Carbon SUV - extrémní sportovní elektrokolo do terénu

redakce - 30 Leden 2017

Moto Parilla, italský výrobce elektrokol a motocyklů, nedávno představil SUV elektrokolo Carbon SUV. Tvůrci jej považují za perfektní spojení umění, designu a moderních technologie.Pojem 'sportovně-užitkové vozidlo' zná téměř každý. Auta tohoto typu považujeme za naprostou samozřejmost. Ale může být sportovně-užitkový také motocykl nebo dokonce elektrokolo?

Pojem 'sportovně-užitkové vozidlo' zná téměř každý. Auta tohoto typu považujeme za naprostou samozřejmost. Ale může být sportovně-užitkový také motocykl nebo dokonce elektrokolo?
foto: Moto Parilla

Při návrzích nového elektrokola tvůrci vycházeli z definice sportovně-užitkového vozu. Ten má být velký a mohutný, schopný pohybu v náročném terénu, ale především dokonale ovladatelný na běžných cestách a silnicích.

Přenesením této definice do světa elektrokol vznikl jedinečný koncept, který, ačkoliv může nabídnout enormní množství výkonu, stále zůstává blízkým příbuzným běžných jízdních kol.

Oproti svým konkurentům přináší širší možnosti využití a tím pádem také více svobody na cestách. Nezáleží na tom, zda na vyjížďku vyrazíte v létě či v zimě, zda se brodíte ve sněhu či v písku. Ať už svištíte po hladkém asfaltu, nebo po rozbité prašné cestě, Moto Parilla Carbon SUV vás nikdy nenechá ve štychu.

Výkon a pohodlí

Základem tohoto elektrobiku je karbonový rám doplněný hliníkovou kyvnou vidlicí. Nejvyšší provedení se bude moci pochlubit středovým elektromotorem Bikee Bike s výkonem 750 W, točivým momentem 120 Nm a maximální rychlosti 30 km/h.

O přísun energie se postará baterie Panasonic s kapacitou pět set padesát watthodin a garantovaným dojezdem od pětasedmdesáti do tří set kilometrů na jedno nabití. Vše pochopitelně závisí na míře a způsobu využití pohonné jednotky.

Řídící jednotka pracuje se čtyřmi stupni asistence a možností využití takzvaného akcelerátoru. Ten pracuje stejně jako plynová rukojeť u motocyklu a kolo dokáže rozpohybovat, aniž by jezdec sám aktivně otáčel klikami.

Výbava tohoto crossoveru zahrnuje přední odpruženou vidlici Marzocchi Roco Light Gas Shock, zadní tlumič tlumič Marzocchi Roco Air TST, kotoučové brzdy Magura MT2 s rotory o průměru 400 mm vpředu a 210 mm vzadu, a v neposlední řadě také 26" zapletená kola s bezmála 5" širokými sněžnými plášti Surly. Pohonnou soustavu pak dotváří kliky s jedním převodníkem a osmirychlostní nábojová převodovka Shimano Nexus.

Článek dodala redakce odborného magazínu o elektrokolech Electric Bike Action.

Electric Bike Action

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bzdovým kotoučům se říká rotory ?

Komické jak je to naklonění snímku a jezdce ve výsledku dosti zavádějící :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

V neděli v Ostravě v -6 C na sněhu a ledu jsem potkal 3 chlápky na něčem podobném, s brutálními pneumatikami jak na motorku, jen bez baterky. No, nadšenci, řekl jsem si. Musí to setsakra klouzat.
Pak ovšem kolem profrčel borec na běžném Favoritu s bedničkou na nosiči plnou věcí. A za 10 minut po stejném nezpůsobilém terénu silniční cyklista na galuskách. Že se hokej hraje v létě a fotbal v zimě už je skoro normál, ale Giro dItalia v -30 C na ledovci?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Aspoň nebudou mít pupek jako ty ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

To není pupek, to je motor, co pohání to kladivo tam dole :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Tak hlavně ať se nezavaří :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

To nehrozí, spíše dříve vyschne kanystr :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Začni jíst petržel :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů Circontrole-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online

Newsletter