Téměř 60 000 registrovaných osobních elektromobilů a plug-in hybridů za březen 2019 znamená nový evropský rekord.
EV Sales Blog informuje, že za březen 2019 se v Evropě registrovalo 59 741 aut do zásuvky. To znamená meziroční nárůst o 38 % a 3,5% tržní podíl (z toho elektromobily samotné měly 2,4 %, čili 40 920 kusů).
Nepřekvapí, že s velkým odstupem nejprodávanějším elektromobilem v Evropě byla Tesla Model 3 (15 771). Jde o první celý měsíc dodávek Modelu 3 v Evropě, celkově jich už v EU jezdí 19 592.
Teprve se obrovským odstupem se umístil elektromobil Renault Zoe (4361, 11 139 za celý rok), těsně za ním pak Mitsubishi Outlander PHEV (4314, 9747).
Na první trojku pak navazují další stálice: Nissan Leaf 40kWh (3917, 10 226), BMW i3 (3632, 8240), Hyundai Kona Electric (1893, 6014), Audi e-tron (1791, 2609) či Kia Niro EV (1636, 3364).
Za první tři měsíce už je v Evropě prodáno 125 848 aut do zásuvky s průměrným tržním podílem 3,1 %.
Nissan se zblaznil.
insideevs
Nissan se zblaznil.
insideevs com/news/347494/nissan-leaf-uk-price-2019/
no tak z toho nebud tak nadržený a místo dvojkliku tam nech
no tak z toho nebud tak nadržený a místo dvojkliku tam nech tečku
Norske EV peklo.
youtu be/jXBph31lxtU
Cekani ve frontach na
Norske EV peklo.
youtu be/jXBph31lxtU
Cekani ve frontach na nabijecku. Politici ti nezvladli.
odkaz ti nefunguje když si ho vopravim tak pěkná buchta ty
odkaz ti nefunguje když si ho vopravim tak pěkná buchta ty norskypeklo :)) apodepišse
https://www.youtube.com/watch?v=jXBph31lxtU
off
V Anglii jsou otevřený objednávky
off
V Anglii jsou otevřený objednávky M3
https://electrek.co/
a v Kanadě maj levnou M3 s dojezdem 150 km aby dosáhli na zvýhodnění. 😀
https://electrek.co/2019/05/01/tesla-cheaper-model-3-canada-incentive/
A tady na nás zatím zvysoka….A hlavně že si nechali
A tady na nás zatím zvysoka….A hlavně že si nechali zaplatit zálohy.
Pokud mate doopravdy zajem, tak si ji kupte v Nizozemsku. Tam
Pokud mate doopravdy zajem, tak si ji kupte v Nizozemsku. Tam je prodavaji pro other Europe. Pak neni problem s NL/CZ Dph.
Jo v Holandsku jsem byl pře 5 lety pro Sko, teď jsem
Jo v Holandsku jsem byl pře 5 lety pro Sko, teď jsem zkoušel, nechali by mi jí i v Mnichově. Já jen čekám na schváleni dotace.
Parazite.
Parazite.
Á´ nějaká závistivá socka se ozvala.
Á´ nějaká závistivá socka se ozvala.
Tam je ještě problém při objednávání na firmu, že
Tam je ještě problém při objednávání na firmu, že nelze vložit český Dič , všude to maji jištěné. V Rakousku pouze AT Dič v Německu DE a tak dál….
Videnska pobocka umi prodat bez AT dph, kdyz se zajisti
Videnska pobocka umi prodat bez AT dph, kdyz se zajisti zaplaceni CZ dph. Nevim jaky mechanismus pouzivaji. Blokovana zaloha???
Mozna tak u skladovych zasob S a X. Nebo vite o nejakem
Mozna tak u skladovych zasob S a X. Nebo vite o nejakem konkretnim pripadu, kdy by takto do CR prodali Model 3?
Byl jsem na predvadecce v Liberci nekdy v unoru. Pak mi
Byl jsem na predvadecce v Liberci nekdy v unoru. Pak mi poslali z Vidne nabidku na Xko. A rikali ze dokazou prodat bez dph do CR. Byla to skladovka. Antonín Kašík Product Specialist, Vienna
Tech Park Vienna, Gutheil-Schoder-Gasse 17, 1230 Wien
m. +420 721 622 367 | akasik@tesla.com
Ano, presne to co jsem psal, videnska pobocka vam proda S ci X
Ano, presne to co jsem psal, videnska pobocka vam proda S ci X ze svych skladovych zasob a je schopna to udelat i na firmu a spravne bez DPH, nicmene model 3 vam zatim neproda zadny. S obema cesky mluvicimi pany z Vidne jsem v kontaktu jiz dlouho…
Pořád mi to píše, předpokládaná doba dodávky:
Pořád mi to píše, předpokládaná doba dodávky: začátek 2019. Květen není začátek. Počkám ještě týden a pak rezervaci zruším a počkám na škodovku. To bude jiná kvalita.
Se zrusenim rezervace na vas budou kaslat stejne jako se vsim
Se zrusenim rezervace na vas budou kaslat stejne jako se vsim ostatnim. Ja jim poslal zadost o zruseni rezervace nekdy ne prelomu ledna a unora a dusud bez reakce…
Obvykle to vraci na ucet behem cca jednoho tydne (od zadani
Obvykle to vraci na ucet behem cca jednoho tydne (od zadani zadosti vcetne IBANu uctu ve webove administraci Tesly), zkousel jste zjistit, zda neni nekde nejaky problem?
