Mladoboleslavská automobilka na nový model Škoda Kodiaq vsadila, a tak se do něj dostala i velká spousta novinek. V tomto článku naleznete přehled všech důležitých informací, na které se lidé často ptají.
foto: Škoda Auto
Zvládne jízdu v terénu?
Škoda vybavila své nové SUV několika volbami jízdního profilu s režimem Normal, Eco a Sport. Verze s pohonem 4×4 nabízí navíc i
Jaké má asistenční technologie?
K dispozici je řidičům nové škodovky více než 24 různých asistentů. Přehled je opravdu velký a to od aktivního parkovacího asistenta, přes asistenta jízdy v pruzích, adaptivní tempomat, až po sadu kamer nebo nová diodová světla.
Novinkou je také asistent pro parkování s přívěsem, který při pomalém couvání kompletně převezme kontrolu nad vozem. Zajímavou novinkou je také soustava kamer, která umožňuje na středovém panelu promítat několik úhlů pohledu, včetně toho leteckého.
TIP: Podívejte se na nabídku Škoda Kodiaq u autorizovaného prodejce Auto Opat.
Má nějaké vychytávky?
Vychytávkami zde výrobce opravdu nešetřil. Ať už jde o snímání hlasu cestujících v předu a jejich přenosu do zadní části vozu, nebo veškeré technické vymoženosti nejnovějšího systému Columbus s internetovým připojením. Cestujícím v zadní části jsou k dispozici vysoce variabilní opěrky loktů a hlavy, podobně jako v letadlech.
Celý vůz je také plný přihrádek a menších a důmyslných úložných prostor, kterých je v celkovém součtu více než třicet. Velmi zajímavá je také výsuvná lišta ve dveřích, která při otevření chrání jejich hranu od případného poškrábání.
Jak je Škoda Kodiaq velká?
V tomto ohledu vůz prakticky nemá konkurenci. Téměř 2,8 m dlouhý rozvor náprav v kombinaci s posuvnými sedačkami znamená spoustu místa pro cestující ve všech řadách sedadel.
Délka | 4 697 mm |
Šířka | 1 882 mm |
Výška | 1 673 mm |
Rozvor náprav | 2 791 mm |
Celková hmotnost | 2 510 kg |
Jak prostorný má kufr?
Vysokou užitnou hodnotu poskytuje také obří zavazadlový prostor. V sedmimístné konfiguraci zůstává za třetí řadou sedadel slušných 270 l. V pětimístné verzi pak Kodiaq nabídne 720 l, případně 835 l se sedadly posunutými v krajní pozici.
foto: Škoda Auto
Kolik uveze lidí?
V základní verzi nabízí Škoda Kodiaq pět sedadel. V rámci příplatkové výbavy může nabídnout třetí řadu sklopných sedadel v zavazadlovém prostoru. Sedm průměrně vysokých lidí se tedy do vozu pohodlně vejde.
TIP: S takovým vozem si můžete vyjet klidně na rodinnou dovolenou autem až k moři.
Jak je to s motorizací?
Nabídka motorizací obsahuje celkem pět možností. Konkrétně dva diesely a tři benzinové motory. Zájemci o naftu dostanou motor 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) nebo 140 kW (190 k). Benzinová část nabídky obsahuje motory 1.4 TSI a 2.0 TSI.
Proč jméno Kodiaq?
Škoda se u tohoto modelu inspirovala medvědem Kodiakem z Aljašky. Síla medvěda je znát i v designu vozu, kterému dominují výrazné a svalnaté linie. Mimo to se medvěd Kodiak vyznačuje orientací na rodinu.
Celková hmotnost 2 510 kg !! No jasně, většina lidí
Celková hmotnost 2 510 kg !! No jasně, většina lidí potřebuje jezdit v terénu po rozflákaných silnicích, ale hlavně chce mít jistotu že při střetu s osobákem to ftanku přežije :))
kraviny, pohotovostní začíná na 1500kg … Tady mají
kraviny, pohotovostní začíná na 1500kg … Tady mají pořádný data :
auto.cz/autosalon-pariz-2016-skoda-kodiaq-technicka-data-vsech-verzi-jaka-je-spotreba-a-dynamika-97895
Kolik ta vobluda reálně žere? dízl nechci! Jedině LPG
Kolik ta vobluda reálně žere? dízl nechci! Jedině LPG
Dobrý otázky. Přímo napsaný PR oddělením Škody nebo
Dobrý otázky. Přímo napsaný PR oddělením Škody nebo spíš přímo VW.
