Bez plánu jste na tom na štýru. Ví to každá automobilka, a tak se plánuje a plánuje. Mitsubishi je zatím poslední do party, kdo plánuje růst a vyrábět elektrická auta.
foto: Mitsubishi
Mitsubishi je odnedávna součástí aliance Renault-Nissan-Mitsubishi, a tak je jeho plán „Drive for Growth“ vlastně jen plánem v jiných, větších plánech.
Tříletý strategický plán Mitsubishi si klade za cíl více než 30% nárůst prodejních objemů a tržeb, zatímco marže provozního zisku by měla dosáhnout min. 6 %.
Mitsubishi chce během tří let dosahovat ročních prodejů 1,3 mil. aut. Mitsubishi Motors v rámci své investiční politiky plánuje posílit své zaměření na vozy SUV a pick-upy s pohonem všech kol a postupně uvést 11 modelů, včetně vozů XPANDER a Eclipse Cross.
Program produktových inovací půjde ruku v ruce se strategií rozšiřování trhu v regionu ASEAN, Oceánii, Spojených státech, Číně a Japonsku. Evropa ale chybí.
Uvedený strategický plán je postaven na třech strategických iniciativách:
1. Produktové inovace: Po dobu strategického plánu uvede Mitsubishi Motors 11 nových modelů, z toho šest budou zbrusu nové modelové obměny – tzn. průměrně dvě ročně – a zbytek budou tvořit významné modernizace stávajících vozidel.
Společnost očekává, že koncem plánovaného období bude pětice nejlépe prodávaných globálních modelů – zahrnujících SUV, vozy s pohonem 4WD a plug-in hybridní elektromobily (PHEV) – tvořit 70 % celkových prodejních objemů.
Vzhledem k posunu k nízkoemisním vozidlům pak společnost rovněž oznámila, že napříč svými klíčovými modely plánuje nabízet i elektrické varianty, včetně elektromobilu třídy mini/mikro (od r. 2020).
2. Zaměření na klíčové trhy s cílem dosáhnout růstu tržeb: Výsledkem letošního otevření nového výrobního závodu v Indonésii a nedávného uvedení MPV s označením XPANDER bude rychlejší růst v regionu ASEAN, který představuje největší a nejziskovější trh této skupiny.
Očekává se, že prodejní objemy v regionu ASEAN vzrostou z 206 tis. vozů na 310 tis. vozů v roce 2019. Mitsubishi Motors dále uvede nové modely, které napomohou k pozitivnímu obratu prodeje minivozů, důležitých na Japonském trhu.
V USA pak společnost zlepší svoji prodejní síť s cílem dosáhnout 30% nárůstu prodejních objemů na 130 tis. vozů ve fiskálním roce 2019. V Číně chce Mitsubishi Motors do roku 2019 zdvojnásobit počet svých prodejců a zároveň více než zdvojnásobit prodeje na 220 tis. vozidel.
3. Optimalizace nákladů: Mitsubishi Motors bude přísně kontrolovat výrobní náklady s cílem snížit náklady v kategorii „monozukuri“ (výroba produktů s přidanou hodnotou) o 1,3 % ročně, a to i přes vysoké investice do výzkumu a vývoje.
Vedle řízení a kontroly nákladů bude společnost těžit i z narůstajících synergií, které plynou z členství v alianci Renault-Nissan-Mitsubishi. Mitsubishi Motors chce v průběhu plánovaného období dosáhnout synergií v celkovém objemu přes 100 mld. jenů, přičemž většina by měla plynout z výhod nižších nákladů v oblasti dodávek a dále úspor v oblasti výzkumu a vývoje.
Do programu širšího využívání synergií v rámci Aliance pak Mitsubishi Motors přispěje svými odbornými znalostmi v oblasti technologií hybridního pohonu (PHEV), svými zkušenostmi s výrobou vozů SUV a pick-upů, stejně tak jako výhodami silného postavení v regionu ASEAN, s cílem zdvojnásobit celkové synergie do konce roku 2022 na více než 10 mld. eur.
„Modernizujeme naši produktovou řadu, investujeme do výzkumu a vývoje a zaměřujeme se na růst klíčových trhů,“ doplnil prezident Mitsubishi Osamu Masuko. „Strategický plán Drive for Growth nám umožní v příštích třech letech pokračovat v transformaci naší společnosti.“
Taky jsem si na záchodě dělal plány na toaleťák.Ale moje
Taky jsem si na záchodě dělal plány na toaleťák.Ale moje plány měli aspoň brzkého využití.
