Říše středu válcuje automobilový průmysl svým vlastním tempem. A to není právě pomalé. Za letošních 10 měsíců se tam prodalo už přes 400 000 osobních aut do zásuvky!
foto: BYD
Za říjen 2017 se v Číně prodalo 66 443 osobních aut do zásuvky. Pokud bychom připočítali také autobusy a nákladní auta, bylo by to kolem 91 000 plug-in vozidel!
Z těchto 91 000 je 77 000 elektromobilů a 14 000 plug-in hybridů. Na stále ještě velmi uzavřeném čínském automobilovém trhu (z 94 % ho mají obšancovaný domácí automobilky) kraluje domácí značka BYD.
Ta za celý letošní rok prodala už 80 000 aut do zásuvky. Dotahují ale i další, například BAIC (50 000). Pro zajímavost, Tesla v říjnu v Číně prodala asi 350 elektromobilů Tesla Model S a 500 kusů Tesla Model X.
Auta do zásuvky mají za letošní rok v Číně zatím celkově asi 2% tržní podíl. Do konce roku by mohl dosáhnou 2,5 %. Ještě v minulém roce to bylo 1,5 %.
Meziroční nárůst prodejů aut do zásuvky je 45 %! Konkrétně elektromobily šly nahoru o 56 %, plug-in hybridy o 11,2 %. Zajímavé také je, že za prvních 10 měsíců se v Číně vyrobilo 517 000 vozidel do zásuvky.
Aneb smrt japonským prolhaným hybridům.
Čína chce najet
Aneb smrt japonským prolhaným hybridům.
Čína chce najet hlavně na používání čistých elektrik ve velkoměstech, kam se postupně zakáže vjezd čehokoliv jiného.
Na vesnicích můžou jezdit klidně auta tipu amerik, jen se ještě dále bude zvyšovat superluktativní zdanění fosilních paliv.
Proto se touto cestou masivně vydává i nová filozofie VW.
Jinak v Číně nejvíce prodává samozřejmě VW a GM, akorát musí výrobní a prodejní místa vždy z minimálně 50% vlastnit i nějaký čínský subjekt, kterážto regulace by se měla zrušit asi mezi lety 2025-2030.
Tady se to huli asi ve velkym, kdyz po case zase ctu zdejsi
Tady se to huli asi ve velkym, kdyz po case zase ctu zdejsi prispevky. Perla za perlou :-))))
né om má recht, japonci díky tomu že jim ekonomika země
né om má recht, japonci díky tomu že jim ekonomika země de dohajzlu zaprodávaj duši i ďáblu. pečou to s temnou stranou ameriky to je jasný, cílem je pokračující dojení lidí za pálivo, o domácí elektřině nechtějí ani slyšet. a svět jde díky tomu doháje 😉
novinky.cz/zahranicni/454971-civilizace-musi-zasadne-zmenit-sve-chovani-niceni-planety-zesiluje-burcuji-vedci.html
Pomatenost je tu asi nakazliva nemoc aneb prani je puvodcem
Pomatenost je tu asi nakazliva nemoc aneb prani je puvodcem myslenky. Podivej se, kdo prisel prvni s hybridama davno pred tim nez se elon odkopal a kdo je lidrem v prodeji aut na svete a jeste bude davno po tom co si to elon hodi. Japonsko resilo zivotni prostredi a kvalitu vzduchu kdyz ja jsem jeste chodil do skoly.
http://autobible.euro.cz/zname-nejprodavanejsi-auta-sveta-roce-2016-projdete-si-prehled-znacek-i-modelu
V Londýně už řešili smog v 52, protože jim tam
na to
V Londýně už řešili smog v 52, protože jim tam
na to pochcípalo 12 000 lidí!!!
https://cs.wikipedia.org/wiki/Velk%C3%BD_smog_1952
Navíc zrovna v tu dobu vyměnili tramvaje za dízl autobusy.
No tak to ještě uplyne hodně vody, než se Čína dostane
No tak to ještě uplyne hodně vody, než se Čína dostane ve znečišťování aspoň na dohled ostatním státům. A mám pocit, že s jejich přístupem by ani kompletní výměna aut na auta na elektřinu dost nepomohla.
Se divím, že na ně okolní státy ještě nenaházely atomovky 😉
wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_carbon_dioxide_emissions
Myslel jste naopak, ne? Já teda vidím v té tabulce 2x
Myslel jste naopak, ne? Já teda vidím v té tabulce 2x menší emise CO2 na obyvatele než v USA.