Budou na nas kaslat at uz se rezervace zrusi a i kdyz se nezrusi, proste jsme pro ne nezajimavy zanedbatelny trh. Mne to take ukazuje take stale Early 2019 a vzhledem k tomu, ze v novem konfiguratoru pro S a X uz neni Other Europe, tak bych rekl, ze se rozhodli, ze Other Europe je pro ne prilis mala a problematicka s dodavkami v Tilburgu, kde jsou ted stejne plni predavanim modelu 3 Holandanum, tak je pro ne aspon letos jednodussi nas zariznout uplne. Tudiz terminy pro Other Europe se neaktualizuji, nic se nekomunikuje, nic se neresi. To servis centrum v Praze vypada spise jako omyl, uz jen tim, ze je v podpronajate casti uplne ciziho prodejce s jinymi znackami aut nez je Tesla.
Navic ted s UK Tesla naprosto jasne ukazala, ze rezervace je zcela na nic, konfigurator je otevren v jednom okamziku pro vsechny, at uz s rezervaci ci bez. Sice slibuji, ze to zohledni pri vlastnim dodani, ale to je samozrejme naprosty kec, budou dodavat jen dle ceny objednanych vozu, prvni drazsi modely, pak levnejsi. Musim priznat, ze tento pristup k nejvernejsim zakaznikum, kteri cekaji vice jak 3 roky, je fakt velmi tristni. Mohli pro ne vymyslet aspon nejakou pozornost ci specialni featuru na aute. Nula, proste nic, nezajimate nas…
Ted jsem si to v klidu (na pedikure) prosel a zjistil, ze je
Ted jsem si to v klidu (na pedikure) prosel a zjistil, ze je tam ta moznost zruseni rezervace vcetne zadani cisla uctu zamaskovana, tedy jsem to pro obe auta prave vyplnil. Tak snad uz to klapne. Kazdopadne, kdyz jsem jim napsal na prelomu ledna a unora pres svuj ucet, tak mohli alespon odpovedet dela se to tak a tak. Jeste loni na tyto me zpravy reagovali (sice s mesicnim zpozdenim), vzdy.
Bohuzel tento pristup k zakaznikum pozoruji od lonskeho podzimu. Jenom tahat z lidi penize, obelhavat je a kaslat na ne a jejich problemy.
Je to fakt zklamani.
PS: Stran tech dodavek do Other Europe. V Lednu me tu oslovil nekdo mistni kdo me tu videl jezdit v Tesle s tim, ze si chce objednat Xko, jestli bych mu poradil jak na to. Tak jsem mu pomohl. Nedavno jsem ho potkal a zehral, ze mel termin na 15 dubna a zrovna mu to posunuli na 15 kvetna…
Hmm, ta zkusenost pana s nedavno objednanym X asi pouze
Hmm, ta zkusenost pana s nedavno objednanym X asi pouze potvrzuje uvahu, ze se letos rozhodli na Other Europe uplne vykaslat. Pripadne ze rozmer internich problemu v ramci Tesly je radove vetsi nez si dokazeme predstavit… Je to marny, je to marny, je to marny :-(.
Lžeš, pan Musk je hodný a miluje všechny zákazníky bez
Lžeš, pan Musk je hodný a miluje všechny zákazníky bez rozdílu.
Nerozhodli se na ostatní vykaslat, prostě to nezvládají,
Nerozhodli se na ostatní vykaslat, prostě to nezvládají, protože jsou to neschopní amatéři, hasí jen ty největší průsery a to znamená uspokojovat alespon částečně ty nejakutnější trhy, budme rádi že se to tu neprodává čím víc Tesel se tu prodá, tím víc dalších problémů nastane, déle se bude čekat na servis, na díly, na nabíječkách prostě všechno špatně
No to je sice v principu spravna pripominka, ale v tomto stavu
No to je sice v principu spravna pripominka, ale v tomto stavu jsou nyni ve sve podstate vsechny automobilky vcetne renomovanych. Takze si v zasade nevyberete. Podivejte se na to, co za prusvihy se deji s e-tronem.
Rekl bych, ze vsichni, kdo si porizuji nyni elektromobil, musi pocitat s tim, ze jsou pokusni kralici a budou mit problemy. Ale spousta “early adopters” do to toho s timto vedomim jde.
Mate naprostou pravdu. Presne s tim jsem do toho sel, ze
Mate naprostou pravdu. Presne s tim jsem do toho sel, ze patrne budou nejake problemy.
Nastesti nejsou tak velke jak mohli byt, takze pres vsechno, kdyz to vezmu s nadhledem tak ja jsem celkem spokojen.
Nejvetsim prekvapenim pro me je, ovsem Ioniq. Jezdi s nim nejvetsi rapl u nas ve firme, ma ho nalozeneho temer az po strechu, je s nim spokojenej a co jsme ho loni v lete koupili, nebyl s nim jedinej problem.
Tedy neplati to zrejme pro vsechny ev s temi problemy.
Uz se moc tesim na e-Nira. Jestli budou slouzit jako ten Ioniq tak to bude super.
Jaké průšvihy? Co je to za blbost, etron se začal
Jaké průšvihy? Co je to za blbost, etron se začal prodávat před několika měsíci a normálně se jich již několik tisíc prodalo a komunikace s automobilkou je naprosto odlišná, to s Teslou nejde moc srovnávat, TM3 se vyrábí už asi dva roky a stále nic a ani člověk neví jestli se na něj dostane letos nebo až příští rok, jak toto můžete přirovnávat. Chápu že jde o EV a čekačka je velká dobře, když mi řeknou jo dostanete to za rok a půl dobrý beru. Ale abych čekal dva roky a stále nevěděl nic, to fakt ne hele.