Právě nám byl představen Škodiak hybrid. Nejdříve se
Právě nám byl představen Škodiak hybrid. Nejdříve se roztočí elektromotor a ten pak nahodi ten spalovaci. Velikost kufru v porovnání s teslackym sedanem me pobavila…
Dávaji to doufám aspoň zadarmo?
Dávaji to doufám aspoň zadarmo?
podle čeho auto článku asi soudí, že Kodiaq je
podle čeho auto článku asi soudí, že Kodiaq je úspěšný model? Kolik je na něj předběžných objednávek ?
Podle mě, je to naprosto zbytečný auto.
Perlička – teď v zimě jsem jel s Leafem do Hradce Králové přes Suchý vrch. Kamarád jel za mnou s novým Kožakem (3L TDI v automatu) s tím, že vyzkoušíme jeho dynamiku. No a nahoře na Sucháči jsem na něj potom počkal… 🙂
To pobavilo po perném dni plném práce.
Díky. :-))))))
To pobavilo po perném dni plném práce.
Díky. :-))))))
Vzhledem k tomu, kolik jich vidim na silnici pomerne kratce po
Vzhledem k tomu, kolik jich vidim na silnici pomerne kratce po zahajeni prodeje, tak zajem ocividne je.
no tak když to šáde tlačí horem pádem nechci říct že
no tak když to šáde tlačí horem pádem nechci říct že přímo „motivuje uživatele k použití“ nedá se takovýmu marketingu jen tak odolat 🙂
Tří litr se nedělá…
Tří litr se nedělá…
jsem to nezkoumal, auto bylo půjčený – prostě „nadupaný“
jsem to nezkoumal, auto bylo půjčený – prostě „nadupaný“ TDI.
To hlavní je, že je to velký, těžký, vysoký atd. tak jaký to může mít jízdní vlastnosti při porovnání s klasickou koncepcí auta…
Ty myslíš Kodiaqa? Tam se třílitr fakt nedělá..
A ty si
Ty myslíš Kodiaqa? Tam se třílitr fakt nedělá..
A ty si myslíš, že to auto je zbytečný? A proč teda zbytečně lidé kupují Audi Q7, VW Touareg? To mi teda vysvětli..
Tohle auto mělo naopak být na trhu už před 4-mi lety..
Ty být majitel automobilky, jsi na úrovni Fiatu :))
přece netvrdím, že to automobilka dělá špatně. O auta
přece netvrdím, že to automobilka dělá špatně. O auta typu SUV je zájem, tak je prostě nabízí. Jen říkám, že to auto je zbytečný, protože je zbytečně velký, těžký, vysoký, vnitřní užitný prostor má stejný nebo i menší jak klasické auto střední třídy, má horší jízdní vlastnosti kvůli své vyšší hybnosti a vyššímu těžišti, potřebuje fůru elektronických asistentů, aby se to vůbec dalo udržet na silnici atd. Měl jsem chvíli X5 a už bych SUV nikdy nechtěl-rychle jsem ho prodal. Kodiaq si asi málokdo koupí, aby s tím třeba jezdil do lesa na dřevo. Jediná výhoda, je, že se z toho invalidům lépe vystupuje.
Přirovnal bych to k oblečkům pro pejsky. Žádný pes to nepotřebuje, ale lidi jim to kupují, protože si myslí, že s tím oblečkem k nim pejsek víc ladí a samozřejmě, když je zájem, tak to firma vyrobí…
Ale je to jen můj názor.
Jeste mozna jedna vyhoda – je to jedina sedmimistna skodovka
Jeste mozna jedna vyhoda – je to jedina sedmimistna skodovka (pokud nekdo chce skodovku a potrebuje vic nez 5 mist).
to je pravda, ale myslím, že je to příplatková výbava
to je pravda, ale myslím, že je to příplatková výbava tzn. podle mě takto vybavených Kožaků moc nebude…
No ve všech rozměrech je menší než můj 10 let starej
No ve všech rozměrech je menší než můj 10 let starej S-Maxik.
Např kufr má max. 2100l vs. 853 u Kodika. Jina vesměs to samé. zaostalé smradlavé plechovky..
