Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ve své továrně italském Turíně vybuduje novou výrobní linku pro elektromobily Fiat 500.
Automobilka Fiat Chrysler Automobiles plánuje vyrobit až 80 000 kusů elektromobilu Fiat 500 ročně. Výroba má začít ve druhém čtvrtletí 2020. Pietro Gorlier, COO FCA, navíc Reuters řekl, že kapacita se může v budoucnu navyšovat.
Pro FCA jde, stejně jako pro ostatní evropské automobilky, o logický krok vzhledem k pokutám, které Fiatu hrozí ze strany EU od roku 2020 za nedodržování průměrných emisních limitů.
Podle dat Bloomberg/Jato Dynamics by se mohly vyšplhat až na 3,24 mld. eur. V případě Volkswagenu je to dokonce 9,19 mld., PSA hrozí 5,39 mld. a Renaultu 3,57 mld. To je ten hlavní důvod, proč aktuálně všechny zmíněné automobilky plánují výrobu tolika nových modelů elektromobilů.
Nová investice FCA v hodnotě €700 mil. do výrobní linky pro elektromobily Fiat 500 je součástí velkého 5mld. investičního plánu pro Itálii.
Italsko-americká automobilka FCA nedávno rozčeřila vody, když během jediného týdne stihla ohlásit plánované spojení s francouzským Renaultem a zase ho odvolat. Údajně se o něm stále uvažuje, ale je třeba vyřešit budoucnost aliance Renault-Nissan.
absolut zbytečná
absolut zbytečná kára
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2013-fiat-500e/
No a bude to ten samý? To znamená s tou malou baterkou a bez
No a bude to ten samý? To znamená s tou malou baterkou a bez DC nabíjení? Jako… čistě pragmaticky to není nic moc, je to malinké s malým dojezdem, uržitě jsou na trhu lepší. Ale zase, když to manželka viděla, líbil se jí a klidně by v tom jezdila. Na Peugeout Ion řekla, že je to hnusné 🙂 Takže kdyby za stejnou ceny byl 500e a Ion (ojetina), tak jako druhé auto by to u nás bylo jasné. A je úplně jedno, jaká to má omezení, to manželku nezajímá, stejně by se to nabíjelo skoro výhradně doma.
Ja som tiez zvazoval medzi fiat500e a trojcatom. Fiat500e je
Ja som tiez zvazoval medzi fiat500e a trojcatom. Fiat500e je pekne stylove auto s silnejsoim motorom a vecsou a kvalitnejsou bateriou ako trojcata.
Trojcata nie su dizajnovy klenot, no maju 4 dvere a odveziu 4roch dospelych pri vecsich vnutornych rozmeroch a mensich vonkajsich rozmeroch ako fiat500e.
Zadny nahon, DC nabijanie a vecsi razvor su bonusom trojciat navyse.
To jo, čistě rozumově máte pravdu, samozřejmě. Ale pokud
To jo, čistě rozumově máte pravdu, samozřejmě. Ale pokud by se jednalo o druhé auto do rodiny bez potřeby vozit 4 lidi, tak už je to jiné. A když takové auto bude jezdit opravdu jenom kolem baráku a na vše ostatní je k dispozici plnohodnotné spalovací auto… tak ta 500e nějaký smysl dává. Je to prostě pěkná stylovka. To máte jako třeba Mini Cooper. Taky je to drahé a jsou auta, která dávají větší amysl, ale přeci se to Mini prodává.
„Nový Fiat 500 s elektrickým pohonem by měl přitom
„Nový Fiat 500 s elektrickým pohonem by měl přitom zamířit do více prémiového sektoru a nabídnout zájemcům rozsáhlejší, luxusnější výbavu, kvalitnější materiály a podobně. Podle Fiatu tak projde malý model opravdovou transformací. Novinka taky použije zcela novou platformu vyvinutou koncernem FCA.“
Tak to vypadá, že to přeci jen bude o něco lepší než stávající 500e. Akorát chybí info o baterve, dojezdu a nabíjení.