Tomu se říká šmejdi, vizionáž Elon vytvořil moderní
Tomu se říká šmejdi, vizionáž Elon vytvořil moderní podobu prodeje typu předváděcí akce pro důchodce 😀 jak si koupit šmejd asi tak pětkrát předraženej vzhledem ke své kvalitě 😀 jak prodat hrnec který dosahuje horko těžko kvality levné číny za raketu 😀 servis a reklamace neexistuje, nikde nikdo neodpoví, nikde se člověk ničeho nedovolá a stejně se vždycky najdou hlupáci co to koupí 😀
Lžete, jste jen imperialisty placený kontralevolucionář co
Lžete, jste jen imperialisty placený kontralevolucionář co chce pošpinit dobré jméno Tesly.
Tu informaci, ze si nasinec muze koupit Teslu Model 3 v
Tu informaci, ze si nasinec muze koupit Teslu Model 3 v Holandsku mate prakticky overenou v poslednich tydnech? Doposud mi vsichni a to vcetne videnske pobocky tvrdili, ze ji NESMI primo do CR (Other Europe) prodat a ze nasinec musi vyckat otevreni konfiguratoru pro Other Europe.
Coz mimo jine vzhledem k tomu, ze Elon nedavno sliboval otevreni konfiguratoru pro CZ, PL spolu s UK (tedy tusim 13.4. na svem Twitteru psal Hopefully ;-)) a dnes otevreli pouze UK, tak jen vypada, ze Elon si mozna myslel, ze to jsou jen nejaka britska zamorska uzemi ;-). Stale neni otevrene pro Model 3 ani Irsko a ti narozdil od nas maji dokonce Tesla store. Tipuju si, ze driv otevrou velke asijske trhy jako Japonsko, Hongkong, mozna Australie a na nas prijde rada az uplne nakonec. Koho by zajimalo mozna 1000 Modelu 3, ktere se prodaji v prvnich mesicich v CR.
Mimochodem Other Europe zmizla i z noveho konfiguratoru pro Model S a X. Da se jeste dostat na stary, kde Other Europe je, ale ceny jsou tam mimo (drazsi o 20% nez na zapade).
Mam info stare z 16.3. kdyz jsem kupoval TMX. Chtel jsem
Mam info stare z 16.3. kdyz jsem kupoval TMX. Chtel jsem koupit v Belgii za lepsi cenu, ale pry to nejde. Ale NL je pro ostatni Evropu. Nevim jak TM3 a aktualni situace. Koupil jsem nakonec v DE.
AFAIK, pokud nakupujete primo od Tesly, tak v Tilburgu pouze
AFAIK, pokud nakupujete primo od Tesly, tak v Tilburgu pouze vyzvedavate S a X, nicmene objednat se to pro nas musi prvne pres web v regionu Other Europe, nemuze se to objednavat pres region Holandsko.
Chapu-li vas spravne, v tom Nemecku jste tu TMX nakonec nekoupil primo od Tesly, ale od nejakeho tretiho subjektu? Pokud ano, jsou schopni dodat i TM3 a vyresit DPH korektne dle EU legislativy (nakup na platce)?
Je to úplně jednoduchý, Tesla je před krachem, tak se
Je to úplně jednoduchý, Tesla je před krachem, tak se snaží zachránit. Prodává pouze tam , kde je velká a rychlá navratnost.
Před krachem jsou úplně všichni, všichni totiž
Před krachem jsou úplně všichni, všichni totiž nejdříve prodávají nejdražší a nejvybavenější kousky na nejlukrativnějších trzích. Platí obecně pro jakýkoli sofistikovaný výrobek, že ano.
A to že je Tesla pře krachem psali kde ? Na Sputnik News ?
A to že je Tesla pře krachem psali kde ? Na Sputnik News ? Nebo to četla nějaká bába v Kremlu na záchodě a pak nevěděla, co si počít s rychle nabytejma vědomostma ?
off
Giga 3 dnes
https://www.youtube.com/watch?v=c8mA_xwxxpk
off
Giga 3 dnes
https://www.youtube.com/watch?v=c8mA_xwxxpk
off
FF někde splašila překlenovací úvěr a prý jí to
off
FF někde splašila překlenovací úvěr a prý jí to pomůže dostat na trh jejich luxusní káru FF91 a taky „masovku“ FF81.
https://electrek.co/2019/04/30/faraday-future-electric-car-startup-bridge-loan/?fbclid=IwAR1U5CiE1FilW661EqqVCtosQc6kBIg_EXF0rRjZvYvhC_7Ds-TlkRrY53s
zahrajeme si na oslavu jednu 2 roky starou písničku
zahrajeme si na oslavu jednu 2 roky starou písničku 😉
youtube.com/watch?v=V4PDTD2VHSU
hele jedna moc pěkná prdlá poloosa 2018
hele jedna moc pěkná prdlá poloosa 2018 ;))
youtube.com/watch?v=yP4x_hJoOAQ
Tesle zas hrabe. Model 3 s dojezdem 150km.
electrek
Tesle zas hrabe. Model 3 s dojezdem 150km.