Tak to je taky pěkná sjačka 😀 Jako třeba Touareg, Q7,
Tak to je taky pěkná sjačka 😀 Jako třeba Touareg, Q7, X5… všechno stejný houna 🙂 Lidi to těm automobilkám asi nekupujou.. 🙂
Jaky ma Kodiaq hlavni nevyhody? No prece smrdi a otravuje
Jaky ma Kodiaq hlavni nevyhody? No prece smrdi a otravuje lidi. Jasny jak facka. Az bude na elektrinu, tak se muzou zase ozvat. Do te doby to je SPAM.
Jak to nema pri postaveni se na zadni vysku tri metry
Jak to nema pri postaveni se na zadni vysku tri metry sedmdesat tak to neni zadnej kodiaq :o)
A může mi někdo vysvětlit proč je tent PR článek na
A může mi někdo vysvětlit proč je tent PR článek na tomto serveru?
Taky by mě zajímalo v jaké to je
Taky by mě zajímalo v jaké to je kategorii?
Hybridy?
Elektromobily?
Elektrokola?
Auta naplyn?
CNG?
Asi to je prostě nutná inzerce, provoz serveru něco stojí …
Snimani hlasu vpredu a jejich prenos dozadu.
To jsou mi
Snimani hlasu vpredu a jejich prenos dozadu.
To jsou mi vychytavky. Skoda, ze to funguje jen jednosmerne. 🙂 Kdyby zahodili ty super motory a dali tam elektromotor tak to nepotrebuje…
Přesně to mne napadlo také. Kdyby tam dali elektromotory,
Přesně to mne napadlo také. Kdyby tam dali elektromotory, tak mají v kabině tak ticho, že si budou muset pouštět rádio na maximum, aby zahnali ten tížívý pocit ticha :-))))
Kurwa to bude za 5let sestup až budou v Shade škemrat o
Kurwa to bude za 5let sestup až budou v Shade škemrat o dodávky baterek a elektromotoru:))
No rozhodně lepší než „škodlivá“ minulost u Hyundai a
No rozhodně lepší než „škodlivá“ minulost u Hyundai a že jeho souseda škoda, že nemá raději škodu, než „nejlepší kombík“ současnosti..
Taková „sjačka“ jel jsem v tom a proti superbu combi je to „mjdka“
Jenom se těším až to bude elektromobil a dojezd minimálně 500 KM!
Tom
Mám Hyundai SantaFe z roku 2002. Benzín + LPG. Automat,
Mám Hyundai SantaFe z roku 2002. Benzín + LPG. Automat, kožené vyhřívané sedačky, automatická klimatizace, střešní okno, … Najeto přes 300k km. Naprosto spolehlivé a bezproblémové auto. Také projede i tvrdším terénem, jezdíme s ním s vlekem do lesa na dřevo. Velikostně podobné na Kodiaqa. Jen těch asistentů má méně (ABS, stabilizace, antiprokluz), tehdy se to ještě nedělalo. Myslím, že je úspěch, že se Škodě podařilo vyrobit podobné auto už o 14 let později. Zářný důvod k oslavě.
Tak já tady mluvím o Superbu Combi 🙂 a v televizi tady na
Tak já tady mluvím o Superbu Combi 🙂 a v televizi tady na mě vyskakuje nějaká škodlivá minulost s i30 :DD
Musím říct, že ten Superb s tím nejsilnějším benzínovým dvoulitrem má fakt potenciál a všechny tadyty „škodlivý sousedy“ s trapným Hyundaiem dávám jako malý hovna 😀
To je prostě fakt, ne reklama 😀
A ten co má 540i dává tebe kdy chce jako malyho kluka.
A
A ten co má 540i dává tebe kdy chce jako malyho kluka.
A takhle bychom mohli pokračovat donekonečna.
Ale o tom to přece není!
Tak to jsi kluku zabrousil do jinýho rybníku.. :DD
BMW 540i
Tak to jsi kluku zabrousil do jinýho rybníku.. :DD
BMW 540i dává jakejkoliv Superb s přehledem, a jeho zase dává 650i..
Akorát nevím proč o tom tady mluvíš, tady se jedná o škodlivou reklamu Hyundai, která je napřáhnutá přímo proti Škodě, která podle mý životní firemní zkušenosti je prostě lepší..
