT/AMPERA když mohli fklidu znovurozjet EV1
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a1996-gm-ev1/
minimální náklady a prodeje by měli určitě vyšší :))))))))))DDDDDDD
no hlavně nejdřív musíte s bičem vypakovat manenažerstvo
no hlavně nejdřív musíte s bičem vypakovat manenažerstvo tu pakáž s platem začínajícím od půl mega měsíčně vejš a to jde těžko když samo o sobě má rozhodovat 🙂 a až potom je donutit makat a nikoli simulovat práci a elektromobilitu :))))))
Pevně doufám, že ty továrny i s vybavením výhodně
Pevně doufám, že ty továrny i s vybavením výhodně odkoupí další elektrické startupy jako to udělal Rivian, SF Motors, a původně i Tesla.
https://electrek.co/2018/11/27/tesla-buy-another-shuttered-gm-f
https://electrek.co/2018/11/27/tesla-buy-another-shuttered-gm-factory/
1* zajmavá zprávička dik 😉
1* zajmavá zprávička dik 😉
Hmm, no nic. Vypadá to, že VW si dají až k obědu 😉
Hmm, no nic. Vypadá to, že VW si dají až k obědu 😉
Před půlrokem byli na pokraji krachu, teď se stale topí v
Před půlrokem byli na pokraji krachu, teď se stale topí v dluzích, nemyslím si, že si dají k obědu někoho, kdo by je koupil za kvartální zisk.
Ani pětiletý zisk by jim nestačil na tržní hodnotu
Ani pětiletý zisk by jim nestačil na tržní hodnotu Tesly.
A topení v dluzích si představuju jinak než mít dluhy na úrovni asi 5měsíčního obratu. Je nemálo firem, co mají dluhy hodně přes roční obrat.
Řekl bych že zaměňujete dvě odlišné věci, hodnotu
Řekl bych že zaměňujete dvě odlišné věci, hodnotu podniku a hodnotu akcií, to opravdu není to samé.
Máte pravdu, zapomněl jsem přidat těch pár desítek
Máte pravdu, zapomněl jsem přidat těch pár desítek procent navíc, které by bylo třeba nabídnout akcionářům k převzetí firmy :).
Za čtvrtletní zisk si VW koupí asi 2týdenní produkci Tesly – tolik k tomu vašemu porovnání.
Po Fordu rezignuje na sedany i GM, zatímco Tesla prodává
Po Fordu rezignuje na sedany i GM, zatímco Tesla prodává sedany jak housky na krámě. :))
Co se bude dít až Tesla vokáže amíkům MY a pickupa? Asi ílonovi utrhaj ruce.
Já jsem spíš zvědavej, kdo přijde první s elektrickým
Já jsem spíš zvědavej, kdo přijde první s elektrickým použitelným kombíkem..to bude velká message rodinám s dětma a bod pro elektromobilitu..
Alebo VANom. Snad zas nebudu cakat vsetci na Teslu.
Alebo VANom. Snad zas nebudu cakat vsetci na Teslu.
Videl jsem predelavku tesly S na kombi. Docela pekne.
Videl jsem predelavku tesly S na kombi. Docela pekne.
Videl jsem predelavku tesly S na kombi. Docela pekne.
Videl jsem predelavku tesly S na kombi. Docela pekne.
Já myslel produkční vozidlo, vyráběné aspoň v Leaf
Já myslel produkční vozidlo, vyráběné aspoň v Leaf nebo Ioniq sériích, ne jednokusovou nebo párkusovou stavbu nebo nějaké přeřezané jiné auto.
Kombík by byl fajn, ale zatím je ta almaroidní SUV
Kombík by byl fajn, ale zatím je ta almaroidní SUV hegemonie na vzestupu. Elektrokombík měl BYD, ale to byla hrůza a ještě k tomu na LiFePo.
hehe, první parodie končí, která další? 🙂
hehe, první parodie končí, která další? 🙂
Ale tak ono to nebolo zle auto, tak pred 10timi rokmi. Ale
Ale tak ono to nebolo zle auto, tak pred 10timi rokmi. Ale teraz doba PHEV konci. Skoda, cakal som, ze sa rozrastu viac nez sa prejde na ciste EV.