electrek co/2019/05/01/tesla-cheaper-model-3-canada-incentive/
tyoe anonymní nauč se alespon vkládat vodkazy dyž už se
tyoe anonymní nauč se alespon vkládat vodkazy dyž už se neumíš ani podepsat :))
electrek.co/2019/05/01/tesla-cheaper-model-3-canada-incentive/
kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/
A proč přesně hrabe? Vždyť je to geniální. Prodá jim
A proč přesně hrabe? Vždyť je to geniální. Prodá jim to zamknuté, tak aby dosáhli na dotace a pak je nechá, ať si to za prachy odemknou 😀
Je to proto, že dotace v Kanadě se vztahují na auta,
Je to proto, že dotace v Kanadě se vztahují na auta, jejichž základní model je pod 45.000 CAD. Tímhle Tesla splnila zadání. To neznamená, že prodejní cena musí být pod touhle hranicí. Dá se tedy předpokládat, že zákazníci si budou kupovat běžný model za 53.000 CAD a ještě na to dostanou dotaci, protože existuje i verze pod 45.000, kterou sice nikdo nekupuje, ale to není podmínkou. A když už si ji někdo fakt koupí, tak mu určitě nabídnou, aby si ji za poplatek odemknul 🙂
Todle pekne podchytili v Kanade, ale v UK jim uniklo, ze
Todle pekne podchytili v Kanade, ale v UK jim uniklo, ze presvihli hranici pro dan z luxusu (auta nad 40000 GBP coz je pred zapocitanim dotace PICG) a kvuli tomu hodne Anglanu rusi rezervace. Pritom to stacilo resit podobnym zpusobem, stacilo se dostat o cca 2500 GBP nize… Proste na tom je videt, ze je to americka automobilka a co je za velkou louzi, to je vlastne moc nezajima…
Takže klasickej podvod.
Takže klasickej podvod.
off
Leaf 1 s dojezdem 600 km? 🙂
Americká frima Fenix to chce
off
Leaf 1 s dojezdem 600 km? 🙂
Americká frima Fenix to chce nabízet.
https://www.teslamagazin.sk/nissan-leaf-bateria-vymena-dojazd/?fbclid=IwAR3dnUY_leC_WsZBl_3wxpkDtmKUhV6JYS-eQCkFtQQnM0Nw7A7ICYa6X5U
Už aby se taková baterka nechala sehnat na Aliexpressu.
Už aby se taková baterka nechala sehnat na Aliexpressu. Vůbec se divím, že podobných nabídek není víc, já bych třeba svému Leafovi větší baterku rád dal a věřím, že zdaleka nejsem sám.
To není tak jednoduchý, musíš přeprogramovat/obejít i
To není tak jednoduchý, musíš přeprogramovat/obejít i softwér v autě a to může bejt problém. Jak technický tak i právní.
Výhoda Číňana je, že on se na tyhle „morální“ věci
Výhoda Číňana je, že on se na tyhle „morální“ věci nikoho neptá. Zkrátka tady máš baterku, tady si stáhni softvér a tady si kup tenhle OBD kabel, aby sis flešnul auto. A když je Číňan fakt dobrej, dokáže ještě na baterku deklarovat cenu 20 USD a label „palivové dříví“, aby to nezadrželi na celnici.
Jakmile ti to chytne pod zadkem a někoho to zabije nebo to
Jakmile ti to chytne pod zadkem a někoho to zabije nebo to něco zapálí a způsobí to větší škody tak může bejt problém, že to není homologovaný a pojišťovna ti nic nedá.
Při 1,4 mld občanech se takové maličkosti neřeší. Daň
Při 1,4 mld občanech se takové maličkosti neřeší. Daň za pokrok 🙂
Nechápeš, mulvím o případu si to někdo namontuje do auta
Nechápeš, mulvím o případu si to někdo namontuje do auta u nás, ne v Číně.
Chápu. Při 10,5 mil. lidech. Taky daň za pokrok 🙂
Chápu. Při 10,5 mil. lidech. Taky daň za pokrok 🙂
Až jednou někdy něco vlastního vymyslíš a jinej ti to
Až jednou někdy něco vlastního vymyslíš a jinej ti to ukradne, tak už ti to jako výhoda připadat nebude.
Ako dať tam 40kWh s kvalitným thermal man. tak to ano, ale
Ako dať tam 40kWh s kvalitným thermal man. tak to ano, ale 100kWh do takého auta ?! To sa aj taký blázon vôbec najde?
https://youtu.be/lt5w1Th7vUM
Tesla stavba
https://youtu.be/lt5w1Th7vUM
Tesla stavba
Nevíte, jestli to budou stavět a otevírat po částech?
Nevíte, jestli to budou stavět a otevírat po částech?
To je bez debat u tak velkého projektu
Stejne jako v
To je bez debat u tak velkého projektu
Stejne jako v USA
https://www.youtube.com/watch?v=ZJnSXX1ObVY
1* luxusní záběry pěkný, ale koukám zrovna asi svátek
1* luxusní záběry pěkný, ale koukám zrovna asi svátek práce co na staveništi ani noha 😉
kcc-hho.webnode.cz/tesla/gigafactory-3/
off
Srovnání jak se Audi a Jaguár nechytá na dojezd vs kWh
off
Srovnání jak se Audi a Jaguár nechytá na dojezd vs kWh v porovnání s Teslou z roku 2012 a z roku 2019.
https://bit.ly/2URcMBa
Jak do nás tady už roky hustíte, dojezd přece neni vůbec
Jak do nás tady už roky hustíte, dojezd přece neni vůbec důležitej. Po dobu nabíjení si můžeš číst, povídat s lidmi či navštívit místa která bys se spalovákem neviděl. Je divný že se tou vlastní poučkou najednou neřídíte.
Kdy sem ti něco takovýho hustil ty troubo? 😀
Kdy sem ti něco takovýho hustil ty troubo? 😀
Přesně tak, kvůli dojezdu si koupím TM3, co uvnitř
Přesně tak, kvůli dojezdu si koupím TM3, co uvnitř vypadá jako kuchynská linka s monitorem. Spousta lidí si taky kupuje očim, já bych dal přednost Mercedes EQA jednoznačně před TM3 i když bude mít menší dojezd.