Bez plánu jste na tom na štýru.
—
Nějak nechápu, „co
Bez plánu jste na tom na štýru.
—
Nějak nechápu, „co tím chtěl básník říci“.
Prostě nerozumím.
Mohl by mi to někdo z redakce vysvětlit, vo co go?
Wikipedia nic
Search seznam taky nic
strejda Google taky nic
Možná by mohly napovědět Kobry a užovky.
Možná by mohly napovědět Kobry a užovky.
Plánování e elektrifikace, vrah Lenin by na ně byl hrdej.
Plánování e elektrifikace, vrah Lenin by na ně byl hrdej. Vzhůru ke světlým zítřkům, aneb od podvodů se spotřebou k elektrifikaci :)))
https://goo.gl/uzeBmk
Podvody se spotřebou vyvolaly v Mitsubishi zemětřesení, šéfové končí
https://ekonomika.idnes.cz/dva-lide-po-skandalu-odstoupi-z-vedeni-mitsubishi-fvc-/eko-zahranicni.aspx?c=A160427_083845_eko-zahranicni_fih
off
Názorné porovnání Tesla autopilotů 1.0 a
off
Názorné porovnání Tesla autopilotů 1.0 a 2.0
https://youtu.be/ID30dzFyIMg
Tesla v autonomínm řízení zaspala a už to nedožene. Viz.
Tesla v autonomínm řízení zaspala a už to nedožene. Viz. článek na teslafan.cz. Musk udělal před lety chybu tím, že zavrhl lidar. Teď se mu to vrací.
1. člověk má pouze dvě oči a stačí to.
2. to, že tam
1. člověk má pouze dvě oči a stačí to.
2. to, že tam teď lidar není neznamená, že tam nemůže v budoucnu být.
1. Počítač není člověk
2. Nemůže. Nebylo by to
1. Počítač není člověk
2. Nemůže. Nebylo by to zpětně kompatibilní a slíbil, že pomocí update všem stávajícím zákazníkům udělá z auta lvl5.
Sliby se slibují,
Muskovy se ovce radují.
Sliby se slibují,
Muskovy se ovce radují.
Nebyt radosti , ovce by mely starosti
Nebyt radosti , ovce by mely starosti
Ale samozrejme podobne že lidi budou za pár let na Marsu a
Ale samozrejme podobne že lidi budou za pár let na Marsu a M3 sa bude dnes vyrábět v tisících ks za týden 😀
Kecy, kecy, kecy…
odkaz!naval
odkaz!naval
teslafan.cz/clanky/general-motors-jde-tvrde-po-tesle-autonomni-
teslafan.cz/clanky/general-motors-jde-tvrde-po-tesle-autonomni-bolt-zacne-jezdit-v-new-yorku
teslafan.cz/clanky/gm-kupuje-vyrobce-levneho-lidaru-tvrdi-ze-autopilot-tesly-nikdy-nebude-ridit-sam
GM toho už nakeala, to je provařená mobilka a detroit je
GM toho už nakeala, to je provařená mobilka a detroit je díra 🙂 Poslušně hlásím že nic mimořádného se po dobu mé služny nestalo :))
finance.google.com/finance?q=NYSE%3AGM
GM toho nakecala, ale Bolt se vyrábí a jezdí. Takže za
GM toho nakecala, ale Bolt se vyrábí a jezdí. Takže za nima i něco je.
To Tesly už dávno před Boltem… .
To Tesly už dávno před Boltem… .
Robotická Tesla práskla do stromu…!
:O)))
Robotická Tesla práskla do stromu…!
:O)))
jo to víš že jo 🙂
vimeo.com/188105076
jo to víš že jo 🙂
vimeo.com/188105076
Tu vrtuli máš v mozku hodně hluboko zabodlou.
Tu vrtuli máš v mozku hodně hluboko zabodlou.
Jažíši kristé, co budeme dělat??? 😀
Jažíši kristé, co budeme dělat??? 😀
Je to tak a bolo to zrejme ešte pred 10 rokmi keď sa automme
Je to tak a bolo to zrejme ešte pred 10 rokmi keď sa automme riadene auta riešili ako výskumné projekty na univerzitách. Aj u nás bolo nevyhnutnosti lidarov x článkov.