Například jsme nedávno poptávali auta do firemního parku a Škoda nabídla lepší motor, digitálně řízenou klimatizaci, GPS lokátor (aby s tím zaměstnanci noc nejezdili, kde se jim zlíbí), entertainment system (na to ale já ***** co zaměstnanci maj dělat s entertainment systémem a subwooferem v kufru..)…
A hrdý Hyundyai nám nabídl i30 motor 1.5 benzín, kožené sedačky (u Škody byly taky), 18″ kola a metalízu zdarma..
OK, ale beru raději plnohodnotnej dvoulitr FSI a profesionální přístup..
Pro tebe je dobrá Škoda. Pro mě bmw 540i, který
Pro tebe je dobrá Škoda. Pro mě bmw 540i, který nepředjede žádný!!! superb a nebo rovnou Tesla.
to je paráda že sem na hybrid chodí tolik NikiLaudů, a
to je paráda že sem na hybrid chodí tolik NikiLaudů, a doufám že když se vám někdo lepí na kufr a chce předjet tak pak jedete v půlce silnice v protisměru, neb se chováte zodpovědně a bráníte tomu šílencovi za vámi v předjíždění aby náhodou někoho nesejmul v protisměru, já osobně pokud můžu tak zajedu na zastávku busu ať můžou bezpečně předjíždět, většinou tito pražští pepíci pospíchají domů a tak mám pro ně pochopení :-))
V poslednich letech je ten le-pic (alespon podle RZ) spis
V poslednich letech je ten le-pic (alespon podle RZ) spis ostravsky nebo brnensky cyp pospichajici do/z Prahy 🙂
Tak, já se tady bavím o služebních autech a s despektem k
Tak, já se tady bavím o služebních autech a s despektem k negativní reklamní kampani Hyundyai, která se, vzhledem k naší firemní zkušenosti nezakládá na pravdě..
Nechápu, proč tady pán argumentuje nějakým BMW 540i, které je tak trochu mimo tento rank?
On to asi bere jako „závodník“, ale jím propagovanou 540i si zase dává kdejaký Skyline, kdejaké Subaru z hlediska manévrovatelnosti a rychlosti. Dává si ho také kdejaká S-Klasse AMG, Bentley z hlediska luxusu. Mohl bych pokračovat dále.
Pouze nerozumím, proč pán přispěvatel srovnává běžný firemák s 540i (a to ještě ani nevím jaký rok? – snad ne 1985 :D)
Vcera se mi jeden superb cestou ze svitav lepil na prdel, jako
Vcera se mi jeden superb cestou ze svitav lepil na prdel, jako bych byl jeho stara. Na prejezdu pred vendolskym kopcem jsem pribrzdil na predpisovych 50 a za prejezdem na to slapnul. A zatim co ja byl na kopecku on zustal za traktorem, ktery ja mezi tim predjel. Po trech kilometretrech me slavnostne předjel na plné čáře asi ho to trošku naštvalo dostat na p**** od elektrické dodávky
Tak asi neuměl řídit a neměl na to motor… Tohle já
Tak asi neuměl řídit a neměl na to motor… Tohle já nedělám tadyty minutový silniční války 🙂
Jako, že jste jel s i40? Těch se tady moc nevidí. 😉
Jako, že jste jel s i40? Těch se tady moc nevidí. 😉
motor 1.4 l. a prej dojede až k moři. 🙂 s celou rodinou.
motor 1.4 l. a prej dojede až k moři. 🙂 s celou rodinou.
Já taky myslel, že až na Aliašku. Nebo alespoň na Sibiř!
Já taky myslel, že až na Aliašku. Nebo alespoň na Sibiř!
Já myslel, že na měsíc…
Já myslel, že na měsíc…
Ale veď nevraveli koľkokrát.
Ale veď nevraveli koľkokrát.
Využití vozu tedy nemá žádné hranice, a to ani v
Využití vozu tedy nemá žádné hranice, a to ani v tvrdším terénu. 🙂
Co třeba ta lišta nárazníku, opírající se na fotce o kámen?
Z článku vyplývá, že by je mohla americká armáda objednat jako náhradu za Humwee 🙂
zájemcům o kodiaq doporučuji,aby se svezli hybridni ravkou.
zájemcům o kodiaq doporučuji,aby se svezli hybridni ravkou. Mám ji a jsem nadšen. Max výbava a určitě levnější. spotřeba po 8tkm 5,9 L.
Přesně tohle auto jak říkáte jsem doporučoval známému,
Přesně tohle auto jak říkáte jsem doporučoval známému, ale on se posral z kodijaka. Kupuje si naftovou sračku a čeká na ni 10 měsíců.