No ježišmarjá tak si ho kup. Zase další zoufalec co má
No ježišmarjá tak si ho kup. Zase další zoufalec co má pistoli na spánku :)))
Jednou za rok potřebuju na dovolené ploutve na potápění,
Jednou za rok potřebuju na dovolené ploutve na potápění, ale kvůli tomu je přece nebudu nosit celý rok.
Vydal by se dnes někdo z Berlína Trabantem a karavanem do Jugoslávie?? To je nenávratně v minulosti.
A až nám zavedou povinně katalyzátor na komín to bude i spalování dřeva minulostí.
Posunout své myšlení dá práci co?? 🙂
Nos si ploutve kdy chceš ty hovado.
Nos si ploutve kdy chceš ty hovado.
„Když jste na konci s argumenty, můžete ještě začít
„Když jste na konci s argumenty, můžete ještě začít nadávat.“
Elbert Hubbard
americký spisovatel, nakladatel, výtvarník a filozof 1856 – 1915
Tak starý a stále platí.
Ale to sa porovnavali spalovaky vs EV v dobach kedy bol dojazd
Ale to sa porovnavali spalovaky vs EV v dobach kedy bol dojazd EV pod 200km. Tento argument poozila tesla pred par rokmi. Teraz sa ale porovnavaju dve EV a audi to fakt posahalo. Mali ist na rozumy do hyundaiu. Za podobnu cenu nic moc. Mali roky na vyvoj poriadneho EV. Teraz uz nie je cas na kompromis. Kazdu nevyhodu vam da konkurenia zozrat.
Nene, tento hloupý argument tu používají uživatelé
Nene, tento hloupý argument tu používají uživatelé dodnes. Zrovna minulý týden se jeden rozplýval jaká krásná místa navštíví když musí dobíjet.
To si pamatuji, to mě opravdu rozesmálo jako jeden z
To si pamatuji, to mě opravdu rozesmálo jako jeden z nejhloupějších argumentů 🙂 Stejně tak když cestuji se spalovákem, tak častokrát navštěvuji místa po cestě, když nepospíchám. Ale ty místa navštívit mohu a mohu si vybrat, která zajímavá a hezká místa navštívím. Kdežto s EV ty místa navštěvovat musím, protože musím dobíjet a ani moc vybrat si nemohu, prostě musím tam, kde je volná nabíječka.
Já EV fandím, ale tento fanatizmus je někdy už opravdu k smíchu.
Ten propad prodeju Tesly S a X je doslova desivej.
Ten propad prodeju Tesly S a X je doslova desivej.
Už to sem píšeš po 10. Jestli nemůžeš spát vem si
Už to sem píšeš po 10. Jestli nemůžeš spát vem si prášky, jestli se chceš zastřelit tak to nedělej.
Model 3 taky není nic moc. Prodeje jsou velmi nízké a dokud
Model 3 taky není nic moc. Prodeje jsou velmi nízké a dokud Tesla nebude vyrábět nad 1 000 000 kusů aut ročně nikdy nebude v plusu.
Jest to tak.
Jest to tak.
Takovyto koment ti muze odkyvat jen totalni ovce. I kdyby
Takovyto koment ti muze odkyvat jen totalni ovce. I kdyby vyrabela 2M rocne, stejne muze byt v minusu. Zrovna tak, ikdyby vyrabela 10k rocne, muze byt v plusu. Proste ti totalne unika logika cele veci.
To tedy nemůže, žadna automobilka s 10k nemůže být v
To tedy nemůže, žadna automobilka s 10k nemůže být v zisku jenom v ztrátě taková automobilka na světě není.
Samozrejme ze muze existovat a muze byt v zisku, proc by
Samozrejme ze muze existovat a muze byt v zisku, proc by nemohla. Nebo na to mas snad nejaky 4. termondynamicky zakon? Viz ze bych se u tebe ani nedivil?
No protoze takový vůz by pak stal 10 000 000 dolarů a to by
No protoze takový vůz by pak stal 10 000 000 dolarů a to by si ho zas málokdo koupil.
Konec, na toto nemam nervy. Anonymove nikdy nezklamou 🙂 Rekni
Konec, na toto nemam nervy. Anonymove nikdy nezklamou 🙂 Rekni si Tomasovi, ten ti to odkvyve mas klid.
Tedle má IQ měnavky.
Tedle má IQ měnavky.
Menavka aspon meni tvar. Ocividne tento borec se od svych 13
Menavka aspon meni tvar. Ocividne tento borec se od svych 13 let, kdy nabral vsechno moudro sveta, uz menit nehodla.
Ale IQ se jí nemění. 🙂
Ale IQ se jí nemění. 🙂
Usuzuješ z jednoho kvartálu? Podívej se na propady prodejů
Usuzuješ z jednoho kvartálu? Podívej se na propady prodejů BMW nebo Mercedesů když na trh dorazil Model 3. To je teprve děsivé 🙂
No jasně, chtěl si koupit spalováku a nakonec si koupil na
No jasně, chtěl si koupit spalováku a nakonec si koupil na baterie 😉
Je možné, že potenciální zákazníci sáhli po eTron,
Je možné, že potenciální zákazníci sáhli po eTron, hlavně v Německu, ale i jinde.
dobry vtip 🙂
dobry vtip 🙂
A proč? Toho eTrona se prodalo něco kolem 1800 kusů, Tesla
A proč? Toho eTrona se prodalo něco kolem 1800 kusů, Tesla X ani není v tabulce do 20. místa. Proč je to dle tebe nepravděpodobné, že někdo kdo zvažoval Teslu X, si nakonec koupil eTron.