Zdroj:
https://www.autorevue.cz/fca-investuje-700-milionu-euro-do-noveho-fiatu-500-elektromobil-je-soucasti-vetsiho-planu
To je nesmysl přece… to se jim nemůže vyplatit. :O
A já
To je nesmysl přece… to se jim nemůže vyplatit. :O
A já si myslel, že Fiat bude ta automobilka, která do posledního dne bude produkovat ICE a říkat stále, jak na elektromobilech prodělává.
Nebo se něco změnilo??
EU tlačí na snižování emisí, automobilky přemýšlí i
EU tlačí na snižování emisí, automobilky přemýšlí i o odchodu z EU, kde regulace neplatí, stále více se prodávají se EV a nakonec emise stejně rostou. Je to celé pitomost.
https://www.info.cz/evropska-unie/prumerne-emise-aut-v-evrope-podle-vyzkumu-vzrostly-cesi-jsou-v-ekologii-na-19-miste-30688.html
Ano a hned na začátku je uvedeno, proč tomu tak je. Evropa
Ano a hned na začátku je uvedeno, proč tomu tak je. Evropa bohatne a proč jezdit do práce na koloběžce, když máme na to, abychom jezdili traktorem. A nejlépe v jednom.
Ano bohatneme, jsme línější a tučnější. Když vidím
Ano bohatneme, jsme línější a tučnější. Když vidím lidi parkující před obchodem běžně na invalidech nebo chodníku, málem zajetí až do vchodu, je mi z nich zle. Zvláště když jde o ty hmotnostně vyvinutější.
Holt jim tu dusevni invaliditu jeste nikdo nepriznal, ale
Holt jim tu dusevni invaliditu jeste nikdo nepriznal, ale jsouc si ji vedomi, tak tam parkuji. 🙂
off
Vědci zjistili, že uhlíková stopa bitcoinu je stejná
off
Vědci zjistili, že uhlíková stopa bitcoinu je stejná jako stopa Las Vegas
https://www.e15.cz/kryptomeny/vedci-zjistili-ze-uhlikova-stopa-bitcoinu-je-stejna-jako-stopa-las-vegas-1359806
A přitom je to taková blbost prakticky dobrá jen k
A přitom je to taková blbost prakticky dobrá jen k investičním spekulacím pro určitou část investorů…. a to se vyplatí..
Finští experti: „po sérii studií“ nelze vliv člověka
Finští experti: „po sérii studií“ nelze vliv člověka na klimatické změny prokázat.
https://www.zerohedge.com/news/2019-07-11/scientists-finland-japan-man-made-climate-change-doesnt-exist-practice
Grétu chytne psotnik.
OT: Renault Twizy 2019 TEST
OT: Renault Twizy 2019 TEST CZ
https://www.youtube.com/watch?v=u_NFF2S3gsI
Překvapivě nejobléhanější vozítko na Autech na
Překvapivě nejobléhanější vozítko na Autech na náplavce. Ženskejm, mládeži, děckám i chlapům se moc líbilo.
Pač je tak hnusný až je hezký, navíc s trochu zajímavou
Pač je tak hnusný až je hezký, navíc s trochu zajímavou cenou je to zajímavá alternativa ke skůtru, která až tak moc netrpí na rozmary počasí
Naopak je pěkný a proto ho každej kopíruje, nejdřív
Naopak je pěkný a proto ho každej kopíruje, nejdřív Čína teď už i Seat.
Moc pěkné video. Škoda, že stojí tolik, co Fiat 500e
Moc pěkné video. Škoda, že stojí tolik, co Fiat 500e dovezený z Kalifornie nebo jetý Smart s 22 kW nabíječkou na palubě. Za stejné peníze o několik levelů vyšší užitkovost.