Základní cena prvního sériového čistě elektrického automobilu BMW Group – BMW i3 – byla stanovena na 900 000 Kč včetně DPH. Automobil bude pro české zákazníky připraven od listopadu 2013.
foto: BMW
Ian Robertson, člen představenstva odpovědný za prodej a marketing BMW Group, řekl: „BMW i3 znamená novou epochu jak pro způsob individuální dopravy, tak pro BMW Group. BMW i3 je věrné principům BMW a vyznačuje se silným emotivním nábojem, vysokou kvalitou produktu a současně je připravené poskytnout čistou radost z jízdy. Průlomový automobil nabízený za atraktivní cenu je pro zákazníky v oblasti elektromobility velmi lákavou nabídkou.“
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
BMW i3 na 3 roky zdarma pro vítěze E.ON Globe Energy Award ČR
BMW i3 oslaví svoji mezinárodní premiéru 29. července paralelně v metropolích na třech kontinentech: v Londýně, New Yorku a Pekingu.
BMW i3 se zaměřilo na komplexní 360stupňové služby související s elektromobilitou. Díky tomu bude čistě elektrické BMW i3 schopné pokrýt veškeré nároky svých majitelů na dopravu – a to i když budou potřebovat cestovat dále než jen do vzdálenosti 150 km.
Z tohoto důvodu přináší BMW i svým zákazníkům podporu opírající se o čtyři základní pilíře prémiových služeb:
Domácí dobíjení: Nabíječka Wallbox je první a dosud jediné domácí dobíjecí zařízení nabízené přímo výrobcem automobilů. Tato nabíječka byla vyvinuta s cílem poskytnout komplexní služby v oblasti trvale udržitelné elektromobility.
Díky tomu domácí dobíjení dostává novou úroveň komfortu a hospodárnosti. Instalace dobíjecí stanice Wallbox se provádí přímo u zákazníka a současně s tím mu jsou nabídnuté speciální „zelené“ tarify smluvních partnerů BMW i, poskytujících elektřinu z trvale obnovitelných zdrojů.
Veřejné dobíjecí stanice: Ve všech zemích, kde se modely BMW i prodávají, má BMW Group smlouvu s provozovateli veřejných dobíjecích stanic. Společnost pracuje na standardizaci dobíjení a na zahušťování sítě dobíjecích stanic.
Flexibilní mobilita: BMW Group vytvoří zcela nový životní styl, navržený kolem široké nabídky souvisejících služeb – řeč je o systému sdílení automobilů DriveNow, který má již více než 130 000 členů. Zákazníci současně budou mít pro dlouhé cesty v rámci půjčoven přístup k automobilům se spalovacím motorem.
Asistenční služby: Zákazníci budou moci využívat služby z programu ConnectedDrive a asistenční služby například v případě vybití baterie.
Zákazníci BMW i3 budou mít přístup k široké paletě služeb v oblasti financování, pojištění, stejně tak jako pokročilých mobilních služeb navržených přímo pro BMW i3.
len dúfam, že tak ako v
len dúfam, že tak ako v krajinách beneluxu aj na slovenku bude dotácia štátu min 30% …
Recenze na BMW i3 První
Recenze na BMW i3 První dojmy lidí kteří se svezli.
http://auto.idnes.cz/bmw-i3-cnx-/automoto.aspx?c=A130717_231349_automoto_vok
Pěkné auto, dobře
Pěkné auto, dobře napsaná recenze, pravdivé zhodnocení.
Budu se těšit na další informace, které budou postupně uvolňovány ke zveřejnění. Koncepčně je auto výzvou pro následování ostatními evropskými výrobci automobilů.
Hnusný? Teda mě se zrovna
Hnusný? Teda mě se zrovna líbí o proti Leafu, který je právem hnusný. Ale říct to o i3-ce mi fakt nejde na rozum. i3-ka je podle mě hodně povedený designový kousek
Příliš mnoho kompromisů.
Příliš mnoho kompromisů. BMW je zjevně zatíženo minulostí. Každému je jasné, že spalovací motory končí, hybridní motory jsou přechodem, i když teď jsou zrovna hodně oblíbené a v další dekádě se to asi ještě nezmění, jenomže kam otočit kormidlem? Myslím že vývojářům do toho mluvilo příliš mnoho vizionářů každý s úplně jinou představou. Výsledkem je něco, co se příliš drží při zdi. Pokud takovému autu chtějí dát do vínku propracovanou infrastrukturu asistenční služby a já nevím co ještě, tak to nemyslí příliš vážně. To by se vyplatilo, kdyby nabídli 2-3 modely a v hodně rychlém sledu, jinak z toho bude plácnutí do vody z nedostatku víry ve vlastní schopnosti.
Kolik je tady pro
Kolik je tady pro porovnání skutečná cena Leafu, za který jde koupit v ČR?
S cenou problém nemám, spíše s tím jak už bylo řečeno, že je to nejhnusnější BMW v historii (přesto v otázce designu si to Leaf strčí do kapsy).
Přitom mě mrzí osud BMW Active E, který by nakonec v přepočtu mohl stá zhruba stejné, měl stejný dojezd(větší baterka) i dynamiku, je větší a hlavně vypadá jako BMW.
700+ proti 900+, na kolik se
700+ proti 900+, na kolik se to muze vysplhat s doplnky nevim bohuzel ani u jednoho 🙁
To si dělají srandu?
To si dělají srandu? Nejhnusnější BMW v historii s nejtrapnějším dojezdem a velikostí jako fábia a oni chtějí tolik? Svět se zbláznil…
nj, a presto to bude
nj, a presto to bude prodejne 🙂
ale ja myslim ze ten dojezd nebude vubec spatny, obzvlaste s tim range extenderem a navic mi se celkem libi, furt lepsi jak X6.
kdyz uz jste u te ceny, jak
kdyz uz jste u te ceny, jak jsou oceneny doplnkove sluzby a vybaveni? Jde mi hlavne o cenu range extenderu a cenu rychlonabijeciho konektoru? Ani jedno neni v zakladni vybave. Na kolik se muze vysplhat cena s veskerym vybavenim?
Někam k ceně modelu S bych
Někam k ceně modelu S bych tipoval 😉
„Nabíječka Wallbox je
„Nabíječka Wallbox je první a dosud jediné domácí dobíjecí zařízení nabízené přímo výrobcem automobilů.“
DAFUQ?
Prosim vas redakcia, aspon tam niekde tucnym velkym napiste, ze toto je iba prepis tlacovej spravy, lebo silne pochybujem, ze server vasho kalibru a s vasim prehladom okolo elektrickeho a hybridneho trhu aut by takuto blbost napisal.
Ak mal niekto prvy nabijaciu stanicu vyrobenu vyrobcom aut, tak to bola Tesla (a myslim, ze ani oni nemaju prvenstvo).
Toto je prachsprosty marketingovy krasozvast, za ktory by si niekto z BMW zasluzil vyhadzov a zakaz pracovat v marketingu.
Ano, jde o přetisk tiskové
Ano, jde o přetisk tiskové zprávy.
Taky jsem se tesil na clanek
Taky jsem se tesil na clanek o necem co nevim, ale kdyz jsem se zacetl, o te nabijecce tak teprve pak jsem pochopil, ze jde jen o „marketingove kecy“.
Bylo by dobre tyhle prepisy oznacit jako PR, nebo ze jde jen o prepis, aby si lidi usetrili bunky na neco inteligentnejsiho.
Díky za připomínku, něco
Díky za připomínku, něco s tím uděláme.