Hadej 🙂
Hadej 🙂
Je to možné. To vysvetluje prečo ich je tolko na mobile.de
Je to možné. To vysvetluje prečo ich je tolko na mobile.de v predaji. Asi sa osvedčili a sú s nimi spokojní :-)))
Koukal jsem na to, jsou to nové a předváděcí vozy od
Koukal jsem na to, jsou to nové a předváděcí vozy od dealerů. Na mobile se neprodávají jenom ojetiny.
Faktem je, že se jich prodalo kolem 1800, Tesla X ani není v první dvacitce, určitě min než cca. 800 kusů.
Uvidíme za celý rok. Ale když eTron přišel na trh, tipnul
Uvidíme za celý rok. Ale když eTron přišel na trh, tipnul jsem si, že se v Evropě (v Německu určitě) bude prodávat lépe než Tesla X, I když víc žere. Zatím je brzo na hodnocení…
já si myslím že spíš po TM3 podle čísel
já si myslím že spíš po TM3 podle čísel
off
Už 75 % obyvatel v UK by si koupilo EV. Docela skok
off
Už 75 % obyvatel v UK by si koupilo EV. Docela skok oproti jen 25 % z roku 2017
https://www.autotrader.co.uk/content/news/nearly-75-of-car-buyers-are-considering-an-electric-car-as-their-next-vehicle
Hm, a proc si ho teda nekoupi? Ja „bychsi“ taky lecos koupil
Hm, a proc si ho teda nekoupi? Ja „bychsi“ taky lecos koupil ale nejsem silenec abych dal za auto dva milouse.
Máš nejakú poruchu identity, ked nevieš či si žena alebo
Máš nejakú poruchu identity, ked nevieš či si žena alebo chlap?
Když někdo neví jestli je chlap, žena, nebo jiné pohlaví
Když někdo neví jestli je chlap, žena, nebo jiné pohlaví neznamená to že má poruchu identity, ale znamená to že se doposud nezařazený jedinec teprve rozhoduje do jake skupiny bude patrit dle své sexuální přirozenosti.
Tak už mi je jasné prečo v jednom príspevku vystupuje ako
Tak už mi je jasné prečo v jednom príspevku vystupuje ako žena a v dalšom ako chlap. Ešte sa nerozhodol. Ďakujem, za vysvetlenie.
Nekoupí si ho protože je to ekonomický nesmysl. Auta se
Nekoupí si ho protože je to ekonomický nesmysl. Auta se stejnými parametry se dají sehnat 3x tak levné. Jediná možnost jak zvýšit prodeje je několika násobně zvýšit cenu pohonných hmot, jenom že lidí v žlutých vestách jsou proti tomu.
A jiná varianta neexistuje? Kůň byl kdysi rovněž
A jiná varianta neexistuje? Kůň byl kdysi rovněž levnější s seno bylo téměř zadarmo. Dokonce byl kůň spolehlivější, než auta. A dojet se s ním dalo kamkoliv. První auta jezdila kolem komína. Chyběla infrastruktura čerpacích stanic. Dnes paradoxně chybí to seno. Já si troufnu odhadnout, že za nějaký ten rok budou chybět čerpací stanice. A žluté vesty s tím stejně nic nezmůžou.
Dobrý nápad, jak snadno a rychle rozvrátit ekonomiku ČR.
Dobrý nápad, jak snadno a rychle rozvrátit ekonomiku ČR. Několik set tisíc lidí u nás dojíždí spalovákem za prací a Vy jim tu možnost chcete zlikvidovat. Pouhé trojnásobné zdražení poh. hmot jim peníze na nákup EV nezajistí.
A proc 2 milouse? EV se solidnim dojezdem uz se prodavaji
A proc 2 milouse? EV se solidnim dojezdem uz se prodavaji kolem milionu korun, nebo to ses jeste nedozvedel? Nebo se nam tu rysuje novy troll na hybridu? Zkus se podivat do statisti prodeje a zjistis ze nemale procento prodanych aut jsou napriklad Skoda Superb, ktery se pohybuje prave kolem onoho milionu. Pak kdyz porovnas tento srackmet s technikou na urovni trabanta, zjistis ze se ti mnohem vice vyplati koupit EV v podobne cenove hladine. To bys ale musel zacit pouzivat mozek a prestat tu psat dokola ty svoje sracky. Hezky den.
Jseš opravdu tak hloupý nebo to jen hraješ? Když
Jseš opravdu tak hloupý nebo to jen hraješ? Když nechápeš jaký je základní rozdíl mezi výzkumem „co by si lidi chtěli koupit“ a výzkumem „co si koupili“, tak se radši vrať objevovat svět školky a pusť si Teletubies.
kcc-hho.webnode.cz/business/gb/
kcc-hho.webnode.cz/business/gb/
Tak spalovákům prý odzvonilo. 3%? To spíš asi fanoušci
Tak spalovákům prý odzvonilo. 3%? To spíš asi fanoušci neumí počítat.
Ekologické auto je to které si nekoupíte bobíci. Na tom nic nezměníte ať se tu budete plácat po zádech sebevíc.
co hulis anonyme? ani podepsat se neumis a machrujes, ze porad
co hulis anonyme? ani podepsat se neumis a machrujes, ze porad krmis Araby? Tak si to uzij smradochu s naftou a co mozna nejdyl chytraku, nekdo je zivit musi 😉
Vidím že i stupidní píča co neumí číst může vlastnit
Vidím že i stupidní píča co neumí číst může vlastnit teslu. Jsme země neomezených možností.
co se točíš? podepiš se a máme jasno kdo je kdo
co se točíš? podepiš se a máme jasno kdo je kdo
Dobře podepíšu píčo. Pupik2.