Hmm taky uvažuji o RAV4. Jeho motorový hybridní systém je
Hmm taky uvažuji o RAV4. Jeho motorový hybridní systém je dokonalý, ale pořád nemůžu přijít na chuť jeho zadku, ty vystouplé svítilny se mě vůbec nelíbí….předek paráda, interiér je super.
Třeba přijde facelift, úvěr na auto mě končí za necelé 2.roky.
Taky nechápu, proč sem dávají článek o Kodiaku, když to není ani hybrid 🙂
Tak se vykašlete na to jak vypadají zadní svítilny a máte
Tak se vykašlete na to jak vypadají zadní svítilny a máte rozhodnuto.
Vím, že to není tak podstatné jako jiné věci na autě,
Vím, že to není tak podstatné jako jiné věci na autě, ale je to takový první dojem, vždy když to vidím.
Zatím je to pro mě favorit č.1.
Pokud by nebyl Hybrid tak bych šel do Mazdy CX5-atmosféry, ale je menší než RAVKA, takže se obávám že zde nepochodím.
CX 7 by byl ideál, ale zatím je v nedohlednu 🙂
také jsme se rozhodovali mezi mazdou cx5 a toyotou a nakonec
také jsme se rozhodovali mezi mazdou cx5 a toyotou a nakonec jsme rádi za praktičtější toyotu.
A proc hybrid, muzete kratce shrnout?
A proc hybrid, muzete kratce shrnout?
Tak se vykašlete na to jak vypadají zadní svítilny a máte
Tak se vykašlete na to jak vypadají zadní svítilny a máte rozhodnuto.
manželce se nelíbil předek ani zadek a interiér ji
manželce se nelíbil předek ani zadek a interiér ji přišel divnej. teď už by prý nemenila. a na zadku je nejlepší ta nízká nákladová hrana do kufru. motor je pecka a hlavně ve městě tolik nesmrdim. zato kodiaq za par let to lacino koupi nakej nouma. bude kaslat na servis a bude smrdět dalších 20 let.
suhlas. u mna po 12tkm priemerka 6.1 L.
ked sam riesil
suhlas. u mna po 12tkm priemerka 6.1 L.
ked sam riesil spotrebu tak bola 5.4 L ale uz ma to nebavi. Okolo 6 L je to bez sledovania a obiehanie je uplna sranda. Plny vykon 200k stale ready vdaka elektrike….parada.
Co to tu vůbec dělá?
Co to tu vůbec dělá?
Reklama na smraďocha 🙂
Reklama na smraďocha 🙂
Kde mají to slibované hybridí ůstrojí ?
Spotřeba je v
Kde mají to slibované hybridí ůstrojí ?
Spotřeba je v reálu vyšší .
http://www.auto.cz/opravdu-cisty-merili-jsme-emise-skody-kodiaq-podle-nove-metodiky-v-realnem-provozu-101400
Myslím, že by neškodilo ty dva hňupy z obrázku zavřít s
Myslím, že by neškodilo ty dva hňupy z obrázku zavřít s jejich nastartovaným kodiakem na hodinku do garáže a pak se jich zeptat, jak byl čistý…………….
Ale je to článek pro hňupy, tak co, že? Viz citace „Na kodiaq s benzinovým dvoulitrem se nás ptá hodně lidí. „Kodiaq kupujeme na důchod. Dieselu s filtry pevných částic a AdBlue se bojíme, benzinová čtrnáctka nám přijde slabá. Co ten dvoulitr, nesežere nás? ………. Z toho plyne spotřeba 9,0 l/100 km.“ Asi bude potřeba snížit důchody …………
Pomaha financovat honirnu zdarma pro cypa a spol… Pardon za
Pomaha financovat honirnu zdarma pro cypa a spol… Pardon za OT.
Tak v podstate hybrid. Aj do terenu aj na cesty. Hybrid ako
Tak v podstate hybrid. Aj do terenu aj na cesty. Hybrid ako vysity 🙂
1) Co je Vám po tom? Vlastníte stránky? Jste jejich
1) Co je Vám po tom? Vlastníte stránky? Jste jejich majitel? Pochybuji, takže nelíbí? Nečtěte.
2) Já si rád počtu i porovnání z druhé strany. Nemám s tím problém. Komu se to nelíbí, ať mi prdel … Nebo jde jinam.