Elektrokolo nebo elektromotorka? Elmoto!

Německá společnost Elmoto-Cycles představila už před více než půlrokem na veletrhu kol IFMA v Kolíně nad Rýnem svůj skvost jménem Elmoto HR-2. Jde o jedinečnou kombinaci a , nebo možná spíš . Celý stroj je postaven na hliníkovém rámu vybaveném 1,7kW elektromotorem, který vás dokáže vystřelit až na 45 km/h při dojezdu 70 km. Lithium-iontové baterie se dobijí na 80% za dvě hodiny, na plnou kapacitu za čtyři. O odpružení se vpředu starají tlumiče Marzocchi 888, vzadu olejové tlumiče pro hladkou jízdu i na našich polorozbořených silnicích, případně v terénu, ačkoliv samotní tvůrci tvrdí, že jim jde především o městskou mobilitu. Celoodpružený krasavec Elmoto HR-2 vážící 50 kg by se měl na evropském trhu začít prodávat už letos v červenci, přinejhorším před vánoci. Cena je stanovena na 3340 euro bez daně, tedy zhruba 3x méně než například elektromotorka Quantya. Na druhou stranu je to i třikrát více než za kolik se dá pořídit obyčejné elektrokolo. Prostě hybrid! Podívejte se na video z testování!  


Elmoto HR-2

9 komentářů u “Elektrokolo nebo elektromotorka? Elmoto!”

  1. mám jeden dotázek-
    mám jeden dotázek- řekněme že mám možnost sehnat si motor, co se používá v těch elektrokolech- lze si postavit neco podobneho tak, aby mne nesprdli policajti, co to mam? odhadovana rychlost by byla stejna jako u tech elektrokol tzn do 25 km/h…rád bych si něco jako je toto elmoto postavil ale legálně

    1. Aby na „to“ nemusely být
      Aby na „to“ nemusely být „papíry“, musí se „to“ tvářit jako kolo s doplňkovou výbavou elekropohonu. To znamená funkční šlapadla atp. a nesmí být zásah do rámu. Nejrozumnější by snad byla stavba na celoodpruženém rámu MTB s pohony 400-500W v obou kolech. Baterky je druhá, velmi podstatná věc. Olovo je příšerně těžké s nízkou životností a moderní technologie zase lezou hluboko do šrajtofle.

    2. před dvěma lety sem měl
      před dvěma lety sem měl stejný problém jako Ty. věděl sem že to musí mít pomocnej motorek, max 25 km/h – udajně. Postavil sem si věc s 1500W motorkem (z nádražní ještěrky :D) a jezdilo to okolo 55km/h a nikdy sem problém neměl, dvakrát se mě ptali městský co to má jako bejt – vypadalo to netraičně, ale vytasil sem na ně papír kde byl ten tákon, no a oni samozřejmě nezkoušeli kolik to doopravdy jede a kolik to má výkon.

      1. TOTO JE VŠE JIŽ VYŘEŠENO
        TOTO JE VŠE JIŽ VYŘEŠENO – DÍKY NEJNOVĚJŠÍM TECHNOLOGIÍM, které již dávno předběhly dosud platnou legislativu z roku 2009 :

        http://www.absolut-shop.eu/absolut/eshop/0/0/5/232-LEGALNI-PRESTAVBOVY-KIT-LCD-250W-1440W-48V-ZADNI

        POSTAVIL JSEM TO LONI A JE TO BOMBA – nic lepšího již asi nejde vymyslet !!!

        VÝKON JE NASTAVITELNÝ /VČETNĚ RYCHLOSTI 0-58km ..atd./ OD TĚCH SMĚŠNÝCH 250W AŽ PO TÉMĚŘ /NA KOLE – NA MAXIMUM NEVYUŽITELNÝCH/ 1 440W – PROSTĚ KAŽDÝ SI NASTAVÍ CO MU VYHOVUJE ALE TAKÉ – CO MU AKUMULÁTOR DOVOLÍ !!!
        POKUD CHCETE VYUŽÍT MAXIMUM MUSÍTE MÍT AKUMULÁTOR 48V / min.15-20AH – ALE KVŮLI DELŠÍMU DOJEZDU I VÍC !!!

        SKYPE: milan-usacars

  2. 45 km/h? Na motorku malo a
    45 km/h? Na motorku malo a kolo to neni. Podle vseho by se s tim melo jezdit po silnici, protoze na cyklostezky to bude moc rychle, ovsem 45 je na silnici malo, porad vas budou tlacit auta. Ale je fakt, ze treba v Berline jsou dost siroke ulice, aby se tam dalo pohodlne jezdit i pomalu. I tak by to ale chtelo alespon nejakych 55 – 60 km/h. Jinak paradni stroj.

Napsat komentář