Dobře podepíšu píčo. Pupik2.
No ono se to zdá málo, jenže zdání je sen, protože
No ono se to zdá málo, jenže zdání je sen, protože důležitá je dynamika rozvoje, při 35% růstu máte za 5 let podíl 15% , za 10 let 70%.
Trendy nelze prodluživat jen tak do nekonečna. Ona se ta
Trendy nelze prodluživat jen tak do nekonečna. Ona se ta křivka růstu začne při nějakém významnějším podílu zase ohývat dolů.
Už připrav prasátko troubo za chvíli si ho jdeš koupit
Už připrav prasátko troubo za chvíli si ho jdeš koupit taky, ani nemrkneš.
Špinavá ruská ropa zastavila dodávky do Česka. Unipetrol
Špinavá ruská ropa zastavila dodávky do Česka. Unipetrol má zásoby na sedm dní, upozorňuje šéf státních hmotných rezerv.
Začátek konce??
Ešte budú takím debilom dobré aj elektrické taxiky a
Ešte budú takím debilom dobré aj elektrické taxiky a sanitky, ked ich budú hromadne zvážat do bláznincov po tom, čo ich ropácka modla nadobro zakape 🙂
a to bylo schválně znečištěný v rámci hry o dorovnání
a to bylo schválně znečištěný v rámci hry o dorovnání cen na dřívější standarty 😉
kurzy.cz/komodity/ropa-brent-graf-vyvoje-ceny/
Státní fond hmotných rezerv drží zásoby na 30dnů.
Státní fond hmotných rezerv drží zásoby na 30dnů.
Kolik ropy Unipetrol ze státních rezerv vezme, nechtěl
Kolik ropy Unipetrol ze státních rezerv vezme, nechtěl budoucí ministr uvést, dokument je podle něj v utajeném režimu…….
I já mám zásobu benzínu na 30dnů. Jen těch posledních 29dní budu jezdit na kole, nebo na elektřinu. 🙂 Nebo budu jezdit na kole od začátku a zásoby benzínu mi vydrží třeba celý rok.
Od jisté doby politikům ani budoucím ani minulým nevěřím.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/simonovsky-politik-solarni-elektrarna-ministr-dopravy-trijet.A190423_471609_domaci_zaz
2.4% podíl je směšný i cng a lpg mají větší prodeje,
2.4% podíl je směšný i cng a lpg mají větší prodeje, elektromobil zůstává okrajova záležitost a bez drastických opatření to tak i zůstane.
Důležité nejsou absolutní hodnoty ale rychlost růstu.
Důležité nejsou absolutní hodnoty ale rychlost růstu.
Dajte linky na tabulky predajov lpg a cng osobnych aut, nech
Dajte linky na tabulky predajov lpg a cng osobnych aut, nech vidime ten rozdiel.
CNG a LPG v Evropě rozhodně nemají prodeje >2 %. V
CNG a LPG v Evropě rozhodně nemají prodeje >2 %. V některých státech Evropy dokonce ani nenarazíte na žádnou čerpací stanici CNG i u nás, kde jsou velmi dobré podmínky se v nejlepším roce prodalo jen 1,2 % vozidel na CNG a nyní je už to mnohem méně. Tak tu nešiřte neověřené bludy.
Pozor však na LPG, protože zde nejsou uvedeny všechny vozy!
Pozor však na LPG, protože zde nejsou uvedeny všechny vozy! Pouze ty s oficiální montáží přímo od výrobce, které mají vestavbu v čistopisu již z továrny a doustanou tak při první registraci do TP druh paliva benzín+LPG. Třeba ale individuální, dodatečné přestavby od prodejce na LPG, nemá snad ani MD k dispozici. Ty jsou ukryty ve statistice s benzínovými vozy. A po Evropě to zřejmě bude podobně. Třeba v ČR se z velké části prodávaly 1,6 benz. Dacie s LPG až od prodejce. Originál vestavbu lifrovali směr DE, kde je teď po nich „hlad“.
Grrr, zrušil jste mi editovaný příspěvek. No rozepisovat
Grrr, zrušil jste mi editovaný příspěvek. No rozepisovat znovu už to nebudu, tak ve zkratce v Evropě se jakž takž prodávají plynové vozy jen v Itálii, když bereme zbytek Evropy, tak je podíl ani ne desetinový co u EV.
Přiznám se, netuším jak konkrétně jsou vedeny registy v
Přiznám se, netuším jak konkrétně jsou vedeny registy v jednotlivých zemí EU, ale asi budou kvůli snažšímu uznáváni TP z různých členských zemí EU shromaždovat +/- stejné údaje. A tedy je dost velká šance, že do této statistiky se právě nepromítnou ony individuální přestavby z benzínu na LPG. Další kdo ve velkém přestavuje/kupuje jsou i Nizozemci a Poláci. Minimálně Poláci i vyrabí daleko lepší systémy než Landi-Renzo, které dokáže daleko lépe odolávat tomu horšímu plynu z Ruska.
jééa je tam i jakštakš tabulka!
jééa je tam i jakštakš tabulka! 😉
ev-sales.blogspot.com/2019/04/europe-march-2019.html
ZOE lepší jak LEAF zajmavý 😉
evropský listopad 2018
evropský listopad 2018 …
ev-sales.blogspot.com/2018/12/europe-november-2018.html
jedině díky tabulce je krásně vidět změny počtů soudluzi 😉
Dobrá tabulka, pekný přehled 🙂
Ale kde je Tesla X? Vidím
Dobrá tabulka, pekný přehled 🙂
Ale kde je Tesla X? Vidím tam na 20. pozici model S, ale i ten ztrácí. Vypadá to, že zákazníci dávají přednost eTronu před X, nebo to nelze takto číst ty počty prodejů?
hele taky sem čuměl na těch 1791 e-tronů za březen
hele taky sem čuměl na těch 1791 e-tronů za březen zajmavý na to že to nerekuperuje a žere jak tank 😉 a kam zmizelo X ? 🙂 to by mě taky zajmalo, asi ho momentalně kanibalizovala TM3 a na X tesláci něměli čas 😉 lidi čekají na fejslift 2019 s hw 3.0, no nevim uvidí se duben
To vam zdejsi experti jiste vysvetli. Kdepak jsou?
To vam zdejsi experti jiste vysvetli. Kdepak jsou?
hele třeba lidi čuchají květnový fejsliftový překvápko
hele třeba lidi čuchají květnový fejsliftový překvápko TMX 2019 s hw 3.0 a konečně bez falkonek 😉
Musk navždy změnil bankovní sektor, vesmírný a
Musk navždy změnil bankovní sektor, vesmírný a automobilový průmysl, má největší baterkárnu a nejpokročilejší baterie na světě, vyrábí solární panely a solární střechy a začal razit tunely. A to mu ještě nebylo ani 50.
Kam se hrabe Zefram Cochrane 🙂
Kam se hrabe Zefram Cochrane 🙂
To je pekny, ale co ty poloosy.
To je pekny, ale co ty poloosy.
A copak jmelí?
A copak jmelí?
že by další klučina jeden poloosatá ?
že by další klučina jeden poloosatá ?
S tunelama je pozadu 🙂
S tunelama je pozadu 🙂
Pozadu za kým? 🙂
Pozadu za kým? 🙂
Já muska miluhu.
Já muska miluhu.
Trefíš se vůbec lžičkou do pusy? Vypadá to s tebou
Trefíš se vůbec lžičkou do pusy? Vypadá to s tebou bledě.
Netrefím. Stačí mi že se trefím lžičkou do Muskova
Netrefím. Stačí mi že se trefím lžičkou do Muskova ánusu.
A co poloosy? Mate poloosy? A mohla bych je videt?
A co poloosy? Mate poloosy? A mohla bych je videt?
A co filtr pevných částic máte filtr pevných částic
A co filtr pevných částic máte filtr pevných částic ráda bych ho vidět chtěla vidět. A co Turbo A co převodovka A co váha vzduchu A co rozvodový řemen A co spojka A co výfuk jen pro info například diesel motor má 1200 dílů elektromotor jenom 200 proč něco dělat jednoduše když to jde složitě
Tady byla rec o poloosach ktery odchazeji do kopru rychlejc
Tady byla rec o poloosach ktery odchazeji do kopru rychlejc nez je Tesla stiha vyrabet.
Tady je řeč o spalovácích, které odcházejí do kopru
Tady je řeč o spalovácích, které odcházejí do kopru rychleji než je automobilky stíhají vyrábět.
Počet provozovaných spalováků neustále globálně rychle
Počet provozovaných spalováků neustále globálně rychle roste, takže ta vaše teze je jasně lživá.
Me nikdy nic na spalovaku neodeslo.
Me nikdy nic na spalovaku neodeslo.
Mišelinovi odešel na Yetim motor a pak i převodovka.
Mišelinovi odešel na Yetim motor a pak i převodovka.
A TeslaBjornovi u X odesel (prodrel se diky odflakle montazi)
A TeslaBjornovi u X odesel (prodrel se diky odflakle montazi) datovy (CAN) kablik k motoru a taky dojezdil…. Takze co to dokazuje? Nic, rozsypat se muze vsechno.
Vyměnit datový kablík a motor s převodovkou je trochu
Vyměnit datový kablík a motor s převodovkou je trochu rozdíl, ne?
A to jako proc? Oboji te odstavi (ten motor nejspis ne
A to jako proc? Oboji te odstavi (ten motor nejspis ne okamzite, pokud odchazel postupne a „daval varovani“), oboji bylo (pokud vim) v zaruce.
A to jsem nechtel vytahovat (ale kdyz po tom tak touzis), tak Tesla to nebyla schopna diagnostikovat a vymenila mu napred baterii, coz uz se tomu motoru celkem blizi, ne? Zvlast pokud by slo o nezarucni opravu…
Nevím co to dokazuje, jen jsem konstatoval Mišelinovo
Nevím co to dokazuje, jen jsem konstatoval Mišelinovo zkušenost, stejně jako ten přede mnou konstatoval svou zkušenost. Jedna je pozitivní a druhá negativní. Ale ty si starej podráždenej psychotik, takže si určitě nějaký ten důkaz najdeš.
A ja znam cloveka co vyhral auto v loterii. Neni to zcela
A ja znam cloveka co vyhral auto v loterii. Neni to zcela vyloucene. Ma osobni zkusenost je takova ze az od te doby co jezdim elektromobilama me auto nikde nenechalo.
A co teprve pedály, ty praskají všem elektromobilů….
A co teprve pedály, ty praskají všem elektromobilů….
https://www.auto.cz/tesla-doplatila-na-volbu-materialu-elektromobilum-se-lamou-plastove-pedaly-108009
A praskají i spalovákům, to jen pro doplnění:
https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/osobni-automobil-vantage-db9-dbs-rapide-virage-zagato-one-77/8832?section=8&ft=aston+martin
Ale je jasný, že poloosy a pedály praskají jen elektromobilům.
:-))))